Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

off

Hát igen:-)

Öt kellemes év az F astrával!

160 ezer Km.

A motorja érintetlen.. kopp, kopp..

Februárban műszaki vizsga, és nekem gazdaságtalan már..

Kell egy G astra:-)

Úgyhogy ne kíméljetek tanácsokkal:-)

olajkályha vagy benzin?

mennyi a keret?

caraván vagy sedan ?

felszereltségi szint?

még egy hülye kérdést? :)

Link to comment
Megosztás:

olajkályha vagy benzin?

mennyi a keret?

caraván vagy sedan ?

felszereltségi szint?

még egy hülye kérdést? :)

A keret elég kevés. Olyan 1 milla.

Ha caraván akkor jó lenne dízil.

De egyre inkább 1,4-es twinportban gondolkodom.

Nem sedanban, hanem az 5 ajtós kivitelben.

Link to comment
Megosztás:

Nem is baj az!Egy jó kis Z14XE többet ér. :D

Legalább nem lesz baja a TWP szeleppel. :)

Azzal is kalkulálok, hogy az F-est beszámíttatom, vagy eladom.

A nyáron már nemegyszer leszólítottak az utcán nem adom-e el a verdát:-)

Mi a különbség a Z14XE és a twinportos között ?

Mi szokott a baj lenni azzal a TWP szeleppel ?

Link to comment
Megosztás:

Azzal is kalkulálok, hogy az F-est beszámíttatom, vagy eladom.

A nyáron már nemegyszer leszólítottak az utcán nem adom-e el a verdát:-)

Mi a különbség a Z14XE és a twinportos között ?

Mi szokott a baj lenni azzal a TWP szeleppel ?

El szok romlani és olyankor sok pénzt kell lerakni! :D

De nehogy félreértsd nem azt jelenti,hogy most aztán minden Twp elromlik

előbb-utóbb.Sőt nem is nagy számban fordul elő,de volt már rá példa.

(mindjárt nekem ugranak a twinportosok :) )

Link to comment
Megosztás:

(mindjárt nekem ugranak a twinportosok :D )

Neked ugrok :D :D

elég nagy a különbség z14xe és z14xep között....

szerintem annyira nem problémás a twp....

szerintem több vezérműtengely törés volt mint TWP meghibásodás...

Bezzeg van itt olyan akinek mindkettő sikerült :)

Link to comment
Megosztás:

A keret elég kevés. Olyan 1 milla.

Ha caraván akkor jó lenne dízil.

De egyre inkább 1,4-es twinportban gondolkodom.

Nem sedanban, hanem az 5 ajtós kivitelben.

Ha 290-et nem is enged(bár ki tudja) 1 miller kp. plussz amennyiért eladom, vagy beszámítják az F astrát.

Így már mindjárt más!Fussa mán twinportékára is! :)

Link to comment
Megosztás:

El szok romlani és olyankor sok pénzt kell lerakni! :D

De nehogy félreértsd nem azt jelenti,hogy most aztán minden Twp elromlik

előbb-utóbb.Sőt nem is nagy számban fordul elő,de volt már rá példa.

(mindjárt nekem ugranak a twinportosok :) )

Ez pont úgy hangzik, mint ahogy a dízel vásárlásnál ijesztgetnek az adagolóval, stb. Ennek tükrében Egyhapsi cartárs tudja, hogy hova tegye ezt az infót. :D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Erről mondjatok véleményt légyszi.

Előbb láttam az autót valós állapotában(ma délután), mint Neten.

Törött volt az autó, a jobb első dobbetét trehányul van a helyén, az első rendszám horpadt, stb.

Lökhárítón karcolások..

Viszont a motor egyben van.

Szervízkönyves, de nincs rendesen vezetve.

A kormány elég kopottas, viszont a pedálok reális állapotúak, azok alíg kopottak.

Az óra szerint olyan 101 ezer van benne, amit keveslek.

Amit még észrevettem, a fűtőmotor előtétellenállás helyből rossz benne. A venti, csak 4-as fokozaton ment. Nemtom, a klímát hogy lehet tesztelni, mert a pasi azt mondta ilyen hűvös időben azt nem lehet érezni.

A Zöldkártya és a rendszám szerint lehet Gödöllői volt az autó.

Milyen motor ez a "Classic II DIT"

A kocsi seggén meg CDTI van..

Ér ez az autó annyit amennyit ??

Ha valaki veszi a fáradtságot és mesél egy öreg opelesnek, azt megköszönöm:-)

Link to comment
Megosztás:

nem éri meg az árát ezért az árért 2007-es astra-H van 2009-es meg 1.9 millió, csak tudni kell hol van.

Erről mondjatok véleményt légyszi.

Előbb láttam az autót valós állapotában(ma délután), mint Neten.

Törött volt az autó, a jobb első dobbetét trehányul van a helyén, az első rendszám horpadt, stb.

Lökhárítón karcolások..

Viszont a motor egyben van.

Szervízkönyves, de nincs rendesen vezetve.

A kormány elég kopottas, viszont a pedálok reális állapotúak, azok alíg kopottak.

Az óra szerint olyan 101 ezer van benne, amit keveslek.

Amit még észrevettem, a fűtőmotor előtétellenállás helyből rossz benne. A venti, csak 4-as fokozaton ment. Nemtom, a klímát hogy lehet tesztelni, mert a pasi azt mondta ilyen hűvös időben azt nem lehet érezni.

A Zöldkártya és a rendszám szerint lehet Gödöllői volt az autó.

Milyen motor ez a "Classic II DIT"

A kocsi seggén meg CDTI van..

Ér ez az autó annyit amennyit ??

Ha valaki veszi a fáradtságot és mesél egy öreg opelesnek, azt megköszönöm:-)

Link to comment
Megosztás:

Erről mondjatok véleményt légyszi.

Előbb láttam az autót valós állapotában(ma délután), mint Neten.

Törött volt az autó, a jobb első dobbetét trehányul van a helyén, az első rendszám horpadt, stb.

Lökhárítón karcolások..

Viszont a motor egyben van.

Szervízkönyves, de nincs rendesen vezetve.

A kormány elég kopottas, viszont a pedálok reális állapotúak, azok alíg kopottak.

Az óra szerint olyan 101 ezer van benne, amit keveslek.

Amit még észrevettem, a fűtőmotor előtétellenállás helyből rossz benne. A venti, csak 4-as fokozaton ment. Nemtom, a klímát hogy lehet tesztelni, mert a pasi azt mondta ilyen hűvös időben azt nem lehet érezni.

A Zöldkártya és a rendszám szerint lehet Gödöllői volt az autó.

Milyen motor ez a "Classic II DIT"

A kocsi seggén meg CDTI van..

Ér ez az autó annyit amennyit ??

Ha valaki veszi a fáradtságot és mesél egy öreg opelesnek, azt megköszönöm:-)

Nekem magyar nyelvű, ezért nem tudom gyanús lehet-e, hogy német a szervízkönyve...

Link to comment
Megosztás:

Nekem magyar nyelvű, ezért nem tudom gyanús lehet-e, hogy német a szervízkönyve...

Ez csak azt bizonyítja, hogy kint vették.

Se mivel a JS*-es rendszám valamikor 2005 eleji kiadású, ebből az is kiderül hogy még alig pár hónapos volt az autó amikor behozták (de vajon miért? Csak nem azért mert összetört, és idehaza meg összekendácsolták mert a nepper látott benne lehetőséget? Valszeg ezért nincs vezetve a szervizkönyv sem... :) )

Vagy egyszerűen csak hamis az a szervizkönyv...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.