PGA Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Sziasztok, végre megvettem az 1.4 twinportomat! Piros, szóval Mc.Elekkel már ketten vagyunk. És köszi minden fórumosnak, a support nélkül nem biztos hogy ezt a típust választom! Gratula! :) Sok balesetmentes kilométert hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Apropó, twinport motor van benne de hiányzik a hátsó twinport felirat. Lehet ilyet beszerezni? Vagy lopjak egyet? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Sziasztok, végre megvettem az 1.4 twinportomat! Piros, szóval Mc.Elekkel már ketten vagyunk. És köszi minden fórumosnak, a support nélkül nem biztos hogy ezt a típust választom! KÉPEKET!!!!! Van még valakinek piros....netom kinek Tudod vezérműtengely..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Apropó, twinport motor van benne de hiányzik a hátsó twinport felirat. Lehet ilyet beszerezni? Vagy lopjak egyet? :) elvileg lehet... hogy van-e még,bontóba biztos :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Lesznek képek de egyelőre sötét van... Majd csinálok ha nem leszek lusta.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 T Báthory! Névtábla, hátfal, twinport: GM alaktrész szám: #93175870 Opel katalógus szám: 51 77 296 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 T Báthory! Névtábla, hátfal, twinport: GM alaktrész szám: #93175870 Opel katalógus szám: 51 77 296 köszi legalább nem én túrtam most. :) 5444ft az új ár!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Sziasztok, végre megvettem az 1.4 twinportomat! Piros, szóval Mc.Elekkel már ketten vagyunk. És köszi minden fórumosnak, a support nélkül nem biztos hogy ezt a típust választom! Gratula! Balesetmentes, hibamentes, benzintermelő éveket kívánok. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 ez milyen autó? tudomásom szerint a ford autóknál az alvázszám nem tartalmazza az évjáratot... Hát nagy guru vagy itten, de szerintem ezt rosszul tudod. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 köszi legalább nem én túrtam most. :D 5444ft az új ár!!!! Kösz, na ezért kell eccerü autó, van hozzá minden--- :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Kösz, na ezért kell eccerü autó, van hozzá minden--- :) gondolom nem ennyiért :D bontó a Te barátod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Tetszik az kocsi, beleraktam kemény 88 km-t. Egy dolog fáj(ami a próbaúton nem derült ki), az ülés. Az hogy kemény nem baj, de a nem az én hátamra való(192 cm), mindjuk a fejjel kisebb haver is panaszkodott. Valami üléstuning lesz.....kiegészítő, párna, vagy vmi bontott sportülés. Úgy érzem a hátamat pont középen nem támasztja... deréktámasz nem van... vagy csak torz vagyok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Nekem a Coupéban gyári sportülés van, combtámasszal és állítható deréktámasszal, de az sem jobb sokkal. :) Legalsó állásban is túl magas, és tényleg nem sokat ér a deréktámasz... a Corsám gyári GSi ülései sokkal jobbak szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Tetszik az kocsi, beleraktam kemény 88 km-t. Egy dolog fáj(ami a próbaúton nem derült ki), az ülés. Az hogy kemény nem baj, de a nem az én hátamra való(192 cm), mindjuk a fejjel kisebb haver is panaszkodott. Valami üléstuning lesz.....kiegészítő, párna, vagy vmi bontott sportülés. Úgy érzem a hátamat pont középen nem támasztja... deréktámasz nem van... vagy csak torz vagyok? szerintem elég lesz az Off-ból :) a beszélgetősbe inkább :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Szia! A 2004-esnek már nem szabad ennie, csak az X-es motorkódúakra volt ez inkább jellemző. (akár fél litert megettek 1000 km alatt) Ha twinportos gépet néztél ki, akkor már nem kell ezzel számolnod. Hát az enyém is X-es, de soha nem ette az olajat. 10000km-es periódus alatt kb. 3-4dl-t kell utántölteni. Jah és most van benne valós 160000km! Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Hát nagy guru vagy itten, de szerintem ezt rosszul tudod. :D odaírtam hogy asszem... :) amugy tanultam eredetvizsgát, onnan rémlik valami. ( okleveles eredetiségvizsgáló vagyok :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nagycsa Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Hát az enyém is X-es, de soha nem ette az olajat. 10000km-es periódus alatt kb. 3-4dl-t kell utántölteni. Jah és most van benne valós 160000km! Üdv Köszönöm a tartalmas és segítő válaszokat, tehát: - ha sikerül kifognod egy jobbat akkor az olajjal sem lesz sok gond - az egyértelműen cserélt rendszám (külföldi kocsi), ki tudja mit tartogat számodra. :D (bár egy itthoni darabban is lehet negatív meglepetés) Szóval ez a használt kocsi vásárlás mindig lutri... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 viszont az új meg rohadt drága. iszonyatosan felmentek az árak. ha valaki nem elégszik meg egy dacia logannal, vagy egy dévú kalossal, és némi extrát, meg kicsivel nagyobb motort szeretne mint ami alapból jár, akkor az már a megfizethetetlen kategóriát képvisel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Köszönöm a tartalmas és segítő válaszokat, tehát: - ha sikerül kifognod egy jobbat akkor az olajjal sem lesz sok gond - az egyértelműen cserélt rendszám (külföldi kocsi), ki tudja mit tartogat számodra. :D (bár egy itthoni darabban is lehet negatív meglepetés) Szóval ez a használt kocsi vásárlás mindig lutri... :) Az új autó is lehet lutri, főleg ha viszonylag új típust akar az ember. Sok múlik a szerencsén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vancsi Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 itt nagyon fontos megjegyeznem, hogy az astra G ben a 8V-s motorok csak 2000 ig voltak jók. utána felejtős. 2000 ig volt a X16SZR 75 LE az király 2000 után a aZ16SE 84 LE, az egy nagy fekália. az csak akkor jó ha már meg volt generálozva. akkor viszont jobb mint a SZR. Köszi Uhuhu. X16SZR a motor a kiszemelt kocsiban. Ha minden jól megy, úgy néz ki hamarosan az enyém lesz. Közben kaptam egy cimbitől F astra motorkód magyarázó pdf-et, aszerint a betűk jelentése azt jelenti, hogy az X16SZR központi injektoros, a Z16SE pedig hengerenkénti. Az új injektor miatt lett fekália, vagy csomó más dolgot is átépítettek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 viszont az új meg rohadt drága. iszonyatosan felmentek az árak. ha valaki nem elégszik meg egy dacia logannal, vagy egy dévú kalossal, és némi extrát, meg kicsivel nagyobb motort szeretne mint ami alapból jár, akkor az már a megfizethetetlen kategóriát képvisel. Hát igen. Mondjuk ha az ember egy J Astrát akar valami normálisabb kiszerelésben, egy 6-ost ott lehet érte hagyni. :) Vagy a törlesztő, meg a kötelező költségek..., csak a fejfájás... Ennyit nem biztos, hogy ér a dolog. Ha meg valaki le tud tenni egyben ennyit, az valószínűleg már feljebb nézelődik (Passat, stb.). Én újonnan vettem az enyémet, volt fingmentes ülés, meg újautó-fíling. De mostanság ez rázósabb lenne. Igaz, belefutottam egy generálba, de összességében, még közel tízévesen is szívesebben ülök ebben, mint ülnék egy új Loganban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Báthory Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 odaírtam hogy asszem... :) amugy tanultam eredetvizsgát, onnan rémlik valami. ( okleveles eredetiségvizsgáló vagyok :D ) Hát én csak most okosodtam ki a neten, mert egy G Astra meg egy Focus 2 versengett a pénzemért. Astrám lett. Ha jól emlékszem Fordéknál betü jelzi az évjáratot, és nem is uaz. a karakter, mint az Opelnél. Utánanézek, ha érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Köszi Uhuhu. X16SZR a motor a kiszemelt kocsiban. Ha minden jól megy, úgy néz ki hamarosan az enyém lesz. Közben kaptam egy cimbitől F astra motorkód magyarázó pdf-et, aszerint a betűk jelentése azt jelenti, hogy az X16SZR központi injektoros, a Z16SE pedig hengerenkénti. Az új injektor miatt lett fekália, vagy csomó más dolgot is átépítettek? az egész motor új belül, csak kivülről hasonlit az szr re. mindegyik eszi az olajat nagyon. valamit elszabtak , és a dugattyúnál elmegy az olaj. rengeteget meggeneráloztunk már volt olyan amir 10-20 ezernél.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Hát én csak most okosodtam ki a neten, mert egy G Astra meg egy Focus 2 versengett a pénzemért. Astrám lett. Ha jól emlékszem Fordéknál betü jelzi az évjáratot, és nem is uaz. a karakter, mint az Opelnél. Utánanézek, ha érdekel. no,, akkor mégiscsak jó helyre gondoltam... hogy a fordéknál van valami már mint az opeléknél... nem kell utána nézni, annyira nem érdekel a ford :) ami érdekes: a ford valami brutál módon ejti az értékét... és nem értem hogy mért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Hát igen. Mondjuk ha az ember egy J Astrát akar valami normálisabb kiszerelésben, egy 6-ost ott lehet érte hagyni. :D Vagy a törlesztő, meg a kötelező költségek..., csak a fejfájás... Ennyit nem biztos, hogy ér a dolog. Ha meg valaki le tud tenni egyben ennyit, az valószínűleg már feljebb nézelődik (Passat, stb.). Én újonnan vettem az enyémet, volt fingmentes ülés, meg újautó-fíling. De mostanság ez rázósabb lenne. Igaz, belefutottam egy generálba, de összességében, még közel tízévesen is szívesebben ülök ebben, mint ülnék egy új Loganban... nekem még sose volt új autóm... :D szerintem nem is lesz. az a baj, hogy az igényeim és a pénzárám nem összeegyeztethető. vehettem volna 0 km es astrát 2005 ben, de egyszerüen nem éreztem azt hogy boldog és büszke autótulaj lennék, ígyhát kimaradt. Akkor vettem az arany Coupét. aztán a kék Coupém árából is vehettem volna új autót, de akkor már beleöntöttem a pénzt a kocsiba, itt már nem volt mit tenni. mostmeg egy darabig nem vennék autók, bár lehet hogy kell, akkor egy olyan 5 éves Astra lesz. mindenféle igény nélkül. csak annyi hogy gond nélkül guruljon. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts