Handbrake Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Gyújtás ráadásakor minden világít, mint a karácsonyfa. Aztán kialszik a biztonsági öv-légzsák kontrol valamint az ABS kontrol. Ha beröffent a motor, akkor kialszik a motorhűtés és a kipufogógáz ellenőrző, pár pillanat múlva felépül a megfelelő olajnyomás és csak a behúzott kézifékre figyelmeztető lámpa világíthat. Ennyi idő alatt az öndiagnosztikának már rég le kellett futnia. Pontosan így van! Bár laikusként én a motorhűtés visszejlezőjét a turbó visszajelzőjének hittem eddig..... mert mintha 1x valahi azt mondta, hogy van arra is lámpicsku. De lehet félre értettem valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 a karácsonyfa villogás után 4 lámpa égett. olaj, töltés, motor, motortöltés. a kocsit nem veszem meg se így se úgy, csak furcsálltam a dolgot. én úgy tudtam csak a töltés és az olajnak kell világítani. /jól tudtam ez a lényeg/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Pontosan így van! Bár laikusként én a motorhűtés visszejlezőjét a turbó visszajelzőjének hittem eddig..... mert mintha 1x valahi azt mondta, hogy van arra is lámpicsku. De lehet félre értettem valamit. A turbó érdemben kb. 2250 f/p -től kezd dolgozni, tehát itt, alapjáraton értelmetlen lenne bármit is vizsgálnia a turbónál. Amúgy a jelmagyarázat a laikus számára is érthetően van leírva bármely autótípus kezelési utasításában, így az Opelekében is. / Szegény kezelési már biztos csuklik, annyit emlegetem! :D / Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Gyújtás ráadásakor minden világít, mint a karácsonyfa. Aztán kialszik a biztonsági öv-légzsák kontrol valamint az ABS kontrol. Ha beröffent a motor, akkor kialszik a motorhűtés és a kipufogógáz ellenőrző, pár pillanat múlva felépül a megfelelő olajnyomás és csak a behúzott kézifékre figyelmeztető lámpa világíthat. Ennyi idő alatt az öndiagnosztikának már rég le kellett futnia. Addig amíg az öndiagnosztika lefut addig ugye nem érdemes elindítani a motort? Vagy nem káros, ha diagnosztika közben indítom el? Én mindig meg szoktam várni, amig lefut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Addig amíg az öndiagnosztika lefut addig ugye nem érdemes elindítani a motort? Vagy nem káros, ha diagnosztika közben indítom el? Én mindig meg szoktam várni, amig lefut. Én is meg szoktam várni, de biztosan gondoltak a gyárban az olyan egyedekre, akik szélső állásból szélső állásba képesek csak tekerni a slusszkulcsot. Én három okból várom meg: - lefut a diagnosztika, vagyis indításra tudom, hogy minden ok - amíg fut a diagnosztika, addig plusz áramfelvétel is van, téli első hidegindításnál valszeg számít valamit - üzemanyag szivattyú is feltölt addigra, könnyebben indul Bár lehet, hogy ezek csak szerintem vannak így. Majd Zachi kolléga elmondja a kezelési utasítás ide vonatkozó részét :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Én is meg szoktam várni, de biztosan gondoltak a gyárban az olyan egyedekre, akik szélső állásból szélső állásba képesek csak tekerni a slusszkulcsot. Én három okból várom meg: - lefut a diagnosztika, vagyis indításra tudom, hogy minden ok - amíg fut a diagnosztika, addig plusz áramfelvétel is van, téli első hidegindításnál valszeg számít valamit - üzemanyag szivattyú is feltölt addigra, könnyebben indul Bár lehet, hogy ezek csak szerintem vannak így. Majd Zachi kolléga elmondja a kezelési utasítás ide vonatkozó részét :D Én is meg szoktam várni, mert jártam már úgy hogy ha nem figyelek oda és gyújtás után azonnal indítani akarok, akkor a gyári immonak nincs ideje érzékelni a kulcsban a jeladót, és nem indul el az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Én is meg szoktam várni, de biztosan gondoltak a gyárban az olyan egyedekre, akik szélső állásból szélső állásba képesek csak tekerni a slusszkulcsot. Én három okból várom meg: - lefut a diagnosztika, vagyis indításra tudom, hogy minden ok - amíg fut a diagnosztika, addig plusz áramfelvétel is van, téli első hidegindításnál valszeg számít valamit - üzemanyag szivattyú is feltölt addigra, könnyebben indul Bár lehet, hogy ezek csak szerintem vannak így. Majd Zachi kolléga elmondja a kezelési utasítás ide vonatkozó részét :D Tekintetes Ítélőszék! Kérem nézzék el nekem, hogy a "Kezelési utasítás" ide vonatkozó passzusát nem citálom önök elé, mindössze egy általános érvényű Nagy Igazságot szeretnék megemlíteni. Van rendőrbiztos, kormánybiztos, vizsgabiztos ... , de hülye biztos megoldásokkal még senki nem állt elő. Egyébként a motor elindul így is, úgy is (ha az immo nem akadékoskodik). Legfeljebb a türelmetlenebbje egy apró hibát súlyosabbá tesz, illetve dízel üzem esetén az izzítás tuti kimarad az indítás folyamatából, ami nem az ú.n. pöcc-röff induláshoz vezet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Február4, 2009 Megoszt Elküldve Február4, 2009 Tekintetes Ítélőszék! Kérem nézzék el nekem, hogy a "Kezelési utasítás" ide vonatkozó passzusát nem citálom önök elé, mindössze egy általános érvényű Nagy Igazságot szeretnék megemlíteni. Van rendőrbiztos, kormánybiztos, vizsgabiztos ... , de hülye biztos megoldásokkal még senki nem állt elő. Egyébként a motor elindul így is, úgy is (ha az immo nem akadékoskodik). Legfeljebb a türelmetlenebbje egy apró hibát súlyosabbá tesz, illetve dízel üzem esetén az izzítás tuti kimarad az indítás folyamatából, ami nem az ú.n. pöcc-röff induláshoz vezet. :D Jogos a dízelre nem is gondoltam, talán mert még sohasem volt dízel autóm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Február5, 2009 Megoszt Elküldve Február5, 2009 köszi a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 bocsánat amiért hülye kérdésekkel bombázlak titeket de a kereső 4 karakter alatt nem foglalkozik velem. mi a különbség az astra G és GCC között? mi az a CL2? ezt az elektromos topikban olvastam, de nem tudtam rájönni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 bocsánat amiért hülye kérdésekkel bombázlak titeket de a kereső 4 karakter alatt nem foglalkozik velem. mi a különbség az astra G és GCC között? mi az a CL2? ezt az elektromos topikban olvastam, de nem tudtam rájönni. Mindhárom megnevezés ugyanazt takarja. A G a típusnév, a GCC (gyári?) kódnév, a CL2 meg a Classic2 (2004-től) rövidítése (Astra F: Classic1). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Mindhárom megnevezés ugyanazt takarja. A G a típusnév, a GCC (gyári?) kódnév, a CL2 meg a Classic2 (2004-től) rövidítése (Astra F: Classic1). A GCC nem a G CoupeCabrio rövidítése?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 a G CC a forgalmiban van, az az 5 ajtós Astra G . Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 köszi a válaszokat. CL2. mindenre gondoltam csak a legegyszerűbb megoldásra nem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február10, 2009 Megoszt Elküldve Február10, 2009 A GCC nem a G CoupeCabrio rövidítése?? CC=CombiCoupé, már E Kadettnél és B Mantánál is így hívták a 3/5 ajtós verziókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alexxebb Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Sziasztok Keresnék megvételre egy G astrát 5-6 évest klímást 1.4 motorral Ha valakinek van vagy tud eladót szóljon nekem. Köszi Alex Link to comment Megosztás: More sharing options...
Diego Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Üdv. Opel Astrat G szeretnék vásárolni 2003-as évjárattól kb 1800000Ft-ig! Azt szertném kérdezni h mire figyeljek nagyon oda h be ne huzzanak a csőbe... Gondolok én olyanra h KM amit ir nem nem annyi. Hallottam arról is h van 1 gyártási év ami eléggé hibás ha vki tud vmit az válaszoljon. Tudom h vannak azok h technikák h ülés kopottságát, pedálo kopottságát kormány, sebváltó...de ezeket mindet lehet orvosolni ha vki előre gondolkodik. Melyik előnyösebb a szíjas motor vagy a láncos hallottam már mind a kettőt hát a láncos nagyon hangos volt számomra a szíjashoz képest... Ilyenfajta véleményekre vagyok kiváncsi. Köszönöm előre is válaszotokat minden választ elolvasok és megköszönöm!! Üdv 1 jövőbeli Opel Astra tulajdonos.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Üdv. Opel Astrat G szeretnék vásárolni 2003-as évjárattól kb 1800000Ft-ig! Azt szertném kérdezni h mire figyeljek nagyon oda h be ne huzzanak a csőbe... Gondolok én olyanra h KM amit ir nem nem annyi. Hallottam arról is h van 1 gyártási év ami eléggé hibás ha vki tud vmit az válaszoljon. Tudom h vannak azok h technikák h ülés kopottságát, pedálo kopottságát kormány, sebváltó...de ezeket mindet lehet orvosolni ha vki előre gondolkodik. Melyik előnyösebb a szíjas motor vagy a láncos hallottam már mind a kettőt hát a láncos nagyon hangos volt számomra a szíjashoz képest... Ilyenfajta véleményekre vagyok kiváncsi. Köszönöm előre is válaszotokat minden választ elolvasok és megköszönöm!! Üdv 1 jövőbeli Opel Astra tulajdonos.... Szia! Jelenleg ez úgy működik, hogy aki minden kis szart meg akar tudni, nézni az autón annak soha nem lessz jó autója mert ez nem arról szól hogy meg akarja venni hanem folyton csak a hibákat keresi benne. Láncos párti vagyok, sztem nem hangosabb csak a CL2-ben de abból sokmindent kispóroltak. Ha jó autót akarsz akkor használtban minél több extrával felszereltet érdemes venni, itt már nem lessz drágább az autó a sok extrája miatt. Tempomatot fed. compot utólag lehet belerakni, sokkal olcsóbban mint a gyári és a fedcomp tudása is nagyobb lesz. Céges kiselejtezettet nem érdemes venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Üdv. Opel Astrat G szeretnék vásárolni 2003-as évjárattól kb 1800000Ft-ig! Azt szertném kérdezni h mire figyeljek nagyon oda h be ne huzzanak a csőbe... Üdv.! Ami szerintem fontos: nem szabad elkapkodni a vételt! A piac erősen kínálati, érdemes sok autót megnézni, lehetőleg tulajdonosnál, kerülni a neppereket; amennyire lehet, lekáderezni a kocsi előéletét. Csatlakozom az előttem szólóhoz: minél jobban felszereltet érdemes keresni, a sok extra felárát már nem neked kell megfizetned (2004. előtt pl. az ABS nem volt széria, akkoriban 200-250e volt az ára!). A lánc/szíj téma szerintem nem perdöntő, ha szíjast veszel, célszerű vétel után kicseréltetni, és onnan a Te kezedben van (elvileg) a dolog. Az biztos, hogy egy használt autónál nem kell feltétlenül minden kis karcon fennakadni (akkor újat kell venni...), első ránézésre is kialakul az emberben egy jó vagy rossz kép a gépről, aszerint kell esetleg alkudni. Egyébként meg 100%-os biztonság nincs, szerencse is kell, hogy ne nyúlj mellé. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Üdv.! Ami szerintem fontos: nem szabad elkapkodni a vételt! A piac erősen kínálati, érdemes sok autót megnézni, lehetőleg tulajdonosnál, kerülni a neppereket; amennyire lehet, lekáderezni a kocsi előéletét. Csatlakozom az előttem szólóhoz: minél jobban felszereltet érdemes keresni, a sok extra felárát már nem neked kell megfizetned (2004. előtt pl. az ABS nem volt széria, akkoriban 200-250e volt az ára!). A lánc/szíj téma szerintem nem perdöntő, ha szíjast veszel, célszerű vétel után kicseréltetni, és onnan a Te kezedben van (elvileg) a dolog. Az biztos, hogy egy használt autónál nem kell feltétlenül minden kis karcon fennakadni (akkor újat kell venni...), első ránézésre is kialakul az emberben egy jó vagy rossz kép a gépről, aszerint kell esetleg alkudni. Egyébként meg 100%-os biztonság nincs, szerencse is kell, hogy ne nyúlj mellé. :huh: Hmm, melyik évjáratot nyomták láncossal vagy melyik motort? Ki lehet deríteni egy kocsiról a motor burkolatának megbontása nélkül, hogy láncos vagy szíjas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Hmm, melyik évjáratot nyomták láncossal vagy melyik motort? Ki lehet deríteni egy kocsiról a motor burkolatának megbontása nélkül, hogy láncos vagy szíjas. Z14XE szíjas Z14XEP láncos Z16XE szíjas Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Z14XE szíjas Z14XEP láncos Z16XE szíjas Köszi, tehát akkor CL2 1.4 Twinport a láncos csak, ha jól értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Köszi, tehát akkor CL2 1.4 Twinport a láncos csak, ha jól értem. Igen az! De ha korábbi G sorozatok közt mazsolázol, akkor az 1.2-es motorral szereltekben is lánc van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Köszi, tehát akkor CL2 1.4 Twinport a láncos csak, ha jól értem. Igen, plusz az 1.2-es motor, amit elöttem írtak.(de azt nem írtam, mert szerintem az már kevés egy ekkora kasznihoz, még az 1.4-es is határeset) A Z16XEP azt nem tudom, hogy milyen. Z14XER (H-s astra) motorja is láncos, ha jók az infóim...de az nincs G-ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 És miért váltogatnak a láncos és a szíjas megoldás között? Most melyik a jobb elvileg? Mondjuk csak érdeklődöm, mert az enyém Z16XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts