Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Na pont ez a minőségi szolgáltatás hogy nem bediktálás alapon megy a km hanem kimegy. Ezt "megköveteli" az ügyfél mert amikor kimegy nem csak a km miatt megy ki hanem pl van e kőfelverődés, karcok meg ilyenek, hogy később a paraszt ne tudja mondani hogy az nem volt ott. Mert bizony próbálkoznak és nem kicsit.

A szervizkönyves történethez; meg ezért kell felhívni a szervizt ahol szervizelték. Sokhelyen nem adnak ki ilyen infot persze ez a szabály ha telefonon nem adnak ki azért személyesen kiadnak bár inkább fordnál halottam ilyet, hogy nem.

Link to comment
Megosztás:

A teszt autóval kapcsolatban,nekem is van rossz tapasztalatom.

Pest környéki település autókereskedése,teszt autóval vezetés,

forgalomba nincs helyezve,más autó rendszámával,(mindjárt felpattintom)

kb.1.2 km az autóban,motor 2500-3000 fordulaton pörgetve,

érzi hogy milyen nyomatékos,hogy húz,fél kilométer után csere,

nekem nem akar húzni,igaz nem is pörgetem.Mire eladják szalonautóként

lehet benne 9000 km is,majd visszaveszik 3 km alá,vevőnek most fogjuk

forgalomba helyezni.A bank és a biztosító is úgy tudja csak 3 km van benne, minden oké,

1 év múlva szimeringes,kuplungos,kormány vagy futóműves, "biztos a vevő nem kímélte".

Szerencsére nem ez az általános.

Link to comment
Megosztás:

A teszt autóval kapcsolatban,nekem is van rossz tapasztalatom.

Pest környéki település autókereskedése,teszt autóval vezetés,

forgalomba nincs helyezve,más autó rendszámával,(mindjárt felpattintom)

kb.1.2 km az autóban,motor 2500-3000 fordulaton pörgetve,

érzi hogy milyen nyomatékos,hogy húz,fél kilométer után csere,

nekem nem akar húzni,igaz nem is pörgetem.Mire eladják szalonautóként

lehet benne 9000 km is,majd visszaveszik 3 km alá,vevőnek most fogjuk

forgalomba helyezni.A bank és a biztosító is úgy tudja csak 3 km van benne, minden oké,

1 év múlva szimeringes,kuplungos,kormány vagy futóműves, "biztos a vevő nem kímélte".

Szerencsére nem ez az általános.

Küldtem neked egy privát üzenetet,remélem megkaptad nem tudom itt hogy működik :D

Link to comment
Megosztás:

A teszt autóval kapcsolatban,nekem is van rossz tapasztalatom.

Pest környéki település autókereskedése,teszt autóval vezetés,

forgalomba nincs helyezve,más autó rendszámával,(mindjárt felpattintom)

kb.1.2 km az autóban,motor 2500-3000 fordulaton pörgetve,

érzi hogy milyen nyomatékos,hogy húz,fél kilométer után csere,

nekem nem akar húzni,igaz nem is pörgetem.Mire eladják szalonautóként

lehet benne 9000 km is,majd visszaveszik 3 km alá,vevőnek most fogjuk

forgalomba helyezni.A bank és a biztosító is úgy tudja csak 3 km van benne, minden oké,

1 év múlva szimeringes,kuplungos,kormány vagy futóműves, "biztos a vevő nem kímélte".

Szerencsére nem ez az általános.

azt azért remélem vágod, hogy ez egy baromság amit ideírtál. ugyeugye??? :D

Link to comment
Megosztás:

Attól eltekintve, hogy ezeket az autókat nem fogják tekergetni, meg nullkilométeresen aldani....

A mai autók motorjait kb 200ezer kilométerre tervezik a mérnökök. Az Astra H OPC-ét 160ezerre tervezték.(forrás: Totalcar bemutató) Kevésnek tűnik de mégsem az. Ugyanis a motort olyan terhelésnek vethetné alá a tulajdonos, amit józan ember sohasem tenne meg. Magyarul melegítés és leállítás előtti hűtés nélkül, hidegen padlógázzal, embertelenül hajtva bírnak 160-200ezret. Normális használat mellett dupláját is. Jó példák erre a régi leharcolt vectrák, amik egy gyűrűzés után elmennek 500ezret. Vagy a miénk: 230ezer km van benne úgy, hogy hozzá nem lett még nyúlva, 1.6-os ecotec, olajat nem eszi, nem úgy mint az újabb 16V-esek, kb 8 liter benzinnel elmegy sportos használat mellett 16os kerekekkel, 205/55-ös gumikkal. :D

Link to comment
Megosztás:

Ma befizettem az előleget egy ÚJ astra 1.4 caravanra :D ebben a döntésemben nagy segítségemre voltatok, remélem jól döntöttem! ;) Elég jó ár/érték arányban volt a kocsi:

dísz csomag_(krómozott kilincs színezett tükrök)

Elektromos csomag(elektromos ablak elöl elektromos fűthető tükör)

Family csomag( légkondi központi zár állítható kormány, ülés) metálfény.

Ez így összesen 2.915.000.- Kérdeztem az alaptípust az nem lett volna olcsóbb csak kb 40e-vel és mivel leállnak a gyárak nem is nagyon rakják össze :P nekem tetszett volna a fehér is az 115e-vel kevesebb lett volna de alap színből csak királykék volt... nekem az ilyen nagy autóban nem jött be.

Link to comment
Megosztás:

Ma befizettem az előleget egy ÚJ astra 1.4 caravanra :D ebben a döntésemben nagy segítségemre voltatok, remélem jól döntöttem! ;) Elég jó ár/érték arányban volt a kocsi:

dísz csomag_(krómozott kilincs színezett tükrök)

Elektromos csomag(elektromos ablak elöl elektromos fűthető tükör)

Family csomag( légkondi központi zár állítható kormány, ülés) metálfény.

Ez így összesen 2.915.000.- Kérdeztem az alaptípust az nem lett volna olcsóbb csak kb 40e-vel és mivel leállnak a gyárak nem is nagyon rakják össze :P nekem tetszett volna a fehér is az 115e-vel kevesebb lett volna de alap színből csak királykék volt... nekem az ilyen nagy autóban nem jött be.

bassszus, egy 100-sal volt több, mint az 5 ajtós, ma már lehet hogy én is azt vennék vagy meriva-t.

Link to comment
Megosztás:

Ma befizettem az előleget egy ÚJ astra 1.4 caravanra :D ebben a döntésemben nagy segítségemre voltatok, remélem jól döntöttem! ;) Elég jó ár/érték arányban volt a kocsi:

dísz csomag_(krómozott kilincs színezett tükrök)

Elektromos csomag(elektromos ablak elöl elektromos fűthető tükör)

Family csomag( légkondi központi zár állítható kormány, ülés) metálfény.

Ez így összesen 2.915.000.- Kérdeztem az alaptípust az nem lett volna olcsóbb csak kb 40e-vel és mivel leállnak a gyárak nem is nagyon rakják össze :P nekem tetszett volna a fehér is az 115e-vel kevesebb lett volna de alap színből csak királykék volt... nekem az ilyen nagy autóban nem jött be.

Ebben papirok is benne vannak?

kb. 100e-el drágább, mint amenyiért 1 éve vettem az 5 ajtot, ugyanezel a felszereltséggel, de metálfény nélkül. Jo ár az tuti, föleg ha a papirok is benne vannak. :D

Link to comment
Megosztás:

Ebben papirok is benne vannak?

kb. 100e-el drágább, mint amenyiért 1 éve vettem az 5 ajtot, ugyanezel a felszereltséggel, de metálfény nélkül. Jo ár az tuti, föleg ha a papirok is benne vannak. ;)

Igazad van erre jön még 80e a mindenpapírra és így 2.995.000.- szal három :D

Link to comment
Megosztás:

bassszus, egy 100-sal volt több, mint az 5 ajtós, ma már lehet hogy én is azt vennék vagy meriva-t.

És ha Merivát veszel lehet, hogy most azt bánod.

Kollégám most adott túl az 1.6-os Meriván. Semmi gond nem volt vele, csak amikor elmúlt az új autó varázsa, akkor döbbent rá, hogy mindenféle hajtogatás ellenére rohadt mód kicsi autó Corsa alapokon. Ráadásul minden különösebb ellenszolgáltatás nélkül falta a benzint.

Barátaink 1.7 CDTI Merivát adtak el, mert a két gyerekkel igen szűken fértek el benne.

Megjelenésekor családostul kipróbáltam egy tesztvezetés alkalmával, kamu egyterűnek tűnt már akkor is.

Link to comment
Megosztás:

És ha Merivát veszel lehet, hogy most azt bánod.

Kollégám most adott túl az 1.6-os Meriván. Semmi gond nem volt vele, csak amikor elmúlt az új autó varázsa, akkor döbbent rá, hogy mindenféle hajtogatás ellenére rohadt mód kicsi autó Corsa alapokon. Ráadásul minden különösebb ellenszolgáltatás nélkül falta a benzint.

Barátaink 1.7 CDTI Merivát adtak el, mert a két gyerekkel igen szűken fértek el benne.

Megjelenésekor családostul kipróbáltam egy tesztvezetés alkalmával, kamu egyterűnek tűnt már akkor is.

Összehackeltem egy táblázatot:

tablazat.JPG

Link to comment
Megosztás:

Valóban szokni kell az elektronikus gázpedált pl.: hideg motornál az első sebességváltásnál késve ejti a motor fordulatát, ám padlóig taposott pedálnál mindig csak annyi üzemanyagot juttat a hengerekbe, amennyi a számítógép szerint optimális. De ez a 1/4 pedálutas működés elég durva, mondhatni nem normális. Ezt is be lehet állítani, de jobb lesz szakemberre bízni. Lehet, hogy elállítódott vagy kopott a potija. Bár az enyém nem benzines, de a legkisebb érintésre is közel úgy reagál, mint a hagyományos, mechanikus gázpedál.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.