Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Így van! A sedanba sok pici cucc befér mert nagyobb a térfogata, de a páratlan ajtósakba meg egy nagyobb cucc is befér de sajnos mellé nem tudsz pakolni mert az össsz térfogata meg kisebb. A minap egy neon armatúrát 2 óra alatt tuszkoltam bele szegénybe (sedanos vagyok) de utána a maradék 4 az már a hátsó és az első ülések közé ment. Élvezték is a munkatársak mire hazaértem velük Nyíregyházáról Dújvba :lol:

Maradjunk annyiban, hogy a kombiba fér be a legtöbb és legnagyobb cucc is. A hátsó ablak valóban koszolódik, de azért van az ablaktörlő..... Jah és erre is felmegy az opc szárny, csak az opc caravan-é.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mind1, nekem volt ilyen is olyan is, a sedan elegánsabb, jobban tetszik, jogos, hogy sok apró dolog befér, de a mostani 5 ajtóst nagyságrendileg jobban meg tudom dübbenteni. a sedannal elhoztam max 3 CRT monitort (dobozzal), ebbe simán beraktam 5-öt, és még fért mellé 2 gépház meg 6 switch, + apróságok, de az mindegyikbe.

A sedannál 1 monitort sem tudtam betenni a csomagtartóba a nyílás miatt.

Mondjuk az én esetem más, mert én viszonylag nagy méretű dolgokat hozok-viszek.

Ma pl egy körben elvittem 9 gépházat, 9 alaplapot, 9 VGA kártyát meg 16 BOX-os CPU-t, és az anyósűlés üres maradt.

De vitathatatlan, hogy a caravan a legjobb pakolás szempontjából.

Link to comment
Megosztás:

Mind1, nekem volt ilyen is olyan is, a sedan elegánsabb, jobban tetszik, jogos, hogy sok apró dolog befér, de a mostani 5 ajtóst nagyságrendileg jobban meg tudom dübbenteni. a sedannal elhoztam max 3 CRT monitort (dobozzal), ebbe simán beraktam 5-öt, és még fért mellé 2 gépház meg 6 switch, + apróságok, de az mindegyikbe.

A sedannál 1 monitort sem tudtam betenni a csomagtartóba a nyílás miatt.

Mondjuk az én esetem más, mert én viszonylag nagy méretű dolgokat hozok-viszek.

Ma pl egy körben elvittem 9 gépházat, 9 alaplapot, 9 VGA kártyát meg 16 BOX-os CPU-t, és az anyósűlés üres maradt.

De vitathatatlan, hogy a caravan a legjobb pakolás szempontjából.

Nah igen, én zenekart szoktam szállítani, de oda már soxor a caravan is kicsi....

Link to comment
Megosztás:

Mind1, nekem volt ilyen is olyan is, a sedan elegánsabb, jobban tetszik, jogos, hogy sok apró dolog befér, de a mostani 5 ajtóst nagyságrendileg jobban meg tudom dübbenteni. a sedannal elhoztam max 3 CRT monitort (dobozzal), ebbe simán beraktam 5-öt, és még fért mellé 2 gépház meg 6 switch, + apróságok, de az mindegyikbe.

A sedannál 1 monitort sem tudtam betenni a csomagtartóba a nyílás miatt.

Mondjuk az én esetem más, mert én viszonylag nagy méretű dolgokat hozok-viszek.

Ma pl egy körben elvittem 9 gépházat, 9 alaplapot, 9 VGA kártyát meg 16 BOX-os CPU-t, és az anyósűlés üres maradt.

De vitathatatlan, hogy a caravan a legjobb pakolás szempontjából.

Édesanyámnak sedánja van, de ha valamit szálítani kell, akkor azt nekem kell az 5 ajtóssal mert a sedánba nem fér be.

Az elegánsabb is nézőpont kérdése. Mert szinte minden autóba szebb számomra a sedán, de a G-be nekem nem tetszik. F-be is szebb volt mint az 5 ajtós.

Link to comment
Megosztás:

Édesanyámnak sedánja van, de ha valamit szálítani kell, akkor azt nekem kell az 5 ajtóssal mert a sedánba nem fér be.

Az elegánsabb is nézőpont kérdése. Mert szinte minden autóba szebb számomra a sedán, de a G-be nekem nem tetszik. F-be is szebb volt mint az 5 ajtós.

Spec én is inkább az F-re gondoltam, sőt, ha jobban meggondolom, akkor talán csak a G sedan nem tetszik annyira, a többi gyönyörű, és ez igaz a vectra-ra is.

Mondjuk láttam már nagyon izlésesen megépített sedan-t G -ben.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Valaki le tudná nekem írni a régi felszereltségi szinteket és hogy mit tartalmaznak? Club, n-joy, optima mi van még?

Ezt senki nem fogja tudni, mert:

-országonként eltér

-időszakonként eltér

-kereskedéseknél is eltérhet

hja és ugyebár kezdetben vala a cd, cdx stb felszereltség

Link to comment
Megosztás:

Miért is lényeges hogy mikor mik voltak? milyne felszereltségek??

Például ha valaki használt autó vásárláson töri a fejét, és tudni szeretné mi az ami az esetleges korábbi tulajdonos/ok jóvoltából hiányzik az autóból, és így alkualap lehet. Anno én is buktam amikor a Coupét vettem, mert nem tudtam hogy a ködlámpa széria volt benne, illetve hogy gyárilag CDR500-as rádióval jött ki (enyémben egyik sincs meg, de ha ezt akkor tudom, többet alkuszok). Egyébként engem is érdekelne hasonló okok miatt hogy a 2003-as C Corsa N-Joy illetve Comfort felszereltségi szint mit tartalmazott, bár ez ebben a topicban OFF.

Link to comment
Megosztás:

Például ha valaki használt autó vásárláson töri a fejét, és tudni szeretné mi az ami az esetleges korábbi tulajdonos/ok jóvoltából hiányzik az autóból, és így alkualap lehet. Anno én is buktam amikor a Coupét vettem, mert nem tudtam hogy a ködlámpa széria volt benne, illetve hogy gyárilag CDR500-as rádióval jött ki (enyémben egyik sincs meg, de ha ezt akkor tudom, többet alkuszok). Egyébként engem is érdekelne hasonló okok miatt hogy a 2003-as C Corsa N-Joy illetve Comfort felszereltségi szint mit tartalmazott, bár ez ebben a topicban OFF.

ÉN nem tudom, hogy a ködlámpa vagy gyári magnó mennyire lenne alku tárgya használtautónál.Téli gumi, manual klima, vagy digit, az más tészta szerintem. Úgy is sok helyen eurotaxot néznek árazásnál, az elszálltak meg kiderülnek hamar.

Link to comment
Megosztás:

ÉN nem tudom, hogy a ködlámpa vagy gyári magnó mennyire lenne alku tárgya használtautónál.

Nem arra gondoltam hogy az értékük lenne számottevő, de ha egyszer valami járt az autóhoz újkorában, akkor az legyen benne akármennyi is az értéke. Egy valamilyen CD-s rádióhoz nem ragaszkodnék én sem, de ha megvan a gyárija, akkor adja hozzá. A ködlámpa más tészta, a Coupékban széria volt (csak sajnos én ezt későn tudtam meg), az enyémből viszont hiányzik, mert törött volt az eleje. Ha jól emlékszem, márkaszervizben a két ködlámpa 70e Ft-ba kerül (Coupéhoz picit drágább, mint sima G-hez), és még csak be se tudom rakni utólag, mert az egyik tartófül is le van törve a lökösröl a korábbi kocc miatt, de ha ezt akkor észreveszem, én simán százezret alkudtam volna emiatt (lökös javítás+fényezés, két ködlámpa simán van ennyi, ha nem enged akkor meg szembesítem az árakkal aztán csináltassa meg olcsóbban ha tudja). Ehhez képest a téligumi szett ha nem valami komolyabb méretről van szó, már nem is annyira komoly értéknövelő tényező, a klímával viszont egyetértek. Az Eurotax ár meg pont azért lényeges, mert Magyarországon jellemzően jóval efölé vannak pozícionálva az árak a használtpiacon, az esetben többségében még akkor is ha dolgok hiányoznak az autókból, pedig az Eurotax katalógusban motortípus, évjárat és felszereltség szerint vannak osztályozva az autók, tehát sok esetben még úgy is olcsóbb, hogy az autó rendelkezik mindennel amivel gyárilag felszerelték.

Link to comment
Megosztás:

Egyébként lehet hogy ronda bizalmatlan vagyok, de sajnos a keserű tapasztalatok tettek azzá. Először akkor csalódtam nagyot, amikor szembesültem vele hogy a Calibrából képes volt az eladó az extra nyereség érdekében a magasságállítós üléssínt kiszedni, valamint hogy a mostani Coupémhoz ha nem szólok, nem adja hozzá az ember a gyári kerékkulcsot, emelőt és a pótkereket sem(!)...

Link to comment
Megosztás:

Egyébként lehet hogy ronda bizalmatlan vagyok, de sajnos a keserű tapasztalatok tettek azzá. Először akkor csalódtam nagyot, amikor szembesültem vele hogy a Calibrából képes volt az eladó az extra nyereség érdekében a magasságállítós üléssínt kiszedni, valamint hogy a mostani Coupémhoz ha nem szólok, nem adja hozzá az ember a gyári kerékkulcsot, emelőt és a pótkereket sem(!)...

Ezzel egyetértek. Igaz, a mostanival szerencsém volt, mondjuk nem is kereskedésből jött hála UHUnak, de az előző F-ből az álltalad is említett dolgokból semmi nem volt meg.

Link to comment
Megosztás:

Nem arra gondoltam hogy az értékük lenne számottevő, de ha egyszer valami járt az autóhoz újkorában, akkor az legyen benne akármennyi is az értéke. Egy valamilyen CD-s rádióhoz nem ragaszkodnék én sem, de ha megvan a gyárija, akkor adja hozzá. A ködlámpa más tészta, a Coupékban széria volt (csak sajnos én ezt későn tudtam meg), az enyémből viszont hiányzik, mert törött volt az eleje. Ha jól emlékszem, márkaszervizben a két ködlámpa 70e Ft-ba kerül (Coupéhoz picit drágább, mint sima G-hez), és még csak be se tudom rakni utólag, mert az egyik tartófül is le van törve a lökösröl a korábbi kocc miatt, de ha ezt akkor észreveszem, én simán százezret alkudtam volna emiatt (lökös javítás+fényezés, két ködlámpa simán van ennyi, ha nem enged akkor meg szembesítem az árakkal aztán csináltassa meg olcsóbban ha tudja). Ehhez képest a téligumi szett ha nem valami komolyabb méretről van szó, már nem is annyira komoly értéknövelő tényező, a klímával viszont egyetértek. Az Eurotax ár meg pont azért lényeges, mert Magyarországon jellemzően jóval efölé vannak pozícionálva az árak a használtpiacon, az esetben többségében még akkor is ha dolgok hiányoznak az autókból, pedig az Eurotax katalógusban motortípus, évjárat és felszereltség szerint vannak osztályozva az autók, tehát sok esetben még úgy is olcsóbb, hogy az autó rendelkezik mindennel amivel gyárilag felszerelték.

Vagy azt mondja, hogy keress másik, mert ez ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Vagy azt mondja, hogy keress másik, mert ez ennyi.

Akkor keresek.

Hálistennek kínálat van bőven, én tuti előbb találok az igényeimnek mindenben (árban is) megfelelő autót, mint ő egy madarat akinek el tudja adni a túlárazott autóját. Mindig azt vallottam hogy használt autó vásárlásakor amíg nálam van a pénz, addíg én diktálok, ha kell neki a pénzem (mert tényleg el akarja adni a vasát), akkor kénytelen lesz elfogadni a feltételeimet, persze ésszerű keretek között. Ha nem így lenne, nem létezne az alku "intézménye".

Link to comment
Megosztás:

Akkor keresek.

Hálistennek kínálat van bőven, én tuti előbb találok az igényeimnek mindenben (árban is) megfelelő autót, mint ő egy madarat akinek el tudja adni a túlárazott autóját. Mindig azt vallottam hogy használt autó vásárlásakor amíg nálam van a pénz, addíg én diktálok, ha kell neki a pénzem (mert tényleg el akarja adni a vasát), akkor kénytelen lesz elfogadni a feltételeimet, persze ésszerű keretek között. Ha nem így lenne, nem létezne az alku "intézménye".

Érdekes ez a használtpiac. Én azt mondom, hogy mindig van egy hülye, aki megveszi, bármennyire is elképesztő legyen az autó ára. Sokan csak gépjárműanalfabéták, de legalább szólnak ismerősnek, aki esetleg tud vmit az adott típusról. De vannak full hülyék (és akkor kedves voltam). Multkor úgy vett egyik munkatársam autót, hogy bement a kereskedésbe és egyetlenegy metálzöld autó volt, na azt megvette. Végülis mint kiderült egy elöl-hátul törött, ocsmányul "javított" (izé összegányolt) Matizt sikerült jóval piaci ár feletti áron magáévá tennie. Egyébként lehetett volna akármilyen autó, ha Fradi színű, megveszi. A kis Matizt csake egy fehér-zöld csíkos autó überelhette volna, de olyan épp nem volt.

Link to comment
Megosztás:

Mivel az autós biznisz szerintem nincs éppen a legjobb helyzetben, igy tényleg a vevő diktál. Más kereskedéstől és magán embertől autót venni. Múltkor este lurdyból kijövet a parkolóban épp egy seatot akart eladni sztem egy magán ember egy fiatal párnak a verda csilli villi de egy hulladék volt és bazira látszott, hogy a pár ért az autóhoz.Olyan dumát levágot az eladó hogy az brutális. Szinte már mint a ló kupec olyan volt

Mindenhol engednek az autó árából kitartanimeg inkább magán emberek teszik sztem. Tényleg a legjobb mikor az ember elviszi az ismerősét aki ..vára ért hozz

á aztán helyszinen kiokoskodnak mindn baromságott piszlicsáré dolgokaon akadnak ki, azt meg nem veszik észre hogy rommá volt örve az autó, vagy meg lett bontva a motor.Az egyik szomszéd vett magának egy f astrát használja 2 hete el kezdett füstölni meg megevett 1 liter olajat 2 nap alatt. Meséli mi történt. Kérdezem 1.6 16v azt modnja igen. Kérdezem G astra. Azt mondja nem tudja az melyik. Kérdezem F astra. azt se udja az milyen. Onnan derült ki hogy F astra hogy 96 os és abban biztos hogy astra. Nem az első autója. Ezek az emberek az autó kereskedők állma. Ezek az emberek egyszer meg eladják az autót amit egy komplett takartás után az ember makulátlannak hisz. VAlósznű ő is igy vette meg.

Link to comment
Megosztás:

Egyik baártom használtautózott, mesélte hogy jött 2 40 év körüli házaspár kombit kerestek. Nekik pont volt pár a telepen minddegyiket kinyittatták és az volt a mérvadó, hogy legalább 3 disznó beférjen. Mikor találtak egyet már nem tudom milyen autó volt, az ember ki vett egy plédet egy szatyorból szónélkül be bújta az autó alá nézegette a nő közben meg azt nézte, hogy hány kispárnát kell a segge alá rakni hogy kilásson.

Link to comment
Megosztás:

A dízel jó mert: "olcsó" az adagoló javítás! :D Az Opel dízelek jók, mert az egész motorteret vákuumcsövek veszik körül, és gyakran megszökik a vákuum, vagy tönkre megy egy vákuumszelep, ekkor a hozzá nem értők leszedik a csöveket vákuumot mérni, de rosszul teszik vissza... és így nagyon gazdaságos az üzemeltetésük! :lol:

Ráadásul, ezek az opel dízelek(isuzu is) roppant erősek.... :lol:

Könyörgöm ha dízel akkor csak olyan gyártótól aki már régóta gyárt( VW) :lol: ( Z12XE,Z14XE-Z14XEP, Z16XE, Z16XEP,Z16XER, Z18XE)

Hello mindenkinek

G Astrát szeretnék tavasszal vásárolni szeretnék segítséget kapni hogy mire is kell odafigyelni a vásárláskor?

Motorok között mi a különbség? Szeretnék dizelt, mi a hátulütője, kell gyakrabb szervizelni?

Előre is köszi

spuri

Link to comment
Megosztás:

A dízel jó mert: "olcsó" az adagoló javítás! :D Az Opel dízelek jók, mert az egész motorteret vákuumcsövek veszik körül, és gyakran megszökik a vákuum, vagy tönkre megy egy vákuumszelep, ekkor a hozzá nem értők leszedik a csöveket vákuumot mérni, de rosszul teszik vissza... és így nagyon gazdaságos az üzemeltetésük! :lol:

Ráadásul, ezek az opel dízelek(isuzu is) roppant erősek.... :lol:

Könyörgöm ha dízel akkor csak olyan gyártótól aki már régóta gyárt( VW) :lol: ( Z12XE,Z14XE-Z14XEP, Z16XE, Z16XEP,Z16XER, Z18XE)

1., Több mint 4 és fél éves hozzászólásra válaszoltál, sztem azóta már sikerült az illetőnek eldöntenie hogy milyen autót vegyen.

2., A rövid időre visszanyúló dízeles múlt egy autógyárnál nem feltétlen jelenti azt hogy nem jó dízeleket csinálnak. Lásd pl. BMW, akik az egyik legjobb dízelmotorgyártók manapság, holott az első dízeljüket csak a nyolcvanas évek közepe körül csinálták, jóval később mint az Opel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.