vipi Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 Hát használtat, újonnan nem éri meg szerintem a classic II mikor már mindjárt itt a III... A H pedig szintén drága, annyiért már nem opelt vennék.. Nagyon sokat vesztenék ha újonnan vennék. Meg a kombi drága is újonnan. Amiket nézegettem, 2000-res évjárat körüli elég extrásak 1.3millió körül vannak. Valami ilyesmi kellene. Olvasgattam itt az 1.6-os motorhibákat, aztán látom hogy csak úgy zabálja az olajat, viszont 1.4-es még jó. Mennyivel nagyobb a teljesítménye? Igazából most egy 1000res splasht vezetek bérbe, ennek se nyomatéka se ereje, de hát megy.. :rolleyes: Annyi erő elég nekem, hogy 100-nál még tudjak dinamikusan előzni (mert splash-el meg se merem kockáztatni az előzést 80fölött:D ) Mekkora nyomaték különbség van az 1.4 1.6 között? 25Nm. Szerintem 100tól már dinamikus, alatta nem nagyon ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Sok. Én 1.6-ot vennék, bár 1.4-em van. azt nem írtad milyen motorú volt az f. Nekem az előző f 1.4 60Le volt ahhoz képest ugrás az 1.4 16v, de jobban jártam volna 1.6-al vagy 1.8-al.... Az astra 1.6-os volt 75lovas, 8szelepes. Egész jól ment szerintem, és soha semmi gond nem volt a motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Az astra 1.6-os volt 75lovas, 8szelepes. Egész jól ment szerintem, és soha semmi gond nem volt a motorral. azt ne felejtsük el, hogy a G nehezebb, mint az F astra. létezik pl. b vectrában is 1.6 8 szelep, kb. olyan lehet, mint a Splash. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 azt ne felejtsük el, hogy a G nehezebb, mint az F astra. létezik pl. b vectrában is 1.6 8 szelep, kb. olyan lehet, mint a Splash. No azért ne túlozzunk... a Splash egy rémálom, még mutyukihoz mérten is, szigorú bevásárló autó .... kis bevásárlásokhoz :rolleyes: De tény, ha klímát is akarsz és nem csak dísznek, akkor 1.6 16v vagy 1,8 16v, főleg kombiban. Nekem még az 1.8 is észreveszi, ha bekapcsolom a klímát. Ok, hogy nem veszélyes, de észrevehető, szóval szvsz ha haladni is akarsz klímával akkor a minimum 1.6 16v Az olajat meg közel sem mind zabálja, attól függ hogy hajtották. Cimborám X16XEL motorja egy periódus alatt 2-5dl olajat eszik meg, pedig kb 140000-nél jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 No azért ne túlozzunk... a Splash egy rémálom, még mutyukihoz mérten is, szigorú bevásárló autó .... kis bevásárlásokhoz :rolleyes: De tény, ha klímát is akarsz és nem csak dísznek, akkor 1.6 16v vagy 1,8 16v, főleg kombiban. Nekem még az 1.8 is észreveszi, ha bekapcsolom a klímát. Ok, hogy nem veszélyes, de észrevehető, szóval szvsz ha haladni is akarsz klímával akkor a minimum 1.6 16v Az olajat meg közel sem mind zabálja, attól függ hogy hajtották. Cimborám X16XEL motorja egy periódus alatt 2-5dl olajat eszik meg, pedig kb 140000-nél jár. Végülis ha 1 periódus alatt fél l az nem sok. Csak reménykedek, hogy jót fogok majd ki. Az F astra nagyon jó volt és olcsó, 900e 147e km-rel vezetett szervízkönyvel és nagyon megkímélt belső/külsővel. Mennyit fogyaszt az 1.6-os ill. 1.8-as? Átlagba.. Mert f-esből én 6l-t ki tudtam hozni, de átlag 8at megevett.. Astra 1.6 Ezt néztem ki ami viszonylag jó áron van, viszont látszik, hogy vmi sportgyereké volt, tehát valószínű hogy hajtotta mint állat. Szóval mégse ezt nézem ki, így átgondolva most:D Vmi nagypapásat, mint amit vettem múltkor is. astra 1.6 2 szóval inkább ez tetszik:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 No azért ne túlozzunk... a Splash egy rémálom, még mutyukihoz mérten is, szigorú bevásárló autó .... kis bevásárlásokhoz ;) De tény, ha klímát is akarsz és nem csak dísznek, akkor 1.6 16v vagy 1,8 16v, főleg kombiban. Nekem még az 1.8 is észreveszi, ha bekapcsolom a klímát. Ok, hogy nem veszélyes, de észrevehető, szóval szvsz ha haladni is akarsz klímával akkor a minimum 1.6 16v Az olajat meg közel sem mind zabálja, attól függ hogy hajtották. Cimborám X16XEL motorja egy periódus alatt 2-5dl olajat eszik meg, pedig kb 140000-nél jár. Az 1.2-es corsánkban nem lehet annyira észrevenni a klimát, mint az 1.4-es astránkban...És a minthaa Corsa hidegebb levegöt fujna.Érdekes. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 Az 1.2-es corsánkban nem lehet annyira észrevenni a klimát, mint az 1.4-es astránkban...És a minthaa Corsa hidegebb levegöt fujna.Érdekes. :rolleyes: splash-ben én szinte meg sem érzem ha megy a klíma, kivéve hogy 1000-1500-as alap fordulaton van, de teljesítményre ugyan úgy megy, a szarnál nincs szarabb:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 a fehéret vajon miért árulják 2007 óta?? és a zöldnek miért van H-s rendszáma?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 a fehéret vajon miért árulják 2007 óta?? és a zöldnek miért van H-s rendszáma?? Igen, ezen a képdátumon én is gondolkoztam, viszont ha rég óta árulja sokat lehet alkudni. Meg hát astrából dömping van a piacon, lehet válogatni bőven. Használtauto.hu-n több ezer van belőle:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 jó autó mindig hamar megy el sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 jó autó mindig hamar megy el sztem. Ebben van valami, amikor én vettem még az f astrát 900e-ért arra is volt már több vásárló is. Most nyomatom a jobb kocsikat aztán megyek megnézi őket sorban. Amúgy most nézem az árakat (a biztosítónak nyomtatok, hogy ha netán úgy gondolná hogy szerinte kevesebbet ért..) és ugye 900e-ért vettem az 1,6-os 2000res évjáratú imob.,centr.,duplalégyzák,áll.ülés,ködlámpás kocsimat és most is el tudnám adni ennyiért. Sőt, a semmi extrás 800e ft, és ebből is 1db van egész használtato.hu-n, és a többi mind 900e fölött. Szóval legalább ez megnyugtat, hogy ezen nem sokat bukok. Bár volt rajta egy kis törés bal elől, de erre is lesz gondom, szomszéd karosszériás haverom ír rá árajánlatot, hogy ő olcsón megcsinálta volna, ill. már alkatrészre is jön papír nemsokára, hogy a hozzá való alkatrészek pár ezerbe kerültek volna:) Lenne még olyan kérdésem, hogy ha 8szelpest vennék az mennyivel lenne rosszabb? Tudom, hogy 75lovas, ugyan az a motor szerintem mint az f astrában is volt. Viszont sokkal kevesebb a gond is a 16-ossal szemben. 75paci az F-hez elég volt, igaz hogy ez már 150kg-al nehezebb, de ha úgy nézzük hogy ha a father beült és ő is 150kg és úgy is ment...:rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Július15, 2008 Megoszt Elküldve Július15, 2008 8 szelepes megbízhatóbb legalább is ezzel érvelnek sokan.astra G ben volt 1.6 8v? én még nem láttam persze az nem jelent semmit. Sztem állapot szerint érdemes keresni mindegy a motor, a lényeg a szervizköny és a sérülés mentesség. aztán jön a többi én így választottam és ezért lett atra G nem bántam meg pedig x16xel Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Az 1.2-es corsánkban nem lehet annyira észrevenni a klimát, mint az 1.4-es astránkban...És a minthaa Corsa hidegebb levegöt fujna.Érdekes. :lol: mert az astra classban nincs klímahűtő ventilátor,így kell egy kis idő neki :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Vmi nagypapásat, mint amit vettem múltkor is. astra 1.6 2 szóval inkább ez tetszik:) Szerintem azért a nagypapás témával is vigyázz. Megesett történet, hogy az autó ugyan esőt nem látott, de a garázsban hrm szóval a fészerben nem csak a gépjármű állt, aztán a polcokról néha ez-az leesett és kisebb hotpadások, mély karcok keletkeztek. A legtutibb az volt, hogy az aknába lepakolták télire a kuprit meg mittomén és hát azokna pára kell, bumm be mellé két vödör víz. Tavasszal meg csodálkoztak, hogy enyhén rozsdás a kocsi alja, a sebváltót meg csak 4.-be lehet nagy nehezden betuszkolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 A 8 szelepes (létezik) igénytelenebb, nem eszik szinte semmi olajat (ha jó) picit talán kevesebbet fogyaszt, cserébe lomhább, dinamikátlanabb, de megy, és olcsóbb a karbantartása (a motornak). Nekem az 1.8 16v eddig (3 hét alatt) ahhogy nézem forgalomtól és időtől (klíma) függően 7-8,5 lityit eszik, bár a hosszútávot még nem tudtam tesztelni, ezek az adatok 60-40% város javára. Haver X16XEL-je 6-7,5L körül fogyaszt (mondjuk F nem G, tehát valamivel könnyebb, de a motor ugyanaz). Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 mert az astra classban nincs klímahűtő ventilátor,így kell egy kis idő neki :lol: Dehogyisnem a hütöventillátor megy helyette, vagy az nem annyira hatékony? Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Dehogyisnem a hütöventillátor megy helyette, vagy az nem annyira hatékony? menni megy,de nem közvetnelnül a klímahűtőt hűti :lol: majd nézd meg,hogy az a ventilátor a vízhűtőn van Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 menni megy,de nem közvetnelnül a klímahűtőt hűti :lol: majd nézd meg,hogy az a ventilátor a vízhűtőn van ott a pont! Ezt én is észrevettem egyből, hogy csak 1 ventis, az meg a vízhűtőn kapaszkodik, szóval át kell fújnia a vízhűtőt, és csak aztán hűti a klímahűtőt.... érdekes egy megoldás, de legalább egy lapáttal kevesebb tud megállni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 ott a pont! Ezt én is észrevettem egyből, hogy csak 1 ventis, az meg a vízhűtőn kapaszkodik, szóval át kell fújnia a vízhűtőt, és csak aztán hűti a klímahűtőt.... érdekes egy megoldás, de legalább egy lapáttal kevesebb tud megállni :lol: a tieden hogyhogy nincs???? amúgy nagyon jó a hatásfoka így is,csak az első 1-2 percben nem hűt annyira intenzíven,mint a ventilátoros változat,de utána én nem érzek különséget... egyébként lehet venni ventilátort meg vezérlést hozzá,azt mondják 30ból kijön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 a tieden hogyhogy nincs???? amúgy nagyon jó a hatásfoka így is,csak az első 1-2 percben nem hűt annyira intenzíven,mint a ventilátoros változat,de utána én nem érzek különséget... egyébként lehet venni ventilátort meg vezérlést hozzá,azt mondják 30ból kijön. Az enyémben van, a haveréban olyan, amit írtál, hogy a vízhűtő ventije hűti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 menni megy,de nem közvetnelnül a klímahűtőt hűti :lol: majd nézd meg,hogy az a ventilátor a vízhűtőn van igen, a hűtőn van. A régebbi, nem classicocban 2 hűtő van, egy klima, és egy sima vízhűtő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 igen, a hűtőn van. A régebbi, nem classicocban 2 hűtő van, egy klima, és egy sima vízhűtő? Jah... az egyik kívül, a másik belül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Jah... az egyik kívül, a másik belül. Tiszta szuper, classic-osítás. :lol: sporoljunk ki mindent, amit lehet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Tiszta szuper, classic-osítás. :lol: sporoljunk ki mindent, amit lehet. :lol: Nézd a pozitív oldalát: Ami nincs az nem is fog elromlani :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2008 Megoszt Elküldve Július16, 2008 Nézd a pozitív oldalát: Ami nincs az nem is fog elromlani :lol: És ami nincs annyival olcsobb. :lol: össze kellene szedni, hogy a Classicban mi nincs ami a G-ben volt... Akkor....: klimahűtő ventillátor motorháztető szigetelés tűzfal szigetelés a sárvédőkböl is hiányzik 1-2 védőműanyag Még ki tud valamit, bővítsük a listát. :lol: Kiváncsi leszek, mennyi lessz a végére. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts