Vologya Elküldve Május20, 2008 Elküldve Május20, 2008 G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?
imy Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Vologya írta: G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Az AstraG-nek magassaban van az eleje, mint a CorsaC-nek, hogy megnyugtassalak, G-vel még soha nem ütöttem meg az orrát, de C-vel jártam ugy, hogy beálltam a parkoloba és elérte a müanyag, és nem is volt extra magas a padka....
szaby Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Vologya írta: G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Az a köpeny gumibol van szerepe az valoszinü hogy az hogy ne a lökháritó aljával huzd meg a padkát. Nekem még nem sikerült még a köpenyt sem meghuzni szerintem nem is annyira alacsony az. Leszedni nyugodtan leszedheted ha annyira zavar aerodinamikai szerepe nincs szerintem. Az igazi szerepe lökháritó aljának a védelme ,disznek sem utolsó.
Zachi Elküldve Május21, 2008 Elküldve Május21, 2008 Vologya írta: G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Jé! Más meg arra panaszkodik, hogy elengedik a rögzítőszemek, pedig esze ágában sincs leszedni! Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad. Ha unosuntalan fennakad, akkor vagy ültették a jószágot vagy fáradtak a rugói, esetleg más okból, de mindenképp közelebb van a talajhoz mint kéne.
telo Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 Zachi írta: Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad... Azért nem olyan nehéz... B) Én pl mostanában állandóan felültetem. Kezdek leszokni a koppanásig beállásról...
Zachi Elküldve Május22, 2008 Elküldve Május22, 2008 telo írta: Azért nem olyan nehéz... B) Én pl mostanában állandóan felültetem. Kezdek leszokni a koppanásig beállásról... Anno a Tipoval szinte csak tolatva lehetett padkához állni. Annak mindegyik túl magasra nőtt.
adorjant Elküldve Május23, 2008 Elküldve Május23, 2008 Zachi írta: Jé! Más meg arra panaszkodik, hogy elengedik a rögzítőszemek, pedig esze ágában sincs leszedni! Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad. Ha unosuntalan fennakad, akkor vagy ültették a jószágot vagy fáradtak a rugói, esetleg más okból, de mindenképp közelebb van a talajhoz mint kéne. nekem elég sok helyen leér,pedig a rugók se fáradtak B)
uhuhu Elküldve Május23, 2008 Elküldve Május23, 2008 az enyém nem ér le, pedig le van ültetve... lehet hogy azért, mert én még sose álltam fel padkára??? mindenlehet B) én inkább sétálok 2 utcát, csak ne kelljen felállni sehova. tönkreteszi a felnit, a gumit, és leesik a gumicsík B)
Boldizsar Elküldve Május23, 2008 Elküldve Május23, 2008 uhuhu írta: az enyém nem ér le, pedig le van ültetve... lehet hogy azért, mert én még sose álltam fel padkára??? mindenlehet B) én inkább sétálok 2 utcát, csak ne kelljen felállni sehova. tönkreteszi a felnit, a gumit, és leesik a gumicsík B) Szintén ritkán parkolok padkára....És bár utálok sétálni de 100x megnézem hol hagyom ott az autót és inkább sétálok. Amúgy én soha nem fogom elhagyni a gumicsíkot mivel gyorskötözővel a lökösre rögzítettem.... :D (max darabokraszakad....)
uhuhu Elküldve Május24, 2008 Elküldve Május24, 2008 boldizsár! Te kerestél engem valamikor telefonon??? valami rémlik, de nem vagyok benne biztos.... B)
Boldizsar Elküldve Május24, 2008 Elküldve Május24, 2008 uhuhu írta: boldizsár! Te kerestél engem valamikor telefonon??? valami rémlik, de nem vagyok benne biztos.... B) Igen kerestelek, de majd hétfőn zavarlak újra.....Addig jó pihenést a hétvégére!
Pepe75 Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 sulep84b írta: E-mailban válaszolt a bolt, hogy a króm óragyűrűket úgy kell felpattintani nem kell ragasztani hál istennek. Bocsi, hogy megint felhozom a témát, de meg tudnád mondani, hogy ez a gyűrű műanyag, vagy fém? Sikerült berakni? Passzolt rendesen? Előre is köszi.
Robz Elküldve Június11, 2008 Elküldve Június11, 2008 Pepe75 írta: Bocsi, hogy megint felhozom a témát, de meg tudnád mondani, hogy ez a gyűrű műanyag, vagy fém? Sikerült berakni? Passzolt rendesen? Előre is köszi. Tényleg nem akarok beleszólni, de nem mind1, hogy fém-e? Látvány a lényeg, nem?
Pepe75 Elküldve Június12, 2008 Elküldve Június12, 2008 Robz írta: Tényleg nem akarok beleszólni, de nem mind1, hogy fém-e? Látvány a lényeg, nem? Én fémet szeretnék, ha már krómkarika. Nem műanyagkarikát, krómhatású bevonattal, esetleg ugyanannyiért.
ROLÓ Elküldve Június12, 2008 Elküldve Június12, 2008 Pepe75 írta: Én fémet szeretnék, ha már krómkarika. Nem műanyagkarikát, krómhatású bevonattal, esetleg ugyanannyiért. Mondjuk ennyi pénzért dukálna a fém+króm, de nem akarlak elkeseríteni benneteket a legtöbb műanyag+króm. Itt inkább a design amit meg kell fizetni. Mi kerül egy ótvar (méd in csájn) 3 ledes szofita izzóban ezeregynéhányszáz forintba? A három szines led dióda, az előtét ellenállás, esetleg a műanyag cső (nem is üveg!) amiben benne van??? Ugyan má királylány......
Pepe75 Elküldve Június13, 2008 Elküldve Június13, 2008 ROLÓ írta: Mondjuk ennyi pénzért dukálna a fém+króm, de nem akarlak elkeseríteni benneteket a legtöbb műanyag+króm. Itt inkább a design amit meg kell fizetni. Mi kerül egy ótvar (méd in csájn) 3 ledes szofita izzóban ezeregynéhányszáz forintba? A három szines led dióda, az előtét ellenállás, esetleg a műanyag cső (nem is üveg!) amiben benne van??? Ugyan má királylány...... Hát ebben teljesen igazad van. Mindenesetre akkor megrendelem 8.500.-ért, és nem 10k-ért. Csak passzoljon...
maczko Elküldve Június13, 2008 Elküldve Június13, 2008 (ne kövezz meg) de szerintem szép az astra műszerfala úgy, ahogy van. De ez szigorúan az én véleményem! És nekem elvonná a figyelmem az utieseményekről egy csillogó izé. üdv macz
Boldizsar Elküldve Június13, 2008 Elküldve Június13, 2008 maczko írta: (ne kövezz meg) de szerintem szép az astra műszerfala úgy, ahogy van. De ez szigorúan az én véleményem! És nekem elvonná a figyelmem az utieseményekről egy csillogó izé. üdv macz Az a csillogó izé nekem gyárilag benn van. És nem csillog...
Zachi Elküldve Június13, 2008 Elküldve Június13, 2008 Boldizsar írta: Az a csillogó izé nekem gyárilag benn van. És nem csillog... ... csak jóóól néz ki! Njoy szinttől szériafelszerelés volt.
maczko Elküldve Június13, 2008 Elküldve Június13, 2008 Jól van már... Nem tudtam, hogy a krómbigyó nem csillog. Aki vágya: tegye, én csak a személyes véleményem írtam.
ROLÓ Elküldve Június13, 2008 Elküldve Június13, 2008 Sokszor a kevesebb, az egyszerűbb a több....... :D
Robz Elküldve Június13, 2008 Elküldve Június13, 2008 ROLÓ írta: Sokszor a kevesebb, az egyszerűbb a több....... :D Igaz, csak nem ebben az esetben :D Be kell vallani, az a pár filléres bigyó feldobja a műszerfalat. (nem az utólagos beszerzésre gondoltam a "filléres" szóval, hanem a gyári költségre) Persze ízlések és pofonok. Azért sok típusban tendencia mostanában ez a krómkeret. A régi sportvasak krómos műszerdesign-ját szedték elő, és bejött nekik megint. :P
Pepe75 Elküldve Június20, 2008 Elküldve Június20, 2008 Szerintem nagyon jól mutat. Szép alapból is a műszerfal, ez tény. Mindazonáltal krómozottak a belső ajtónyitók, a kormányon lévő opel jel, a magnón is van króm, ezeket jól kiegészíti a krómozott műszerfalkarika. Ez a 8500.- pénzért hirdetett dolog nem nagyon működik, megrendeltem, de még csak nem is válaszoltak. Marad a drágább.
gezoli Elküldve Június20, 2008 Elküldve Június20, 2008 Sziasztok! Szeretnék egy érdekes történetet megosztani veletek. A minap megfordult a fejemben, hogy le kellene cserélni a járgányt. 5 éves sedan 62000km-rel viva+ csomag. Gondolkodtam de a H Astra kicsit drága a családi költségvetésnek. Mivel ezzel az autómmal sem volt semmi gondom, ezért ugyan erre a típusra esett a választásom csak a caravanra, mivel egy kis "tökössel" bővült a család ezért kell a nagyobb csomitartó. Be is kocogtam ceglédre /itt vettem az előzőt is/. A kereskedőnek előadtam, hogy mi a szitu és kérdeztem, hogy mennyiért számolnák be a járgányt. Nem is mondott rossz árat más kereskedőkhöz képest(1.450.000ft). Ezután jött a feketeleves. Elkezdett számolni. Az új autó ára 3.780.000ft körül lenne. 1.4-es motor, Optima felszereltség+családi csomag+elektromos csomag stb. Ajándékba adta volna a vonóhorgot. Az árból viszont nem óhajtott engedni. Én megkérdeztem, hogy mi van akkor ha nem számoltatom be az autót hanem én eladom és beszállok azzal a közel 1.5M-val. Így máris más lett a helyzet. Az autó ára így már csak 3.130.000ft ugyanezzel a felszereltséggel. -650Eft, ezt adjátok össze! Majdnem dobtam egy hátast! Tudom nagyon nehéz eladni jóáron manapság egy használt autót, de ha 100Eft-tal olcsóbban adom el akkor is "nyerek" több mint fél millát. :rolleyes: 1
NeedForSpeed Elküldve Június20, 2008 Elküldve Június20, 2008 Én épp nemrég futottam össze egy régi cimbivel és lehordta a H astrát rendesen. Volt neki F és G is. Most azért van ismét G, mert hat hónap kínlódás után visszavitte a H astrát és becseréltette egy új G-re. Sok mindent nem mondott róla, csak azt hogy a márkaszervízben még azt is képtelenek voltak kijavítani 6 hónap alatt, hogy működjön a kűrt gombja. Voltak apró zörgések nem működő elektromos kütyük és betelt neki a pohár, vissza váltott G-re.
Recommended Posts