Vologya Elküldve Május20, 2008 Megoszt Elküldve Május20, 2008 G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Az AstraG-nek magassaban van az eleje, mint a CorsaC-nek, hogy megnyugtassalak, G-vel még soha nem ütöttem meg az orrát, de C-vel jártam ugy, hogy beálltam a parkoloba és elérte a müanyag, és nem is volt extra magas a padka.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Az a köpeny gumibol van szerepe az valoszinü hogy az hogy ne a lökháritó aljával huzd meg a padkát. Nekem még nem sikerült még a köpenyt sem meghuzni szerintem nem is annyira alacsony az. Leszedni nyugodtan leszedheted ha annyira zavar aerodinamikai szerepe nincs szerintem. Az igazi szerepe lökháritó aljának a védelme ,disznek sem utolsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Május21, 2008 Megoszt Elküldve Május21, 2008 G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van? Jé! Más meg arra panaszkodik, hogy elengedik a rögzítőszemek, pedig esze ágában sincs leszedni! Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad. Ha unosuntalan fennakad, akkor vagy ültették a jószágot vagy fáradtak a rugói, esetleg más okból, de mindenképp közelebb van a talajhoz mint kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad... Azért nem olyan nehéz... B) Én pl mostanában állandóan felültetem. Kezdek leszokni a koppanásig beállásról... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Május22, 2008 Megoszt Elküldve Május22, 2008 Azért nem olyan nehéz... B) Én pl mostanában állandóan felültetem. Kezdek leszokni a koppanásig beállásról... Anno a Tipoval szinte csak tolatva lehetett padkához állni. Annak mindegyik túl magasra nőtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 Jé! Más meg arra panaszkodik, hogy elengedik a rögzítőszemek, pedig esze ágában sincs leszedni! Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad. Ha unosuntalan fennakad, akkor vagy ültették a jószágot vagy fáradtak a rugói, esetleg más okból, de mindenképp közelebb van a talajhoz mint kéne. nekem elég sok helyen leér,pedig a rugók se fáradtak B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 az enyém nem ér le, pedig le van ültetve... lehet hogy azért, mert én még sose álltam fel padkára??? mindenlehet B) én inkább sétálok 2 utcát, csak ne kelljen felállni sehova. tönkreteszi a felnit, a gumit, és leesik a gumicsík B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Május23, 2008 Megoszt Elküldve Május23, 2008 az enyém nem ér le, pedig le van ültetve... lehet hogy azért, mert én még sose álltam fel padkára??? mindenlehet B) én inkább sétálok 2 utcát, csak ne kelljen felállni sehova. tönkreteszi a felnit, a gumit, és leesik a gumicsík B) Szintén ritkán parkolok padkára....És bár utálok sétálni de 100x megnézem hol hagyom ott az autót és inkább sétálok. Amúgy én soha nem fogom elhagyni a gumicsíkot mivel gyorskötözővel a lökösre rögzítettem.... :D (max darabokraszakad....) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május24, 2008 Megoszt Elküldve Május24, 2008 boldizsár! Te kerestél engem valamikor telefonon??? valami rémlik, de nem vagyok benne biztos.... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Május24, 2008 Megoszt Elküldve Május24, 2008 boldizsár! Te kerestél engem valamikor telefonon??? valami rémlik, de nem vagyok benne biztos.... B) Igen kerestelek, de majd hétfőn zavarlak újra.....Addig jó pihenést a hétvégére! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe75 Elküldve Június9, 2008 Megoszt Elküldve Június9, 2008 E-mailban válaszolt a bolt, hogy a króm óragyűrűket úgy kell felpattintani nem kell ragasztani hál istennek. Bocsi, hogy megint felhozom a témát, de meg tudnád mondani, hogy ez a gyűrű műanyag, vagy fém? Sikerült berakni? Passzolt rendesen? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Június11, 2008 Megoszt Elküldve Június11, 2008 Bocsi, hogy megint felhozom a témát, de meg tudnád mondani, hogy ez a gyűrű műanyag, vagy fém? Sikerült berakni? Passzolt rendesen? Előre is köszi. Tényleg nem akarok beleszólni, de nem mind1, hogy fém-e? Látvány a lényeg, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe75 Elküldve Június12, 2008 Megoszt Elküldve Június12, 2008 Tényleg nem akarok beleszólni, de nem mind1, hogy fém-e? Látvány a lényeg, nem? Én fémet szeretnék, ha már krómkarika. Nem műanyagkarikát, krómhatású bevonattal, esetleg ugyanannyiért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Június12, 2008 Megoszt Elküldve Június12, 2008 Én fémet szeretnék, ha már krómkarika. Nem műanyagkarikát, krómhatású bevonattal, esetleg ugyanannyiért. Mondjuk ennyi pénzért dukálna a fém+króm, de nem akarlak elkeseríteni benneteket a legtöbb műanyag+króm. Itt inkább a design amit meg kell fizetni. Mi kerül egy ótvar (méd in csájn) 3 ledes szofita izzóban ezeregynéhányszáz forintba? A három szines led dióda, az előtét ellenállás, esetleg a műanyag cső (nem is üveg!) amiben benne van??? Ugyan má királylány...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe75 Elküldve Június13, 2008 Megoszt Elküldve Június13, 2008 Mondjuk ennyi pénzért dukálna a fém+króm, de nem akarlak elkeseríteni benneteket a legtöbb műanyag+króm. Itt inkább a design amit meg kell fizetni. Mi kerül egy ótvar (méd in csájn) 3 ledes szofita izzóban ezeregynéhányszáz forintba? A három szines led dióda, az előtét ellenállás, esetleg a műanyag cső (nem is üveg!) amiben benne van??? Ugyan má királylány...... Hát ebben teljesen igazad van. Mindenesetre akkor megrendelem 8.500.-ért, és nem 10k-ért. Csak passzoljon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
maczko Elküldve Június13, 2008 Megoszt Elküldve Június13, 2008 (ne kövezz meg) de szerintem szép az astra műszerfala úgy, ahogy van. De ez szigorúan az én véleményem! És nekem elvonná a figyelmem az utieseményekről egy csillogó izé. üdv macz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Június13, 2008 Megoszt Elküldve Június13, 2008 (ne kövezz meg) de szerintem szép az astra műszerfala úgy, ahogy van. De ez szigorúan az én véleményem! És nekem elvonná a figyelmem az utieseményekről egy csillogó izé. üdv macz Az a csillogó izé nekem gyárilag benn van. És nem csillog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Június13, 2008 Megoszt Elküldve Június13, 2008 Az a csillogó izé nekem gyárilag benn van. És nem csillog... ... csak jóóól néz ki! Njoy szinttől szériafelszerelés volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
maczko Elküldve Június13, 2008 Megoszt Elküldve Június13, 2008 Jól van már... Nem tudtam, hogy a krómbigyó nem csillog. Aki vágya: tegye, én csak a személyes véleményem írtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Június13, 2008 Megoszt Elküldve Június13, 2008 Sokszor a kevesebb, az egyszerűbb a több....... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Június13, 2008 Megoszt Elküldve Június13, 2008 Sokszor a kevesebb, az egyszerűbb a több....... :D Igaz, csak nem ebben az esetben :D Be kell vallani, az a pár filléres bigyó feldobja a műszerfalat. (nem az utólagos beszerzésre gondoltam a "filléres" szóval, hanem a gyári költségre) Persze ízlések és pofonok. Azért sok típusban tendencia mostanában ez a krómkeret. A régi sportvasak krómos műszerdesign-ját szedték elő, és bejött nekik megint. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pepe75 Elküldve Június20, 2008 Megoszt Elküldve Június20, 2008 Szerintem nagyon jól mutat. Szép alapból is a műszerfal, ez tény. Mindazonáltal krómozottak a belső ajtónyitók, a kormányon lévő opel jel, a magnón is van króm, ezeket jól kiegészíti a krómozott műszerfalkarika. Ez a 8500.- pénzért hirdetett dolog nem nagyon működik, megrendeltem, de még csak nem is válaszoltak. Marad a drágább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június20, 2008 Megoszt Elküldve Június20, 2008 Sziasztok! Szeretnék egy érdekes történetet megosztani veletek. A minap megfordult a fejemben, hogy le kellene cserélni a járgányt. 5 éves sedan 62000km-rel viva+ csomag. Gondolkodtam de a H Astra kicsit drága a családi költségvetésnek. Mivel ezzel az autómmal sem volt semmi gondom, ezért ugyan erre a típusra esett a választásom csak a caravanra, mivel egy kis "tökössel" bővült a család ezért kell a nagyobb csomitartó. Be is kocogtam ceglédre /itt vettem az előzőt is/. A kereskedőnek előadtam, hogy mi a szitu és kérdeztem, hogy mennyiért számolnák be a járgányt. Nem is mondott rossz árat más kereskedőkhöz képest(1.450.000ft). Ezután jött a feketeleves. Elkezdett számolni. Az új autó ára 3.780.000ft körül lenne. 1.4-es motor, Optima felszereltség+családi csomag+elektromos csomag stb. Ajándékba adta volna a vonóhorgot. Az árból viszont nem óhajtott engedni. Én megkérdeztem, hogy mi van akkor ha nem számoltatom be az autót hanem én eladom és beszállok azzal a közel 1.5M-val. Így máris más lett a helyzet. Az autó ára így már csak 3.130.000ft ugyanezzel a felszereltséggel. -650Eft, ezt adjátok össze! Majdnem dobtam egy hátast! Tudom nagyon nehéz eladni jóáron manapság egy használt autót, de ha 100Eft-tal olcsóbban adom el akkor is "nyerek" több mint fél millát. :rolleyes: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Június20, 2008 Megoszt Elküldve Június20, 2008 Én épp nemrég futottam össze egy régi cimbivel és lehordta a H astrát rendesen. Volt neki F és G is. Most azért van ismét G, mert hat hónap kínlódás után visszavitte a H astrát és becseréltette egy új G-re. Sok mindent nem mondott róla, csak azt hogy a márkaszervízben még azt is képtelenek voltak kijavítani 6 hónap alatt, hogy működjön a kűrt gombja. Voltak apró zörgések nem működő elektromos kütyük és betelt neki a pohár, vissza váltott G-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts