Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?

Link to comment
Megosztás:

G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?

Az AstraG-nek magassaban van az eleje, mint a CorsaC-nek, hogy megnyugtassalak, G-vel még soha nem ütöttem meg az orrát, de C-vel jártam ugy, hogy beálltam a parkoloba és elérte a müanyag, és nem is volt extra magas a padka....

Link to comment
Megosztás:

G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?

Az a köpeny gumibol van szerepe az valoszinü hogy az hogy ne a lökháritó aljával huzd meg a padkát.

Nekem még nem sikerült még a köpenyt sem meghuzni szerintem nem is annyira alacsony az.

Leszedni nyugodtan leszedheted ha annyira zavar aerodinamikai szerepe nincs szerintem.

Az igazi szerepe lökháritó aljának a védelme ,disznek sem utolsó.

Link to comment
Megosztás:

G-Astra elején azt a lökhárító alatt végigfutó, majdnem földig leérő fekete sz*rt (köpenynek hívják?), ami miatt nem lehet rendesen egy magasabb padkára fölállni, le lehet szedni szakszerűen anélkül, hogy valami problémát okozna? Hogy legalább egy kicsit nagyobb legyen a kocsi orra és a föld közötti szabadmagasság? Most komolyan: mi a fenének van az ott, véd valamit, vagy aerodinamikai szerepe van?

Jé! Más meg arra panaszkodik, hogy elengedik a rögzítőszemek, pedig esze ágában sincs leszedni! Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad. Ha unosuntalan fennakad, akkor vagy ültették a jószágot vagy fáradtak a rugói, esetleg más okból, de mindenképp közelebb van a talajhoz mint kéne.

Link to comment
Megosztás:

Jé! Más meg arra panaszkodik, hogy elengedik a rögzítőszemek, pedig esze ágában sincs leszedni! Amúgy tényleg nehéz olyan padkát találni amelyiken fennakad. Ha unosuntalan fennakad, akkor vagy ültették a jószágot vagy fáradtak a rugói, esetleg más okból, de mindenképp közelebb van a talajhoz mint kéne.

nekem elég sok helyen leér,pedig a rugók se fáradtak B)

Link to comment
Megosztás:

az enyém nem ér le, pedig le van ültetve...

lehet hogy azért, mert én még sose álltam fel padkára???

mindenlehet B)

én inkább sétálok 2 utcát, csak ne kelljen felállni sehova.

tönkreteszi a felnit, a gumit, és leesik a gumicsík B)

Szintén ritkán parkolok padkára....És bár utálok sétálni de 100x megnézem hol hagyom ott az autót és inkább sétálok. Amúgy én soha nem fogom elhagyni a gumicsíkot mivel gyorskötözővel a lökösre rögzítettem.... :D (max darabokraszakad....)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
E-mailban válaszolt a bolt, hogy a króm óragyűrűket úgy kell felpattintani nem kell ragasztani hál istennek.

Bocsi, hogy megint felhozom a témát, de meg tudnád mondani, hogy ez a gyűrű műanyag, vagy fém? Sikerült berakni? Passzolt rendesen?

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Én fémet szeretnék, ha már krómkarika. Nem műanyagkarikát, krómhatású bevonattal, esetleg ugyanannyiért.

Mondjuk ennyi pénzért dukálna a fém+króm, de nem akarlak elkeseríteni benneteket a legtöbb műanyag+króm.

Itt inkább a design amit meg kell fizetni.

Mi kerül egy ótvar (méd in csájn) 3 ledes szofita izzóban ezeregynéhányszáz forintba?

A három szines led dióda, az előtét ellenállás, esetleg a műanyag cső (nem is üveg!) amiben benne van???

Ugyan má királylány......

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk ennyi pénzért dukálna a fém+króm, de nem akarlak elkeseríteni benneteket a legtöbb műanyag+króm.

Itt inkább a design amit meg kell fizetni.

Mi kerül egy ótvar (méd in csájn) 3 ledes szofita izzóban ezeregynéhányszáz forintba?

A három szines led dióda, az előtét ellenállás, esetleg a műanyag cső (nem is üveg!) amiben benne van???

Ugyan má királylány......

Hát ebben teljesen igazad van. Mindenesetre akkor megrendelem 8.500.-ért, és nem 10k-ért. Csak passzoljon...

Link to comment
Megosztás:

Sokszor a kevesebb, az egyszerűbb a több....... :D

Igaz, csak nem ebben az esetben :D

Be kell vallani, az a pár filléres bigyó feldobja a műszerfalat. (nem az utólagos beszerzésre gondoltam a "filléres" szóval, hanem a gyári költségre)

Persze ízlések és pofonok.

Azért sok típusban tendencia mostanában ez a krómkeret.

A régi sportvasak krómos műszerdesign-ját szedték elő, és bejött nekik megint. :P

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nagyon jól mutat. Szép alapból is a műszerfal, ez tény. Mindazonáltal krómozottak a belső ajtónyitók, a kormányon lévő opel jel, a magnón is van króm, ezeket jól kiegészíti a krómozott műszerfalkarika. Ez a 8500.- pénzért hirdetett dolog nem nagyon működik, megrendeltem, de még csak nem is válaszoltak. Marad a drágább.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék egy érdekes történetet megosztani veletek. A minap megfordult a fejemben, hogy le kellene cserélni a járgányt. 5 éves sedan 62000km-rel viva+ csomag. Gondolkodtam de a H Astra kicsit drága a családi költségvetésnek. Mivel ezzel az autómmal sem volt semmi gondom, ezért ugyan erre a típusra esett a választásom csak a caravanra, mivel egy kis "tökössel" bővült a család ezért kell a nagyobb csomitartó. Be is kocogtam ceglédre /itt vettem az előzőt is/. A kereskedőnek előadtam, hogy mi a szitu és kérdeztem, hogy mennyiért számolnák be a járgányt. Nem is mondott rossz árat más kereskedőkhöz képest(1.450.000ft). Ezután jött a feketeleves. Elkezdett számolni. Az új autó ára 3.780.000ft körül lenne. 1.4-es motor, Optima felszereltség+családi csomag+elektromos csomag stb. Ajándékba adta volna a vonóhorgot. Az árból viszont nem óhajtott engedni. Én megkérdeztem, hogy mi van akkor ha nem számoltatom be az autót hanem én eladom és beszállok azzal a közel 1.5M-val. Így máris más lett a helyzet. Az autó ára így már csak 3.130.000ft ugyanezzel a felszereltséggel. -650Eft, ezt adjátok össze! Majdnem dobtam egy hátast! Tudom nagyon nehéz eladni jóáron manapság egy használt autót, de ha 100Eft-tal olcsóbban adom el akkor is "nyerek" több mint fél millát. :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én épp nemrég futottam össze egy régi cimbivel és lehordta a H astrát rendesen. Volt neki F és G is. Most azért van ismét G, mert hat hónap kínlódás után visszavitte a H astrát és becseréltette egy új G-re. Sok mindent nem mondott róla, csak azt hogy a márkaszervízben még azt is képtelenek voltak kijavítani 6 hónap alatt, hogy működjön a kűrt gombja. Voltak apró zörgések nem működő elektromos kütyük és betelt neki a pohár, vissza váltott G-re.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.