Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

de ez engem nem zavar, főképp hogy szebb, jobb, van benne anyag, nem zörög a kárpit, megy tartósan 160 at 4 személlyel, nem váltok sávot, ha oldalról megfuj a szellő, van rajta fék, futomü, és büszkén ülök benne, mintha szuzukim lenne...

az egynyóc szerintem jó...

és különbenis ne hassonliccsá má össze egy coupét és egy szuzukit :D

csak hogy értsd a lényeget:

...

:D sírok a röhögéstől :P

ezért 12-15e olajcsere, 30e levegőszűrőcsere....

Ki az a bátor ember, aki 30e-et elmegy egy olajjal? :lol:

és ki az a bátor, aki 30e-t egy levegőszűrővel. Nézted már milyen egy 30e-s szűrő? Csoda, ha kap levegőt a moci.

ezt a mondatodat gondold át mégegyszer, "több mint nevetséges" határát súrol(gat)ja..... :D :D

szerinted kinek kell 16 éves autó???? :D

nekem kéne. :D :D

De egyelőre megteszi a 10 éves is, mert az újban ami az igényeimnek megfelelne, az min. 6 misi. Annyit meg kocsiért nem adok.

Mellesleg ki akar G astrát venni? Adjunk tanácsot? ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kinéztem egy 2003-as benzines Astrát, erre kiderült róla, hogy euró 3-as. (Regadó szempontjából nem mindegy.) :D

Tudja valaki, mikortól volt euró 4-es a G Astra? Egyáltalán létezett olyan? Eddig senki nem tudta. Holnap reggel majd megkérdezem Uhuhu-t is.

Én eddig azt hittem, pl. a Z16XE-ben az első betű a Z azt jelenti, hogy Euro 4-es, az Y-os kezdetű motorkódok pedig Euro 3-as besorolásúak. Erre kiderül, hogy nem.

Köszönöm annak, aki tud valamit.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kinéztem egy 2003-as benzines Astrát, erre kiderült róla, hogy euró 3-as. (Regadó szempontjából nem mindegy.) :D

Tudja valaki, mikortól volt euró 4-es a G Astra? Egyáltalán létezett olyan? Eddig senki nem tudta. Holnap reggel majd megkérdezem Uhuhu-t is.

Én eddig azt hittem, pl. a Z16XE-ben az első betű a Z azt jelenti, hogy Euro 4-es, az Y-os kezdetű motorkódok pedig Euro 3-as besorolásúak. Erre kiderül, hogy nem.

Köszönöm annak, aki tud valamit.

Pedig sztem is jól tudod: a Z-s motorkódok Euro 4-esek... És elvileg 2001-től vannak Z-s mocik. Honnan veszed, hogy Euro 3-as az autó?

Link to comment
Megosztás:

Pedig sztem is jól tudod: a Z-s motorkódok Euro 4-esek... És elvileg 2001-től vannak Z-s mocik. Honnan veszed, hogy Euro 3-as az autó?

Pedig sajnos nem így van, mert több ellenpéldával tudom cáfolni. A jármű Brief-je tartalmazza az Euro normát, és alvázszámból is meg tudja mondani egy márkaszervíz. Regadó számításnál a Brief tartalmát veszik alapul, amit az új autóval adnak, szóval az hiteles.

Link to comment
Megosztás:

Pedig sajnos nem így van, mert több ellenpéldával tudom cáfolni. A jármű Brief-je tartalmazza az Euro normát, és alvázszámból is meg tudja mondani egy márkaszervíz. Regadó számításnál a Brief tartalmát veszik alapul, amit az új autóval adnak, szóval az hiteles.

Nekem ez nagyon gyanús. 2003-as Z-s moci tuti Euro4-es kéne legyen. Írd már le, a Brief mit tartalmaz pontosan...

Link to comment
Megosztás:

Itt van egy cikk erről az Euro3-4 mizériáról:

http://www.gm-press.com/HU/site/article.php?aid=506

Valóban úgy tűnik, hogy pl a Z16XE Euro3/D4 besorolású, aminek határértékei, mint később a cikkben kifejtik, megegyeznek az Euro 4 határértékekkel. Viszont az Euro 4 még előirányoz egy kiegészítő hidegindítási tesztet is 7°C-on... A marketing szöveg az elején ennek ellenére Euro4-el dobálódzik. Szal nem tom, érdekes. A forgalmimban mindenesetre a környezetvédelmi besorolási osztálya 6-os (2002 Z16XE).

Link to comment
Megosztás:

Üdv.!

Az én forgalmimban (2001, Z14XE) 2-es környezetvédelmi besorolás van beírva. Ha jól tudom, az önkormányzati ?súlyadó?-mértéknél is játszik ez a dolog... :D

A súlyadóval együtt eltűnt a kedvezmény is. Manapság úgy áll a dolog, hogy mettől öregebb (tehát feltételezhetően környezetszennyezőbb) a jármű, annál kevesebbet kell fizetni a teljesítmény után KW-onként. És még a körny.véd. vizsgálat ("zöldkártya") is lényegesen többe kerül a zöldebbeknek.

Most tennék ide egy smile-t, de képtelen vagyok ezen az egészen vigyorogni. Max. kínomban!

Link to comment
Megosztás:

Idén ősz körül, vagy jövő tavasszal tervezünk lecserélni a Corsát egy G Astra-ra, mivel kinőttünk. (ebbe nem az igazi a gyermekülés beszerelgetés, csaomagtartóba babakocsi bekanalazás)

Nézegetek már sokfelé, végigolvastam itt a fórumot a kezdetektől (műszaki problémák topicot, valamint ezt is), de igazán nem tudom, mi lenne a jó megoldás.

Sajnos egy újat nem érünk fel, tehát marad a rizikósabb használt.

Mindenképpen benzinest szeretnék, jelenleg 1.4 16V felé húzok. A kialakítás sima 5 ajtós vagy caravan.

Megmondom őszintén, hogy az 5 ajtóstól a csomagtere miatt félek kicsit. Esetleg aki hasonló körülmények között használja, írhatna róla. (mennyire fér bele egy méretesebb babakocsi, stb?)

Isofix van ezekben már?

Az EGR még mindig olyan problémás, mint régebben volt? (cégnél hajtottam egy caravant, de ott is előjött anno ez a dolog, de most ugye zsebre megy a csere már.) Az újak is ledugózhatóak, ha behalnak?

A sok szalonba, kereskedésbe járás közben felmerült, hogy a szalonoknál használt tesztautók is még elég jó áron lennének.

Kb 1,5 éveseket lehetne megcsípni 2M körül. Ezekről mi a véleményetek?

Köszi előre is a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

A sok szalonba, kereskedésbe járás közben felmerült, hogy a szalonoknál használt tesztautók is még elég jó áron lennének.

Kb 1,5 éveseket lehetne megcsípni 2M körül. Ezekről mi a véleményetek?

A "tesztautókkal" két nagy probléma van (ezért is kerülnek annyiba amennyibe), egyrészt hogy kimarad a bejáratási időszak, valamint elég extrém kezelésnek vannak kitéve ilyenkor a vevők által, mivel a vevőnek szokatlan az új autó és gyakran előfordul, hogy kicsit égeti a kuplungot, üresben felpörgeti teljes fordulatra a motort, stb. Ennek eredménye jobbik esetben a kicsit nagyobb fogyasztás és kevesebb lóerő, rosszabb esetben a motor idő előtt szükséges felújítása.

Link to comment
Megosztás:

a szalonos tesztautókat tényleg felejtsd el. az összes dolgozó, mindenki azt nyúzza. gondolja arra, hogyha te kipróbálsz egy autót, nem fogod úgy vezetni, mintha a tied lenne.

5 ajtós csomagtere, hát nem tudom, ha az neked mond valamit, hogy beraktunk egy 2*0,8m ágyat (mondjuk ülések le), de elől kényelmesen utaztunk. Vagy tudnám még emliteni a tavalyi tengerpart látogatást, 5napra mentünk, 3 nagytáska, hütőtáska, ágynemű, meg minden ami kellhet, és le tudtuk csukni az ajtót (4 személlyel).

Kb 1,5 éveseket lehetne megcsípni 2M körül

Bocsáss meg, nem akarok turkálni a pénztárácádban, mert nem illik.

De ha jól tudom, akkor most 2,5 milló-ért hirdetik az új Astra G-ket. (vagyis ezt hallom a rádióban)

Szerintem az 1,4 az caravan-ban kicsit gyenge, de ki kell próbálni.

Egyszer vigyél magaddal gyerek ülést és/vagy babakocsit, nem fogja azt mondani az eladó, hogy nem próbálhatod ki.

(ha igen, akkor meg van még bőven opelszalon)

Link to comment
Megosztás:

a szalonos tesztautókat tényleg felejtsd el. az összes dolgozó, mindenki azt nyúzza. gondolja arra, hogyha te kipróbálsz egy autót, nem fogod úgy vezetni, mintha a tied lenne.

5 ajtós csomagtere, hát nem tudom, ha az neked mond valamit, hogy beraktunk egy 2*0,8m ágyat (mondjuk ülések le), de elől kényelmesen utaztunk. Vagy tudnám még emliteni a tavalyi tengerpart látogatást, 5napra mentünk, 3 nagytáska, hütőtáska, ágynemű, meg minden ami kellhet, és le tudtuk csukni az ajtót (4 személlyel).

Bocsáss meg, nem akarok turkálni a pénztárácádban, mert nem illik.

De ha jól tudom, akkor most 2,5 milló-ért hirdetik az új Astra G-ket. (vagyis ezt hallom a rádióban)

Szerintem az 1,4 az caravan-ban kicsit gyenge, de ki kell próbálni.

Egyszer vigyél magaddal gyerek ülést és/vagy babakocsit, nem fogja azt mondani az eladó, hogy nem próbálhatod ki.

(ha igen, akkor meg van még bőven opelszalon)

2.7 az amit érdemes megvenni (optima II, amiben van pl légkondi, e. el. ballak, tükörfüttés, stb....), a 2.5-ös modell nagyon fapados!

Link to comment
Megosztás:

Megveszed a "szalonosat" 2.7 ért (nem úgy hírdették, hogy 2.4 klímával) kihozod és vesztett az értékéből 150 ezret alapból:) Sztem ma nagyon sok használtautó van lehet közülükk olyat kifogni ami jó. Viszont a használtal a hátrány ha hitelre akarja az ember a THM magasabb "néha" a duplája mint az újnak persze ha kp-s akkor ez nem számít. Márkakereskedésből meg lehet jó használtat is venni szerintem. A "demo" autó meg ember függő én ismerek olyat nem kevesett aki beült egy ilyen demo autóba és semmi baja nincs vele.

)

Link to comment
Megosztás:

Azért az újnak más a "szaga", na meg a tudat, hogy te járatod be és csak rajtad múlik, hogy mi lesz a gépből! :D Inkább bukok rajta 1 kicsit. Arról nem is beszélve, hogy 2.5 millióért nem igen kapsz még kiasautót sem, nem hogy 1 megbízható középkategóriásat. :D

Link to comment
Megosztás:

Azért az újnak más a "szaga", na meg a tudat, hogy te járatod be és csak rajtad múlik, hogy mi lesz a gépből! :D Inkább bukok rajta 1 kicsit. Arról nem is beszélve, hogy 2.5 millióért nem igen kapsz még kiasautót sem, nem hogy 1 megbízható középkategóriásat. :D

Ja mindenki más. Én soha nem vennék újat :D Persze ha rám szakadna az otp akkor igen :D

Link to comment
Megosztás:

1 tény: az 1.4 nagyon jó árban van! Aki nem versenyezni akar, hanem kényelmesen A-->B-be jutni: racionális választás! :D

2.0 alatti motoros autokkal veresenyezni nem lehet, de legalább 3kg/le alatt mit sem ér az egész.... Az a jó amikor erösebb mint ahány kg :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.