uhuhu Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Kicsit fentebb még el voltál ájulva az 1.2-es Astrától! Dinamika muhaha! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 (Kia ceed 1.4 109Le) Azért azt megnézném, hogy mennyire kell forgatni, hogy menjen is :D Illetve mennyire nyomatékos? 6200rpm.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Kicsit fentebb még el voltál ájulva az 1.2-es Astrától! Dinamika muhaha! Kicsit olvass figyelmesebben! Nem "el voltam ájulva" a dinamikájától, hanem azt mondtam, hogy 1.2 hengerűrtartalom létére nem kellene lebecsülni. Átlagos hétköznapi normális használatra tökéletesen elegendő. Mint ahogy már ezt több alkalommal is kifejtettem itt a fórumon: számomra az 1.6 16v 100LE Astra G sem dinamikában, sem motor teljesítményben nem adott semmiféle többlet élményt, mint egy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező más típusú (itt most szándékosan nem írok márkát) 1.6 os motorral szerelt személygépkocsi, sőt-sőt inkább alatta maradt! De ha maradunk a G Astránál, sajnos ismét azt kell mondjam, hogy egy 1.4 es hengerűrtartalmú autónál sem sokkal-sokkal nagyobb és vezető űlésbe paszírozóbb gyorsulást produkál ugyanazon típusú autó 1.6 motorral szerelt modellje. Eléggé sok autó volt már a kezem közt és a családban, van némi összehasonlítási alapom... Véleményem szerint a D Corsák és a H Astrák hasonló köbcentis benzines motorjai meggyőzőbbek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 :D :D :D az egynyócasodtól sem kell hanyatt dőlni....... sz@r 1.6 suzuki bármikor körbeautózza mire feleszmélsz... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Akkor vegyél Dieselt! :D :D Ráadásul 2 literrel kevesebbet eszik, mint a benyásod! Ja! Meg kormol, csörög-csattog, mint a disznó...... Tankolj bele kétszer-háromszor sz@r gázolajat, s a javítás ára máris megközelíti az autód piaci értékét..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 az egynyócasodtól sem kell hanyatt dőlni....... sz@r 1.6 suzuki bármikor körbeautózza mire feleszmélsz... :D Erre azért mérget ne vegyél....Kíváncsi lennék Ákos véleményére ezzel kapcsolatban... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Erre azért mérget ne vegyél....Kíváncsi lennék Ákos véleményére ezzel kapcsolatban... :D Ezt sajnos tapasztaltuk, nem kedvencem a suzuki, de ez tényleg "nagyon-nagyon".... ment Persze lehet Uhu autója az más...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Erre azért mérget ne vegyél....Kíváncsi lennék Ákos véleményére ezzel kapcsolatban... :D no igen. Csakhogy a suzuki konfort meg minden tekintetben alatta van az opelnek. Ja és az 1.6 os szuzuki motor nem olyan legendásan jó mint az 1.3 Nem is lehet egy 1.2-t 1.4-et 1.6 hoz hasonlítani sztem mint ahogy 1.8-at sem 1.6 hoz. 1.6 osnál bekapcsolod a klímát és mégis megy nem érzi meg annyira mint egy 1.4. Mintahogy aztsem érzi annyira ha többen ülnek a szekéren Emelkedőről ne is beszéljünk. Hétköznapi használatra valószínüleg tényleg elég az 1.2 es motor, de akkor márinkább 1.4. :D Szvsz az 1.2 es motor teljesítményben jobb mint az 1.6 vicces megközelítése a dolgoknak. Dízelnek a fentartása meg többe kerül, pl ha a porlasztó csúcs beteg lesz, ami nem nehéz, mivel nagyon jó mínőségű üzemanagyok vannak, igen sokba kerül a csere, vagy javítás Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 no igen. Csakhogy a suzuki konfort meg minden tekintetben alatta van az opelnek. Ja és az 1.6 os szuzuki motor nem olyan legendásan jó mint az 1.3 Nem is lehet egy 1.2-t 1.4-et 1.6 hoz hasonlítani sztem mint ahogy 1.8-at sem 1.6 hoz. 1.6 osnál bekapcsolod a klímát én mégis megy nem érzi meg annyira mint egy 1.4. Emelkedőről ne is beszéljünk. Hétköznapi használatra valószínüleg tényleg elég az 1.2 es motor, de akkor márinkább 1.4. :D Szvsz az 1.2 es motor teljesítményben jobb mint az 1.6 vicces megközelítése a dolgoknak. Így van, inkább opel, mint suzuki, de azért a mostaniak nem rosszak. Az meg tényleg elhúzott, tény... vagy inkább meglepett, de nagyon.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 . 1.6 osnál bekapcsolod a klímát és mégis megy nem érzi meg annyira mint egy 1.4. Szvsz az 1.2 es motor teljesítményben jobb mint az 1.6 vicces megközelítése a dolgoknak. Dízelnek a fentartása meg többe kerül, pl ha a porlasztó csúcs beteg lesz, ami nem nehéz, mivel nagyon jó mínőségű üzemanagyok vannak, igen sokba kerül a csere, vagy javítás Sajna az egyhatot is fogta a klíma (gázadás és mint ha egy vödör t@konyba léptem volna) és azt is megérezte ha nem egyedül ültem benne.... Persze nem fontos ezeket elhinni, de ha ezt tapasztaltam, nem fogom senki kedvéért azt mondani hogy "ááááááá, ez egyhat, ez k.vá -ra megy, ez aztán odab@sz mindenkinek", mert sajnos ennél a modellnél nem így volt! Etől függetlenül kedveltem és megbízható autónak tartottam, soha nem hagyott bajban. Ha mégis egyhat -ra szánnám el magam, biztos nem ezt a típust választanám! :D Egykettőt senki nem hasonlítgatott egyhattal, mindössze annyi, hogy az egykettőt sem kell lenézni, nagyon sokan járnak ilyennel..... Dízellel kapcsolatban egyetértek, ezért sem választottam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Sajna az egyhatot is fogta a klíma (gázadás és mint ha egy vödör t@konyba léptem volna) és azt is megérezte ha nem egyedül ültem benne.... Persze nem fontos ezeket elhinni, de ha ezt tapasztaltam, nem fogom senki kedvéért azt mondani hogy "ááááááá, ez egyhat, ez k.vá -ra megy, ez aztán odab@sz mindenkinek", mert sajnos ennél a modellnél nem így volt! Etől függetlenül kedveltem és megbízható autónak tartottam, soha nem hagyott bajban. Ha mégis egyhat -ra szánnám el magam, biztos nem ezt a típust választanám! :D Sajnos fogja a klíma de ha a ember ezt nem akarja akkor 3.0V6. Olvastam egyszer egy tesztet 2000 ben íródott és abban az volt hogy az akkori 1.6 ok közül az opelé olyan közepes. Nem vadsázgép, de lehet vele autózni, sportosan is. Én úgy vok vele 1.6 alatt nem kell autó. Újjat soha nem venék használtban meg nincs olyan nagy árkülönbség. Egyébként mikor hirtelen felindulásból vettem egy skoda 120at elégedett voltam vele ahogy ment, lámpánál senki nem állt mögém. Én nem nézem le az 1.2-t, ismerősöm nagyon elégedett az 1.4 es octaviával ahogy megy. Mndenkitudja mi kell neki, és főlg mire van pénze Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Dízelnek a fentartása meg többe kerül, pl ha a porlasztó csúcs beteg lesz, ami nem nehéz, mivel nagyon jó mínőségű üzemanagyok vannak, igen sokba kerül a csere, vagy javítás Ezen el lehetne vitatkozni sokáig.... Ha rossz egy benzines moci arra is lehet költeni rendesen, főleg ha nem eggyértelmű a hiba oka... Ha jó diesel moci van gépedben és odafigyelsz mit raksz bele nem kerül többe a fentartása, mint egy benzinesé.... A Corsánkban (1,5 td ) 250 ezer volt mikor eladtuk, megbontás nélkül hibátlanul működött, nem füstölt nem ette az oilt.... A G astrában 140 -ezer van és remélem követi elődje példáját.... :D Az F -ről már nem tudok csak jókat mondani.... Tehát vannak jó autók és rosszak....nem lehet egyértelműen ráfogni a dieselekre, hogy rosszabbak és drágább a fentartásuk... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Mindenkitudja mi kell neki, és főlg mire van pénze Ott a pont. ez a lényeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 A régi szívó dízelek azért más tészta sztem.az még fűtő olajjal is elment:) Sajnos amit tudomásul kell venni hogy fogyasztói társadalomban élünk, nem célja a gyárnak olyan autót csinálni ami 250 e km-t elmegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 A régi szívó dízelek azért más tészta sztem.az még fűtő olajjal is elment:) Sajnos amit tudomásul kell venni hogy fogyasztói társadalomban élünk, nem célja a gyárnak olyan autót csinálni ami 250 e km-t elmegy. A gond nem csak itt van,hanem pl a szervízintervalummokkal..35Ekm olajcsere,60E levegőszűrő...hát így nem is lesz tartós... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 az egynyócasodtól sem kell hanyatt dőlni....... sz@r 1.6 suzuki bármikor körbeautózza mire feleszmélsz... :D de ez engem nem zavar, főképp hogy szebb, jobb, van benne anyag, nem zörög a kárpit, megy tartósan 160 at 4 személlyel, nem váltok sávot, ha oldalról megfuj a szellő, van rajta fék, futomü, és büszkén ülök benne, mintha szuzukim lenne... az egynyóc szerintem jó... és különbenis ne hassonliccsá má össze egy coupét és egy szuzukit :D csak hogy értsd a lényeget: Coupém: suzuki: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 és különbenis ne hassonliccsá má össze egy coupét és egy szuzukit :D csak hogy értsd a lényeget: Coupém: http://emc.elte.hu/~uhuhu/kupe-kek/1.jpg suzuki: http://www.mindenauto.hu/data/files/autoke.../355654/m_1.jpg :D :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 A gond nem csak itt van,hanem pl a szervízintervalummokkal..35Ekm olajcsere,60E levegőszűrő...hát így nem is lesz tartós... ezért 12-15e olajcsere, 30e levegőszűrőcsere.... Ki az a bátor ember, aki 30e-et elmegy egy olajjal? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 és különbenis ne hassonliccsá má össze egy coupét és egy szuzukit :D Hű de mérges teccik lenni, pedig a tény az tény: az egynyóc alul maradt, de nem kicsit ám... Sajnálom, hogy így történt, biztos ha te vezeted nem hagytad volna, de mire az egynyóc több mint egy tonnája meglódult, sajnos a rizsrakéta tovatünt. Szerintem nincs ebben semmi, lehet jobban kapta el a rajtot (bár induláskor az egynyóc előrébb volt egy fél autó hosszal), de az is lehet tényleg tudnak vmit ezek a japik... Most had ne mondjam már az opelra azért mert opel, meg egynyóc, meg kupé, meg űber f@sza, hogy az volt a gyorsabb és dinamikusabb, amikor a japi szinte állva hagyta. Azt meg, hogy ki, mit, mivel hasonlít össze nem hinném, hogy tőled egy kicsit is függő dolog lenne,számomra biztos nem, meg nem is igazán érdekel, mert a véleményem bármikor bárhol elmondom bárkinék és senki kedvéért nem fogom megváltoztatni, még ha ezt egyesek el is várnák. Nekem is volt ilyen autóm, igaz egyhatos, ha nehezen is de el tudtam fogadni az autóm korlátait és nem próbáltam az egekig magasztalni, mert nem vagyok egy márka fan... Sajnos vagy nem, de az opelen kívűl mások is tudnak szép, komfortos, megbízható, biztonságos és nem utolsó sorban gyors autókat építeni. Csak néha tovább kellene látni azon a bizonyos rózsaszín szemüvegen..... Csak, hogy te is értsd miről is van szó: Motor: Típus M16A (1,6VVT) Teljesítmény: Maximális sebesség (km/óra) 200 Gyorsulás 100 km/h (másodperc) 8,9 A többit meg látni kellett volna....... :D Mindezeket pedig azért tettem itt közzé, mivel ez egy olyan rovat a fórumon belül, ahol érdeklődő tanácsot kérnek, mielőtt opelt vennének. Nos gondoltam megosztom tapasztalataimat az egyhatos modell dinamikájáról (cirka 4 év után talán csak észrevettem valamit), hogy nem igazán kell seggre ülni tőle, nem nyújt annyival többet mint amennyit általában elvár(hat) az ember a név, a számok és a hengerűrtartalom alapján... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április5, 2008 Megoszt Elküldve Április5, 2008 Motor: Típus M16A (1,6VVT) Teljesítmény: Maximális sebesség (km/óra) 200 Gyorsulás 100 km/h (másodperc) 8,9 A többit meg látni kellett volna....... :D Viccesek az ilyen összehasonlítgatások... Nemrég emlékszem még npasi mesélte, hogy otthagyott egy ilyen sport Swiftet a sima Z16XE-vel... Ezzel csak azt akartam szemléltetni, hogy igazából senki sem tudja, ilyenkor ki mennyire nyomja, illetve mennyire tudja elkapni / kihasználni az adott helyzetet. A klíma szted egy vödör takonyként fogja vissza az 1.6-ot. Részemről ezt a jelzőt kicsit erősnek érzem, csak hogy én is elmondjam a véleményem... :D Érezhető persze egy picit főként alacsony fordulaton, egy cseppet nagyobb gázzal kell indulni, hogy hasonló dinamikával lendülj neki, mint klíma nélkül, de sztem 2 liter alatt nincs autó, ahol nem érzed vmennyire a különbséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április6, 2008 Megoszt Elküldve Április6, 2008 Hű de mérges teccik lenni, pedig a tény az tény: az egynyóc alul maradt, de nem kicsit ám... mérges? én? dehogyis! :D engem nem szokott érdekelni, hogy legyorsul valaki... tisztában vagyok az autóm képességeivel, de azért bátran kijelenthetem, hogy a Z18XE nem megy szarul. cserébe keveset fogyaszt, elég alacsony a reviziós költsége, és üzembiztosan müködik sokáig... régen érdekelt, főképp amig a Corsám megvolt... de azzal nem gyorsult le senki. azt arra vettem. ezt meg turázni, ugy hogy közben jól érzem magam benne. főképp szerintem egy 1999 ben fejlesztett motort, és egy 2006 ban fejlesztett motort nem igazán lehet összehasonlitani, főképp hogy a suzi új autó, azenyémbe meg van 160.000 km. a coupéban a X18XE1-es motor továbbfejlesztett változata van, amit 99 ben csináltak, és 2000 től lett 125 LE. A suzuki sportot meg 2006-2007 ben álmodták meg. de továbbra is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Április6, 2008 Megoszt Elküldve Április6, 2008 Egyet értek Ákossal! Coupe az Coupe, 1,6al is :D Ha most vennék kocsit, nagyon gondolkoznék rajta..pl: ha jól láttam a neten, akkor Velo árulja a Z20Let-et..hát az nagyon komoly lehet..de van 2.2Dti is a piacon, hát az sem felejtős szerintem.. a Coupe-Cabriok meg egyenesen :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Április6, 2008 Megoszt Elküldve Április6, 2008 Hű de mérges teccik lenni, pedig a tény az tény: az egynyóc alul maradt, de nem kicsit ám... Sajnálom, hogy így történt, biztos ha te vezeted nem hagytad volna, de mire az egynyóc több mint egy tonnája meglódult, sajnos a rizsrakéta tovatünt. Szerintem nincs ebben semmi, lehet jobban kapta el a rajtot (bár induláskor az egynyóc előrébb volt egy fél autó hosszal), de az is lehet tényleg tudnak vmit ezek a japik... Most had ne mondjam már az opelra azért mert opel, meg egynyóc, meg kupé, meg űber f@sza, hogy az volt a gyorsabb és dinamikusabb, amikor a japi szinte állva hagyta. Azt meg, hogy ki, mit, mivel hasonlít össze nem hinném, hogy tőled egy kicsit is függő dolog lenne,számomra biztos nem, meg nem is igazán érdekel, mert a véleményem bármikor bárhol elmondom bárkinék és senki kedvéért nem fogom megváltoztatni, még ha ezt egyesek el is várnák. Nekem is volt ilyen autóm, igaz egyhatos, ha nehezen is de el tudtam fogadni az autóm korlátait és nem próbáltam az egekig magasztalni, mert nem vagyok egy márka fan... Sajnos vagy nem, de az opelen kívűl mások is tudnak szép, komfortos, megbízható, biztonságos és nem utolsó sorban gyors autókat építeni. Csak néha tovább kellene látni azon a bizonyos rózsaszín szemüvegen..... Csak, hogy te is értsd miről is van szó: WALAMI SZAR KÉPE! Motor: Típus M16A (1,6VVT) Teljesítmény: Maximális sebesség (km/óra) 200 Gyorsulás 100 km/h (másodperc) 8,9 A többit meg látni kellett volna....... :D Mindezeket pedig azért tettem itt közzé, mivel ez egy olyan rovat a fórumon belül, ahol érdeklődő tanácsot kérnek, mielőtt opelt vennének. Nos gondoltam megosztom tapasztalataimat az egyhatos modell dinamikájáról (cirka 4 év után talán csak észrevettem valamit), hogy nem igazán kell seggre ülni tőle, nem nyújt annyival többet mint amennyit általában elvár(hat) az ember a név, a számok és a hengerűrtartalom alapján... :D Elgurult a gyógyszered? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Április6, 2008 Megoszt Elküldve Április6, 2008 Csak, hogy te is értsd miről is van szó: Motor: Típus M16A (1,6VVT) Teljesítmény: Maximális sebesség (km/óra) 200 Gyorsulás 100 km/h (másodperc) 8,9 A többit meg látni kellett volna....... :D Mindezeket pedig azért tettem itt közzé, mivel ez egy olyan rovat a fórumon belül, ahol érdeklődő tanácsot kérnek, mielőtt opelt vennének. Nos gondoltam megosztom tapasztalataimat az egyhatos modell dinamikájáról (cirka 4 év után talán csak észrevettem valamit), hogy nem igazán kell seggre ülni tőle, nem nyújt annyival többet mint amennyit általában elvár(hat) az ember a név, a számok és a hengerűrtartalom alapján... :lol: Te most Astrát akarsz venni ??? Vagy suzukit?? nemértem mit keres itt egy suzuki mint összehasonlítás?? És a másik dolog mi ez a 8,9??? csiga biga?? :D 1.6 VVT ide vagy oda az akkor is csak kávédaráló, szerinted mekkora nyomatéka van egy ilyen autónak?? 130 NM ?? Talán :D Én nem mondom hogy rossz autó de összehasonlítási alapnak talán mást kellene választani! A másik dolok kasztni egy öregebb opelben is több az anyag mint ebben a kis hajtogatott valamiben mint amiről beszélsz biztonsági szempontból inkább bízok egy oregebb nehezebb járműben mint a suzukikban! De elmesélem neked a barátomnak is van egy ilyen 1.6 VVT hiper szuper kis autó! 1. Roopant kicsi és kényelmetlen pedíg nem avgyok egy nagyember, ahhoz a 8,9 mp-hez igencsak kenni kell neki , és többet eszik mint az én 2000 es GSI-m! Nos a lényeg a lényeg hogy egy 2007-2008 as autótól többet várok el , ez amit te felsoroltál az én 16 éves astra GSI-m kisúlyból kirázza 316 ezer KM vana mocimba és így is 7,5 mp alatt felhúzom 100 ra és nincs VVT meg himi humi :D De felszereltségre sztem az általad ajnározott autó lehet alul maradna! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Április6, 2008 Megoszt Elküldve Április6, 2008 Na igen, nem célszerű 1 új Suzukival összevetni a G Astrát (bár én szeretem a Szusikat): az egyiket a 90es évek elején tervezték, mégha 98óta is árulják..az új Swift meg 10 évvel újabb konstrukció..az meg egyértelmű, hogy egyenlőre a Suzuki meg az Opel teljesen más Ligában játszanak...arról nem is beszélve, hogy az 1.6-os Swift árán, kapsz 1.7 Cdti-vel felszerelt és minden földi jóval ellátott "G"-t.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts