Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 1 month later...
Elküldve

Hello

Tudja valaki ,hogy a CDX és a CD fölszereltség közöt mi a különbség ?

(Akárhogy keresgéltem a neten ,nem találtam ezekről semmit.)

Elküldve

Az a felszereltség. a CDX a mindenes volt 98 tájékán, 4 lufi abs plüss, fedélzetcomputer, klíma, alu felni, ködlámpa,kormányról vezérelhető rádió, bőr kormány, "fa" berakás közép konzolon. Aszzem ennyi

Elküldve
Az a felszereltség. a CDX a mindenes volt 98 tájékán, 4 lufi abs plüss, fedélzetcomputer, klíma, alu felni, ködlámpa,kormányról vezérelhető rádió, bőr kormány, "fa" berakás közép konzolon. Aszzem ennyi

Ok, most már tudom ,hogy a CDX felszereltség a legnagyobb. DE hogy mi a különbség?

Én most vettem CD-set (98' as) és nincs benne abs, (klima el.abl.plüss van). Láttam már CD-s g astrát fullosan ESP-vel. Hogy lehet ez? Ha valaki ezt tudja megköszönném ha elmondaná. :-)

Elküldve
Hello

Tudja valaki ,hogy a CDX és a CD fölszereltség közöt mi a különbség ?

(Akárhogy keresgéltem a neten ,nem találtam ezekről semmit.)

Egy X :huh: :lol: :) amúgy passz

Elküldve
Ok, most már tudom ,hogy a CDX felszereltség a legnagyobb. DE hogy mi a különbség?

Én most vettem CD-set (98' as) és nincs benne abs, (klima el.abl.plüss van). Láttam már CD-s g astrát fullosan ESP-vel. Hogy lehet ez? Ha valaki ezt tudja megköszönném ha elmondaná. :-)

Írd meg pontosan milyen felszereltségű az autód(semmit ne felejcs ki) És én megpróbálok válaszolni. Apámnak 2001-es évjáratú astra g-je van cdx felszereltségű... (ha kicsit előbb jelentkezel ezzel előkerestem volna a felszereltségi papírt 1 fiókból, de aug-ban apámék költözködtek, így valszeg ki lett dobva...)

Elküldve
Ok, most már tudom ,hogy a CDX felszereltség a legnagyobb. DE hogy mi a különbség?

Én most vettem CD-set (98' as) és nincs benne abs, (klima el.abl.plüss van). Láttam már CD-s g astrát fullosan ESP-vel. Hogy lehet ez? Ha valaki ezt tudja megköszönném ha elmondaná. :-)

Nekem is cdx van de idősebb, így nincs esp meg digit klíma meg tempomat, a cdx az akkor legmagasabb felszereltséget jelőli azt hiszem 2000 ig volt cdx utána elegance volt a legmagasabb felszereltségű. De van olyan cdx is amiben pl nincs fedélzeti computer, bár ilyenből csak kintit láttam. Chevrolette vagy hogy is írják mai napig árul cdx et és ott is a legmagasabb felszereltséget jelöli.

Illetve hogy mit kér a vevő lehet azt mondja neki nem kell a cdx csomag, de kell plüss, vagy ez meg az. Aki bement rácsapott az asztalra és azt mondta cdx et akarok mást nem annak úgy rendelték hogy cdx. Sztem

Elküldve

Az enyém 2000-es és Elegance :

-metálfény

-4lufi

-elektromos ablak és tükör

-bőr multi kormány CDR 500 cd-s rádió

-alufelni

-ködlámpa

-plüss belső

-fabetét

-ABS ( de ez és a szervó alap felszerelés szerintem)

-klíma

Ismerős Astrája ugyan ez, csak CDX jelzéssel.

Tehát a felszereltség ugyan az, csak az elnevezés volt piacfüggő... :huh:

Az ESP, tempomat meg a digit klíma plusz dolgok ,ezeket külön kellett kérni.

Elküldve
Tehát a felszereltség ugyan az, csak az elnevezés volt piacfüggő... :huh:

A felszereltség is piacfüggő volt... Nekem pl.:2003-as elegance van 1.4 -es és digitklímás. Itthon 1.4-be nincs digitklíma(olaszból származik az autóm)

Elküldve

A felszereltség (CD, CDX) csak az "alapcsomag" - azaz vannak olyan extrák, ami benne foglaltatik, de van olyan extra (pl. ESP és társai) amiket ezen felül kellett megrendelni. Magyarul, elvben minden autó "egyedi". A felszereltségi szintek inkább csak azért vannak, hogy legyen valami kiindulási alap.

Ezért van pl. Boldi autójában is digit-klíma, mert ha kifizeti a kuncsaft a felárat, akkor belerakják. Egyébként röhejes, hogy VALÓBAN piacfüggő a felszereltség, pl. az, hogy mit tartalmaz a "felszereltség", meg, hogy van olyan kombináció, amit Magyarországon nem választhatsz, míg máshol igen. Magyarország "feljövő" piacnak számít, ide nem kell annyi extra.... :huh: Talán mostanában már kevésbé jellemző ez a hozzáállás az importőrök részéről (kezdünk EU piacnak számítani)

Az, hogy adott felszereltségi szintekben minden benne van, és nincs nagyon egyedileg választható extra, inkább csak a távol-keleti gyártású autóknál divat. Ott logisztikai okokból nem tudják megoldani, hogy az ember összeválogassa az autóját.

Elküldve
Húúú, most nagyon kíváncsi lettem, mi lett volna az... :huh:

amire emlékszem azt kérdezték hogy Astra-G-nál alapjárat ingadozást mi okozza?

több lehetöséb van fenn 1. fojtószelepház tisztitás

2. o2szenzor csere volt rá már pálda itt a cégnél

3 EGR szelep nem hinném mert az inkább magasabb fodulaton terhelés mellett jön elö

vagy ha alacsony fordulaton elö jön le is áll az autó(mintha fals levegöt szivna)csak nem azt hanem kipufogo gázt)

Elküldve

Sziasztok,

Pár napja rendeltem egy G Astra 1.6 Caravant némi extra felszereltséggel. Tudom, az én problémám, de még mindig bizonytalan vagyok, hogy jól tettem-e.

Szerintem az autó klassz, de a para abból fakad, hogy érdemes-e kifutó szériába feccölni. Légyszi, ha tudjátok erősítsétek meg a döntésem helyességét, de egész jól fogadom a negatív véleményt is :huh: .

Köszi a válaszokat!

Elküldve
amire emlékszem azt kérdezték hogy Astra-G-nál alapjárat ingadozást mi okozza?

több lehetöséb van fenn 1. fojtószelepház tisztitás

2. o2szenzor csere volt rá már pálda itt a cégnél

3 EGR szelep nem hinném mert az inkább magasabb fodulaton terhelés mellett jön elö

vagy ha alacsony fordulaton elö jön le is áll az autó(mintha fals levegöt szivna)csak nem azt hanem kipufogo gázt)

és ha csak hidegen ingadozik és azt sem mindig? Olyan ritmusossan, totál kiszámítható

Elküldve
Sziasztok,

Pár napja rendeltem egy G Astra 1.6 Caravant némi extra felszereltséggel. Tudom, az én problémám, de még mindig bizonytalan vagyok, hogy jól tettem-e.

Szerintem az autó klassz, de a para abból fakad, hogy érdemes-e kifutó szériába feccölni. Légyszi, ha tudjátok erősítsétek meg a döntésem helyességét, de egész jól fogadom a negatív véleményt is :huh: .

Köszi a válaszokat!

Természetesen jól döntöttél. Bár nem írtad, hogy twinport motoros-e (az ugyanis az új astra mototrja) Nekem a második astrám az előzőző is classic volt. (csak az F) A kifutó modellek már elérhető áron vannak de megbízható, jó autók. Max. a design nem a legújabb....Ja és alkatrészt is lehet bontóból szerezni hozzá, mivel elterjedt modell... és ha mégis lenne valami baja többen tudnak segíteni, mert már ismerik...

Elküldve
Sziasztok,

Pár napja rendeltem egy G Astra 1.6 Caravant némi extra felszereltséggel. Tudom, az én problémám, de még mindig bizonytalan vagyok, hogy jól tettem-e.

Szerintem az autó klassz, de a para abból fakad, hogy érdemes-e kifutó szériába feccölni. Légyszi, ha tudjátok erősítsétek meg a döntésem helyességét, de egész jól fogadom a negatív véleményt is :lol: .

Köszi a válaszokat!

Naná, hogy jóól döntöttél.Minél kifutóbb, annál jobban lehet alkudozni a felszereltséget illetőleg, és az árban is.Sztem nem macerás autók, sok nagyon jó minőségű utángyártott alkatrész is kapható majd hozzá mire arra kerül a sor, hogy hozzá kell nyúlni.

Az 1.6 pedig kell a Caravannak!

Amúgy ha beleolvasol a h Astra fórumba, rá fogsz jönni, hogy nem szabad új modellt venni, mert kivétel nélkül mind, gyerekbetegségekkel küz.Némely nem is kicsivel..... :huh:

Elküldve
Természetesen jól döntöttél. Bár nem írtad, hogy twinport motoros-e (az ugyanis az új astra mototrja) Nekem a második astrám az előzőző is classic volt. (csak az F) A kifutó modellek már elérhető áron vannak de megbízható, jó autók. Max. a design nem a legújabb....Ja és alkatrészt is lehet bontóból szerezni hozzá, mivel elterjedt modell... és ha mégis lenne valami baja többen tudnak segíteni, mert már ismerik...

A választásod remek. Ez már egy kiforrott technika, míg a H a több és más elektronikával még mindig ezer meglepetést rejteget, pedig lassan-lassan az is kifutó modell lesz. Mellékesen az első fényszórók és a caravan hátulja is kicsit sután néz ki szerintem.

Elküldve
A választásod remek. Ez már egy kiforrott technika, míg a H a több és más elektronikával még mindig ezer meglepetést rejteget, pedig lassan-lassan az is kifutó modell lesz. Mellékesen az első fényszórók és a caravan hátulja is kicsit sután néz ki szerintem.

És a H-s 5 ajtós is hátulról szerintem csúnyább, és látszatra kisebb autó. :huh:

Elküldve
nekem is pont ez a véleményem. bár a 4 ajtós szedán H astra egész csinos!

de nekem belül tűnik szűknek a G után.

H-ban még nem ültem, de szalonban már láttam 4 ajtósat, és nekem is az jobban tetszett mint az 5 ajtós H.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.