Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Céges rohangálósnak tökéletes....... :rolleyes:

Az biztos... ezzel odaállok a főnök elés és kirohan a világból is, de valszeg én meg előtte szaladnék...

A Vectra az már tul nagy test az elképzelt kategóriához, abból 1.8-nál kezdődik a kocsi és nem is ér véget sehol, de én maradok az astránál.

Link to comment
Megosztás:

No ez már igen, nagyon szépen köszönöm az eddigi instrukciókat!

Boldizsár: Neked személyszerint mi a tapasztaladod ill miért nem vennél még 1x 1.4 16v?

Szóval azt mondjátok inkább megbízhatóbb lehet egy szerényebb felszereltségű... ezt jó tudni és szem előtt tartani.

Vegyél egyet, pakold tele, ültess bele 5 embert, aztán irány az autópálya és rájössz. Meg azért üresen is jobban menne egy 1.6 16v.....Sokat jelent az a kb +10-15Le.... 8 szelepest meg egyáltalán nem vennék.... Nagyobb motor, de a teljesítmény nem jobb mint az 1.4.....

Nekem elegance felszereltségű van...

Link to comment
Megosztás:

Vegyél egyet, pakold tele, ültess bele 5 embert, aztán irány az autópálya és rájössz. Meg azért üresen is jobban menne egy 1.6 16v.....Sokat jelent az a kb +10-15Le.... 8 szelepest meg egyáltalán nem vennék.... Nagyobb motor, de a teljesítmény nem jobb mint az 1.4.....

Nekem elegance felszereltségű van...

Jó az az 1.4 16V, nem sietünk sehová.... ugye? Vagy mit szóljak én az 1.7DTI-vel - az sem egy kapkodó idegbeteg, pályán fix 130-140 de nagyon nem hajtom jobban, úgy érzem, nem kell az neki. Viszont az 1.4-nek ócsó a biztosítás. Bár ez I_S cartársnál nem szempont.

Link to comment
Megosztás:

nekem semmi bajom az 1.4el,kellemesen megy,max utazója 160.

jól fogyaszt,bár a klíma nagyon megdobja.van tartaléka,ami előzéskor néha jól jöhet.

az 1.6 +10 lova és +25nm-re biztosan érezhető,de az új árnál nekem nem érte meg a +250 ezret...

típushibákról én nem sokat tudok,az izzókat hallottam,de állítólag ez igazából a H7 szabvány miatt van.

kipufogó az pedig valóban rohad,elég hamar,ahogy én látom az közelemben levő astrákon.

nyilván a levetett cégautókat kell kerülni,de szerintem megbízható,jól összerakott és az egyszerűségéből fakadó funkcionialitás miatt az egyik legkellemesebb autó a kategóriájában :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

azaz igazság, hogy aki szereti az erőt, azt nem lehet meggyözni, hogy milyen jó az 1.4.

én sose szoktam a Coupéval versenyezni, de mgse ülnék bele egy 1.4 be, mert nekem jó érzés egy olyan autóba ülni, ami ha kell megy, még 4 személlyel, teli csomagtartóval is. és nem gond neki a 160.

volt 1.4 esem, méghozzá 4 évig, de biztosan állithatom, hogy soha többet nem lesz. és remélem 1.6 ost se kell magamra erőltetni.

én nagyon bírom azt az erőt, amit egy 1.8 vagy egy mégnagyobb tud adni.

na de szerintem akinek jó az egynégy azt ugyse lehet meggyőzni, hogy miért éri meg nagy motort venni...

és na még egy mondat a gondolkodásomról: én most úgy gondolom, hogy sose legyen új autóm, ha csak a legkisebb motorra van pénzem, és nincs pénzem a nekem kellemes extrákra. akkor már inkább egy öregebb de nekem szép és nekem jó autó, amibe minden alkalommal jó érzéssel ülök be.

na befejeztem a fikázást :rolleyes:

remélem nincshari <_< ;)

Link to comment
Megosztás:

nekem is volt 1.8am,igaz azt gtinek hívták :rolleyes: szóval tudom miről beszélsz ;)

persze az 1.4 nem váltja meg a világot,ez tény :D de hétköznapi használatra,ami nálam azt jelenti,hogy egyedül vagy max egy utas ül mellettem,bőven megfelel.4 emberrel persze az élmény megfizethetlen gyorsításkor :P

de egy másodpercig sem bánom hogy erre a kivitelre esett a választásom <_<

Link to comment
Megosztás:

azaz igazság, hogy aki szereti az erőt, azt nem lehet meggyözni, hogy milyen jó az 1.4.

én sose szoktam a Coupéval versenyezni, de mgse ülnék bele egy 1.4 be, mert nekem jó érzés egy olyan autóba ülni, ami ha kell megy, még 4 személlyel, teli csomagtartóval is. és nem gond neki a 160.

volt 1.4 esem, méghozzá 4 évig, de biztosan állithatom, hogy soha többet nem lesz. és remélem 1.6 ost se kell magamra erőltetni.

én nagyon bírom azt az erőt, amit egy 1.8 vagy egy mégnagyobb tud adni.

na de szerintem akinek jó az egynégy azt ugyse lehet meggyőzni, hogy miért éri meg nagy motort venni...

és na még egy mondat a gondolkodásomról: én most úgy gondolom, hogy sose legyen új autóm, ha csak a legkisebb motorra van pénzem, és nincs pénzem a nekem kellemes extrákra. akkor már inkább egy öregebb de nekem szép és nekem jó autó, amibe minden alkalommal jó érzéssel ülök be.

na befejeztem a fikázást :rolleyes:

remélem nincshari <_< ;)

egyet tudok érteni veled...

Legközelebb én is 1.8-at vennék....

Jah és valszeg szintén használtan...

az első autóm egy astra F 1.4 8v start volt (azt újonnan vettem)

Link to comment
Megosztás:

....

és na még egy mondat a gondolkodásomról: én most úgy gondolom, hogy sose legyen új autóm, ha csak a legkisebb motorra van pénzem, és nincs pénzem a nekem kellemes extrákra. akkor már inkább egy öregebb de nekem szép és nekem jó autó, amibe minden alkalommal jó érzéssel ülök be.

na befejeztem a fikázást <_<

....

;)

Nekem (és asszonykámnak) volt már használtban (nem ebben a sorrendben):

0.6 (Trabi) - 1.0 (Nissan) - 1.2 (Mitsu) - 1.3 (Lada) - 1.4 turbo (Mitsu) - 1.5 Vti (Honda) - 1.6 (Toyota), most 1.7DTi (Opel :D )

újonnan meg (nem ebben a sorrendben):

1.3 (Suzuki), 1.4 turbo (Fiat), 1.6 (Fiat, Ford), 1.8 (Ford).

Tudom miről beszélsz, messzemenőkig egyetértek veled.... szerintem a vélemenyed elmondása nem fikázás....

Csak az ember változik, régen még jobban számított, hogy megy az autó, ma már inkább a beltér, meg az extrák.

Én pl. ma már kiegyezek alapmotorral is ha benne van mindaz a kényelem, amit elvárok egy autótól, 12 alatt van százon és tartósan bírja a 140-160 utazósebességet. (Nem gyorsulok a lámpáknál, nem akarok mindenáron, mindenkit megelőzni, benőtt a fejem lágya.) Nekem többet számít, hogy hogyan szól a hifi, mint, hogy hogyan szól a kipufogó :lol: Tipikusan az az ember vagyok, aki kényelmi és egyéb extrákra bukja a sok pénzt... :rolleyes:

Egy érv mindenesetre tagadhatatlan, kár is lenne ezen vitatkozni: - a nagyobb motor nagyobb biztonság és nagyobb kényelem (rugalmasság). Ez az egy, amiért pénzt kiadnék (és ki is adok) nagyobb motorra, mint az alap.

nekem még sose volt új autóm... :P

tök jó lehetett...

Hát, pár óráig májernek érzed magad.... aztán hosszú távon milliókat buksz. És nincs olyan nagy különbség, csak a tudat. Pár éves használt autó sokkal jobb vétel. (persze ez gyakran lutri, de én még csak a Hondámmal fürödtem be) Szóval nekem nem lesz új autóm még egyszer, ha nem muszáj....

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Én sem vennék új autót. Én a 26.000 eurós cabriómat 3 évesen 12.800 euróért vettem és mintha új lenne. A kocsi állapota makulátlan volt, az eladó pedig a német opel brass szalon műhely vezetője, akinek ez volt a 3. nyári autója. A szalon udvarából hoztam el az új autók közül, amik átadásra vártak és ki is vaxoltatta nekem. A bőr belső miatt meg minta még az a bizonyos újautó illat is áradt belőle. Úgyhogy a feeling rendesen megvolt és fele annyiba került. Ez volt az én storym és véleményem. Lehet óriási mázlim volt az autóval, de szerintem nem is lehet, hanem biztos. Örülök neki és azóta is csak élvezem! :rolleyes:

Ja és a köbcenti dolog. Szerintem súly függvénye. Én például nagyon élveztem egyszer egy B corsával az 1.4 16V-t, mert abba például elég. Olyan mint a G astrába az 1.8-as. Én úgy gondolom, hogy egy ekkora autóba mint az astra, kell az 1.8-as. Az közutakon a biztonságos előzéshez nekem szükséges. Szeretem ha beférek a kamion elé és nem csak épphogy. <_<

Link to comment
Megosztás:

Nos akkor asszem csak az 1.6 kellene, e fölé mind ár mind fogyasztás miatt sem megyek, ha erő kell akkor használom a sajátomat (majd jövőre), abban van erő is meg biztonságérzet is.

Mostmár csak azt nem tudom, hogy 8 vagy 16v, mert végül is karbantartani nekem kell és van pici külömbség a kettő között, mondjuk nyilván erőben is.

Link to comment
Megosztás:

Ha haladni is akarsz vele, akkor 16V.

Helo mindenkinek (elso hozzaszolas , egybol egy hulye kerdes)!

Nalam is ez a nagy dilemma !

2001-2 evjarat kornyeki Astra G 1.6 16 v VAGY 99-00 evjarat Astra G 1.6 8v

Merth, nagyon sokan azt allitjak , hogy a 8v-s motor sokkal egyszerubb ergo "jobb" kevesebbe kerul a fenntartasa.

Nem fogok gyorsulasi versenyekre menni , es ami kifer a 8 szelepbol az untig eleg lesz nekem 99%-ban 2en fognak ulni a kocsiban.

Mi a velemenyetek ? Tenyleg ennyivel "olcsobb" a 8 szelepes , hogy 1-2 evnyi fiatalsagot is erdemes lenne erte felaldozni?

Link to comment
Megosztás:

Mi a velemenyetek ? Tenyleg ennyivel "olcsobb" a 8 szelepes , hogy 1-2 evnyi fiatalsagot is erdemes lenne erte felaldozni?

Sok "okos" mondogatja azt mindenféle szakértés nélkül, hogy a 16V problémás.Ez egy égbekiáltó m@rhaság.Mindegyik motornál előfordulhatnak problémák, nincs kikötve, hogy 8V v. 16V.

Ha nem annyira fontos a menetdinamika, akkor jó választás lehet a 8V, ha azért pl. az előzéseket szereted időben befejezni, és fontos az, hogy a kiválasztott autó menjen is, akkor 16V.Fogyasztásban nincs sok különbség a 2 motor között.

Max. annyival költségesebb a 16V, hogy a vezérléscserekor a 16V-hez 1 vezetőgörgővel több kell.

Nekem 16V van, (X16XEL) és van benne jelenleg 200e.km.Amit eddig cserélnem kellett, az egy AGR szelep, egy lambdaszonda, és egy termosztát.Nagyon jól lehet vele autózni, persze a 100LE nem túl sok, de dinamikus autózáshoz éppen elég.

A fogyasztásom városban 7.3L-9.8L-ig terjed, hosszútávon pedig 5.8L-6.2L-ig.10e.km-ként pedig olajat cserélek.Meg 1000km.ként utántöltök 1-2DL-t.

Úgyhogy én nem vennék 8V.t.Még ha a Corsám az is.(C20NE)

Link to comment
Megosztás:

Sok "okos" mondogatja azt mindenféle szakértés nélkül, hogy a 16V problémás.Ez egy égbekiáltó m@rhaság.Mindegyik motornál előfordulhatnak problémák, nincs kikötve, hogy 8V v. 16V.

Ha nem annyira fontos a menetdinamika, akkor jó választás lehet a 8V, ha azért pl. az előzéseket szereted időben befejezni, és fontos az, hogy a kiválasztott autó menjen is, akkor 16V.Fogyasztásban nincs sok különbség a 2 motor között.

Max. annyival költségesebb a 16V, hogy a vezérléscserekor a 16V-hez 1 vezetőgörgővel több kell.

Nekem 16V van, (X16XEL) és van benne jelenleg 200e.km.Amit eddig cserélnem kellett, az egy AGR szelep, egy lambdaszonda, és egy termosztát.Nagyon jól lehet vele autózni, persze a 100LE nem túl sok, de dinamikus autózáshoz éppen elég.

A fogyasztásom városban 7.3L-9.8L-ig terjed, hosszútávon pedig 5.8L-6.2L-ig.10e.km-ként pedig olajat cserélek.Meg 1000km.ként utántöltök 1-2DL-t.

Úgyhogy én nem vennék 8V.t.Még ha a Corsám az is.(C20NE)

Hát igen, menetdinamikában viszonylag jelentő a kettő közti külömbség főleg 4-5 személlyel, viszont pont ezek aggasztanak amiket Te is írtál, pl AGR, Lambda, meg az olajfogyasztás, bár ez vele jár az 1.6 16V-vel, de mondjuk az AGR nincs 8V-nél ha jól tudom, meg a Lambda is jóval olcsóbb mint a 16V-s változatnál.

Hát szerintem lesz ami lesz, ha 8v-t találok jó árban meg állapotban akkor az marad, ha 16v-t akkor meg az. Igazából nekem sem szempont a full dinamika, autópályázni ritkán szoktam, meg a 8v is felgyorsul 130-140-ig csak kicsit lassabban. Az előzéseket nyilván meg kell szokni, de nekem nem lesz új dolog, hisz 6. éve vezetem az 1.4 8v-t, szóval az 16 csak erősebb lehet.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom en is most neztem korbe Szegeden.

Picit sokallom , hogy az 1.6 8v 1999-esert elkernek 1.45 millat. Nyilvan ez lealkudhato 1.4-re de akkor is, a viszontelado meg be is vallja , hogy a 140e km az legalabb 240e mert nemetorszagbol van es ott sem sarki bevasarlasra veszik az autot.

2000 koruli evjaratok itt Szegeden klimaval olyan 1.5kk korul mozognak klima nelkul 1.3...

Mit gondoltok ez sok?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom en is most neztem korbe Szegeden.

Picit sokallom , hogy az 1.6 8v 1999-esert elkernek 1.45 millat. Nyilvan ez lealkudhato 1.4-re de akkor is, a viszontelado meg be is vallja , hogy a 140e km az legalabb 240e mert nemetorszagbol van es ott sem sarki bevasarlasra veszik az autot.

2000 koruli evjaratok itt Szegeden klimaval olyan 1.5kk korul mozognak klima nelkul 1.3...

Mit gondoltok ez sok?

Ennyiért inkább már egy Vectra B..............

Link to comment
Megosztás:

Néztem a hasznaltauto-n: 1.4 - 1.6 millió között Astrából közel 300 db van, még dízel Caravant is tudna venni a pénzből..vagyis a választék óriási, csak jól körül kell nézni!!

Ja , sok van de 1.4-1.6 motorosokbol mar nem annyi es felhivok 5-6 abbol mindet eladtak mar.

Amugy en is szivesebben vennek maganszemelytol , ha nem muszaj +200.e -t ratenni akkor minek:D

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Vettem nagybacsimtol 1.4kk -ert 1.7 TD 99` caravan-t Full Extra. Igazabol neki hittem es megnyugtatott , hogy neki 1 ev alatt semmi javitanivaloja nem akadt vele es ha esetleg lenne a kozeljovoben valami hibaja , o allja. Na mind1 egybol elo is jott a gond , holnap reggel 8-ra el is viszem majd mesterhez mert az inditasgatlo ki-ki gyullad 3-ikban 1900 RPM-nel. Ratapos vagy elvesz a gazbol es eltunik. Sokan mondjak piszkos uzemanyag , EGR szelep , Vakum pumpa... stb lehet.

Remelem nem kezdodik rosszul a tortenet.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.