Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Hello!!

Kinéztünk egy Opel Astra G Caravan-t 2.0-s dízel motorral 82Le-s verzió (DTL).Szerintetek vállalható autó-e?

Főleg városban használnánk,néha hosszabb út is beleférne(Bp.-re fel)

Ez egy jólbevált moci, szal nagy gáz nem lehet vele, de vásárlás előtt egy teljeskörű diagnosztika szükséges.Szal azt lépd meg előtte! :!:

Link to comment
Megosztás:

Hello!!

Kinéztünk egy Opel Astra G Caravan-t 2.0-s dízel motorral 82Le-s verzió (DTL).Szerintetek vállalható autó-e?

Főleg városban használnánk,néha hosszabb út is beleférne(Bp.-re fel)

A DTL motor jó motor.... vállalható, már ha nem hajtották hülyére!

Ha jó gazdája volt, aki odafigyelt rá akkor jó választás, az Isuzu dízel mellett ezképes még 6 -700 K futásteljesítményre, különösebb gond nélkü!! Legalábbis ezt csicsergik a madarak.

...ja és... nekem is az van! 8) :wink: http://free.x3.hu/hagalex

Link to comment
Megosztás:

ÓÓ..hát Neked is DTL motoros Astrad van!

És milyen vele az autó (fogyasztás,menetteljesítmények???)

Mát volt Astra de az F volt és 1,8 8v

Ahham... :roll:

Hát azért ne várd el tőle azt amit egy F Astrától 1.8 as benzines motorral!

Hát én nagyon szeretem az enyémet. Igaz 165 -nél jobban nem megy, viszont 140- 150 -nel a világból kimegy veled, és akkor sem eszik 6,5 -nél jobban!

Amúgy csonthideg motorral sem sikerült a kecskeméti városi forgalomban 7,5 nél többet megetetni vel!! Ezt értsd úgy, hogy mind a 100 km teljesen hideg motorral volt autózva, mert csak pár kilómétert mentem vele egyszerre... aztán pihi. Amúgy nekem átlagba 6 lityi körül eszik.

Menetteljesítményről csak annyit... kb. azt tudja az 1340 kg tömegével, amit az 1.4 ecotecem tudott F Astrában, az 1040kg volt..

Mi szeretjük, kombi, a klubtagok közül sokan tudják, hogy pl. szeptember elején a Blitz Hits -en abban aludtunk Turnerrel..

Persze egy új Zafira 150 lótos dízelre szívesen lecserélném... de ezt az opciót leszámítva nem nagyon cserélnék senkivel...

Az a lényeg, hogy hidegen még csak véletlenül sem szabad hajtani őket, legalább azt meg kell várni, hogy a vízhőfok mutatója meginduljon 50 fok fölé...de mégjobb ha azt a 80 -90 fokot kivárjuk. Amúgya hangján nagyszerűen lehet hallani mikor "ugrásra" kész az autó. Attól kezdve lehet nyomni neki ahogy jól esik!

A másik pedig a turbó visszahűtése, ill. kenése.

Ökölszabály, hogy ha túrbóztál, és utánna azonnal megálltál, nem szabad a kocsit leállítani!! Kell hagyni egy kicsit forogni alapon, hogy a turbó "kifuthasson", ugyanis ha leállítod kenés nélkül fut tovább...

Ugyi fordulat meg ott azért van. Jól el lehet bacni a kocsi feltöltőjét ha nem figyelünk oda erre!

Ezek persze nem csak az Opel dízeljeire igazak! Szóval ha valaki ezeket figyelembe véve autózott, és tőle veszel kocsit akkor számíthatsz arra, hogy egy megbízható, strapabíró autót veszel!!

Láncos vezérlésük van, azzal nem lehet gond!

Nekem egy fűtéscsapot kellett cserélni, az viszont G Astra betegség...

Másról nem nagyon tudok, az enyim azt a csapcserét leszámítva csont nélkül fut!! :wink:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Üdv Mindenkinek!

Most vettem egy 2002-es 1.2 -es astra g-t 70000 km-rel. Mivel előző autóm egy öreg ezres corsa volt, fogalmam sincs a szervízelési dolgairól/ pl vezérműszíj csere, fékek, pollenszűrő stb/ Szívesen fogadok üzembentartási tapasztalatokat is. előre is köszi.S.L

Link to comment
Megosztás:

  • 5 months later...

Sziasztok!

Hasonló gonddal küzdöm, mint sokan mások akik használt autót kénytelenek vásárolni: azaz, hogyan

tudnám elkerülni a klasszikus átverést.

Szóval eddig csak jót hallottam és tapasztaltam a G Astrákról úgyhogy eldöntöttem, ilyen típust veszek.

Továbbá mivel igen sokat közlekedem hosszútávon /évi szintem úgy 40000km/ arra gondoltam dízelkét

vennék illetve kombit (eddig Suzukim volt három ajós néha asszittem meghülyülök a helyhiányban). Azt már a fórum témáit és saját értesüléseimet összerakva látom, hogy Isuzu motoros a király.

Viszont van egy kis gondom a dízelek dinamikusságával (nem gyorsul annyira mint a benzines, persze lehet

hogy ez butaság). Node erre jött a sima TD-z képest a CDTI kivitel ami ugye király már gyorsulásilag

is. De ezekről meg azt a rémhírt hallottam, hogy a nagy nyomás + az elketonikus befecskendezés szabályozás következtében hajlamoisabbak a meghibásodásra mint a hagyományos mechanikus TD motorok. És még azt is, hogy kiforratlanok.

Szóval első kérdésem: merjek-e CDTI-s 1.7-es ISUZU motros Astrát venni? Nálam elemi elvárás, hogy ha kiadok 2,5 misit egy autóra akkor ne kelljen már szervízbe rohangálnom vele túl gyakran.

Második kérdés: hallottam már sok érdekeset km-óra tekergetésről. De egy szervízkönyvvel rendelkező

3 éves autónál ami rendszereesen volt szervizelve elképzelhető, hogy a szakszervízbe vásárlás előtt

elvíve a kompúter mutat 45000km és valójában van benne 100000?

És végül: nem kevés egy kicsit 2,4 misi egy 35000km-t futott 2003-as 1,7 CDTI Isuzu motros G kombi Astáért?

Ja és még valami: nem tudjátok hol lehet leellenőrizni a motorkódot azaz hol nézzem meg (már hogy isuzu azaz Y17....)?

segítségetek előre is köszönöm, egy reménybel Opel tulajdonos.

Link to comment
Megosztás:

hello.

segitsetek egy g astrát szeretnék venni már kivan nézve az autókereskedésben.7 éves 1.6 bezines 112000 km van benne ezüstmetál elsötulajdonos szervizkönyv van az árát 1600000 ra tartja megéri -e vagy mit nézzek meg rajta kasznyi futómü motor kárpit szeretnén ha nem csesznének át már egyszer megjártam egy keleti autóval.

Link to comment
Megosztás:

hello.

segitsetek egy g astrát szeretnék venni már kivan nézve az autókereskedésben.7 éves 1.6 bezines 112000 km van benne ezüstmetál elsötulajdonos szervizkönyv van az árát 1600000 ra tartja megéri -e vagy mit nézzek meg rajta kasznyi futómü motor kárpit szeretnén ha nem csesznének át már egyszer megjártam egy keleti autóval.

Sztem ez sok érte.Ennyiért fiatalabb autóti s lehet venni.Szét kell nézni.

Link to comment
Megosztás:

az ára sztem nem olyan vészes, de azért probálj meg alkudni, ha ez kell,de sztem inkább fiatalabb autót vegyél, de amire nagyon figyelj oda:

- a kormány vmelyik irányba húzhat (kanyar után)

- sárvédő (kerékvédő) ívek rozsdásodása (ha volt törve, akkor pláne)

- elinditott motor mellett sztem érdemes játszani a váltóval, pl rükverz-2, 1-3 .....stb

Link to comment
Megosztás:

  • 8 months later...

Hi all!

Egy kollégám szeretne G Astrát venni 1.7Cdti motorral. Csak előtte érdekelnék bizonyos technikai részletek ezekkel a motorokkal kapcsolatban, adagoló gyártmánya, működése, szelepek száma (8 v. 16), stb. Ha tudtok ebben a témában valami leírást (lehetőleg magyar nyelvűt), vagy valaki leírja röviden, amit ezekről a motorokról tudni lehet, azt megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Hi all!

Egy kollégám szeretne G Astrát venni 1.7Cdti motorral. Csak előtte érdekelnék bizonyos technikai részletek ezekkel a motorokkal kapcsolatban, adagoló gyártmánya, működése, szelepek száma (8 v. 16), stb. Ha tudtok ebben a témában valami leírást (lehetőleg magyar nyelvűt), vagy valaki leírja röviden, amit ezekről a motorokról tudni lehet, azt megköszönném.

adagoló nincs benne már,

16 valve,

81 lóerőőőő

papir formába tudok adni müködési leirást, ami össze van ollózva több tipusról, de elektronikus formába nincs ilyenem..

a papámnak van ilyene. őőő nagyon meg van vele elégedve.

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Sztem neki is tetszeni fog, nagy diesel-fan :huh:

Azt mondta, ha megveszi, belép a klubba is valszeg :unsure:

Valami ismerőse foglalkozik külföldi használtautók behozatalával, onnan szeretne venni egy aránylag jobban felszerelt kombit, max. 50000km körüli futásteljesítménnyel. Nagyjából 2.5millió körüli árakat mondtak neki. Sztem jól hangzik.

Link to comment
Megosztás:

ha gondolod: összehozhatom egy olyan csókával, aki kintről hoz JÓ autót. Jó ismerősöm, megbizható, és merem ajánlani.

mert a kereskedők nem hanem olcsó autót szoktak hozni.

ez - főképp ha külön "rendelésre" hoz autót akkor megkeresi, leegyezteti meg ilyenek.

én inkább igy hoznék be autót, és sose vennék kereskedőtől.

a hitelezés nála is megy....

Link to comment
Megosztás:

ha gondolod: összehozhatom egy olyan csókával, aki kintről hoz JÓ autót. Jó ismerősöm, megbizható, és merem ajánlani.

mert a kereskedők nem hanem olcsó autót szoktak hozni.

ez - főképp ha külön "rendelésre" hoz autót akkor megkeresi, leegyezteti meg ilyenek.

én inkább igy hoznék be autót, és sose vennék kereskedőtől.

a hitelezés nála is megy....

Köszi az infót, szólok a srácnak, aztán eldönti mi legyen. Ez az ismerősöd BP-en van?

Link to comment
Megosztás:

Ezt mondjuk már bárki megteheti. autoscout24.de meg mobile.de és lebeszéled kimész és megveszed.

Azt meg senki ne mondja hogy ilyen-olyan szakértő, mert nem hiszem el.

20 éve autószerelő haverom is jól megjárta egy off BMW-vel. Merthát a motorba senki nem lát bele.

De nem akartam off lenni bocsesz. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Én is mobile.de-n vettem a gépet... semmi gáz nem volt, olyan, mintha a hasznaltauto.hu-n nézel autót, csak többet kell érte utazni. Érdemes megtervezni a túrát és több autót is megnézni (nagyvárosok környéke előnyben). Én mondjuk Bajorországnál messzebb nem feltétlen mennék, mert egyrészt relatív közel van, másrészt az ottani emberek mentalitása meglátszik az autókon is. Sokkal jobb karban vannak, mint itt.....

Link to comment
Megosztás:

Ezt mondjuk már bárki megteheti. autoscout24.de meg mobile.de és lebeszéled kimész és megveszed.

Azt meg senki ne mondja hogy ilyen-olyan szakértő, mert nem hiszem el.

20 éve autószerelő haverom is jól megjárta egy off BMW-vel. Merthát a motorba senki nem lát bele.

De nem akartam off lenni bocsesz. :unsure:

monnyuk azért egy tapasztalatlan - először behozó ember asszem meg tud szenvedni egy picit, hogy müködjön a dolog. mert ugye a rutinos meg már kitapasztaltas, hogy kinek mit és mikor....

monnyuk nekem mindegy......

Link to comment
Megosztás:

monnyuk azért egy tapasztalatlan - először behozó ember asszem meg tud szenvedni egy picit, hogy müködjön a dolog. mert ugye a rutinos meg már kitapasztaltas, hogy kinek mit és mikor....

monnyuk nekem mindegy......

Igen, ez igaz - nem is a vétel a gáz, hanem az itteni papírmunka, meg rohangálás. Én is fizettem volna embernek pár tízezer forintot, ha azt annak idején lezongorázza és nekem csak bele kell ülni a gépbe....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.