Geopake Elküldve Augusztus11, 2017 Elküldve Augusztus11, 2017 On 2017. 08. 11. at 12:07, Steve01 írta: Köszi a válaszokat, az egyik kollégám apósának valamikor a későbbiekben eladó lesz az Astrája. Az öreg 70év körüli, és már nem nagyon merik engedni vezetni, múltkor volt egy kis koccanása. 2008-as z14xep kb 50ezer van benne, első gazdás, én már jeleztem hogy megvenném, de az árról még nem tudok semmit. Csak akkor még nem olvastam utána ennek a motornak, és nem a legjobbat írják róla. A z16xe-t jobban dicsérik, de az ritka mint a fehér holló. Erről a twinport műanyag szívótorok (remélem jól írom) kikopásról mit halottatok? Expand Már miért lenne ritka a Z 16 XE ? Nekem is ilyen van.Bementem a Schillerbe ott sorakoztak Nincs vele semmi bajom.70 ezer km-t raktam bele 5 év alatt hibamentesen.
Steve01 Elküldve Augusztus11, 2017 Elküldve Augusztus11, 2017 (edited) A p lemaradt, z16xep-t akartam írni. 2005 után én csak 1.4-es G Astrával találkoztam. H-ban már gyakrabb az 1.6-os, de az nem igazán jön be. Miért nem tudok írni? Csak ezt a hozzászólásomat engedi módosítani. Ok köszi, el nem tudtam képzelni miért nem tudok írni. Módosítva Augusztus11, 2017 : Steve01
Janó32 Elküldve Augusztus11, 2017 Elküldve Augusztus11, 2017 On 2017. 08. 11. at 14:58, Steve01 írta: Annyira nem sürgős a vásárlás, sok G Astrát megnéztem ma a kereskedésekbe, de valami nyűg volt mindegyikkel.( Kicsitt OFF: láttam viszont egy szép 2006-os 1.6-os Focust 116zer km-el). Nyüstölöm még a kollégámat, hogy adják el az öregek az autót, nem kell az már nekik. De amúgy nagyon fent vannak a használt autó árak. Expand Ha abban a Fókában tényleg ennyi km van, kívül-belül rendben van, nem gyémántra lehet csak cserélni, akkor vedd meg mindenképpen, nem fogsz rosszul járni. Anno cégesként ilyet használtam kombiban, vele párhuzamosan lett a G, így lényegében naponta többször váltakozva használtam őket, és bizony a Focus egy jó autó. Van amiben a G jobb, de ha jó állapotú Fókát látsz, érdemes megvenni.
Geopake Elküldve Augusztus11, 2017 Elküldve Augusztus11, 2017 On 2017. 08. 11. at 19:37, Steve01 írta: A p lemaradt, z16xep-t akartam írni. 2005 után én csak 1.4-es G Astrával találkoztam. H-ban már gyakrabb az 1.6-os, de az nem igazán jön be. Miért nem tudok írni? Csak ezt a hozzászólásomat engedi módosítani. Expand Mert csak napi 5 hozzászólást írhatsz ha nem vagy klubtag.Azért akad bőven Z16XEP is.Először én is azt néztem de aztán meggondoltam magam.
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 A On 2017. 08. 11. at 20:03, Janó32 írta: Ha abban a Fókában tényleg ennyi km van, kívül-belül rendben van, nem gyémántra lehet csak cserélni, akkor vedd meg mindenképpen, nem fogsz rosszul járni. Anno cégesként ilyet használtam kombiban, vele párhuzamosan lett a G, így lényegében naponta többször váltakozva használtam őket, és bizony a Focus egy jó autó. Van amiben a G jobb, de ha jó állapotú Fókát látsz, érdemes megvenni. Expand Miben jobb a G mint a Fócus, mik a különbségek? (Elvileg a Fócus futóműve nagyon jó).
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 10:58, Steve01 írta: A Miben jobb a G mint a Fócus, mik a különbségek? (Elvileg a Fócus futóműve nagyon jó). Expand Csupa szubjektív dolog, de szerintem (a céges 1.6 kombi Focus vs saját Astra G kombi közt) ezek a differenciák: Astra csendesebb mindenben (mármint nem csak utazáskor a beltérben), unblock az egész autó: érts ide a kapcsolók működését, ajtócsukódás, alapban az autó kívülről is), továbbá használat közben viselkedésre az Astra "nagyautósabban" viselkedik, nem olyan mintha egy szegmensbe/árkategóriába tartoznának (de ez pl megvan a mostani céges J Astra és céges Focus-ok közt is). Focus jobban rohad/hajlamosabb a rozsdára, csomagtere nagyobb, hosszú úton az első ülési kényelmesebbek, féke brutál jó reakcióra az Astra-hoz mérten, ellenben az ABS-e az életben nem lépett működésbe, az Astra hamarabb reagál. A kormányzás direktebb a Focus-nak, de ez nem mindig jobb szerintem (kolléga mellett mindig olyan volt mintha cikk-cakkba mennénk, mert kis korrigálásra is elindul erre-arra elég épphogy mozdítani a kormányon). A formavilágában nekem a Focus kívül-belül kaotikus, olyan nem tudok vele mit kezdeni formavilág, szerintem hamar eljár felette az idő, ahogty szikták mondani: nem tud szépen öregedni, tehát hamar tűnnek ósdinak a felületek, fakulnak, kopnak. Fura mód a Focus alkatrészei hamarabb fogynak (fék, kuplung) mint az Astra-é, igaz az céges de nem bántunk vele állatként és még fiatalabb is volt 3 évvel mint az Astra-m, a futott km-ek kb egálban voltak folyamatosan... Mindazonáltal anno nézegettünk Focus-t is (meg Oczavia 1-et is), nem kimondottam vadásztunk újra Astra-ra (elődje is egy 1.6-os Astra volt az előző generációból). Ellenben nem találtunk abból akkor meggyőző állapotút (ajtók alja, küszöb eleje rozsdásodott a 2003-as modelleken is (akkor 2013-at írtunk), a kárpitok/belterek viseltesebbek voltak ua km-t feltételezve. Végül azért lett ez az Astra, mert ez tűnt a legjobb vételnek a 6 hónap alatt megnézett autók közül, de ezzel is belenyúltunk de szerencsénk volt végül, de ez már egy más történet...
Sleek Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 Sziasztok újra itt . Bocsi ha félig off lesz a téma de más topicot nem tudtam keresni ahova beférne. Pár hete kértem tanácsot sokan segítettek is. Ugye két autó volt amit nézegettem. Fóka illetve a G astra. Benzines modellek. Viszont most azt néztem ,hogy a C vectrák sincsenek magasabb árban, illetve 50-60ezerrel drágább az ugyan olyan korú vectra c benzines modelljei mint az astra modellek. Ennek mi az oka ? Esetleg tudja valaki? Valamint Ford Mondeókat (MK3) is láttam ilyen ársávban mit az Astra G. Bár Mondeokat nem annyira nézem mert a benzinesekben is kettős tömegű lendkerék van Köszönöm a választ.
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 14:48, Sleek írta: Sziasztok újra itt . Bocsi ha félig off lesz a téma de más topicot nem tudtam keresni ahova beférne. Pár hete kértem tanácsot sokan segítettek is. Ugye két autó volt amit nézegettem. Fóka illetve a G astra. Benzines modellek. Viszont most azt néztem ,hogy a C vectrák sincsenek magasabb árban, illetve 50-60ezerrel drágább az ugyan olyan korú vectra c benzines modelljei mint az astra modellek. Ennek mi az oka ? Esetleg tudja valaki? Valamint Ford Mondeókat (MK3) is láttam ilyen ársávban mit az Astra G. Bár Mondeokat nem annyira nézem mert a benzinesekben is kettős tömegű lendkerék van Köszönöm a választ. Expand Mondjuk mert vagy a 2.2-es motor van benne (esetleg a 3.2) vagy sok a futott km...
Sleek Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 15:43, Janó32 írta: Mondjuk mert vagy a 2.2-es motor van benne (esetleg a 3.2) vagy sok a futott km... Expand Akkor marad az G Astra vagy a fóka Köszönöm
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 (edited) On 2017. 08. 12. at 13:14, Janó32 írta: Csupa szubjektív dolog, de szerintem (a céges 1.6 kombi Focus vs saját Astra G kombi közt) ezek a differenciák: Astra csendesebb mindenben (mármint nem csak utazáskor a beltérben), unblock az egész autó: érts ide a kapcsolók működését, ajtócsukódás, alapban az autó kívülről is), továbbá használat közben viselkedésre az Astra "nagyautósabban" viselkedik, nem olyan mintha egy szegmensbe/árkategóriába tartoznának (de ez pl megvan a mostani céges J Astra és céges Focus-ok közt is). Focus jobban rohad/hajlamosabb a rozsdára, csomagtere nagyobb, hosszú úton az első ülési kényelmesebbek, féke brutál jó reakcióra az Astra-hoz mérten, ellenben az ABS-e az életben nem lépett működésbe, az Astra hamarabb reagál. A kormányzás direktebb a Focus-nak, de ez nem mindig jobb szerintem (kolléga mellett mindig olyan volt mintha cikk-cakkba mennénk, mert kis korrigálásra is elindul erre-arra elég épphogy mozdítani a kormányon). A formavilágában nekem a Focus kívül-belül kaotikus, olyan nem tudok vele mit kezdeni formavilág, szerintem hamar eljár felette az idő, ahogty szikták mondani: nem tud szépen öregedni, tehát hamar tűnnek ósdinak a felületek, fakulnak, kopnak. Fura mód a Focus alkatrészei hamarabb fogynak (fék, kuplung) mint az Astra-é, igaz az céges de nem bántunk vele állatként és még fiatalabb is volt 3 évvel mint az Astra-m, a futott km-ek kb egálban voltak folyamatosan... Mindazonáltal anno nézegettünk Focus-t is (meg Oczavia 1-et is), nem kimondottam vadásztunk újra Astra-ra (elődje is egy 1.6-os Astra volt az előző generációból). Ellenben nem találtunk abból akkor meggyőző állapotút (ajtók alja, küszöb eleje rozsdásodott a 2003-as modelleken is (akkor 2013-at írtunk), a kárpitok/belterek viseltesebbek voltak ua km-t feltételezve. Végül azért lett ez az Astra, mert ez tűnt a legjobb vételnek a 6 hónap alatt megnézett autók közül, de ezzel is belenyúltunk de szerencsénk volt végül, de ez már egy más történet... Expand Már nem emlékszem a te Astrád milyen évjáratú, melyen motoros? Ez az I-es Focus amiről először írtál ugye, attól jobban tetszik a G. (Én a II-es Fókát nézném, az viszont jobban tetszik, de az egy újabb konstrukció) Nézegetem a 2004-2005-ös 1,4eket hátha felbukkan valami, és közben puhítom a kollégámat a 2008-as 50ezer km-es Astráért. (Vagy ha beesik egy tuti jó1.6-os Fóka akkor az lesz) Módosítva Augusztus12, 2017 : Steve01
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 G Astrában van olyan amelyikben nincs EGR szelep? Az F Astrában az 1.4 8v-ben nincs azt tudom, viszont az én 1.6szr-ben már van.
Geopake Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 20:03, Steve01 írta: G Astrában van olyan amelyikben nincs EGR szelep? Az F Astrában az 1.4 8v-ben nincs azt tudom, viszont az én 1.6szr-ben már van. Expand Az enyémben sincs.Z16XE.
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 20:42, Geopake írta: Az enyémben sincs.Z16XE. Expand Nem tudod véletlenül hogy a z14xe-ben van-e, a twinportokban van úgy tudom.
Geopake Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 20:48, Steve01 írta: Nem tudod véletlenül hogy a z14xe-ben van-e, a twinportokban van úgy tudom. Expand Azokban van szerintem.A Z16XE be is csak a vége felé nem raktak.Úgy tudom 2004.2005 be hagyták ki belőle.
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 20:51, Geopake írta: Azokban van szerintem.A Z16XE be is csak a vége felé nem raktak.Úgy tudom 2004.2005 be hagyták ki belőle. Expand Köszi, az jó ha nincs mert egy hibalehetőséggel kevesebb.
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2017 Elküldve Augusztus12, 2017 On 2017. 08. 12. at 20:56, Steve01 írta: Köszi, az jó ha nincs mert egy hibalehetőséggel kevesebb. Expand Z16XE és Z14XE esetén -ha van EGR- kb 2500Ft és 5 perc a kiiktatása. Twinportnál és X-es motornál ezt nem lehet ilyen egyszerűen.
gezoli Elküldve Augusztus13, 2017 Elküldve Augusztus13, 2017 On 2017. 08. 12. at 22:45, Janó32 írta: Z16XE és Z14XE esetén -ha van EGR- kb 2500Ft és 5 perc a kiiktatása. Twinportnál és X-es motornál ezt nem lehet ilyen egyszerűen. Expand Igen, akkor ha működik normálisan.
oggy Elküldve Augusztus13, 2017 Elküldve Augusztus13, 2017 Volt itt szó fentebb a G és a 2es Fóka közötti különbségekről. Volt 06-os, 2es kombi fókám 5 évig, a pozitívumok:irtó jó futómű, fékek, kormánymű, kényelmes és nagy utas/csomagtér, viszonylag frissebb forma kívülről. A negatívumok:az első a dízelmotor, na az egy francia hulladék! (1,6 benzin az jó!), az ajtókárpitok full műanyagok, brr.., szegényes felszereltség, rohadó első sárvédők. Röviden ennyi. A 3 f-es mondást viszont azóta még komolyabban veszem!!!
csicsó Elküldve Augusztus13, 2017 Elküldve Augusztus13, 2017 On 2017. 08. 12. at 20:48, Steve01 írta: Nem tudod véletlenül hogy a z14xe-ben van-e, a twinportokban van úgy tudom. Expand Z14XE 2004-es évjáratban nincsen
Steve01 Elküldve Augusztus13, 2017 Elküldve Augusztus13, 2017 On 2017. 08. 13. at 17:46, csicsó írta: Z14XE 2004-es évjáratban nincsen Expand Akkor egy 2004-es z14xe kell nekem, minél kevesebb km-el. Ha nem találok, akkor kivárom az 50ezer km-es 1.4xep-t, (vagy egy II-es Fókát)
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus13, 2017 Elküldve Augusztus13, 2017 On 2017. 08. 13. at 17:46, csicsó írta: Z14XE 2004-es évjáratban nincsen Expand Gyártás alapján lehet, de forgalomba helyezés szerint van. A hahun akad pár, még 2005-ös is.
csicsó Elküldve Augusztus14, 2017 Elküldve Augusztus14, 2017 On 2017. 08. 13. at 19:18, Cs. Zoltán írta: Gyártás alapján lehet, de forgalomba helyezés szerint van. A hahun akad pár, még 2005-ös is. Expand A gyártásra gondoltam,tehát 2003 őszétől 2004 őszéig gyártott autókról van szó
kobraCode Elküldve Augusztus14, 2017 Elküldve Augusztus14, 2017 On 2017. 08. 13. at 19:18, Cs. Zoltán írta: Gyártás alapján lehet, de forgalomba helyezés szerint van. A hahun akad pár, még 2005-ös is. Expand On 2017. 08. 14. at 9:26, csicsó írta: A gyártásra gondoltam,tehát 2003 őszétől 2004 őszéig gyártott autókról van szó Expand 2014.12 enyében sincs. és Z14XE
tgabor Elküldve Augusztus14, 2017 Elküldve Augusztus14, 2017 On 2017. 08. 13. at 10:18, oggy írta: Volt itt szó fentebb a G és a 2es Fóka közötti különbségekről. Volt 06-os, 2es kombi fókám 5 évig, a pozitívumok:irtó jó futómű, fékek, kormánymű, kényelmes és nagy utas/csomagtér, viszonylag frissebb forma kívülről. A negatívumok:az első a dízelmotor, na az egy francia hulladék! (1,6 benzin az jó!), az ajtókárpitok full műanyagok, brr.., szegényes felszereltség, rohadó első sárvédők. Röviden ennyi. A 3 f-es mondást viszont azóta még komolyabban veszem!!! Expand Tehát akkor szerinted a G astra jobb mint a 2es focus? Akkor a H astra sokkal jobb lehet mint a 2es focus?
Recommended Posts