Geopake Elküldve Augusztus11, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2017 7 órája, Steve01 írta: Köszi a válaszokat, az egyik kollégám apósának valamikor a későbbiekben eladó lesz az Astrája. Az öreg 70év körüli, és már nem nagyon merik engedni vezetni, múltkor volt egy kis koccanása. 2008-as z14xep kb 50ezer van benne, első gazdás, én már jeleztem hogy megvenném, de az árról még nem tudok semmit. Csak akkor még nem olvastam utána ennek a motornak, és nem a legjobbat írják róla. A z16xe-t jobban dicsérik, de az ritka mint a fehér holló. Erről a twinport műanyag szívótorok (remélem jól írom) kikopásról mit halottatok? Már miért lenne ritka a Z 16 XE ? Nekem is ilyen van.Bementem a Schillerbe ott sorakoztak Nincs vele semmi bajom.70 ezer km-t raktam bele 5 év alatt hibamentesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve01 Elküldve Augusztus11, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2017 (edited) A p lemaradt, z16xep-t akartam írni. 2005 után én csak 1.4-es G Astrával találkoztam. H-ban már gyakrabb az 1.6-os, de az nem igazán jön be. Miért nem tudok írni? Csak ezt a hozzászólásomat engedi módosítani. Ok köszi, el nem tudtam képzelni miért nem tudok írni. Módosítva Augusztus11, 2017 : Steve01 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus11, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2017 5 órája, Steve01 írta: Annyira nem sürgős a vásárlás, sok G Astrát megnéztem ma a kereskedésekbe, de valami nyűg volt mindegyikkel.( Kicsitt OFF: láttam viszont egy szép 2006-os 1.6-os Focust 116zer km-el). Nyüstölöm még a kollégámat, hogy adják el az öregek az autót, nem kell az már nekik. De amúgy nagyon fent vannak a használt autó árak. Ha abban a Fókában tényleg ennyi km van, kívül-belül rendben van, nem gyémántra lehet csak cserélni, akkor vedd meg mindenképpen, nem fogsz rosszul járni. Anno cégesként ilyet használtam kombiban, vele párhuzamosan lett a G, így lényegében naponta többször váltakozva használtam őket, és bizony a Focus egy jó autó. Van amiben a G jobb, de ha jó állapotú Fókát látsz, érdemes megvenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus11, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2017 1 órával ezelőtt, Steve01 írta: A p lemaradt, z16xep-t akartam írni. 2005 után én csak 1.4-es G Astrával találkoztam. H-ban már gyakrabb az 1.6-os, de az nem igazán jön be. Miért nem tudok írni? Csak ezt a hozzászólásomat engedi módosítani. Mert csak napi 5 hozzászólást írhatsz ha nem vagy klubtag.Azért akad bőven Z16XEP is.Először én is azt néztem de aztán meggondoltam magam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 A 14 órája, Janó32 írta: Ha abban a Fókában tényleg ennyi km van, kívül-belül rendben van, nem gyémántra lehet csak cserélni, akkor vedd meg mindenképpen, nem fogsz rosszul járni. Anno cégesként ilyet használtam kombiban, vele párhuzamosan lett a G, így lényegében naponta többször váltakozva használtam őket, és bizony a Focus egy jó autó. Van amiben a G jobb, de ha jó állapotú Fókát látsz, érdemes megvenni. Miben jobb a G mint a Fócus, mik a különbségek? (Elvileg a Fócus futóműve nagyon jó). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 2 órája, Steve01 írta: A Miben jobb a G mint a Fócus, mik a különbségek? (Elvileg a Fócus futóműve nagyon jó). Csupa szubjektív dolog, de szerintem (a céges 1.6 kombi Focus vs saját Astra G kombi közt) ezek a differenciák: Astra csendesebb mindenben (mármint nem csak utazáskor a beltérben), unblock az egész autó: érts ide a kapcsolók működését, ajtócsukódás, alapban az autó kívülről is), továbbá használat közben viselkedésre az Astra "nagyautósabban" viselkedik, nem olyan mintha egy szegmensbe/árkategóriába tartoznának (de ez pl megvan a mostani céges J Astra és céges Focus-ok közt is). Focus jobban rohad/hajlamosabb a rozsdára, csomagtere nagyobb, hosszú úton az első ülési kényelmesebbek, féke brutál jó reakcióra az Astra-hoz mérten, ellenben az ABS-e az életben nem lépett működésbe, az Astra hamarabb reagál. A kormányzás direktebb a Focus-nak, de ez nem mindig jobb szerintem (kolléga mellett mindig olyan volt mintha cikk-cakkba mennénk, mert kis korrigálásra is elindul erre-arra elég épphogy mozdítani a kormányon). A formavilágában nekem a Focus kívül-belül kaotikus, olyan nem tudok vele mit kezdeni formavilág, szerintem hamar eljár felette az idő, ahogty szikták mondani: nem tud szépen öregedni, tehát hamar tűnnek ósdinak a felületek, fakulnak, kopnak. Fura mód a Focus alkatrészei hamarabb fogynak (fék, kuplung) mint az Astra-é, igaz az céges de nem bántunk vele állatként és még fiatalabb is volt 3 évvel mint az Astra-m, a futott km-ek kb egálban voltak folyamatosan... Mindazonáltal anno nézegettünk Focus-t is (meg Oczavia 1-et is), nem kimondottam vadásztunk újra Astra-ra (elődje is egy 1.6-os Astra volt az előző generációból). Ellenben nem találtunk abból akkor meggyőző állapotút (ajtók alja, küszöb eleje rozsdásodott a 2003-as modelleken is (akkor 2013-at írtunk), a kárpitok/belterek viseltesebbek voltak ua km-t feltételezve. Végül azért lett ez az Astra, mert ez tűnt a legjobb vételnek a 6 hónap alatt megnézett autók közül, de ezzel is belenyúltunk de szerencsénk volt végül, de ez már egy más történet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleek Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 Sziasztok újra itt . Bocsi ha félig off lesz a téma de más topicot nem tudtam keresni ahova beférne. Pár hete kértem tanácsot sokan segítettek is. Ugye két autó volt amit nézegettem. Fóka illetve a G astra. Benzines modellek. Viszont most azt néztem ,hogy a C vectrák sincsenek magasabb árban, illetve 50-60ezerrel drágább az ugyan olyan korú vectra c benzines modelljei mint az astra modellek. Ennek mi az oka ? Esetleg tudja valaki? Valamint Ford Mondeókat (MK3) is láttam ilyen ársávban mit az Astra G. Bár Mondeokat nem annyira nézem mert a benzinesekben is kettős tömegű lendkerék van Köszönöm a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 54 perce, Sleek írta: Sziasztok újra itt . Bocsi ha félig off lesz a téma de más topicot nem tudtam keresni ahova beférne. Pár hete kértem tanácsot sokan segítettek is. Ugye két autó volt amit nézegettem. Fóka illetve a G astra. Benzines modellek. Viszont most azt néztem ,hogy a C vectrák sincsenek magasabb árban, illetve 50-60ezerrel drágább az ugyan olyan korú vectra c benzines modelljei mint az astra modellek. Ennek mi az oka ? Esetleg tudja valaki? Valamint Ford Mondeókat (MK3) is láttam ilyen ársávban mit az Astra G. Bár Mondeokat nem annyira nézem mert a benzinesekben is kettős tömegű lendkerék van Köszönöm a választ. Mondjuk mert vagy a 2.2-es motor van benne (esetleg a 3.2) vagy sok a futott km... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleek Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 9 perce, Janó32 írta: Mondjuk mert vagy a 2.2-es motor van benne (esetleg a 3.2) vagy sok a futott km... Akkor marad az G Astra vagy a fóka Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 (edited) 8 órája, Janó32 írta: Csupa szubjektív dolog, de szerintem (a céges 1.6 kombi Focus vs saját Astra G kombi közt) ezek a differenciák: Astra csendesebb mindenben (mármint nem csak utazáskor a beltérben), unblock az egész autó: érts ide a kapcsolók működését, ajtócsukódás, alapban az autó kívülről is), továbbá használat közben viselkedésre az Astra "nagyautósabban" viselkedik, nem olyan mintha egy szegmensbe/árkategóriába tartoznának (de ez pl megvan a mostani céges J Astra és céges Focus-ok közt is). Focus jobban rohad/hajlamosabb a rozsdára, csomagtere nagyobb, hosszú úton az első ülési kényelmesebbek, féke brutál jó reakcióra az Astra-hoz mérten, ellenben az ABS-e az életben nem lépett működésbe, az Astra hamarabb reagál. A kormányzás direktebb a Focus-nak, de ez nem mindig jobb szerintem (kolléga mellett mindig olyan volt mintha cikk-cakkba mennénk, mert kis korrigálásra is elindul erre-arra elég épphogy mozdítani a kormányon). A formavilágában nekem a Focus kívül-belül kaotikus, olyan nem tudok vele mit kezdeni formavilág, szerintem hamar eljár felette az idő, ahogty szikták mondani: nem tud szépen öregedni, tehát hamar tűnnek ósdinak a felületek, fakulnak, kopnak. Fura mód a Focus alkatrészei hamarabb fogynak (fék, kuplung) mint az Astra-é, igaz az céges de nem bántunk vele állatként és még fiatalabb is volt 3 évvel mint az Astra-m, a futott km-ek kb egálban voltak folyamatosan... Mindazonáltal anno nézegettünk Focus-t is (meg Oczavia 1-et is), nem kimondottam vadásztunk újra Astra-ra (elődje is egy 1.6-os Astra volt az előző generációból). Ellenben nem találtunk abból akkor meggyőző állapotút (ajtók alja, küszöb eleje rozsdásodott a 2003-as modelleken is (akkor 2013-at írtunk), a kárpitok/belterek viseltesebbek voltak ua km-t feltételezve. Végül azért lett ez az Astra, mert ez tűnt a legjobb vételnek a 6 hónap alatt megnézett autók közül, de ezzel is belenyúltunk de szerencsénk volt végül, de ez már egy más történet... Már nem emlékszem a te Astrád milyen évjáratú, melyen motoros? Ez az I-es Focus amiről először írtál ugye, attól jobban tetszik a G. (Én a II-es Fókát nézném, az viszont jobban tetszik, de az egy újabb konstrukció) Nézegetem a 2004-2005-ös 1,4eket hátha felbukkan valami, és közben puhítom a kollégámat a 2008-as 50ezer km-es Astráért. (Vagy ha beesik egy tuti jó1.6-os Fóka akkor az lesz) Módosítva Augusztus12, 2017 : Steve01 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 G Astrában van olyan amelyikben nincs EGR szelep? Az F Astrában az 1.4 8v-ben nincs azt tudom, viszont az én 1.6szr-ben már van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 z18xe-be nincs 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 36 perce, Steve01 írta: G Astrában van olyan amelyikben nincs EGR szelep? Az F Astrában az 1.4 8v-ben nincs azt tudom, viszont az én 1.6szr-ben már van. Az enyémben sincs.Z16XE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 3 perce, Geopake írta: Az enyémben sincs.Z16XE. Nem tudod véletlenül hogy a z14xe-ben van-e, a twinportokban van úgy tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 Just now, Steve01 írta: Nem tudod véletlenül hogy a z14xe-ben van-e, a twinportokban van úgy tudom. Azokban van szerintem.A Z16XE be is csak a vége felé nem raktak.Úgy tudom 2004.2005 be hagyták ki belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve01 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 3 perce, Geopake írta: Azokban van szerintem.A Z16XE be is csak a vége felé nem raktak.Úgy tudom 2004.2005 be hagyták ki belőle. Köszi, az jó ha nincs mert egy hibalehetőséggel kevesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2017 1 óra, Steve01 írta: Köszi, az jó ha nincs mert egy hibalehetőséggel kevesebb. Z16XE és Z14XE esetén -ha van EGR- kb 2500Ft és 5 perc a kiiktatása. Twinportnál és X-es motornál ezt nem lehet ilyen egyszerűen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 5 órája, Janó32 írta: Z16XE és Z14XE esetén -ha van EGR- kb 2500Ft és 5 perc a kiiktatása. Twinportnál és X-es motornál ezt nem lehet ilyen egyszerűen. Igen, akkor ha működik normálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 Volt itt szó fentebb a G és a 2es Fóka közötti különbségekről. Volt 06-os, 2es kombi fókám 5 évig, a pozitívumok:irtó jó futómű, fékek, kormánymű, kényelmes és nagy utas/csomagtér, viszonylag frissebb forma kívülről. A negatívumok:az első a dízelmotor, na az egy francia hulladék! (1,6 benzin az jó!), az ajtókárpitok full műanyagok, brr.., szegényes felszereltség, rohadó első sárvédők. Röviden ennyi. A 3 f-es mondást viszont azóta még komolyabban veszem!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 20 órája, Steve01 írta: Nem tudod véletlenül hogy a z14xe-ben van-e, a twinportokban van úgy tudom. Z14XE 2004-es évjáratban nincsen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steve01 Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 43 perce, csicsó írta: Z14XE 2004-es évjáratban nincsen Akkor egy 2004-es z14xe kell nekem, minél kevesebb km-el. Ha nem találok, akkor kivárom az 50ezer km-es 1.4xep-t, (vagy egy II-es Fókát) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus13, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2017 1 óra, csicsó írta: Z14XE 2004-es évjáratban nincsen Gyártás alapján lehet, de forgalomba helyezés szerint van. A hahun akad pár, még 2005-ös is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 14 órája, Cs. Zoltán írta: Gyártás alapján lehet, de forgalomba helyezés szerint van. A hahun akad pár, még 2005-ös is. A gyártásra gondoltam,tehát 2003 őszétől 2004 őszéig gyártott autókról van szó Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 16 órája, Cs. Zoltán írta: Gyártás alapján lehet, de forgalomba helyezés szerint van. A hahun akad pár, még 2005-ös is. 2 órája, csicsó írta: A gyártásra gondoltam,tehát 2003 őszétől 2004 őszéig gyártott autókról van szó 2014.12 enyében sincs. és Z14XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabor Elküldve Augusztus14, 2017 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2017 On 2017. 08. 13. at 12:18, oggy írta: Volt itt szó fentebb a G és a 2es Fóka közötti különbségekről. Volt 06-os, 2es kombi fókám 5 évig, a pozitívumok:irtó jó futómű, fékek, kormánymű, kényelmes és nagy utas/csomagtér, viszonylag frissebb forma kívülről. A negatívumok:az első a dízelmotor, na az egy francia hulladék! (1,6 benzin az jó!), az ajtókárpitok full műanyagok, brr.., szegényes felszereltség, rohadó első sárvédők. Röviden ennyi. A 3 f-es mondást viszont azóta még komolyabban veszem!!! Tehát akkor szerinted a G astra jobb mint a 2es focus? Akkor a H astra sokkal jobb lehet mint a 2es focus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts