Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

17 órája, oggy írta:

Akkor irány a hahu! Szűrés 1,7 Dti kombira, aztán hajrá :). Bátran merem ajánlani, nekem már a 2. ilyen van, első kombi volt, de azt barom fejemmel eladtam a szutyok ford miatt! A mostani 5 ajtós, ez se rossz, de a lengetős kasza meg a bicigli nehezen megyen bele. 

Nem nyűgős kissé a  Dti motor ? Meg igazából én rövid távon használnám. 

Link to comment
Megosztás:

22 órája, Sleek írta:

Igazából minden tanácsot szívesen veszek mert tényleg nem tudok dönteni :)

 

Sokat használtam anno Focus kombit 1.6 fresh-t (2004), még Opel hívőként is azt mondom, ha találsz belőle egy szépet jó áron, akkor ne habozz megvenni, jó autó. Van amiben az Opel-t érzem jobbnak, de van amiben a Ford jobb. A 2002 utáni Focus-ok jók, a G Astra mellett azokat is néztem ill. az Octavia kombikat de utóbbiak túlárazottak. 

Link to comment
Megosztás:

3 órája, Janó32 írta:

Sokat használtam anno Focus kombit 1.6 fresh-t (2004), még Opel hívőként is azt mondom, ha találsz belőle egy szépet jó áron, akkor ne habozz megvenni, jó autó. Van amiben az Opel-t érzem jobbnak, de van amiben a Ford jobb. A 2002 utáni Focus-ok jók, a G Astra mellett azokat is néztem ill. az Octavia kombikat de utóbbiak túlárazottak. 

Köszönöm a tanácsot :)

 

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
1 perc, sulep írta:

Szerintetek napi 80km-en futkosásra az 1.7dti 75le vagy az 1.2 benzineset ajánlanátok inkább? 600-ig akarnánk venni Meriva B mellé egyet. A dízel mennyire költséges verzió?

Ha a 80km inkább város és nem autópálya, akkor én a benzinest javasolnám, további előny hogy azok általában olcsóbbak, tehát 600e-ért újabbat vagy jobban felszereltet kapsz belőlük, mint dízelből.

Link to comment
Megosztás:

14 órája, sulep írta:

Volt 2005-ös 1.4 meg 2007-es 1.4 Twinport is tehát azokkal sem volt bajunk tehát tény az is szóba kerülhet. Jól tudom hogy az olajfogyasztás inkább az 1.6-osokat érinti?

Szinte mindegyik Ecotec motor fogyaszthatja az olajat, nem méret (esetünkben tárgyalt 1.2, 1.4 vagy 1.6 is, a karbantartottság/állapot függvénye) vagy generáció függő (a twinport is). Mindenképpen érdemes úgy kalkulálni, hogy 3dl/1000km. ettől lehet több meg persze kevesebb is, ez egy nagy átlagnak jó érték lehet.  

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

G Astrát szeretnék vásárolni, most egy 1.6 -os F-es sedanom van amivel teljesen meg vagyok elégedve, csak nincs benne klíma. Ahogy olvasgatom a fórumot nekem úgy jön le a G Astra megbízhatósági listája hogy, Z14xe, Z16xe, Z16xep. Ezért elsősorban Z14xe-t vennék 2004-2005 évelejit. Nem tudjátok ennek hányas a környezetvédelmi besorolása, az F-esem  0.4. tehát ha szmogriadó van ezzel már nem járhatok.

 

 

Link to comment
Megosztás:

12 órája, Janó32 írta:

Milyen kenőanyagot használsz?

Q8 5w40 -et a lánccsere óta kb 3x cseréltem, elötte GM-et de azt jobban ette

17 perce, Steve01 írta:

Sziasztok!

G Astrát szeretnék vásárolni, most egy 1.6 -os F-es sedanom van amivel teljesen meg vagyok elégedve, csak nincs benne klíma. Ahogy olvasgatom a fórumot nekem úgy jön le a G Astra megbízhatósági listája hogy, Z14xe, Z16xe, Z16xep. Ezért elsősorban Z14xe-t vennék 2004-2005 évelejit. Nem tudjátok ennek hányas a környezetvédelmi besorolása, az F-esem  0.4. tehát ha szmogriadó van ezzel már nem járhatok.

Most így fejből nem tudom de az xep az biztos hogy mehet. Amúgy meg kell nézni mi van a forgalmiban mert sokszor el van írva. Amúgy ami Z-vel kezdődik az euro4

 

 

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Steve01 írta:

Sziasztok!

G Astrát szeretnék vásárolni, most egy 1.6 -os F-es sedanom van amivel teljesen meg vagyok elégedve, csak nincs benne klíma. Ahogy olvasgatom a fórumot nekem úgy jön le a G Astra megbízhatósági listája hogy, Z14xe, Z16xe, Z16xep. Ezért elsősorban Z14xe-t vennék 2004-2005 évelejit. Nem tudjátok ennek hányas a környezetvédelmi besorolása, az F-esem  0.4. tehát ha szmogriadó van ezzel már nem járhatok.

 

 

Mikor még volt plakett a Z14XE zöldet kapott

Az osztálya 5 de inkább 6

Link to comment
Megosztás:

5 órája, Steve01 írta:

Sziasztok!

G Astrát szeretnék vásárolni, most egy 1.6 -os F-es sedanom van amivel teljesen meg vagyok elégedve, csak nincs benne klíma. Ahogy olvasgatom a fórumot nekem úgy jön le a G Astra megbízhatósági listája hogy, Z14xe, Z16xe, Z16xep. Ezért elsősorban Z14xe-t vennék 2004-2005 évelejit. Nem tudjátok ennek hányas a környezetvédelmi besorolása, az F-esem  0.4. tehát ha szmogriadó van ezzel már nem járhatok.

 

 

Szia!

Szerintem ezzel járnál a legjobban. Z14xep tulajdonosként, én fix, hogy xe-t vennék, ha újra dönténem kellene. Motorból inkább az 1.6-ost választanám.

Módosítva : Cs. Zoltán
Link to comment
Megosztás:

31 perce, Cs. Zoltán írta:

Szia!

Szerintem ezzel járnál a legjobban. Z14xep tulajdonosként, én fix, hogy xe-t vennék, ha újra dönténem kellene. Motorból inkább az 1.6-ost választanám.

Miért választanád azt ? Nekem semmi nem volt a z14xep-vel sem. Lánccsere volt 200e nél most van benne 240. A fogyasztás is teljesen jó. Ilyen megbízható autóm nem volt még, kár hogy nagyobb kell

Link to comment
Megosztás:

7 órája, Steve01 írta:

Sziasztok!

G Astrát szeretnék vásárolni, most egy 1.6 -os F-es sedanom van amivel teljesen meg vagyok elégedve, csak nincs benne klíma. Ahogy olvasgatom a fórumot nekem úgy jön le a G Astra megbízhatósági listája hogy, Z14xe, Z16xe, Z16xep. Ezért elsősorban Z14xe-t vennék 2004-2005 évelejit. Nem tudjátok ennek hányas a környezetvédelmi besorolása, az F-esem  0.4. tehát ha szmogriadó van ezzel már nem járhatok.

 

 

Jó kis F Astra a legendás C16NZ-vel... De szerettem azt az autóm. semmi műszaki gondja nem volt soha, alig kellett rá költeni, csendes meg kényelmes volt... Csak a karosszéria, az vitt el a költségvetésből, amíg nálunk volt 2x volt rajta küszöb. hátsó ív, meg tanksapka körüli lemez cserélve...  Az Ecotec motorcsalád sokkal hisztisebb... 

48 perce, tgabor írta:

Miért választanád azt ? Nekem semmi nem volt a z14xep-vel sem. Lánccsere volt 200e nél most van benne 240. A fogyasztás is teljesen jó. Ilyen megbízható autóm nem volt még, kár hogy nagyobb kell

Anno mikor az én autómból átültem kolléga Classic II Twinport 1.4-be, sok mindenen meglepődtem. Valahogy az anyagok minősége is más, sokkal zajosabb az egész autó, és hiába csak 10Le a papíron a különbség az 1.4 és az 1.6 közt, érezhetően rugalmatlanabb az a motor. Szerintem nagyon érezni mindenen hogy ott már tényleg a költséghatékonyság volt a fő szempont, érezhetően low budet lett a dolog. Persze ettől még teljesen rendben van mint autó, csak valahogy másabb mint a még német Opel-ek. 

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat, az egyik kollégám apósának valamikor a későbbiekben eladó lesz az Astrája. Az öreg 70év körüli, és már nem nagyon merik engedni vezetni, múltkor volt egy kis koccanása. 2008-as z14xep kb 50ezer van benne, első gazdás, én már jeleztem hogy megvenném, de az árról még nem tudok semmit.  Csak akkor még nem olvastam utána ennek a motornak, és nem a legjobbat írják róla. A z16xe-t jobban dicsérik, de az ritka mint a fehér holló. Erről a twinport műanyag szívótorok (remélem jól írom) kikopásról mit halottatok?

 

 

Link to comment
Megosztás:

33 perce, Steve01 írta:

Köszi a válaszokat, az egyik kollégám apósának valamikor a későbbiekben eladó lesz az Astrája. Az öreg 70év körüli, és már nem nagyon merik engedni vezetni, múltkor volt egy kis koccanása. 2008-as z14xep kb 50ezer van benne, első gazdás, én már jeleztem hogy megvenném, de az árról még nem tudok semmit.  Csak akkor még nem olvastam utána ennek a motornak, és nem a legjobbat írják róla. A z16xe-t jobban dicsérik, de az ritka mint a fehér holló. Erről a twinport műanyag szívótorok (remélem jól írom) kikopásról mit halottatok?

 

 

Azt ha jó áron lesz  meg kell venni :) Nekem a szívósor még gyári 240nél, hidegen van minimális hangja, amúgy 45 körül Gödöllőn kicserélnek benne mindent fémre

Link to comment
Megosztás:

1 óra, Janó32 írta:

Jó kis F Astra a legendás C16NZ-vel... De szerettem azt az autóm. semmi műszaki gondja nem volt soha, alig kellett rá költeni, csendes meg kényelmes volt... Csak a karosszéria, az vitt el a költségvetésből, amíg nálunk volt 2x volt rajta küszöb. hátsó ív, meg tanksapka körüli lemez cserélve...  Az Ecotec motorcsalád sokkal hisztisebb... 

Anno mikor az én autómból átültem kolléga Classic II Twinport 1.4-be, sok mindenen meglepődtem. Valahogy az anyagok minősége is más, sokkal zajosabb az egész autó, és hiába csak 10Le a papíron a különbség az 1.4 és az 1.6 közt, érezhetően rugalmatlanabb az a motor. Szerintem nagyon érezni mindenen hogy ott már tényleg a költséghatékonyság volt a fő szempont, érezhetően low budet lett a dolog. Persze ettől még teljesen rendben van mint autó, csak valahogy másabb mint a még német Opel-ek. 

nem az a 10 LE különbség ami érezhető a 2 között hanem a 25Nm inkább

Link to comment
Megosztás:

Annyira nem sürgős a vásárlás, sok G Astrát megnéztem ma a kereskedésekbe, de valami nyűg volt mindegyikkel.( Kicsitt OFF: láttam viszont egy szép 2006-os 1.6-os Focust 116zer km-el). Nyüstölöm még a kollégámat, hogy adják el az öregek az autót, nem kell az már nekik. De amúgy nagyon fent vannak a használt autó árak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.