Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

24 perce, Sleek írta:

Mindkettő Coupe. Ebbe te nem fogod a csomitartóba betenni a bringát. De szerintem még tetőcsomagtartót sem lehet rátenni. Ennek néz utána.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Just now, gezoli írta:

Mindkettő Coupe. Ebbe te nem fogod a csomitartóba betenni a bringát. De szerintem még tetőcsomagtartót sem lehet rátenni. Ennek néz utána.

Köszönöm szépen. Mondjuk tény nagyon tetszenek a Coupe  Opelek is . 

Másik kérdés még az ,hogy a nagy ajtó miatt a parkolóban mennyire lehet elférni :) 

Link to comment
Megosztás:

Oké, akkor coupé tulajként két észrevétel:

1., a tetőre fel lehet rakni a bringát a coupéra is, valahol van is egy ilyen képem, de most nem találom

2., viszont az 5-600e Ft-os kaegóriájú coupéktól én óva intenélek, bár a konkrét kinézett autókat nem ismerem, de ennyiért ott valami nem kerek, főleg nem ha azt nézed hogy kereskedés árulja őket, úgyhogy ebben már benne van a nepper haszna is. Én még hozzátennék egy 200e-t, és olyan 800ezer Ft körül már lehet találni vállalható állapotú coupékat. Választék mindig lesz, döbbenetes adat, de állítólag csak 2016-ban 750db(!) coupét helyeztek forgalomba idehaza, ezek ugye mind külföldről behozottak. Lassan el is kéne adnom az enyémet, már tömegautó lett. :-)

+1., viszont ha már coupé, akkor az 1.8 a legjobb választás. Az 1.6-os gyenge, és csak az utolsó évjáratban volt (ráadásul alapban hátul dobfékes), a 2.0Turbo egy pénznyelő, de legalább jól megy, a 2.2 meg értelmetlen. Jó ha tudod hogy 1.8-asból viszont kétféle is van: 2001-ig X18XE1 motorkóddal és 115 lóerővel, utána Z18XE-vel és 125 pacival.

Link to comment
Megosztás:

1 óra, Sleek írta:

Bringa szétszedhető . Gyors záras a kerék csak szinte a váz marad.  Esetleg ha a hátsó ülés ha dönthető akkor beférne 

Dönthető, de csak egy kis ellipszis alakú lyuk marad utána, nem szabadul fel az egész támla helye, például mert a kalaptartó fix. Meg ugye még így is rövid a csomagtér, szóval csak kivett kerékkel férne el talán, de én is inkább a tetőtartóra szavaznék.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget mindenkinek. Bocsi ,hogy most válaszoltam csak . De 5 db hozzá szólást enged csak 

Lehet megtudom toldani  a 600ezer ft t olyan 750 ezer ig.

Nézzek 600ezerig autót és a többit karbantartásra költsem ?

 

Módosítva : Sleek
Link to comment
Megosztás:

6 órája, Sleek írta:

Köszönöm a segítséget mindenkinek. Bocsi ,hogy most válaszoltam csak . De 5 db hozzá szólást enged csak 

Lehet megtudom toldani  a 600ezer ft t olyan 750 ezer ig.

Nézzek 600ezerig autót és a többit karbantartásra költsem ?

 

Helló!

Szerintem 6 kilóból nagyon nehéz jó állapotú autót venni.Saját tapasztalatból mondom, mert először én is azt gondoltam, hogy 6-700000-ért találok, de ennyiért csak széthajtott,leharcolt darabokat lehet látni.Gyűjts még hozzá minimum két kilót, abból már ki lehet fogni használható állapotú autót.+ átírás, biztosítás,vétel utáni ajánlott szervíz(vezérlés,olaj,stb.) amit ha az előző tulaj nem végzett el és nem akarsz még többet költeni meg kell csinálni!Szerintem minimum 1 milla kell egy jó állapotú autó megvételéhez.

 

 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Annyiban cáfolnám meg, hogy én 6 kilóért vettem az autót téli gumiszettel együtt (felnin), az átírás 60e volt. Semmit nem kellett cserélnem, mert vezetett osztrák szervizkönyve van, patika az autó. Csak beleültem és használtam/használom. Láncos motor, dízel, nem füstöl, teljesen jó. Szóval ha keresel, akkor van esélyed találni. G.

Link to comment
Megosztás:

Igyvan, lehet venni 7 kilóért is autót, csak ki kell fogni, 2 éve ennyiért vettem én is, a nevemre irva, 1,7 Dti Olaszból van, kaszni, motor jó, azóta 80 ezret beletettem, viszont hiába 5 ajtós a bicajomból ki kell nekem is vennem az első kereket, ha szállítani akarom. 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok apuval beszéltem szerinte több hasznát vennénk egy sedannak vagy 5 ajtósnak  mint a coupenak .Lehet igaza lesz. Váá miért ennyire nehéz a döntés. :-)

Az tény ,hogy a sedanok meg az 5 ajtósok olcsóbbak. Legalábbis ahogy én néztem. 

Viszont ajánlottak ebben az árban mondeo mk3 mat meg focus mk1 típust is...

Tényleg össze vagyok zavarodva .

Első autóm lenne.

Módosítva : Sleek
Link to comment
Megosztás:

Ha a kerékpárszállítás fontos és nem akarsz tetőtartót, akkor a sedannal sem jársz sokkal jobban mint a coupéval: a csomagtér nyílása ugyanakkora (a csomagtérajtaja csereszabatos is a coupééval), bár ledöntött támlákkal kissé nagyobb a nyílás mint a coupénál, de messze nem úgy bővíthető, mint egy ferdehátú (3 vagy 5 ajtós). A Fordokhoz nem tudok hozzászólni, ahhoz nem értek.

Link to comment
Megosztás:

5 órája, Sleek írta:

Sziasztok apuval beszéltem szerinte több hasznát vennénk egy sedannak vagy 5 ajtósnak  mint a coupenak .Lehet igaza lesz. Váá miért ennyire nehéz a döntés. :-)

Az tény ,hogy a sedanok meg az 5 ajtósok olcsóbbak. Legalábbis ahogy én néztem. 

Viszont ajánlottak ebben az árban mondeo mk3 mat meg focus mk1 típust is...

Tényleg össze vagyok zavarodva .

Első autóm lenne.

Vegyél caravant.Abba belefér a bicikli meg sok más is.

 

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 07. 19. at 20:07, tgabika76 írta:

@huggybear, @oggy, csak azt felejtitek el hogy a kérdés (és a nevezett összeg) eredendően coupéra vonatkozott, abból azért 7 kilóért még igencsak az alját mutatják meg....

Oké oké kupéról volt szó, de én csupán a többi karosszéria változat előnyére s hátrányára próbáltam felhivni a figyelmet. 

Link to comment
Megosztás:

19 órája, Sleek írta:

Sziasztok apuval beszéltem szerinte több hasznát vennénk egy sedannak vagy 5 ajtósnak  mint a coupenak .Lehet igaza lesz. Váá miért ennyire nehéz a döntés. :-)

Az tény ,hogy a sedanok meg az 5 ajtósok olcsóbbak. Legalábbis ahogy én néztem. 

Viszont ajánlottak ebben az árban mondeo mk3 mat meg focus mk1 típust is...

Tényleg össze vagyok zavarodva .

Első autóm lenne.

Ford hmm.., azzal vigyázni kell! Mondeo nagy teknő, benzinesbe leeszi a hajad, dízelt meg már épkézlábat nemkapsz a régi adagolós Tddi motorral. Az 1,8 meg 2,0 nagynyomású Tdci meg egy betegágy! Nekem volt 1,6 Tdci, II-es fóka kombim, amig jóvolt addig szerettem, de eccercsak kezdett elszaródni minden, és csomó zsé belelapátolása után eladtam azt a sz@rt!Ha Ford akkor 1,6 benzin, de a második szériából, azok már kevésbé rohadnak.A helyedben vennék egy jó állapotú 1,7 Dti kombit, s levan gond mindenről! Belefér a bicigli, keveset kajál, megbízható a motorja, a pár típushibáját viszonylag egyszerű orvosolni. De ez csak az én szubjektív véleményem! 

Link to comment
Megosztás:

8 perce, oggy írta:

Ford hmm.., azzal vigyázni kell! Mondeo nagy teknő, benzinesbe leeszi a hajad, dízelt meg már épkézlábat nemkapsz a régi adagolós Tddi motorral. Az 1,8 meg 2,0 nagynyomású Tdci meg egy betegágy! Nekem volt 1,6 Tdci, II-es fóka kombim, amig jóvolt addig szerettem, de eccercsak kezdett elszaródni minden, és csomó zsé belelapátolása után eladtam azt a sz@rt!Ha Ford akkor 1,6 benzin, de a második szériából, azok már kevésbé rohadnak.A helyedben vennék egy jó állapotú 1,7 Dti kombit, s levan gond mindenről! Belefér a bicigli, keveset kajál, megbízható a motorja, a pár típushibáját viszonylag egyszerű orvosolni. De ez csak az én szubjektív véleményem! 

Igazából minden tanácsot szívesen veszek mert tényleg nem tudok dönteni :)

 

Link to comment
Megosztás:

23 perce, Sleek írta:

Igazából minden tanácsot szívesen veszek mert tényleg nem tudok dönteni :)

 

Akkor irány a hahu! Szűrés 1,7 Dti kombira, aztán hajrá :). Bátran merem ajánlani, nekem már a 2. ilyen van, első kombi volt, de azt barom fejemmel eladtam a szutyok ford miatt! A mostani 5 ajtós, ez se rossz, de a lengetős kasza meg a bicigli nehezen megyen bele. 

Módosítva : oggy
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.