Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Sziasztok,

G Astrát vásárolnék rendületlenül, bár a napokban eldöntöttem, hogy a kínálat tetejéről választok inkább mert az eddig megnézett autókkal igen rossz tapasztalataim vannak.

Tanulságként szeretném leírni a tegnapi esetet, hogy mások is okuljanak. Magánszemély hirdette az 1.4-es ezüst színű G Astrát garantált törés mentesen.

Az autó a beltere viszonylag szép állapotú a 187.000 km körülbelül ezt is tükrözte, de észrevettem, hogy a műszerfalról hiányzott az airbag felirat és a kormánynál már cserélték a fedelet mert állítása szerint be volt szakadva és ez természetes blablabla. Egyébként feltűnően jó állapotban volt az autó talán 2 órát elnézegettem a háza előtt.

Az airbag feliraton kívül még két dolog nem hagyott nyugodni: az egyik, hogy árnyalatban eltérést láttam az orránál, de állítása szerint vak vagyok és csak ilyenekkel akarok alkudozni mert ez hibátlan és körbe lehet mérni ez bizony gyári fényezés esküszik nekem. A motortérben hiányzott 1 műanyag elem és a fényszóró tartó konzolja mind a két oldalt repedt volt. Talán el is vittem volna, de az eladó egyre idegesebbnek tűnt, pedig még sok dologra rá sem kérdeztem. Mondtam neki, hogy elmehetnénk-e egy átvizsgálásra egy ismerőshöz, megígértem neki, hogy ő is átnézi mielőtt megveszem. Ááá arra semmi szükség mert csak pénzkidobás higgyem el és hibátlan az autó, 10 perc múlva itt van a következő vevő aki 20314451414 km-ről jön stb. Közölte, hogy nem akarja velem az idejét húzni, ha fizetek vihetem mert még délután is jönnek még vagy 20-an. Mondja ezt az aki 1 hónapja hirdeti na nekem itt lett elegem, mondom magamban akkor itt valami nagyon nem oké. Folytattam, hogy csak körbemérik, belenéznek a hibatárba meg benéznek alá, mondok ez nem szerviz csak egy ismerős, ha rendben fizetem és viszem. Nagy nehezen belement pedig már tudtam, hogy nem oké csak kíváncsi volt mi a baja. Vizsgálják az autót, de egyre türelmetlenebbnek tűnt az eladó. Odajön hozzánk és közli, hogy minden rendben lenne az autóval, mechanikailag abszolút rendben is van ellentétben azokkal amiket látni szokott, de az autó eleje törött volt. Na itt el kezd szitkozódni az eladó, hogy téved és mérje körbe! A karosszéria elemek ugyan eredetiek, de cserélve voltak és talán nem is kellett szerinte húzni sem, de a légzsákok kinyíltak és itt kezdődik a probléma. Mivel azok kompletten hiányoznak és inaktív a rendszer. Mondom az király, nézek az eladóra na ekkor már csöndben volt. Rákérdezek, hogy akkor miért működik az órában a visszajelző lámpa? Nevet nagyokat, hogy ő sem értette az elején majd elmagyarázta mikor leszedte a kormány mögött a burkolatot, hogy megnézze nem-e csak az átvezető spirállal van gond, talált a gyújtásra kötve egy időkapcsoló szerkezetet aminek a vége az óráig be van vezetékelve így át meg a műszakin és ezt nem veszik észre amíg meg nem bontja valaki vagy rá nem dugják a gépet. Döbbenetes mi? Tessék okulni, magánszemély tessék...

  • Like 5
Link to comment
Megosztás:

7 órája, AdamX14NZ írta:

Sziasztok,

G Astrát vásárolnék rendületlenül, bár a napokban eldöntöttem, hogy a kínálat tetejéről választok inkább mert az eddig megnézett autókkal igen rossz tapasztalataim vannak.

Tanulságként szeretném leírni a tegnapi esetet, hogy mások is okuljanak. Magánszemély hirdette az 1.4-es ezüst színű G Astrát garantált törés mentesen.

Az autó a beltere viszonylag szép állapotú a 187.000 km körülbelül ezt is tükrözte, de észrevettem, hogy a műszerfalról hiányzott az airbag felirat és a kormánynál már cserélték a fedelet mert állítása szerint be volt szakadva és ez természetes blablabla. Egyébként feltűnően jó állapotban volt az autó talán 2 órát elnézegettem a háza előtt.

Az airbag feliraton kívül még két dolog nem hagyott nyugodni: az egyik, hogy árnyalatban eltérést láttam az orránál, de állítása szerint vak vagyok és csak ilyenekkel akarok alkudozni mert ez hibátlan és körbe lehet mérni ez bizony gyári fényezés esküszik nekem. A motortérben hiányzott 1 műanyag elem és a fényszóró tartó konzolja mind a két oldalt repedt volt. Talán el is vittem volna, de az eladó egyre idegesebbnek tűnt, pedig még sok dologra rá sem kérdeztem. Mondtam neki, hogy elmehetnénk-e egy átvizsgálásra egy ismerőshöz, megígértem neki, hogy ő is átnézi mielőtt megveszem. Ááá arra semmi szükség mert csak pénzkidobás higgyem el és hibátlan az autó, 10 perc múlva itt van a következő vevő aki 20314451414 km-ről jön stb. Közölte, hogy nem akarja velem az idejét húzni, ha fizetek vihetem mert még délután is jönnek még vagy 20-an. Mondja ezt az aki 1 hónapja hirdeti na nekem itt lett elegem, mondom magamban akkor itt valami nagyon nem oké. Folytattam, hogy csak körbemérik, belenéznek a hibatárba meg benéznek alá, mondok ez nem szerviz csak egy ismerős, ha rendben fizetem és viszem. Nagy nehezen belement pedig már tudtam, hogy nem oké csak kíváncsi volt mi a baja. Vizsgálják az autót, de egyre türelmetlenebbnek tűnt az eladó. Odajön hozzánk és közli, hogy minden rendben lenne az autóval, mechanikailag abszolút rendben is van ellentétben azokkal amiket látni szokott, de az autó eleje törött volt. Na itt el kezd szitkozódni az eladó, hogy téved és mérje körbe! A karosszéria elemek ugyan eredetiek, de cserélve voltak és talán nem is kellett szerinte húzni sem, de a légzsákok kinyíltak és itt kezdődik a probléma. Mivel azok kompletten hiányoznak és inaktív a rendszer. Mondom az király, nézek az eladóra na ekkor már csöndben volt. Rákérdezek, hogy akkor miért működik az órában a visszajelző lámpa? Nevet nagyokat, hogy ő sem értette az elején majd elmagyarázta mikor leszedte a kormány mögött a burkolatot, hogy megnézze nem-e csak az átvezető spirállal van gond, talált a gyújtásra kötve egy időkapcsoló szerkezetet aminek a vége az óráig be van vezetékelve így át meg a műszakin és ezt nem veszik észre amíg meg nem bontja valaki vagy rá nem dugják a gépet. Döbbenetes mi? Tessék okulni, magánszemély tessék...

Szia!

Részemről kaptál egy "like"-ot ezért a beszámolóért, de a tartalom -még, ha ez a realitás is-, elszomorító.

Gyanúsan viselkedő alakokkal nem szabad üzletelni, bármit is mutasson a látszat!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Sziasztok!

Ismerős Astra G-jének megvásárlásán gondolkozom. Tanácsot kérnék, hogy mi a reális ára az alábbi modellnek:

2006-os 1.4 benzin (Z14XEP), 280e km van benne

További tudnivalók (idézem a tulajt):

"90e km-nél volt vezérlés-csere, tavaly valami elektromos kütyü lett kicserélve, ami a fogyasztást szabályozza, ill. két-három éve egy másik elektromos panel, ami a motor működését szabályozza. Azóta ezek rendben vannak. Rozsdásodást nincs, viszont néhány karcolás és apróbb horpadás van a karosszérián. Az aksi már három éves, de működik, viszont előbb-utóbb cserére fog szorulni. A műszakija egyébként 2018.07.03-ig érvényes. A műszaki jellemzői:
Űrtartalom: 1364 cm3
Teljesítmény: 66 kW
Súly: 1088 kg
Össztömeg: 1680 kg"

 

Megér ez 500 ezer Ft-ot?

Ha 90e km óta nem volt vezérléscsere, és az ajánlott a 150e km-kénti csere, akkor sürgősen csereérett, nemde? :)

 

Köszi előre is!

Kristóf

Link to comment
Megosztás:

3 órája, emitter írta:

Ha 90e km óta nem volt vezérléscsere, és az ajánlott a 150e km-kénti csere, akkor sürgősen csereérett, nemde? :)

A Z14XEP motor vezérműláncos, a láncnak pedig nincs csereintervalluma ahogy a vezérműszíjnak, akkor kell cserélni ha megnyúlik, azt meg hallani a hangján.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, emitter írta:

Sziasztok!

Ismerős Astra G-jének megvásárlásán gondolkozom. Tanácsot kérnék, hogy mi a reális ára az alábbi modellnek:

2006-os 1.4 benzin (Z14XEP), 280e km van benne

További tudnivalók (idézem a tulajt):

"90e km-nél volt vezérlés-csere, tavaly valami elektromos kütyü lett kicserélve, ami a fogyasztást szabályozza, ill. két-három éve egy másik elektromos panel, ami a motor működését szabályozza. Azóta ezek rendben vannak. Rozsdásodást nincs, viszont néhány karcolás és apróbb horpadás van a karosszérián. Az aksi már három éves, de működik, viszont előbb-utóbb cserére fog szorulni. A műszakija egyébként 2018.07.03-ig érvényes. A műszaki jellemzői:
Űrtartalom: 1364 cm3
Teljesítmény: 66 kW
Súly: 1088 kg
Össztömeg: 1680 kg"

 

Megér ez 500 ezer Ft-ot?

Ha 90e km óta nem volt vezérléscsere, és az ajánlott a 150e km-kénti csere, akkor sürgősen csereérett, nemde? :)

 

Köszi előre is!

Kristóf

Lehet reális a megjelölt ár, ellenben ennyi km után már számíts kisebb költségre időről-időre, folyamatosan el fog fogyni ez-az és jöhetnek elő problémák. Nem törvényszerű, de ritkán múlik el nyom nélkül 280k km egy autónál. Milyen kenőanyagot használtak és milyen időközönként cserélték/mennyi az olajfogyasztása? 

Link to comment
Megosztás:

6 órája, emitter írta:

Sziasztok!

Ismerős Astra G-jének megvásárlásán gondolkozom. Tanácsot kérnék, hogy mi a reális ára az alábbi modellnek:

2006-os 1.4 benzin (Z14XEP), 280e km van benne

További tudnivalók (idézem a tulajt):

"90e km-nél volt vezérlés-csere, tavaly valami elektromos kütyü lett kicserélve, ami a fogyasztást szabályozza, ill. két-három éve egy másik elektromos panel, ami a motor működését szabályozza. Azóta ezek rendben vannak. Rozsdásodást nincs, viszont néhány karcolás és apróbb horpadás van a karosszérián. Az aksi már három éves, de működik, viszont előbb-utóbb cserére fog szorulni. A műszakija egyébként 2018.07.03-ig érvényes. A műszaki jellemzői:
Űrtartalom: 1364 cm3
Teljesítmény: 66 kW
Súly: 1088 kg
Össztömeg: 1680 kg"

 

Megér ez 500 ezer Ft-ot?

Ha 90e km óta nem volt vezérléscsere, és az ajánlott a 150e km-kénti csere, akkor sürgősen csereérett, nemde? :)

 

Köszi előre is!

Kristóf

Megérhet ennyit, ha rendesen szervízelték. Szerelővel / márkaszervízben nézesd át.

Valamint legyen egy-kétszáz ezresed félretéve, probléma esetére.

Link to comment
Megosztás:

6 órája, emitter írta:

Sziasztok!

Ismerős Astra G-jének megvásárlásán gondolkozom. Tanácsot kérnék, hogy mi a reális ára az alábbi modellnek:

2006-os 1.4 benzin (Z14XEP), 280e km van benne

További tudnivalók (idézem a tulajt):

"90e km-nél volt vezérlés-csere, tavaly valami elektromos kütyü lett kicserélve, ami a fogyasztást szabályozza, ill. két-három éve egy másik elektromos panel, ami a motor működését szabályozza. Azóta ezek rendben vannak. Rozsdásodást nincs, viszont néhány karcolás és apróbb horpadás van a karosszérián. Az aksi már három éves, de működik, viszont előbb-utóbb cserére fog szorulni. A műszakija egyébként 2018.07.03-ig érvényes. A műszaki jellemzői:
Űrtartalom: 1364 cm3
Teljesítmény: 66 kW
Súly: 1088 kg
Össztömeg: 1680 kg"

 

Megér ez 500 ezer Ft-ot?

Ha 90e km óta nem volt vezérléscsere, és az ajánlott a 150e km-kénti csere, akkor sürgősen csereérett, nemde? :)

 

Köszi előre is!

Kristóf

Nézelödj még,rengeteg g astra van a piacon...

Link to comment
Megosztás:

10 órája, csicsó írta:

Nézelödj még,rengeteg g astra van a piacon...

Attól függ, h honnan közelítjük meg a dolgot: gondolom vonzó neki hogy 2006-os és 500k-ért övé lehet és még ez előélet is ismert. Ha 500-at szán autóra, azért sok értelmes G Astra (pláne nem 2006 környékéről; inkább 1999-2000 lesz az) nem lesz... Inkább vennék meg egy 2006-os 280k km-t futott autót ismert előélettel/tulajdonossal 500-ért, mint egy hasonló áron hirdetett mondjuk 2002-est 150k km-el hirdetve DE ismeretlen múlttal. De persze ez csak az én szubjektív véleményem... 

Link to comment
Megosztás:

42 perce, Janó32 írta:

Attól függ, h honnan közelítjük meg a dolgot: gondolom vonzó neki hogy 2006-os és 500k-ért övé lehet és még ez előélet is ismert. Ha 500-at szán autóra, azért sok értelmes G Astra (pláne nem 2006 környékéről; inkább 1999-2000 lesz az) nem lesz... Inkább vennék meg egy 2006-os 280k km-t futott autót ismert előélettel/tulajdonossal 500-ért, mint egy hasonló áron hirdetett mondjuk 2002-est 150k km-el hirdetve DE ismeretlen múlttal. De persze ez csak az én szubjektív véleményem... 

nekem azért az a 280k km sok még ha 10 éves is,azért ott sok minden cserés lesz vagy már most is az...apró karcok,horpadás,akksi,amit tudni lehet,meg a többi amiről a "hozzáértő" tulaj nem tud:blush:

Tehát az az 500k is lesz vagy 6-700 ezer amivel számolni lehet,vagy pl.a láncszett amibe lassan lesz 200k km(én cserélném)

alaphangon 80-100k FT:(

Dehát tudjuk minden használtautó így kezdödik normál esetben,meghogy nem évjárat alapján veszünk autót hanem állapot:)

Link to comment
Megosztás:

1 óra, csicsó írta:

nekem azért az a 280k km sok még ha 10 éves is,azért ott sok minden cserés lesz vagy már most is az...apró karcok,horpadás,akksi,amit tudni lehet,meg a többi amiről a "hozzáértő" tulaj nem tud:blush:

Tehát az az 500k is lesz vagy 6-700 ezer amivel számolni lehet,vagy pl.a láncszett amibe lassan lesz 200k km(én cserélném)

alaphangon 80-100k FT:(

Dehát tudjuk minden használtautó így kezdödik normál esetben,meghogy nem évjárat alapján veszünk autót hanem állapot:)

Ezek nagy része minden 8-10 éves autónál előjöhet. Én arra utaltam, hogy inkább egy 280k km-es autó ismerten mint egy frankó M-es rendszámú 2000-2001 környéki (bár 500-ért nem lesz abból sem frankó) Astra órájában 150k km-el és utána meg minden széthullik rajta. Aztán komoly nyomozgatással kiderülne, hogy 2008-ban látták utoljára szakszervizben Achemben, akkor a 300k km-es nagy szervizt kapta... Persze ez sem törvényszerű, de az ismert előélet nagyon sokat számít. Ráadásul az sem mindegy, hogy az adott autó azt a 280k km-t milyen felhasználással kapta, mert egy normál autópálya használattal jobb lesz az mint egy 150k km nagyrészt városi rövidtávokkal/városi üzemeltetéssel... én így látom ezt... :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Az autó vegyesen volt használva autópályán és városban. Tulaj szerint Valvolin motorolajat töltöttek bele 5w40-eset. 10.000 km-enként szokott olajat cserélni, a két csere között kb. egy litert kell utántölteni.

Erősen meg kell gondolni a vételt, valóban.. (még ha ki is tudnám csengetni most a vételárat, nem biztos, hogy kellemesen érintene a következő hónapokban további 100 ezrek kifizetése szervizelésre).

 

Vagy szerintetek érdemes lehet Németországban körülnézni, onnan behozni? (van 1-2 kinti ismerős, akik tudnának segíteni ilyesmiben)

Link to comment
Megosztás:

2 órája, emitter írta:

Köszi a válaszokat!

Az autó vegyesen volt használva autópályán és városban. Tulaj szerint Valvolin motorolajat töltöttek bele 5w40-eset. 10.000 km-enként szokott olajat cserélni, a két csere között kb. egy litert kell utántölteni.

Erősen meg kell gondolni a vételt, valóban.. (még ha ki is tudnám csengetni most a vételárat, nem biztos, hogy kellemesen érintene a következő hónapokban további 100 ezrek kifizetése szervizelésre).

 

Vagy szerintetek érdemes lehet Németországban körülnézni, onnan behozni? (van 1-2 kinti ismerős, akik tudnának segíteni ilyesmiben)

Mindegyik használt autó piszok nagy lutri, senki nem át be e a motorba... Inkább Magyarországon vegyél, Astra-ból van azért választék... Ha meg kereskedőtől veszed (minek múltja van a szakmában), akkor gond esetén talán még segítenek is megoldani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Vadonatúj tag vagyok, és rögtön egy kérdéssel kezdenék. :)

Nem tervezett autócsere miatt hirtelen kell egy kocsi. Egy kolleganöm szülei árulnak egy 1998-as 1.6-os kombi G Astrát. 99 óta, azaz egyéves kora óta az övék a kocsi, és állítólag eddig rendesen karban volt tartva, nem volt törve, és csak egy kis rozsda van rajta a hátsó ajtónál és a kerékíven.

Vasárnap reggel megyek megnézni, de mivel elvileg müködöképes a kocsi, van rajta müszaki az év végéig, és mindössze 500 Eurót (németországban van a kocsi) kérnek érte, ezért ha csak nincs valami ordas nagy hibája, valószínüleg el fogom hozni.

Az egyetlen gondom, hogy eddig nem nagyon gondolkoztam Astra vásárláson, így nem is nagyon ismerem a típust. A "lehetöség" miatt, azaz az ismert tulaj és az elvileg jó állapot miatt elég vonzó az ajánlat. 

Mire figyeljek, mi az, ami ennél a típusnál tipikusan problémás lehet?

Köszi elöre is!

Marci

Link to comment
Megosztás:

Igaz nekem 1.4 van és Twinport, de erről is és minden G-ről elmondható, hogy egyszerű mint a faék.

Ha gondját viselték akkor semmi problem.Az alkatrészek olcsók, viszont cserébe semmi sincs a kocsiban amitől egy kicsit is élvezné az ember, hogy vezet.

Az Opel olyan fukarul mért minden extrát, hogy undorító!! 

Jól megy, de ennyi....

Link to comment
Megosztás:

5 órája, DM101 írta:

Igaz nekem 1.4 van és Twinport, de erről is és minden G-ről elmondható, hogy egyszerű mint a faék.

Ha gondját viselték akkor semmi problem.Az alkatrészek olcsók, viszont cserébe semmi sincs a kocsiban amitől egy kicsit is élvezné az ember, hogy vezet.

Az Opel olyan fukarul mért minden extrát, hogy undorító!! 

Jól megy, de ennyi....

Figyu ne sértődj meg, de a Classic II szériát ne nagyon mérd össze az "echte" G generációval felszereltségben (de gyakran minőségben/összeszerelési minőségben sem)... Nagy különbségek vannak, még úgyis, ha valaki a Classic II esetében nem volt rest némi extrát beikszelni (ami anno esetleg széria volt). Nekem 2002-es és van benne gyárilag: manuális klíma, ABS, ködlámpák, automata elektromos ablakok, elektromos fűthető tükrök, 2 légzsák, multi állítható bőrkormány, 2 távirányítós kulcs és még nem tudom mit felejtettem ki így hirtelen. Egy 2002-es ezen szegmensbe tartozó átlag autóhoz mérten és ezt nem mondanám különösebben fukarnak... 

Link to comment
Megosztás:

Csak azt akartam érzékeltetni, hogy a többi márkánál ugyan ebben a kategóriában azért alapból több minden járt a kocsihoz.

Már nem emlékszem, hogy hogyan volt a vásárlás anno.Csak arra emlékszem, hogy a fedélzeti számítógép 80-100 lett volna.Más kocsiknál ez alap volt.Amúgy 3.2 volt a kocsi 2007-ben.

Beszereltem a Veramont, de az még sem az igazi..

Link to comment
Megosztás:

5 perce, DM101 írta:

Csak azt akartam érzékeltetni, hogy a többi márkánál ugyan ebben a kategóriában azért alapból több minden járt a kocsihoz.

Már nem emlékszem, hogy hogyan volt a vásárlás anno.Csak arra emlékszem, hogy a fedélzeti számítógép 80-100 lett volna.Más kocsiknál ez alap volt.Amúgy 3.2 volt a kocsi 2007-ben.

Beszereltem a Veramont, de az még sem az igazi..

Ne haragudj, de totál nem értelek... :) Mi volt anno 2007-ben a Classic II kategóriában még? Mert ne hasonlítsd egy 2007-es Octavia-hoz vagy egy 2007-es Focus-hoz és sorolhatnám, mert ez egy low budget modell. Hasonlítsd pl az én 2002-es felszereltségű autóm egy 2002-es Megane-hoz vagy 2002-es Focus-hoz és stb, máris látszik hogy egál a dolog (felszereltségi szinteket összevetve, nem egy alap Astra G-t egy Focus Ghia-val, ott az Njoy-t nézd)... A low budget kategóriában akkor szerintem a Logan első generációja volt, ahhoz mérten máris nem sovány a G Classic II alapfelszereltsége és kidolgozási minősége, de ha egy 2007-es újabb generációkhoz méred, akkor máris úgy érzed hogy nem jól felszerelt. 2007-ben a H Astra volt a kategória Astra-ja, ha érted mire gondolok. Azt hasonlíthatod a többi 2007-ben aktuális modellekhez... 

  • Like 3
Link to comment
Megosztás:

2 órája, DM101 írta:

Nekem a biszbaszoktól :)  ami sajnos nincsen.

 

Én is nagyon bírom a "biszbaszokat" meg a kütyüket, addig amíg nem az én zsebemre megy a játék. A köv 1 hétben lesz "szerencsém" 1600km-et autókázni egy fullos C osztályos 270cdi Mercedes-el, amíg a szervizelés nem nekem fáj, addig biztosan mókás. Nagyon bejön nekem a Prius III vagy az Ampera esetleg egy Leaf, azokban van hightec cucc bőven, csak ha ezekből bármi elfárad, akkor nem szeretnék én a pénztárhoz fáradni... Állítólag az Ampera egyik gyenge láncszeme a töltője (ami nélkül ugye hamar értelmét veszti a történet), nem javítható úgy kiöntötték az elektronikát, lehet venni külföldről néhány szász ezerért ha elfárad. És ez csak a vacak töltő, mi van ha más térdel le... Ráadásul ha azzal begurulnék a mostani szervizbe ahova a G-t viszem, biztos lenne pingvinezés, az alaktrész árakról nem is beszélve. Szóval azt kell eldönteni, hogy a sok kütyű vagy az egyszerű technika a lényeg. Soginak volt egy frankó Laguna GT III-ja, minden volt benn, a hifi mint a csoda, a bőr belső meg panoráma tető meg a rák tudja, a szerelővel is jóban voltak akkoriban, komoly összegeket kellett költeni a kocsira... 

Link to comment
Megosztás:

2 órája, Janó32 írta:

Én is nagyon bírom a "biszbaszokat" meg a kütyüket, addig amíg nem az én zsebemre megy a játék. A köv 1 hétben lesz "szerencsém" 1600km-et autókázni egy fullos C osztályos 270cdi Mercedes-el, amíg a szervizelés nem nekem fáj, addig biztosan mókás. Nagyon bejön nekem a Prius III vagy az Ampera esetleg egy Leaf, azokban van hightec cucc bőven, csak ha ezekből bármi elfárad, akkor nem szeretnék én a pénztárhoz fáradni... Állítólag az Ampera egyik gyenge láncszeme a töltője (ami nélkül ugye hamar értelmét veszti a történet), nem javítható úgy kiöntötték az elektronikát, lehet venni külföldről néhány szász ezerért ha elfárad. És ez csak a vacak töltő, mi van ha más térdel le... Ráadásul ha azzal begurulnék a mostani szervizbe ahova a G-t viszem, biztos lenne pingvinezés, az alaktrész árakról nem is beszélve. Szóval azt kell eldönteni, hogy a sok kütyű vagy az egyszerű technika a lényeg. Soginak volt egy frankó Laguna GT III-ja, minden volt benn, a hifi mint a csoda, a bőr belső meg panoráma tető meg a rák tudja, a szerelővel is jóban voltak akkoriban, komoly összegeket kellett költeni a kocsira... 

Én régen a haverom Bogarában meg a GSA Citroenjében is élveztem a vezetést.Nem kellett biszbasz.Ma sem kell.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.