Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

11 órája, Rémusz84 írta:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni G Astra vásárláshoz. Eddig 700 ezer van elrakva rá és havonta 30-al nő ez az összeg. Jó lenne 1.6 de 1.4 is szóba jöhet. Mindenképp ferdehátú legyen ajtók száma nem befolyásol. Klíma és legalább 2003-as évjárat a főbb kikötésem. Nem mindennapi használatra és nem hosszú utazásokhoz kell. Nagyon megkímélt lenne mellettem. Igazi autószerető gondos gazda vagyok. Budapest X.ker

Én nem ragaszkodnék ehhez a min. 2003-as kikötéshez (ez olyasmi mintha km futást kötnél meg, nincs értelme szerintem, nem a kora és vagy a futás nagysága jellemzi egy autó valós állapotát), sőt amire Neked kell, még az 1.2 motorral szereltet is nézném (mentem már olyannal többel is, elég a 75Le az A-ból B-be közlekedéshez). Persze egy 1.6-al jobban él, sőt talán a Twinport családból is inkább az 1.6-ot keresném, de ne ez legyen a döntő szempont. (Inkább azt mondom, a 2001-es modellévtől érdemes nézegetni, ez valóban lehet egy határ az elképzelések kapcsán.) De ha találsz egy 1999-es első tulajos, vidéki idős bácsi garázsában egy tényleg 25k km-t futott normálisan felszerelt (és néha olajcserét is látott) 1.4-et, azt ott ne hagyd <= ha érted mire gondolok... A Budapesti jelzésed remélhetőleg nem azt akarja jelenteni, hogy csak abban a kerületben (a fővárosban) érdekel eladó autó. Néha egy jó vételhez néhány megyét autózni kell (sőt, néha országokat kell átautózni)... Én oda-vissza 240km-t mentem a mostani autóért (ezt az utat 3x tettük meg), előtte hónapokig nézegettem a megyénken belüli/50-60km-en belüli darabokat, nem jártam sikerrel (amit nem vittek el hamar, annak oka volt, van amit meg a hirdetés napján elvittek hiába mentem én is aznap délután megnézni, tehát a jó használt autó jó áron hamar gazdát cserél most is).  Néhány példa amiket én megnéznék ha Bp és kb 700k vételár:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_comfort_1_ev_garanciaval-9899590

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_comfort_szep_allapotszep_belso-9308751

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.2_16v_viva_m.o-i.garantalt_km.serulesment-9714376

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.4_16v_comfort-9906062

2 órája, csicsó írta:

Tehát 5 ajtós,1.4 motorú autó kell neked,ha még a 700-hoz teszel hozzá egy 100-150 ezret,fiatalabb évjáratú(2005-2006) twinport motoros nem túl sokat futott példányt is találhatsz:icon1:Óriási a kínálat G Astrából ezért az árak is a béka segge alatt vannak,mindenképp nézz meg több példányt is

Én ezt egy picit másképp látom: ha csak a hahu-t megnézed, a képek alapján normálisan kinéző darabok ára nincs annyira lent az évjáratokhoz és ezen méretkategóriához (pl Golf, Focus) képest. Valóban sok darab van (4-)5-600k környékén, de azok még a képeken sem bizalomgerjesztőek hát még a valóságban (sőt, én azt tapasztaltam, hogy a képeken normálisan kinézőek közt is nagyon sok a valóságban nem túl "fényes" darab). A valóban megkímélt/szebb/jobb(?) daraboknak megkérik az árát, még akkor is ha már 1X éves az autó. Anno én is 2005-2006-os Twinport 1.4-et nézegettem (5 ajtóst), de egységnyi árért inkább választottam egy tényleg mindenben egészségesebbnek tűnő idősebbet (még egy kicsit túl is mentem az képzelt áron, tehát drágább volt mint a finoman szólva kevésbé mutatós Twinportok ennyiért), mint egy leharcoltabb fiatalt. Jó eséllyel nem a kora miatt hibásodik meg, tehát hiába idősebb ha megkíméltebb(nek tűnik) így jó eséllyel kevesebbet kell rá költeni (persze a rejtett hibákkal nem lehet mit kezdeni, az egy 25k km-t futott bácsiautónál is előjöhetnek)... Szerintem... :-)

Módosítva : Janó32
  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

G asztrából valóban nagyon sok van, viszont a felszereltebb és megfelelően karbantartott darabokért magas árat kérnek. Az enyém is 1m felett volt 9 évesen.

Ebben az árban tényleg egy idősebb, de kevesebbet futott darabot keress. Én közel fél évig kerestem és nem elsősorban Astrát. Végül csak megtaláltam. Most szüleimnek keresünk, és azzal kell szembesülnöm, hogy mennyi vacakot akarnak még mindig eladni. Ráadásul nem is hajlandóak engedni, még ha szembesíted is a kereskedővel az autó hibáival.

Persze én szándékosan keveset futott és igazoltan, leinformálhatóan végig vezetett szervizkönyves autót kerestem.

Link to comment
Megosztás:

Az autónál (elsősorban itt a G Astrára gondolok) van olyan hogy x évesnél már rengeteg baja van, ezért nem szabad megvenni? Vagy egy 12-16 éves is lehet jó? Felmerült hogy a rokon eladó G-je lehet drága lesz, ha 1,1-1,2-et mond akkor annyit nem adunk érte. Ellenben már 700 körül láttam pár olyat ami jól néz ki a képen, lehet inkább olyat veszünk, akkor is ha idősebb, több km van benne. Első autónk lenne, ha nem egy újszerű patika autónk van (lényeg ne rozsdásodjon és működjön) elviselem :D

Tényleg, rozsda mennyire jön elő ha nem törött az autó? Twinport az 2004 -től van?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Egyik autónál sincs olyan,hogy x évesnél már rengeteg baja lehet.Ismerek olyan embert aki 20 évesen betegesebb mint nagyanyám volt 90 évesen:) Ha valaki elhanyagolja a kocsit 1 év alatt is olyan lesz,hogy senki meg nem veszi.Aki odafigyel rá,szervizelteti rendesen attól 16 éves korában is megveheted.Rozsda előjön persze előbb egy idősebb autón,pláne az Opeleken.Ha törték akkor előbb.Azt hiszem talán 2004-től van twinport.Bár az enyém 2005-ös és nem az.

Link to comment
Megosztás:

27 perce, Geopake írta:

Egyik autónál sincs olyan,hogy x évesnél már rengeteg baja lehet.Ismerek olyan embert aki 20 évesen betegesebb mint nagyanyám volt 90 évesen:) Ha valaki elhanyagolja a kocsit 1 év alatt is olyan lesz,hogy senki meg nem veszi.Aki odafigyel rá,szervizelteti rendesen attól 16 éves korában is megveheted.Rozsda előjön persze előbb egy idősebb autón,pláne az Opeleken.Ha törték akkor előbb.Azt hiszem talán 2004-től van twinport.Bár az enyém 2005-ös és nem az.

Itt a lakótelepen láttam egy 2002 körüli G-t (i -s rendszám közepe) és a kerékjárati íveken nem láttam rozsdát (küszöb vége vagy az volt vagy koszos. A küszöb alatt.lévő műanyag alatt nem áll meg a dzsuva? Nem rozsdásodik? Ignisnél láttam ilyet.

Azt mondod a nem törött G is rozsdál 10-12,évesen?

Link to comment
Megosztás:

19 perce, torocsikjz írta:

Itt a lakótelepen láttam egy 2002 körüli G-t (i -s rendszám közepe) és a kerékjárati íveken nem láttam rozsdát (küszöb vége vagy az volt vagy koszos. A küszöb alatt.lévő műanyag alatt nem áll meg a dzsuva? Nem rozsdásodik? Ignisnél láttam ilyet.

Azt mondod a nem törött G is rozsdál 10-12,évesen?

Az enyém 11 de rozsdál. Azért annyira nem hogy elporladjon pár éven belül .A műanyag burkolatot le sem merem szedni.Amiről nem tudunk az ugye nincs is:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem eszi meg.

Anno gyárilag 12 év átrozsdásodás elleni garanciát vállaltak, és bár ennek voltak feltételei, gondolom nem véletlenül merték bevállalni.

Eleve mindkét oldalán galvanizált lemezből készült a karosszéria, szóval az én tapasztalatom az, hogy ha  agyári lemezeket nem éri sérülés, akkor a G Astra nem rozsdásodik. A kulcs viszont éppen a vastag betűvel írott rész, ugyanis a sérülés itt jelen esetben kőfelverődés miatti festéklepattogzást, alapozórétegen túl hatoló karcot, vagy szakszerűtlen javítást is jelenthet. Adott esetben akár egy törés utáni elemcsere is elindíthatja a folyamatot: ha ugyanis nem gyári elemet raknak rá a törött helyett (az utángyártott gyakran nem galvanizált), akkor az az egy elem hiába új, előfordulhat hogy előbb kezd el rozsdásodni mint a tizenéves gyári elemek.

 

Egy ellenpélda  a rozsdásodó G Astrákra: az enyém 15 éves, télen soha nincs használva, és csak a jobb hátsó sárvédőíven van egy gyufafejnyi rozsda, de azt is én okoztam, mert lepattant a festék amikor felperemeztem a sárvédőívet. 

 

 

Link to comment
Megosztás:

12 órája, tgabika76 írta:

Nem eszi meg.

Anno gyárilag 12 év átrozsdásodás elleni garanciát vállaltak, és bár ennek voltak feltételei, gondolom nem véletlenül merték bevállalni.

Eleve mindkét oldalán galvanizált lemezből készült a karosszéria, szóval az én tapasztalatom az, hogy ha  agyári lemezeket nem éri sérülés, akkor a G Astra nem rozsdásodik. A kulcs viszont éppen a vastag betűvel írott rész, ugyanis a sérülés itt jelen esetben kőfelverődés miatti festéklepattogzást, alapozórétegen túl hatoló karcot, vagy szakszerűtlen javítást is jelenthet. Adott esetben akár egy törés utáni elemcsere is elindíthatja a folyamatot: ha ugyanis nem gyári elemet raknak rá a törött helyett (az utángyártott gyakran nem galvanizált), akkor az az egy elem hiába új, előfordulhat hogy előbb kezd el rozsdásodni mint a tizenéves gyári elemek.

 

Egy ellenpélda  a rozsdásodó G Astrákra: az enyém 15 éves, télen soha nincs használva, és csak a jobb hátsó sárvédőíven van egy gyufafejnyi rozsda, de azt is én okoztam, mert lepattant a festék amikor felperemeztem a sárvédőívet. 

 

 

Hiába galvanizálják az összes oldalát,ha a lemez minősége nem megfelelő.Anyagában rohad nem kívülről-belülről.Nekem nem érte sérülés a tankajtó mögötti részt mégis van rajta rozsdapetty:)Oda nem tud a kő sem beverődni.A kerékdobból nem látszik semmi.A gyári tömítőmassza alatt rohad.Bekentem RO 55-el hogy legalább fehér legyen ne barna:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, 

Segítsetek, nem értek valamit. Az elmúlt hetekben ment a hír, hogy a szmogriadó esetén a forgalmiban a V.9. rablikánál lévő 0-4 közötti autók nem mehetnek majd. 5-16 között meg igen. 

Hogy lehet az, hogy a kocsim 2000 G astra kombi X14XE -vel 04, még kollegám B Vectra kombija 199x-es X18XE -je pedig 06-os? 

Most voltam műszakin, és maradtam a 4-esbe. :( 

 

Köszi

Link to comment
Megosztás:

4 órája, feel2006 írta:

Sziasztok, 

Segítsetek, nem értek valamit. Az elmúlt hetekben ment a hír, hogy a szmogriadó esetén a forgalmiban a V.9. rablikánál lévő 0-4 közötti autók nem mehetnek majd. 5-16 között meg igen. 

Hogy lehet az, hogy a kocsim 2000 G astra kombi X14XE -vel 04, még kollegám B Vectra kombija 199x-es X18XE -je pedig 06-os? 

Most voltam műszakin, és maradtam a 4-esbe. :( 

 

Köszi

Neked kell kérvényezned a javítást a forgalmiban. Sok rosszul besorolt autó van az utakon.  Az, hogy a műszakinál nem szóltak az csak annyit mutat, hogy eltérő színvonalú a műszikasztatás Magyarországon. Remélem, hogy ezzel az utolsó mondattal nem leptelek meg. :)

Az szmogos rendelet értelmetlen, de ennél fontosabb, ha gyakran jársz Pestre, vagy pesti vagy, akkor érdemes a korrigálással foglalkoznod. A páros-páratlan rendszám az egyik, szinte egyetlen elfogadható megoldás szakmailag. Ezért nem az lett :D

Módosítva : bluemirage
Link to comment
Megosztás:

21 órája, Geopake írta:

Hiába galvanizálják az összes oldalát,ha a lemez minősége nem megfelelő.Anyagában rohad nem kívülről-belülről.Nekem nem érte sérülés a tankajtó mögötti részt mégis van rajta rozsdapetty:)Oda nem tud a kő sem beverődni.A kerékdobból nem látszik semmi.A gyári tömítőmassza alatt rohad.Bekentem RO 55-el hogy legalább fehér legyen ne barna:)

Na igen, ebben lehet valami. Bár gondolom az se mindegy hogy hol gyártották az autót: a német acél talán nem gagyi, viszont ismerve az anekdotát miszerint a '80-as évek Fiatjai állítólag azért rozsdásodtak annyira mert az oroszok a Lada-üzletért kritikán aluli minőségű szovjet acéllal fizettek, némi aggodalomra adhat okot hogy a Bertone-t is Olaszországban, Grugliascoban gyártották...:-)

Link to comment
Megosztás:

5 órája, bluemirage írta:

Neked kell kérvényezned a javítást a forgalmiban. Sok rosszul besorolt autó van az utakon.  Az, hogy a műszakinál nem szóltak az csak annyit mutat, hogy eltérő színvonalú a műszikasztatás Magyarországon. Remélem, hogy ezzel az utolsó mondattal nem leptelek meg. :)

Az szmogos rendelet értelmetlen, de ennél fontosabb, ha gyakran jársz Pestre, vagy pesti vagy, akkor érdemes a korrigálással foglalkoznod. A páros-páratlan rendszám az egyik, szinte egyetlen elfogadható megoldás szakmailag. Ezért nem az lett :D

Pár éve, az Astra előtt volt ilyenem egy Ibiza-val + egy Swift-el, hogy egyik műszakin 500Ft forgalmi csere. Majd a másikon vissza, újabb 500Ft. Egyszer át, majd vissza sorolták. De akkor a műszakin szóltak, papírral meg rendszámmal battyoghattam az Okmányirodába.

Most ugyan ott nem szóltak. 

Más fórumtársnak is az X14XE nem 4-es kódú? Milyen besorolású? Jelen esetben ~2 héttel a műszaki után hogy tudom ezt és milyen áron intézni? (csak mert pesten van az autó és itt is használom, így érint majd)

Illetve idéntől, már a papírokat is sajnálják a műszakin, mert ma kerestem és ezt a választ kaptam a cégtől:

2016. január 1. óta megváltozott a műszaki vizsga.

Hátsó rendszámtáblára nem kerül címke illetve a műszaki vizsga végeztével egy „ Műszaki vizsgálati bizonyítvány” kerül átadásra

a sikeres vizsgáról,  a korábbi műszaki adatlap és a környezetvédelmi adatlap helyett.

Műszaki adatlapot abban az esetben adunk, ha okmányirodai ügyintézés szükséges a továbbiakban.

 

Köszönöm!:icon13:

Módosítva : feel2006
Link to comment
Megosztás:

3 órája, tgabika76 írta:

Na igen, ebben lehet valami. Bár gondolom az se mindegy hogy hol gyártották az autót: a német acél talán nem gagyi, viszont ismerve az anekdotát miszerint a '80-as évek Fiatjai állítólag azért rozsdásodtak annyira mert az oroszok a Lada-üzletért kritikán aluli minőségű szovjet acéllal fizettek, némi aggodalomra adhat okot hogy a Bertone-t is Olaszországban, Grugliascoban gyártották...:-)

A Ford is gagyi lemezből van.Bár ki tudja már kik gyártják.Nem tudom az Opel honnan veszi a lemezt,de nem egy krupp:)Az enyém lengyel Polski lemezből van úgy látszik:)

Link to comment
Megosztás:

6 órája, feel2006 írta:

Pár éve, az Astra előtt volt ilyenem egy Ibiza-val + egy Swift-el, hogy egyik műszakin 500Ft forgalmi csere. Majd a másikon vissza, újabb 500Ft. Egyszer át, majd vissza sorolták. De akkor a műszakin szóltak, papírral meg rendszámmal battyoghattam az Okmányirodába.

Most ugyan ott nem szóltak. 

Más fórumtársnak is az X14XE nem 4-es kódú? Milyen besorolású? Jelen esetben ~2 héttel a műszaki után hogy tudom ezt és milyen áron intézni? (csak mert pesten van az autó és itt is használom, így érint majd)

Illetve idéntől, már a papírokat is sajnálják a műszakin, mert ma kerestem és ezt a választ kaptam a cégtől:

2016. január 1. óta megváltozott a műszaki vizsga.

Hátsó rendszámtáblára nem kerül címke illetve a műszaki vizsga végeztével egy „ Műszaki vizsgálati bizonyítvány” kerül átadásra

a sikeres vizsgáról,  a korábbi műszaki adatlap és a környezetvédelmi adatlap helyett.

Műszaki adatlapot abban az esetben adunk, ha okmányirodai ügyintézés szükséges a továbbiakban.

 

Köszönöm!:icon13:

X14X szerintem Euro 3-as motor. Ha igazam van, akkor az NKH ezen táblája szerint min. a 6-os érték lenne a helyes a forgalmidban. De én laikus vagyok... hátha valaki többet tud. 

Az enyém 14xep-es motor és a forgalmimban a V9-es rublikában 9-es érték van, ami euro 4-es motornak felel meg és a xep-es motrok valóban azok.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

21 órája, feel2006 írta:

Pár éve, az Astra előtt volt ilyenem egy Ibiza-val + egy Swift-el, hogy egyik műszakin 500Ft forgalmi csere. Majd a másikon vissza, újabb 500Ft. Egyszer át, majd vissza sorolták. De akkor a műszakin szóltak, papírral meg rendszámmal battyoghattam az Okmányirodába.

Most ugyan ott nem szóltak. 

Más fórumtársnak is az X14XE nem 4-es kódú? Milyen besorolású? Jelen esetben ~2 héttel a műszaki után hogy tudom ezt és milyen áron intézni? (csak mert pesten van az autó és itt is használom, így érint majd)

Illetve idéntől, már a papírokat is sajnálják a műszakin, mert ma kerestem és ezt a választ kaptam a cégtől:

Köszönöm!:icon13:

X14XE Környezetvédelmi besorolás 04.

NKH honlapján a Környezetvédelmi osztályok középtájt.

Módosítva : Probert
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Nah, úgy néz ki hogy nem lesz ismert előéletű autónk:( Rokon nem tartotta meg az Astrát, beszámították egy alkalmi vételnek tűnő autóba... Pedig 50e km-es volt az autó, tehát jó vétel lett volna... Kezdhetek nézelődni. Vagy I-es Fóka vagy G Astra lesz, talán az Astrára kevesebbet kell költeni (egyszerűbb hátsó futómű pl.).... még nem tudom mi sikerül. Az 1,6-os Twinportot érdemes am. keresni, vagy elégedjek meg az 1,4-essel is? A H astránál érezhetően fürgébb a G ugyanazzal az 1,4-el amúgy? Csak mert a családban van egy 1,4-es H, ahhoz talán tudok hasonlítani.

Fórumtagok közül lesz esetleg valakinek ősszel eladó G-je?

 Köszi!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Én is gondolkodom G astrán. 1.6 benzinesen vagy 1.6-os Zafirán. Az én gondom az ár. 750 a max amit tudok adni érte. Mivel nem vagyunk hogy is mondjam tehetősek, így nem tudok több százezret vásárlás után még rákölteni. (Természetesen a kötelező dolgokon kívül) Most egy 1.4 8v F astra kombim van, amivel semmi gondom csak hosszú úton a motorja hangos. Egyébként soha nem hagyott cserben, cserébe nem megy :) 

Igazából kérdésem nincs csak az hogy G astra kombi vagy Zafira A?

A másik gond hogy minden kereskedő tekergeti a kilóméter órát. Kilehet ezt valahogy küszöbölni? Köszi ha valaki(k) reagál(nak)

Link to comment
Megosztás:

32 perce, Udvariszakács írta:

Én is gondolkodom G astrán. 1.6 benzinesen vagy 1.6-os Zafirán. Az én gondom az ár. 750 a max amit tudok adni érte. Mivel nem vagyunk hogy is mondjam tehetősek, így nem tudok több százezret vásárlás után még rákölteni. (Természetesen a kötelező dolgokon kívül) Most egy 1.4 8v F astra kombim van, amivel semmi gondom csak hosszú úton a motorja hangos. Egyébként soha nem hagyott cserben, cserébe nem megy :) 

Igazából kérdésem nincs csak az hogy G astra kombi vagy Zafira A?

A másik gond hogy minden kereskedő tekergeti a kilóméter órát. Kilehet ezt valahogy küszöbölni? Köszi ha valaki(k) reagál(nak)

Hali.

 

Már le tudod kérni a rendszámot KEKKH-nél. Kemény 625 HUF és 2 rendszámot tudsz lekérdezni. Abban szerepelnek h mikor volt műszakin, mikor került a kereskedőhőz (ha kivonatta ideiglenesen).

Első kérdést passzolom. Nekem 1.4 van amit nem tervezek cserélni. Cégnél 1.6 H kombik vannak amik bejönnek.

Link to comment
Megosztás:

10 órája, Udvariszakács írta:

Én is gondolkodom G astrán. 1.6 benzinesen vagy 1.6-os Zafirán. Az én gondom az ár. 750 a max amit tudok adni érte. Mivel nem vagyunk hogy is mondjam tehetősek, így nem tudok több százezret vásárlás után még rákölteni. (Természetesen a kötelező dolgokon kívül) Most egy 1.4 8v F astra kombim van, amivel semmi gondom csak hosszú úton a motorja hangos. Egyébként soha nem hagyott cserben, cserébe nem megy :) 

Igazából kérdésem nincs csak az hogy G astra kombi vagy Zafira A?

A másik gond hogy minden kereskedő tekergeti a kilóméter órát. Kilehet ezt valahogy küszöbölni? Köszi ha valaki(k) reagál(nak)

A Zafira nagyon harmatos az 1.6-os motorral, kábé ugyanúgy nem menne mint a mostani 1.4 F Astrád. Abból minimum 1.8-at érdemes venni, de ilyet meg nem fogsz találni jó állapotút a rászánt keretösszegből, szóval marad az Asra. Nem tudom mennyire számít neked az évjárat, de ha fontos hogy halk legyen az autó, akkor 2004 előtti (tehát nem Astra Classic) példányt válassz, mert a fiatalabbak már Lengyelországban készültek, és egyebek közt a motortéri zajszigetelést is kispórolták belőlük, amitől némileg hangosabbak mint a korábbiak. Járulékos előny hogy az idősebb példányok olcsóbbak is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

14 órája, tgabika76 írta:

A Zafira nagyon harmatos az 1.6-os motorral, kábé ugyanúgy nem menne mint a mostani 1.4 F Astrád. Abból minimum 1.8-at érdemes venni, de ilyet meg nem fogsz találni jó állapotút a rászánt keretösszegből, szóval marad az Asra. Nem tudom mennyire számít neked az évjárat, de ha fontos hogy halk legyen az autó, akkor 2004 előtti (tehát nem Astra Classic) példányt válassz, mert a fiatalabbak már Lengyelországban készültek, és egyebek közt a motortéri zajszigetelést is kispórolták belőlük, amitől némileg hangosabbak mint a korábbiak. Járulékos előny hogy az idősebb példányok olcsóbbak is.

Köszönöm. Egyébként mi a jó motorkód?

Link to comment
Megosztás:

45 perce, Udvariszakács írta:

A jó-e vagy sem mire vonatkozik? :)

Szerintem mindkettő jó. Az XE szíjas, az XEP láncos. A szíjas halkabb járású, viszont rövidebb a vezérlés intervallum cseréje, mint a láncosnak, de olcsóbb cserélni, mint a láncost. Elvileg a láncos pár decivel kevesebbet eszik, de ez erősen lábfüggő, úgyhogy szerintem ez nem mérvadó, ne ez legyen a fő szempont.

Ezért is mondom, hogy szerintem jó mindkettő, minden az adott autó előéletén múlik. Ha jó gazdája volt, akkor no problem. 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.