gabesz76 Elküldve Január16, 2016 Megoszt Elküldve Január16, 2016 Sziasztok! Akkor, hogy fényezzem a típust: Z14XEP, Lengyel gyártás,2005-ben vettem ,most múlt 11 éves, 249.000km. Dudagombok még nem szakadtak ki Szokásos kopó dolgok cseréje olaj, szűrők stb. Gyári fékbetét 100.000 km, féktárcsa 210.000 km-t bírt. 80.000km-nél ment szét a gyújtáskapcsolóm, öreg ezermester szaki szétszedte, kitakarította, rugókat rövidebbre vágta, azóta semmi gond, kért 5 üveg sört érte Gyújtótrafó még a gyári, igaz, csak gyári gyertyát kap. Vezérléscsere 200.000km lánc még nem volt megnyúlva, vízpumpaszíj alig kopott. Vízpumpacsonk, ami el szokott törni, az nekem is eltört, még szerencse, hogy álló autónál garázsban vettem észre, amikor a gumicsöveket áttörölgettem. Tudom, hülye szokás, de aznap mentem volna kb 300 km-t és lehet útközben rosszul jött volna ki Tiszabura-Tiszafüred környékén 226.000 fojtószelepház csere, vékony sz@r műanyag pálca eltört, ami nyitogatja a műanyag szelepeket. Bontóból 30.000.- Nemrég motortartó gumibakok cseréje, mert induláskor beremegett az egész autó. 247.000-nél volt műszaki vizsga, megdicsértek, hogy milyen szép állapotban van az autó. Kértem egy hibakód kiolvasást, mert láttam van műszerük és semmi hibakód nem volt. Ja, ezért nem kértek plusz pénzt. Eddig még sosem volt hibakódja! Biztos én fogtam ki szerencsésen a vételt. Nem hétfőn gyártották.Pedig hány embertől hallottam, hogy Tuti ezt akarod venni? Már nem a németek gyártják, hanem a lengyelek, szarabb lesz, de te tudod. Most gyártanák , csak ilyet vennék megint. Vezettem közben egy pár típust, cégnél, de mind sokkal sokkal nyűgösebb volt, és drágábban szervizelhető. 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Január16, 2016 Megoszt Elküldve Január16, 2016 Én is azt mondom h belenyúltam a jóba annak ellenére, h semmit nem tudok róla. Papír szerint 68e km volt benne és nem sokkal volt drágább 120-130e km mellette álló opelok mellett. De majd ha elértem a 200e akkor nyilatkozom bővebben. :D. Nekem sajnos 120enél kell cserélne tárcsát mert üt. 1x volt szabályozva. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január16, 2016 Megoszt Elküldve Január16, 2016 Nem ítélünk egy-egy jelből, pl hihető a 103k km ennél a gépnél is... http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.4_16v_classic_ii-9725750 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január16, 2016 Megoszt Elküldve Január16, 2016 1 hour ago, Janó32 írta: Nem ítélünk egy-egy jelből, pl hihető a 103k km ennél a gépnél is... http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.4_16v_classic_ii-9725750 Idegbeteg lehet a tulajdonosa. Marcangolta azt a kormányt vagy mit csinált vele? A csomagtér ajtón is átrendezte a feliratokat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blamazs Elküldve Január17, 2016 Megoszt Elküldve Január17, 2016 Sziasztok! Eladóvá vált szeretett G astrank. Ha valakit erdekelne egy megkimelt 2005-os 5 ajtos twinport astra keressen batran. Masodik tulajdonosa vagyok a kocsinak 45000km-el vettem 6 eve, most 103000km van benne. Végig garázsban tartott volt az auto. Lekerdezheto a kilometer futasa mivel mindig a helyi opel szervizben volt vizsgaztatva. Az olajcsereket, karbantartasokat pedig az ott dolgozo baratom vegezte mint a csaladban fellelheto 3 masik g astraet is. Javitasrol nem irok, mivel nem volt. Csak kopo dolgok. Nyaron kapott uj fektarcsakat betettel. Vonohhorog van az auton, elektromos ablak, maualis klima. Van benne riaszto azt meg az elso tulaj rakatta bele, de en nem hasznaltam soha. Teli/nyari gumik acefelnin, meg legalabb 2 szezont elmennek. Tenyleg nagyon megkimelt auto, vigyaztunk ra nagyon. Korabol adodoan nehany feluleti karc (multi parkolo) meg a jobb hatuljan a muanyag lokhariton kisujj koromnyi festek hiba, szinten parkoloban kaptuk. Erdeklodni privatban lehet. Az auto Gyorben van! Koszi! Udv: Balazs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január19, 2016 Megoszt Elküldve Január19, 2016 Én is tudok nyilatkozni a lengyel gyártásról. Szüleim 2004-es lengyel gyártású ClassicII-t 2005 februárjában hozták a kereskedésből. Z14XE. Most 110ekm-nél jár az autó, tudom ez elég kevés. De 10év/100e km alatt amit kellett cserélni nem tervezetten: - 1 akkumulátor - 1 pár kutyacsont - H7-es izzók, és helyzetjelzők elől-hátul. - 1 alkalommal klíma gáz töltés (2015 nyarán, tehát 10év után) Itt a lista vége. Még a féktárcsák, betétek is az eredetiek. Tervezetten volt cserélve olaj/szűrők/ablaktörlő lapátok, gumik, vezérlés. Szerintem nem lesz még egy ilyen jó és megbízható autó a családban. Első 5-6 évig mindig kérdezte is apu, mikor kell elkezdeni tervezni a következő autót. Mondom amíg ez beindul, nem kell nektek másik! És ezek miatt vettem én is magamnak 1.4-es Astrát. Igaz én 8 évesen, 2. tulajtól. Németországi gyártás. És sajnos nem is dicsekedhetek a hibátlan állapotról, de nem az autó hibája, hanem az előző tulajok-é. De biztos vagyok benne, hogy a következő autómat nem fogom ennyire szeretni. 4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Január19, 2016 Megoszt Elküldve Január19, 2016 (edited) On 2016. 01. 16. at 12:03, gabesz76 írta: Sziasztok! Akkor, hogy fényezzem a típust: Z14XEP, Lengyel gyártás,2005-ben vettem ,most múlt 11 éves, 249.000km. Dudagombok még nem szakadtak ki Szokásos kopó dolgok cseréje olaj, szűrők stb. Gyári fékbetét 100.000 km, féktárcsa 210.000 km-t bírt. 80.000km-nél ment szét a gyújtáskapcsolóm, öreg ezermester szaki szétszedte, kitakarította, rugókat rövidebbre vágta, azóta semmi gond, kért 5 üveg sört érte Gyújtótrafó még a gyári, igaz, csak gyári gyertyát kap. Vezérléscsere 200.000km lánc még nem volt megnyúlva, vízpumpaszíj alig kopott. Vízpumpacsonk, ami el szokott törni, az nekem is eltört, még szerencse, hogy álló autónál garázsban vettem észre, amikor a gumicsöveket áttörölgettem. Tudom, hülye szokás, de aznap mentem volna kb 300 km-t és lehet útközben rosszul jött volna ki Tiszabura-Tiszafüred környékén 226.000 fojtószelepház csere, vékony sz@r műanyag pálca eltört, ami nyitogatja a műanyag szelepeket. Bontóból 30.000.- Nemrég motortartó gumibakok cseréje, mert induláskor beremegett az egész autó. 247.000-nél volt műszaki vizsga, megdicsértek, hogy milyen szép állapotban van az autó. Kértem egy hibakód kiolvasást, mert láttam van műszerük és semmi hibakód nem volt. Ja, ezért nem kértek plusz pénzt. Eddig még sosem volt hibakódja! Biztos én fogtam ki szerencsésen a vételt. Nem hétfőn gyártották.Pedig hány embertől hallottam, hogy Tuti ezt akarod venni? Már nem a németek gyártják, hanem a lengyelek, szarabb lesz, de te tudod. Most gyártanák , csak ilyet vennék megint. Vezettem közben egy pár típust, cégnél, de mind sokkal sokkal nyűgösebb volt, és drágábban szervizelhető. Szia! Vezérműtengelyek lefogatóit ellenőrizték ez idő alatt? Módosítva Január19, 2016 : Cs. Zoltán Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Január22, 2016 Megoszt Elküldve Január22, 2016 Igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bukmop Elküldve Január25, 2016 Megoszt Elküldve Január25, 2016 Üdv mindenkinek! OPC I-es G Astrát keresek megvételre, nincs hír eladó(vá váló) példányról a fórumózók körében? ha.hu-n már néztem, ha esetleg azokról van valakinek infója azt is megköszönném, lehet hogy időt/pénzt spórolna vele. Szép estét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január25, 2016 Megoszt Elküldve Január25, 2016 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=opc&makeModelVariantExclusions[0].makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&q=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals= Itt van néhány. 3000euro-ért egy szép kombi ritkaság? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PorcioNorbi Elküldve Január25, 2016 Megoszt Elküldve Január25, 2016 2 hours ago, NeedForSpeed írta: Itt van néhány. 3000euro-ért egy szép kombi ritkaság? Átnéztem kíváncsiságból de ebbe beleszerettem: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220589165&isSearchRequest=true&scopeId=C&adLimitation=&zipcode=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&climatisation=&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=opc&pageNumber=1 az a szín és letisztultság, nagyon bejön 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Január26, 2016 Megoszt Elküldve Január26, 2016 On 2016. 01. 19. at 16:32, Cs. Zoltán írta: Szia! Vezérműtengelyek lefogatóit ellenőrizték ez idő alatt? Ezt milyen évjárat/motorkód esetén kell megtenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január26, 2016 Megoszt Elküldve Január26, 2016 1 hour ago, outsider írta: Ezt milyen évjárat/motorkód esetén kell megtenni? Tudtommal a Lengyel (Classic II) gyártású Twinport-ot érintette, azon belül is a Z14XEP motorcsaládot. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Conan82 Elküldve Február2, 2016 Megoszt Elküldve Február2, 2016 Üdv Opelesek! Van egy G Astra-m, amire első sárfogó gumit keresek. Sajnos ezt az alkatrész már nem gyártják, ezért boltban nem lehet kapni. Hol tudnék ilyet szerezni? Köszönöm előre is a segítségetek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február2, 2016 Megoszt Elküldve Február2, 2016 15 perce, Conan82 írta: Üdv Opelesek! Van egy G Astra-m, amire első sárfogó gumit keresek. Sajnos ezt az alkatrész már nem gyártják, ezért boltban nem lehet kapni. Hol tudnék ilyet szerezni? Köszönöm előre is a segítségetek! Cromaxban sincs? https://cromax.hu/elso_sarfogo_gumi_keszlet_opel_astra_g_46347 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február2, 2016 Megoszt Elküldve Február2, 2016 1 órával ezelőtt, Conan82 írta: Üdv Opelesek! Van egy G Astra-m, amire első sárfogó gumit keresek. Sajnos ezt az alkatrész már nem gyártják, ezért boltban nem lehet kapni. Hol tudnék ilyet szerezni? Köszönöm előre is a segítségetek! Biztos? Az enyémen volt, előző tulaj tetetett rá márkaszervizben gyárit. Levettem, csak a hátsót hagytam fenn. A sárfogó meg a fényezés közt nehezen szárad ki, állandóan nedves volt, inkább leszedtem még mielőtt a sárfogó miatt indul el a pörsenés (így sem makulátlan a fényezés alatta már). A felső része meg ki is dörzsölte a fényezést.... Te tudod... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február2, 2016 Megoszt Elküldve Február2, 2016 2 órája, Janó32 írta: Biztos? Az enyémen volt, előző tulaj tetetett rá márkaszervizben gyárit. Levettem, csak a hátsót hagytam fenn. A sárfogó meg a fényezés közt nehezen szárad ki, állandóan nedves volt, inkább leszedtem még mielőtt a sárfogó miatt indul el a pörsenés (így sem makulátlan a fényezés alatta már). A felső része meg ki is dörzsölte a fényezést.... Te tudod... Felszereléskor kell alá tenni valami szigetelőszalag félét, de ezt mutatja is az útmutató. Tied alatt nem volt? Amúgy meg ennyi erőből a külső műanyag küszöb alatt is bármikor elkezdhet rohadni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Február2, 2016 Megoszt Elküldve Február2, 2016 18 perce, kobraCode írta: Felszereléskor kell alá tenni valami szigetelőszalag félét, de ezt mutatja is az útmutató. Tied alatt nem volt? Amúgy meg ennyi erőből a külső műanyag küszöb alatt is bármikor elkezdhet rohadni... Egyik alatt sem volt semmi védelem, bár ha a lakkot meg tudja kezdeni, nem tudom hogy egy fólia mennyi ideig tudna ellenállni/védeni. Érdemes lenne alálesned a küszöbborításnak, ahol ki tudja dörzsölni a fényezést ott barnul is szépen... nálam két helyen már dolgozgat, ha finoman elhúzom a küszöb élét az ajtóalatti részen akkor látni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február2, 2016 Megoszt Elküldve Február2, 2016 49 perce, Janó32 írta: Egyik alatt sem volt semmi védelem, bár ha a lakkot meg tudja kezdeni, nem tudom hogy egy fólia mennyi ideig tudna ellenállni/védeni. Érdemes lenne alálesned a küszöbborításnak, ahol ki tudja dörzsölni a fényezést ott barnul is szépen... nálam két helyen már dolgozgat, ha finoman elhúzom a küszöb élét az ajtóalatti részen akkor látni. Én is vettem rá elsőt-hátsót.Adtak hozzá átlátszó öntapadós szalagot.Még nem dörzsölte le.Opel így is úgyis elrohad akár rakunk rá akár nem.Remélem azt már nem nálam éli meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február3, 2016 Megoszt Elküldve Február3, 2016 15 órája, Janó32 írta: Egyik alatt sem volt semmi védelem, bár ha a lakkot meg tudja kezdeni, nem tudom hogy egy fólia mennyi ideig tudna ellenállni/védeni. Érdemes lenne alálesned a küszöbborításnak, ahol ki tudja dörzsölni a fényezést ott barnul is szépen... nálam két helyen már dolgozgat, ha finoman elhúzom a küszöb élét az ajtóalatti részen akkor látni. 15 órája, Geopake írta: Én is vettem rá elsőt-hátsót.Adtak hozzá átlátszó öntapadós szalagot.Még nem dörzsölte le.Opel így is úgyis elrohad akár rakunk rá akár nem.Remélem azt már nem nálam éli meg. Nálam sincs még baja, szalag védi, de remélem nem is fog mostanában rohadni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Február15, 2016 Megoszt Elküldve Február15, 2016 "az egynyolcas Opel legalább kilenc litert eszik. Mellékszál, hogy arról azóta kiderült, csak apró elektromos problémája volt, és miután megjavították, az átlag lement 7,5 literre." http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/02/15/mercedes_168_ezer_helyett_303_ezer_kilometerrel/ Ez mi lehetett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február16, 2016 Megoszt Elküldve Február16, 2016 Akár még lambdaszonda is, ha rossz, az is rendesen meg tudja dobni a fogyasztást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fcsabiii Elküldve Február21, 2016 Megoszt Elküldve Február21, 2016 Sziasztok! Érdeklődnék hogy foglalkozik valaki G astra műszerfal ledezéssel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 15 hours ago, fcsabiii said: Sziasztok! Érdeklődnék hogy foglalkozik valaki G astra műszerfal ledezéssel? Szia! Itt nézz körbe: https://sites.google.com/site/opelccled/ledezes Az oldal szerkesztőjét megtalálod itt a fórumon is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fcsabiii Elküldve Február22, 2016 Megoszt Elküldve Február22, 2016 2 órája, Stofl írta: Szia! Itt nézz körbe: https://sites.google.com/site/opelccled/ledezes Az oldal szerkesztőjét megtalálod itt a fórumon is. Szia! Köszönöm szépen,körül fogok nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts