grofbandi Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 lbozoky, on 20 Jul 2015 - 09:22 AM, said: Végül alkudtam belőle még egy nagyobbat, de megvettem, úgyhogy most már én is boldog Opel tulajdonos vagyok. :) Hetek óta nézem napi szinten a Használtautót és a kereskedéseket, én úgy éreztem hogy ezért az állapotért nem volt sok az ár, biztos van olcsóbb, de nekem ez még megfelelt. Szerelővel is megnézettem az adásvétel előtt a biztonság kedvéért. Az biztos hogy nagyon fogom szeretni. :) Üdv köztünk, grat a járgányhoz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Július20, 2015 Megoszt Elküldve Július20, 2015 Janó32, on 20 Jul 2015 - 9:53 PM, said: Remélem keveset fogunk rólad és a kocsidról hallani! (Mert ez azt jelenti, hogy minden rendben működik... :D ) Azért ez nem így van! Lehet extrákat beépíteni, fogyasztást mérni, gumikról tárgyalni, stb. :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 (edited) Hello! Ha esetleg valakit érdekel eladó lett az autónk ,családbővülés miatt ! astra g kombi 1.6 16v benzin 193500 km ! 1999,08havi én vagyok a 3 tulaj. klima,,abs, központizár, alufelni,,vonohorog téligumi felnin disztárcsa! szervizelt részletes dokumentáció+ ilyen elsö lámpa: http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/vmchk/TUNING-SHOP/VILAGITAS/ELS%C5%90-LAMPAK/OPEL/ASTRA-G/De_SWO01B-R370-Opel-Astra-G-Dectane-Angel-Eyes-Lampa.html nagyszervíz +vezérlés 170000km nél cserélve! új fék elöl hátul komplett! új gátlok elöl hátul ,új vízhütő jéghideg klima!új katalizátor! 1 év müszaki azonnal vihető! átvizsgálható! iá:660000ft kicsi alku belefér! helyileg:Nagykanizsa http://kepfeltoltes.hu/view/150721/F_nyk_p0016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/150721/F_nyk_p0058_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/150721/20101211063_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/150721/20110426200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Módosítva Július21, 2015 : killermedve Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Július21, 2015 Megoszt Elküldve Július21, 2015 killermedve, on 21 Jul 2015 - 9:03 PM, said: Hello! Ha esetleg valakit érdekel eladó lett az autónk ,családbővülés miatt ! Mekkora család nem fér el egy Astra Kombiban? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Július22, 2015 Megoszt Elküldve Július22, 2015 3 gyerekülés nem fér el egymás mellet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Július22, 2015 Megoszt Elküldve Július22, 2015 Azért ez nem így van! Lehet extrákat beépíteni, fogyasztást mérni, gumikról tárgyalni, stb. :icon10: így van, mennyit mindent vettem már bele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Július22, 2015 Megoszt Elküldve Július22, 2015 3 gyerekülés nem fér el egymás mellet! Akkor gratulálok a családhoz! Milyen autó lesz? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július22, 2015 Megoszt Elküldve Július22, 2015 Akkor gratulálok a családhoz! Milyen autó lesz? C Vectra kombi szerintem megfelelő lenne(2.8T vagy 3.2), utána már csak egyterű jöhet szóba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Július22, 2015 Megoszt Elküldve Július22, 2015 Akkor gratulálok a családhoz! Milyen autó lesz? Citroen picasso,valamilyen benzines,! de nem akarom beszámoltatni mer olyan 150000-200000ft vel kevesebbért számolnák be mint eladom kézalatt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaszy Elküldve Július27, 2015 Megoszt Elküldve Július27, 2015 Sziasztok! Érdeklődnék Z18XE motorhoz vezérlő computert tud e valaki, vagy olyat aki javít ilyet. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vargati Elküldve Augusztus1, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2015 Szaisztok A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Augusztus1, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2015 Szaisztok A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek? Szia Én most adtam el az enyémet,tip top állapotban volt meghirdettem 1 óra alatt elvitték! de 800000ft-ért nagyon nehéz jót venni! én is nagyon sok autot megnéztem de egy kupac sz ....r volt az összes! én 1,2-1.3milliot szánok az újra de be kell látnom ha hosszab távra tervezek akkor 1.5-1,7mill es kategoriát kell nézegetnem!az 1.6 benzin ugyannyit eszik mint az 1.4 es, inkább azt 1,6 javaslom, meg mit a legtöbb ecotec motor csipegeti az olajat! 12-13 éves auto a hátso iveknék kezd rozsdásodni legalábbis az enyém olyan volt pedig törve nem volt! a javitása permek külső belső elemek + fényezés lakatosmunka kb 120000ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Augusztus3, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2015 800e-ért semilyen autót nem kapsz manapság, ami még 10 évig kiszolgál. Vagy hozzáraksz vagy azt mondod, hogy elég lesz 5 évre is. Szerintem egész jó a G Astra rozsdásodás szempontjából, a hátsó ívek, küszöbvégek környékén keresgélnék a sajátomból kiindulva, ami elég régi (de nagyon megkímélt, eredeti darab). Szaisztok A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Augusztus3, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2015 Szaisztok A jó öreg F Astrámat (C14NZ) szeretném lecserélni egy G-re. Az F-nek az egyetlen baja, hogy rozsdásodik a szokásos helyeken. Már egyszer volt kasznizva, így most már nem szeretnék újra költeni rá. Leginkább munkába járáshoz használom az autót napi szinten 25km, ebből 20km országút, többi város. Ezen kívül még havi 1-2 alkalommal utánfutót húzni ~10km-es távon. Éves szinten 10-12e km-t megy az autó. Ezekhez a paraméterekhez melyik motor lenne ideális? A ráfordítható összeg ~800 000Ft Ebből kellene kijönnie az autónak és a átírásnak. A kötelező szervizre külön összeget szánok. A legtöbb autó 2003 előtti ebben az árkategóriában. Ezek is úgy rozsdásodnak mint az F Astra, vagy már jobban bírják az igénybevételt? Be lehet vállalni őket a következő 10 évre, vagy még gyűjtögessek és egy újabbat vegyek? Üdv. Én 1,45M-ért vettem 3 éve 5 évesen 68e kmel. Persze nem egybe fizettem ki hanem részletre (HUF alapú!!). 4 éves futamidőre. Ha hosszútávra akkor tényleg 1misi felett kell keresgélni. 800 az önerőre tökéletes. most 107 e van benne probléma nélkül. Nemrég megjárta a német utakat is :D. Motorméretet rádbízom, nekem az 1.4 elégnek mondható, pályázok vele. Vételt nem bántam meg és én is min 10 évre tervezem a kocsi használatát. Azóta szinte "egyedire" azaz személyre szabtam. :D olajat írták h csipegeti de ha 10eként cserélve és jó állapotú a motor a következő cseréig nem kell rátölteni. Nekem is csak minimális fogyott a pályázás miatt. Jól néz körül mindenképp, én szerencsére belenyúltam, mert megláttam és más autót nem is vettem észre. :D Sok sikert a keresgéléshez Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Augusztus5, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2015 (edited) Ugyanebben a cipőben járok! Astra G-t vennék 8 kilóért :-) ! Ráadásul dízelt .-) ! 3 itthoni romot már megnéztem, de most stratégiát váltottam, és megbíztam egy embert nézzen nekem kint vmit. Módosítva Augusztus5, 2015 : oggy Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Augusztus5, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2015 Ugyanebben a cipőben járok! Astra G-t vennék 8 kilóért :-) ! Ráadásul dízelt .-) ! 3 itthoni romot már megnéztem, de most stratégiát váltottam, és megbíztam egy embert nézzen nekem kint vmit. Picit drágábbért(1m körül) egy 1.7 cdti nem érdekel? Az enyém eladó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Augusztus5, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2015 Picit drágábbért(1m körül) egy 1.7 cdti nem érdekel? Az enyém eladó. :) Köszi, de nem. Most szabadultam egy modern dízeltől, (igaz más márka volt), és visszatérnék a jól bevált 1.7 Dti-hez, amit pláne igen jól ismerek, mivel volt már ilyenem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Augusztus5, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2015 Köszi, de nem. Most szabadultam egy modern dízeltől, (igaz más márka volt), és visszatérnék a jól bevált 1.7 Dti-hez, amit pláne igen jól ismerek, mivel volt már ilyenem. Okés, pedig ez még nem olyan "modern". Se részecskeszűrő se kettős tömegű, egyedül a porlasztok amiket fel kell újítani időnként. Az 1.7 dti-nél meg az adagolóvezérlő ami bajos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Augusztus5, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2015 Köszi, de nem. Most szabadultam egy modern dízeltől, (igaz más márka volt), és visszatérnék a jól bevált 1.7 Dti-hez, amit pláne igen jól ismerek, mivel volt már ilyenem. Szia! Gondolom ez után már "megbántad",hogy megváltál a jól bevált ezüst DTI-től. Én a H Astra megvétele után bántam meg,hogy eladtam az F Astrámat (1.7 Isuzu). Nagyon pompás kis gép volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Augusztus16, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2015 Sziasztok! Érdeklődnék Z18XE motorhoz vezérlő computert tud e valaki, vagy olyat aki javít ilyet. Köszönöm. Ők esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Josh192 Elküldve Augusztus19, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2015 (edited) Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni G Astra vásárláshoz. Mire figyeljek a vásárlásnál? Mik a gyakorinak mondható rejtett hibák ? Milyen élettartamra, és szerviz költségre számíthatok ? 700-800 ezer forintos árkategóriában vásárolnék. Főként munkába járáshoz (napi szinten durván 60 km-ert kéne mennie). Amit eddig tudok a típusról hogy az X14XE és az X16XE Motorkóddal rendelkező benzinesek hajlamosak a normálnál nagyobb olaj fogyasztásra, illetve hogy a Z14XEP motorkódú láncos szelepvezérlésű benzines nagyon strapabíró, megbízható motor. A dízeleseknél elég gyakori hibának tartott mágnesszelep, vezérlőelektronikai hiba az amitől tartok,és ezért is ódzkodom kicsit tőle. Lehetőleg jó állapotú, és minimális szervizköltségű típust szeretnék venni ami kb 5 évig kiszolgál. A válaszokat előre is köszönöm! Módosítva Augusztus19, 2015 : Josh192 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus19, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2015 Josh192, on 19 Aug 2015 - 3:01 PM, said: Sziasztok! A tanácsotokat szeretném kérni G Astra vásárláshoz. Mire figyeljek a vásárlásnál? Mik a gyakorinak mondható rejtett hibák ? Milyen élettartamra, és szerviz költségre számíthatok ? 700-800 ezer forintos árkategóriában vásárolnék. Főként munkába járáshoz (napi szinten durván 60 km-ert kéne mennie). Amit eddig tudok a típusról hogy az X14XE és az X16XE Motorkóddal rendelkező benzinesek hajlamosak a normálnál nagyobb olaj fogyasztásra, illetve hogy a Z14XEP motorkódú láncos szelepvezérlésű benzines nagyon strapabíró, megbízható motor. A dízeleseknél elég gyakori hibának tartott mágnesszelep, vezérlőelektronikai hiba az amitől tartok,és ezért is ódzkodom kicsit tőle. Lehetőleg jó állapotú, és minimális szervizköltségű típust szeretnék venni ami kb 5 évig kiszolgál. A válaszokat előre is köszönöm! Szia! Ezek szerint még nem döntötted el hogy diesel, vagy benzines legyen? Az a napi 60 km milyen útszakasz? Sok a város, vagy inkább országút? Ez pont az a futásteljesítmény, amire már talán érdemes lehet dieselben gondolkodni, de a sok várost az nem szereti. Nekem benzinessel van csak tapasztalatom, ezért annak a hibáit ismerem. AGR szelep probléma, nagyon kevés az a motor amelyikben nincs. Gyújtótrafó hibák szoktak előfordulni, a check engine lámpát figyeld mindenképp, gyújtás ráadásakor világítania kell, indítás után aludjon el. Láncos motornál mindenképp hidegen hallgasd meg a hangját, sajnos nem örök életűek a láncok, a feszítők. A hidrotőke kopogást is figyeld, hidegen sem szabad hangoskodnia. Én azt is megkérdezném a tulajtól, hogy milyen olajat használ. Persze csak ha nem kereskedőtől veszed. Nekem egyébként eladó az autóm, bár neked nem lenne ideális a 2.2-es benzines. Esztétikailag szép, vezérműláncot kell cseréltetni rajta, és klímát javíttatni. De épp ezért elvihető kicsivel 450-ezer alatt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Josh192 Elküldve Augusztus20, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2015 Szia! Ezek szerint még nem döntötted el hogy diesel, vagy benzines legyen? Az a napi 60 km milyen útszakasz? Sok a város, vagy inkább országút? Ez pont az a futásteljesítmény, amire már talán érdemes lehet dieselben gondolkodni, de a sok várost az nem szereti. Nekem benzinessel van csak tapasztalatom, ezért annak a hibáit ismerem. AGR szelep probléma, nagyon kevés az a motor amelyikben nincs. Gyújtótrafó hibák szoktak előfordulni, a check engine lámpát figyeld mindenképp, gyújtás ráadásakor világítania kell, indítás után aludjon el. Láncos motornál mindenképp hidegen hallgasd meg a hangját, sajnos nem örök életűek a láncok, a feszítők. A hidrotőke kopogást is figyeld, hidegen sem szabad hangoskodnia. Én azt is megkérdezném a tulajtól, hogy milyen olajat használ. Persze csak ha nem kereskedőtől veszed. Nekem egyébként eladó az autóm, bár neked nem lenne ideális a 2.2-es benzines. Esztétikailag szép, vezérműláncot kell cseréltetni rajta, és klímát javíttatni. De épp ezért elvihető kicsivel 450-ezer alatt. Köszönöm a válaszodat Bandi. Főként a 4-es úton(Vecsést,Üllőt kikerülő autó-úthálózaton) menne illetve a ferihegyi bevezetőig bezárólag. Másrészt felkeltette az érdeklődésem az ajánlatod. Légyszíves küld meg privátba az autó paramétereit,illetve a korrekt szerviz költségét az általad felfedezett hibáknak,és ha nem nagy kérés az általad tapasztalt átlagos fogyasztást. Előre is köszönöm a válaszodat, és várom az ajánlataitokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Augusztus20, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2015 Josh192, on 20 Aug 2015 - 6:44 PM, said: Köszönöm a válaszodat Bandi. Főként a 4-es úton(Vecsést,Üllőt kikerülő autó-úthálózaton) menne illetve a ferihegyi bevezetőig bezárólag. Másrészt felkeltette az érdeklődésem az ajánlatod. Légyszíves küld meg privátba az autó paramétereit,illetve a korrekt szerviz költségét az általad felfedezett hibáknak,és ha nem nagy kérés az általad tapasztalt átlagos fogyasztást. Előre is köszönöm a válaszodat, és várom az ajánlataitokat. OK, ment a privi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Augusztus20, 2015 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2015 Uraim, újra itt :-) ! 1 hónap kutatás és sok felesleges kör után megtaláltam a szentgrált :-) ! Olasz 1.7 Dti. 01 es fullos ötajtós. ma tartottam egy olyan közepes szervízfélét a vason. Vezérlést digo megejtette.. nepper klimakompresszort cserélt benne. meg főtengely jeladót. Egy szem rozsda nincs. ugye.. a váltóolaj egy része távozott. a szuszogón. Ennyi.. jaa. a dodzsem miatt a hátsó lökös fújni kell. A belseje újszerú. elegansze felsz. Egy felüdülés volt újra egy ilyen vasat szerelni ! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts