Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Hát az első lökös színe mintha eltérne nem?! Az illesztés valóban kicsit fura, amúgy első ránézésre elmegy szerintem! Meg fura a fekete visszapillantó.....

Az enyém is 2005-ös és fekete volt a tükör,meg a rendszámvilágítás is.Sőt még az ablakok is kurblisak.Semmi flanc nincs benne:)Lehet hogy ez a fehér céges autó volt azért nyomott az ára.Nem messze van tőlem,ha arra járok megnézem kíváncsiságból.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Lezüllői úti nepper. No way! De te tudod... A jobb eleje tuti törött, ott semmi sem illeszkedik jól. Az, hogy elüt a lökhárító színe, az lenne a normális (gyárilag is elüt!); gyanús, ha nem üt el - mint pl. ennél a hátulja...

Évjáratához képest szerintem túl olcsó. Habár fehér is, kombi is, fapad is.

Erről mi a véleményetek?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.6_16v_classic_ii_1_garanciaval-8991656

Egész patentnak tűnik, csak a jobb elejénél nem tudom eldönteni, hogy a HaHu vízjele lóg ilyen hülyén bele, vagy tényleg nem stimmel az illesztés az oldalelem és a gépháztető között...

2005-ös voltához képest nem túl "olcsó"?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az enyém is 2005-ös és fekete volt a tükör,meg a rendszámvilágítás is.Sőt még az ablakok is kurblisak.Semmi flanc nincs benne:)Lehet hogy ez a fehér céges autó volt azért nyomott az ára.Nem messze van tőlem,ha arra járok megnézem kíváncsiságból.

Egyelőre nem értem el senkit a számokon, de lehet, nem szeretik a korai zargatást.:) Ha esetleg úgy adja, hogy tudsz rá vetni egy pillantást, megköszönném, ha megosztanád a benyomásaidat - autó nélkül elég tréfás lenne oda kijutnom, ahogy néztem a bkv tervezgetőt :)

Link to comment
Megosztás:

AAA: ebben a kereskedésben van rengeteg viseltes jármű, sőt a hátsó placcot egyszerűen csak "csótánysornak" hívják, ott tárolják az igazán lefingott autókat. :lipssealed: De... ki lehet fogni! Én 2-3x már majdnem vettem ott autót.

Első esetben lecsúsztam róla, akkor helyben kárpótlásul kipróbáltam egy másikat, ami meglepően jó volt és korrekt ára is volt. A józan észre hallgattam, és nem vettem meg az autót, mivel a fenntartási költségei magasra rúgtak (nem tucatautó). Volt még egy másik jármű később, amit megnéztem, az már kifejezetten jó állapotú volt, bele is szerelmesedtem, de a büdzsémbe nem igazán fért bele, nem tudtunk megalkudni az autóra. A kereskedés hozzáállása minden esetben korrekt volt. Ami negatívumot kiemelnék, hogy az eladott autók hirdetései a cserelehetőség miatt még +1 hétig fent vannak a neten. Azaz, tájékozódj, mielőtt elmész bármit megnézni, hogy tényleg bent van-e a kiszemelt jármű, és ne potyára menj! :brooding:

Lezüllői úti nepper. No way! De te tudod... A jobb eleje tuti törött, ott semmi sem illeszkedik jól. Az, hogy elüt a lökhárító színe, az lenne a normális (gyárilag is elüt!); gyanús, ha nem üt el - mint pl. ennél a hátulja...

Évjáratához képest szerintem túl olcsó. Habár fehér is, kombi is, fapad is.

Nekem nem lett volna égetően sürgető a kocsi csere, csak már betegeskedett egy ideje a G, kb. 1 évet adtam még neki, mielőtt mennie kell, így elkezdtem nézelődni. Mivel bővült a család, egyterűek felé terelődtem, AAA-nál találtam is egy Scenic-et amit meg akartam nézni, és épp mentünk is Pestre rokonokhoz, tehát nem lett volna nagy kerülő, de azért rákérdeztem telefonon, és amit én láttam neten azt a hölgy ott nem, de nem említette, hogy emiatt lenne. Volt egy másik kiszemelt, pont az Üllői úton, csak kicsit drágábban, mint amit terveztünk, viszont útba esett. Megnéztük, egy héten belül hoztam el, most már egy éve rendben szolgál. A kereskedés az Autó-Everest Kft. volt, korrektek, tudom ajánlani.

Link to comment
Megosztás:

Reggeli gondolatébresztő:

1, Egy ABS-es, man. klímás, elektromos ablakos-tükrös, szervó kormányos, központi záras autó full fapad? G Astra-ról beszélünk, ez már messze nem fapad...

2, Nem minden murvás/kis méretű kereskedés nepper-es kategória. Amelyik hosszú évek óta talpon van változatlan helyen és névvel (és láthatóan csak bővül), az azért már mutatja hogy nem a (teljes?) simlisség a céljuk.

3, Fehér holló piros pöttyökkel kategória olyan autót találni, amit ne fényeztek volna már valamiért. Amiket eladnak, azok legnagyobb hányada volt már ütve.Inkább az a lényeg, hogy miként javították/milyen minőségű lett a helyre állítás. Én még olyan autót nem vettem (kereskedésben nagyon nem is láttam), amit ne kellett volna sérülés miatt javítani. Én azt néztem, hogy mekkora mértékű sérülés lehetett ill. sikerült-e normálisan javítani.

Az én autómon a lökösöket újrafényezték (sarkai voltak lezúzva-parkolási nyomok, szakszerviz javította, fényképeket kaptam),volt egy tenyérnyi horpadás a tanksapka mellett (tolatás nem sikerült jól, szakszerviz javította, fényképeket kaptam), a kaput a szél belevágta az első sárvédőbe (szakszerviz javította, fényképeket kaptam), két oldalsó ajtókat a vezető oldalon fújták (állítólag az első tulaj kutyája nem bírt magával és mindig feltámaszkodott a kocsira annyira örült a gazdinak (szakszerviz javította, fényképeket kaptam ill. több elemen is maradt egy-egy ilyen karc, csak a gázos elemeket javították, ahol egy-két ilyen karc volt, azt inkább hagyták), motorháztető fújva (állítólag egy faág szakadt rá, szakszerviz javította, fényképeket kaptam). Emiatt ott kellet volna hagynom a kocsit? /Első tulaj, végig vezetett szervizkönyv, 11 évesen 118k km, Cool felszereltség. Márkakereskedésbe bevitte a pasas és átült egy J ST-be ezt meg otthagyta. Körbefényképezték átvételkor, lízingcég a fényezési munkákat fizette -mivel egy pénzügyi vezető autója volt, neki lízingelte egy állami intézmény. Minden papírt, fényképeket kaptam, 80 pontos állapotfelmérési lap, az autó egyben volt/szépen nézett ki. 1 év szavatossági időt vállaltak majd a később előjött és általuk javított rejtett hiba után még kaptam 6 hónapot rá. Ez hosszúra sikeredett... A lényeg, csak mert javított autó még nem kell -szerintem- hátat fordítani.

4, Használt autó tehát kompromisszum valamiben (szín, felszereltség stb), illetve nem hinném hogy sok olyan autó kerül eladó sora, aminek ne lenne gondja amivel foglalkozni kell. Általánosan elfogadott, hogy a vételáron és a dokumentáción felül még rendelkezni kell egy x összeggel a kötelező szervizre és ami még azon felül előjön. Rejtett hiba fogalomba nem fér bele, hogy fékeket, lengéscsillapítót és egyéb nyalánkságokat ki kell cserélni. Senki nem lát abba bele, hogy az autó adott részeiben még mennyi hibamentes km van.

5, Több olyan telepen is voltam, ahol az eladó hozzáállása nem volt pozitív, nem is vettünk tőle autót. de nem azért mert nem borotválkozott a nepper, hanem mert a kocsi nem jött be. Ráadásul ha még palira is akar venni, akkor hátat kell fordítani és kész. De csak azért mert egy ilyen arcnál találsz egy szép kocsit, ne hagyd ott. Vidd el szerelődhöz/márkaszervizbe, nézzék át alaposan.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Amit én vettem az is javítva volt.Fényezve lett a bal első sárvédő.A tükör is után gyártott volt.Ez akkor derült ki mikor nem bírtam rápattintani a gyári színre fújt burkolatot.Így vennem kellett egy bontott gyári tükröt.A hátsó lökhárító sarka is le van horzsolva.Majd alkalomadtán kicserélem.A bal első ajtóüveg is karcos.Gondolom oda verődött bele az eredeti tükör.Ilyen apró hibák nem tántorítottak el.Amiket ezelőtt néztem azok sokkal galádabbak voltak.A haverom szerint a 2 első lámpa sem eredeti,bár Hellák és szép fényesek.Ki tudja mik történtek a kocsival 10 év alatt. Bár megvan az előző tulaj neve címe telefon száma.Ha majd nagyon érdekel megkérdezem tőle miket csinált a kocsival.

Link to comment
Megosztás:

A legszebb pedig, hogy a bevallott javítások miatt nem vesznek olyan autót az emberek, mert az már sérült.

Enyémnek jobb hátsó sárvédő eleme volt javítva. De úgy, hogy ha az eladó nem mondja, sohasem veszem észre, rétegmérésnél is azt mondták, hogy ez gyári technológiával volt javítva. Szélvédő cserés volt, kavics. Lámpák cserések, mattulás miatt. Ezeket a mezei vásárló meghallja (fényezés, szélvédő, lámpa), egyből egy gazdasági totálkáros, gombócba tört autó jelenik meg a szemei előtt és meg sem nézi. De ez nekem jó, mert így az enyém lett :)

Módosítva : beghyn
Link to comment
Megosztás:

Engem nem igazán zavar az, ha törött volt az autó, csak legyen rendesen rendberakatva. Ha egy kicsit esetleg látszik is itt-ott - hát ez pont nem érdekel, ha esztétikus marad és nem valami kókányolt, agyonglettelt leendő rozsdacsomag. Ennél a fehér autónál azonban nem mondanám, hogy nagyon igényes volt a rendbetétel, hiszen az illesztéseken erősen látszik. Cimborám egyszer a seat cordobájával (2 ajtós) kigangolt egy kamion elé... A kocsi bal hátsó fele ahogy van, cserés lett. A lakatos srác úgy rakta rendbe a kocsit, hogy egyedül felnyitott csomgatartónál szúrhatta ki rutinos szem, hogy a hegesztés varrata a bal oldalon egy kicsit vastagabb és folytonosabb a jobbos robothegesztésnél... :) Bevallottan és igényesen javított autó szerintem nem kellene, hogy bárkit is elriasszon, sőt... De sajnos nagyon sok esetben igyekeznek az ilyesmit elsunnyogni

Link to comment
Megosztás:

Engem nem igazán zavar az, ha törött volt az autó, csak legyen rendesen rendberakatva. Ha egy kicsit esetleg látszik is itt-ott - hát ez pont nem érdekel, ha esztétikus marad és nem valami kókányolt, agyonglettelt leendő rozsdacsomag. Ennél a fehér autónál azonban nem mondanám, hogy nagyon igényes volt a rendbetétel, hiszen az illesztéseken erősen látszik. Cimborám egyszer a seat cordobájával (2 ajtós) kigangolt egy kamion elé... A kocsi bal hátsó fele ahogy van, cserés lett. A lakatos srác úgy rakta rendbe a kocsit, hogy egyedül felnyitott csomgatartónál szúrhatta ki rutinos szem, hogy a hegesztés varrata a bal oldalon egy kicsit vastagabb és folytonosabb a jobbos robothegesztésnél... :) Bevallottan és igényesen javított autó szerintem nem kellene, hogy bárkit is elriasszon, sőt... De sajnos nagyon sok esetben igyekeznek az ilyesmit elsunnyogni

Na igen, lehet szép, alig észrevehető a javítás, de a szerkezeti merevség már nem lesz soha gyári, egy következő csattanásnál az ember élete múlhat rajta, szerintem emiatt fél a többség ezektől a javított autóktól. Néztem én is egy H kombit, mondta az eladó, hogy javítva volt, alig lehetett látni, de én is inkább ott hagytam. Na jó, emellett az is közrejátszott, hogy semmit nem akart engedni az árból. :D

Link to comment
Megosztás:

Na igen, lehet szép, alig észrevehető a javítás, de a szerkezeti merevség már nem lesz soha gyári, egy következő csattanásnál az ember élete múlhat rajta, szerintem emiatt fél a többség ezektől a javított autóktól. Néztem én is egy H kombit, mondta az eladó, hogy javítva volt, alig lehetett látni, de én is inkább ott hagytam. Na jó, emellett az is közrejátszott, hogy semmit nem akart engedni az árból. :D

Azért óriási különbség van egy szerkezetileg sérült és egy koccanásos sérülés közt. Attól mert egy-egy elem horpadás miatt javítva/cserélve volt, még csak nem fog rárogyni senkire az autó... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Azért óriási különbség van egy szerkezetileg sérült és egy koccanásos sérülés közt. Attól mert egy-egy elem horpadás miatt javítva/cserélve volt, még csak nem fog rárogyni senkire az autó... :icon1:

De amire reagáltam, ott már egy kocsi komplett bal hátuljának cseréjéről volt szó, elem cseréhez nem gyakran kell hegeszteni.

Link to comment
Megosztás:

Ha sikerül egyszer végre vennem egy Caravant... Milyen költségekkel érdemes készüljek utána? Gondolok itt pl. vezérlés-olaj-szűrőcserék összegére, esetlegesen alváz-üregvédelem, vagy hasonlók. Mennyire zsebbenyúlós tételek ezek?

Link to comment
Megosztás:

Nézd, én pl. szerencsés voltam, megvettem az autót, betoltam szervizbe, és egy kis kötelező szervizen kívül semmit nem kellett rá költeni, olyan állapotban vettem. A kis kötelező munkadíjjal együtt 30.000 HUF volt. A vezérléscserét idén végeztem (mivel hittem az eladónak, ezért nem azonnal a vétel után cseréltettem), ez 3 óra munkadíjat és anyagköltséget jelent. Szíjas motornál így együtt kb. 45.000 HUF volt - amennyiben jó helyről szerzed be az alkatrészeket (én kedvezménnyel vásároltam).

Ezen kívül bármi kellhet, ami már az adott autó állapotától függ, futóműalkatrészek, gumiabroncsok, stb...

Ha sikerül egyszer végre vennem egy Caravant... Milyen költségekkel érdemes készüljek utána? Gondolok itt pl. vezérlés-olaj-szűrőcserék összegére, esetlegesen alváz-üregvédelem, vagy hasonlók. Mennyire zsebbenyúlós tételek ezek?

Módosítva : Dannert
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha sikerül egyszer végre vennem egy Caravant... Milyen költségekkel érdemes készüljek utána? Gondolok itt pl. vezérlés-olaj-szűrőcserék összegére, esetlegesen alváz-üregvédelem, vagy hasonlók. Mennyire zsebbenyúlós tételek ezek?

Szia!

Megnéztem a fehér caravant az Üllői úton.Pont egy másik sráccal egyszerre értem oda.Őt is nagyon érdekelte.4 ajtós Mondeo helyett akar valami kombit.Elő is került az ember előhozta a kulcsot.Be is indítottuk.Járt szépen a motorja.A másik gyerek addig belülről vizsgálta.Beindította a klímát mindent nyomkodott tekergetett.Jó hideg levegőt nyomott.Az eleje valóban törve volt azt mondta is a kereskedő.A lökhárítót ők fényeztették le.A 2 első lámpa is után gyártott (TYC) a ködlámpák viszont gyáriak.A zárhíd is cserélve volt,eléggé galádul néz ki.A szélvédő is cserélve volt.A hátulja is volt fényezve.A jobb hátsó lámpa is TYC a bal oldali gyári le is van fényezve egy kicsit.A kormány át van bőrözve a duda még nincs kiszakadva bár eléggé púpos.177 ezernél volt benne vezérlés csere.2014 júliusban.Rajta van a matricája az oszlopon.A hátulja viszont beázik.Felhajtottam a csomagtér szőnyeget és tiszta víz a bal hátulja.A hátsó szélvédő bal felső sarkánál folyik be szerintem,ott meg van szakadva a gumi.Alámásztam ott nem láttam ázás nyomokat,bár szakadt az eső,úgyhogy túl sok száraz dolgot nem láttam:)A középső dob új lehet az nagyon ezüst.Mindjárt jött a szokásos duma a csávótól,hogy Keddre beígérte valaki hogy elviszi.730 ezerért lehet elvinni.Annyit lehet megér.Azért az látszik rajta,hogy nem a milliós kategória.A gumik valami régebbi Pirellik és téliek.Az egyik dísztárcsa más mint a többi.Magánszemélytől vette be nem cégtől.Schilleres matrica van rajta,meg rendszámtartó.Ha nem viszik el és érdekel akkor megkérdezem a Schillerbe rendszám alapján mit tudnak az előéletéről.

Módosítva : Geopake
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Megnéztem a fehér caravant az Üllői úton.Pont egy másik sráccal egyszerre értem oda.Őt is nagyon érdekelte.4 ajtós Mondeo helyett akar valami kombit.Elő is került az ember előhozta a kulcsot.Be is indítottuk.Járt szépen a motorja.A másik gyerek addig belülről vizsgálta.Beindította a klímát mindent nyomkodott tekergetett.Jó hideg levegőt nyomott.Az eleje valóban törve volt azt mondta is a kereskedő.A lökhárítót ők fényeztették le.A 2 első lámpa is után gyártott (TYC) a ködlámpák viszont gyáriak.A zárhíd is cserélve volt,eléggé galádul néz ki.A szélvédő is cserélve volt.A hátulja is volt fényezve.A jobb hátsó lámpa is TYC a bal oldali gyári le is van fényezve egy kicsit.A kormány át van bőrözve a duda még nincs kiszakadva bár eléggé púpos.177 ezernél volt benne vezérlés csere.2014 júliusban.Rajta van a matricája az oszlopon.A hátulja viszont beázik.Felhajtottam a csomagtér szőnyeget és tiszta víz a bal hátulja.A hátsó szélvédő bal felső sarkánál folyik be szerintem,ott meg van szakadva a gumi.Alámásztam ott nem láttam ázás nyomokat,bár szakadt az eső,úgyhogy túl sok száraz dolgot nem láttam:)A középső dob új lehet az nagyon ezüst.Mindjárt jött a szokásos duma a csávótól,hogy Keddre beígérte valaki hogy elviszi.730 ezerért lehet elvinni.Annyit lehet megér.Azért az látszik rajta,hogy nem a milliós kategória.A gumik valami régebbi Pirellik és téliek.Az egyik dísztárcsa más mint a többi.Magánszemélytől vette be nem cégtől.Schilleres matrica van rajta,meg rendszámtartó.Ha nem viszik el és érdekel akkor megkérdezem a Schillerbe rendszám alapján mit tudnak az előéletéről.

Nagyon köszönöm, hogy megnézted - ráadásul ilyen alaposan... Remélem, nem vesződtél érte sokat, mert akkor sok sörrel jönnék... :) Ismerősön keresztül találtam egy jelöltet, vasárnap megnézem - ha minden jól megy legalábbis, mert messze van ugyan, de elvileg lesz fuvarom oda-vissza. Ha nem az lesz a nyertes, akkor átcsattogok a városon kideríteni, mennyit enged a feléből a kereskedő, mert erre is lenne miért költeni még a vételáron felül, ahogy olvastam a hibalistádat :)

Link to comment
Megosztás:

Nézd, én pl. szerencsés voltam, megvettem az autót, betoltam szervizbe, és egy kis kötelező szervizen kívül semmit nem kellett rá költeni, olyan állapotban vettem. A kis kötelező munkadíjjal együtt 30.000 HUF volt. A vezérléscserét idén végeztem (mivel hittem az eladónak, ezért nem azonnal a vétel után cseréltettem), ez 3 óra munkadíjat és anyagköltséget jelent. Szíjas motornál így együtt kb. 45.000 HUF volt - amennyiben jó helyről szerzed be az alkatrészeket (én kedvezménnyel vásároltam).

Ezen kívül bármi kellhet, ami már az adott autó állapotától függ, futóműalkatrészek, gumiabroncsok, stb...

Ha jól értem, akkor egy vezérlés + olaj/szűrőcsere saccra 60 JMF? Ezeket nem árt akkor belekalkulálnom a "vételárba", itt egy fokkal komolyabb tételnek tűnik anyagilag, mint a Swiftemnél volt :D

Link to comment
Megosztás:

Nagyon köszönöm, hogy megnézted - ráadásul ilyen alaposan... Remélem, nem vesződtél érte sokat, mert akkor sok sörrel jönnék... :) Ismerősön keresztül találtam egy jelöltet, vasárnap megnézem - ha minden jól megy legalábbis, mert messze van ugyan, de elvileg lesz fuvarom oda-vissza. Ha nem az lesz a nyertes, akkor átcsattogok a városon kideríteni, mennyit enged a feléből a kereskedő, mert erre is lenne miért költeni még a vételáron felül, ahogy olvastam a hibalistádat :)

Nem vesződtem sokat,csak megáztam:) Munkaidőben voltam ott céges kocsival.Az még eszembe jutott közben,hogy nem 2005-ös hanem 2004-es.Legalábbis a kereskedő ezt mondta.A kollégámé is JEW rendszámú és az is 2004-es volt.Nem tudom a hirdetésben miért írt 2005-öt.A motorháztetőben van zajszigetelő,de megette félig a nyest.Az biztos,hogy lenne rá mit költeni.Kapásból 4 nyári gumi.Olajak szűrők szokásos dolgok,bár ez mindegyiknél szükséges.Villog a szegénységjelző is benne,úgyhogy első út a kútra vezet:)

Link to comment
Megosztás:

Ha jól értem, akkor egy vezérlés + olaj/szűrőcsere saccra 60 JMF? Ezeket nem árt akkor belekalkulálnom a "vételárba", itt egy fokkal komolyabb tételnek tűnik anyagilag, mint a Swiftemnél volt :D

Nálam komplett vezérlés csere vízpumpával, görgőkkel, munkadíjjal együtt 70 ezer Ft volt, az olajcsere szűrőkkel mindennel egy 10es de sokan cserélik otthon is itt a fórumon is, ha a munkadíjat meg akarod spórolni akkor meg tudod te is csinálni. :) Nekem egy caravan van 2000 évjárat, gondom még nem volt vele csak a kopó alkatrészek mint pl a stabipálca. 180ezer km 1.6 benzin. A tetőkárpitot nézd meg mindenképp, az is egy gyengepont, tavasszal belefutottam, meglógott és újra kellett kárpitoztassam, egy 20as volt meg két nap munka mire kiszedtem és visszaraktam. Beázás nem volt egyszerűen csak a szivacs szétporlad ami a kárpit alatt van. Hirtelen ennyi jut eszembe. :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Lezüllői úti nepper. No way! De te tudod... A jobb eleje tuti törött, ott semmi sem illeszkedik jól. Az, hogy elüt a lökhárító színe, az lenne a normális (gyárilag is elüt!); gyanús, ha nem üt el - mint pl. ennél a hátulja...

Évjáratához képest szerintem túl olcsó. Habár fehér is, kombi is, fapad is.

A héten voltam ennél a kereskedésnél... hááát tuti nem vennék tőlük még egy doboz sört se. Az a tipikus fuxos feszülős izompolós, de kövér, nagyon menő vagyok emberkék. Amit hirdettek kocsit (nem Opel ;) az állításuk szerint szalon állapot volt... jahh csak le lett fújva 2 elem, mert kicsit karcos volt, végighúztam a kezem a motorháztetőn és olyan volt, mint a smirgli

tehát nem ajánlom őket

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A héten voltam ennél a kereskedésnél... hááát tuti nem vennék tőlük még egy doboz sört se. Az a tipikus fuxos feszülős izompolós, de kövér, nagyon menő vagyok emberkék. Amit hirdettek kocsit (nem Opel ;) az állításuk szerint szalon állapot volt... jahh csak le lett fújva 2 elem, mert kicsit karcos volt, végighúztam a kezem a motorháztetőn és olyan volt, mint a smirgli

tehát nem ajánlom őket

Én is ilyen emberrel beszéltem,bár fux nem volt rajta sem izompóló,csak simán dagadt volt.Teljesen normálisnak tűnt ahogy beszéltünk.Nagyon Hondás volt:) Minden 3.ember kövér állítólag.Ha jó egy kocsi nekem mindegy hogy néz ki a kereskedő.Nem az embert akarom hazavinni:)

Link to comment
Megosztás:

Én is ilyen emberrel beszéltem,bár fux nem volt rajta sem izompóló,csak simán dagadt volt.Teljesen normálisnak tűnt ahogy beszéltünk.Nagyon Hondás volt:) Minden 3.ember kövér állítólag.Ha jó egy kocsi nekem mindegy hogy néz ki a kereskedő.Nem az embert akarom hazavinni:)

nem a kövérsége a baj, hanem a stílusa. egyszerűen nem nézed ki belőle a korrektséget ! persze lehet hogy csak nekem vannak előítéleteim ...

Link to comment
Megosztás:

nem a kövérsége a baj, hanem a stílusa. egyszerűen nem nézed ki belőle a korrektséget ! persze lehet hogy csak nekem vannak előítéleteim ...

Ja így már más:) A korrektséget én sem nézem ki egy kereskedőből sem.Jó a kocsi vagy nem engem csak ez érdekel.Csontinál is néztem régen Passatot,meg egyéb murvás "fiúknál" ott sem vártam el semmi tisztességet.Ők ebből élnek,hogy becsapnak ha tudnak.Nincs is ezzel semmi bajom.

Link to comment
Megosztás:

Nálam komplett vezérlés csere vízpumpával, görgőkkel, munkadíjjal együtt 70 ezer Ft volt, az olajcsere szűrőkkel mindennel egy 10es de sokan cserélik otthon is itt a fórumon is, ha a munkadíjat meg akarod spórolni akkor meg tudod te is csinálni. :) Nekem egy caravan van 2000 évjárat, gondom még nem volt vele csak a kopó alkatrészek mint pl a stabipálca. 180ezer km 1.6 benzin. A tetőkárpitot nézd meg mindenképp, az is egy gyengepont, tavasszal belefutottam, meglógott és újra kellett kárpitoztassam, egy 20as volt meg két nap munka mire kiszedtem és visszaraktam. Beázás nem volt egyszerűen csak a szivacs szétporlad ami a kárpit alatt van. Hirtelen ennyi jut eszembe. :)

Köszi, így nagyjából azért már be tudom lőni a várható pengőveszteséget a kötelező jellegű cserékre.

Hatványozottan hasznos info, mert nemrég értem haza - szép túra volt ez a mai, de olybá tűnik, hogy eredményes...

'99-es, fekete Caravan, valamivel 200e fölötti km-el, korrekt alkuval (nem az ár lett kevesebb, hanem a kereskedő csináltat meg olyan dolgokat, amiket egyébként a vevő félnek kellett volna, ezek javarészt esztétikai hibák, törött tükör, ilyesmi). Osztrákiából jött, de ehhez képest egyátalán nem rohad, sem karosszéria, sem alváz fronton. Törött volt ugyan, de nem vészes az eleje, megsaccolva ráfutás lehetett, és még igazítanak is a lakatosmunkán, hogy szebb legyen. Szerkezetlieg nem sérült, a klímahűtőnél is csak a venti burkolata roppant meg egy kicsit felül, a géptetőt gondolom kellett kicsit simogatni, de legalább a lámpái csili-vili fényes újak :). Egyátalán nincs rossz hangja, egy picike füstöt sem ereszt sehol, jól megy, jól áll meg... Velem volt pár hozzáértő, egybehangzó vélemény alapján jó a vétel, úgyhogy bizakodó vagyok, várom a honosítás-átírás lefutását, és egy vezérléscsere után hozom is haza.

Mindenkinek szeretném megköszönni a segítséget, válaszokat, az útmutatást és utánajárást, ami végül hozzásegített az "új családtaghoz"! :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi, így nagyjából azért már be tudom lőni a várható pengőveszteséget a kötelező jellegű cserékre.

Hatványozottan hasznos info, mert nemrég értem haza - szép túra volt ez a mai, de olybá tűnik, hogy eredményes...

'99-es, fekete Caravan, valamivel 200e fölötti km-el, korrekt alkuval (nem az ár lett kevesebb, hanem a kereskedő csináltat meg olyan dolgokat, amiket egyébként a vevő félnek kellett volna, ezek javarészt esztétikai hibák, törött tükör, ilyesmi). Osztrákiából jött, de ehhez képest egyátalán nem rohad, sem karosszéria, sem alváz fronton. Törött volt ugyan, de nem vészes az eleje, megsaccolva ráfutás lehetett, és még igazítanak is a lakatosmunkán, hogy szebb legyen. Szerkezetlieg nem sérült, a klímahűtőnél is csak a venti burkolata roppant meg egy kicsit felül, a géptetőt gondolom kellett kicsit simogatni, de legalább a lámpái csili-vili fényes újak :). Egyátalán nincs rossz hangja, egy picike füstöt sem ereszt sehol, jól megy, jól áll meg... Velem volt pár hozzáértő, egybehangzó vélemény alapján jó a vétel, úgyhogy bizakodó vagyok, várom a honosítás-átírás lefutását, és egy vezérléscsere után hozom is haza.

Mindenkinek szeretném megköszönni a segítséget, válaszokat, az útmutatást és utánajárást, ami végül hozzásegített az "új családtaghoz"! :)

Sok-sok balesetmentes km-t.Képeket majd rakjál fel a kocsiról.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.