Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

10 légzsákos G Astra van. Hogy hogy is jön ez ki...

Tudtommal 8 légzsák van a fullosban: vezető- és utasoldali a műszerfalban, a két oldallégzsák az ülésekben, két fejlégzsák az A-oszlopban, és a két függönylégzsák a tetőív alatt az A-oszlop folytatásaként egészen hátra a C-oszlopig.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

Egy elég spéci műszaki problémám van, amin már több szakszervíz, szerelő elvérzett.Ezennel utolsó bizalmamat ebbe a fórumba fektetem hátha tud valaki segíteni.

Az autó 98-as évjáratú 1.8-as.A probléma: ha a motor alapjáraton 2-3 percnél tovább duruzsol, kigyullad a motorelektronika hibajalző és a következő indításig égve marad.Sem a motor járásában, sem fogyasztásban, sem zöldkártya vizsgálatnál nem tapasztaltam semmi változást a hibajelző működésekor.Ha leállítom és újra indítom elalszik.

Próbáltam alapjárati fordulatszámnál kicsit jobban pörgetni a motort (900-1000 körül) ilyenkor nem gyulladt ki a lámpa.

A szakszervíz diagnosztika először lambda szonda hibát jelzett, ezt kétszer is kicserélték pár hónapon belül, de nem hozott változást.Ezután a leömlőt cserélték hasonló céllal, de a hiba továbbra is megmaradt.

Ami azt illeti az autó így is használható, megbízható és ezt leszámítva semmi problémám vele, mégis örülnék ha megoldódna ez a hibajelző ügy (elsősorban azért mert nem szeretném ilyen titokzatos hibával eladni-ha esetleg sor kerülne ilyesmire, másrészt műszakin is rezgett már a léc a hibajelző miatt.)

Bármilyen segítségnek, tippnek nagyon örülnék.Előre is köszi a válaszokat! :smartass:

Elküldve

Na, most már én is kíváncsi lettem, mert nekem is hasonló módon gyullad ki (sok lámpánál ácsorgás vagy autópályáról városba beérve) és alszik el (újraindítás) a lámpa. Szintén lambdaszondát hoz hibaüzenetnek, de szép lassan utánajárok, és nekifekszem a problémának, mert én is régóta látom azt a lámpát, bár sok vizet tényleg nem zavar...

Sziasztok

Egy elég spéci műszaki problémám van, amin már több szakszervíz, szerelő elvérzett.Ezennel utolsó bizalmamat ebbe a fórumba fektetem hátha tud valaki segíteni.

Az autó 98-as évjáratú 1.8-as.A probléma: ha a motor alapjáraton 2-3 percnél tovább duruzsol, kigyullad a motorelektronika hibajalző és a következő indításig égve marad.Sem a motor járásában, sem fogyasztásban, sem zöldkártya vizsgálatnál nem tapasztaltam semmi változást a hibajelző működésekor.Ha leállítom és újra indítom elalszik.

Próbáltam alapjárati fordulatszámnál kicsit jobban pörgetni a motort (900-1000 körül) ilyenkor nem gyulladt ki a lámpa.

A szakszervíz diagnosztika először lambda szonda hibát jelzett, ezt kétszer is kicserélték pár hónapon belül, de nem hozott változást.Ezután a leömlőt cserélték hasonló céllal, de a hiba továbbra is megmaradt.

Ami azt illeti az autó így is használható, megbízható és ezt leszámítva semmi problémám vele, mégis örülnék ha megoldódna ez a hibajelző ügy (elsősorban azért mert nem szeretném ilyen titokzatos hibával eladni-ha esetleg sor kerülne ilyesmire, másrészt műszakin is rezgett már a léc a hibajelző miatt.)

Bármilyen segítségnek, tippnek nagyon örülnék.Előre is köszi a válaszokat! :smartass:

Elküldve

Sziasztok

Egy elég spéci műszaki problémám van, amin már több szakszervíz, szerelő elvérzett.Ezennel utolsó bizalmamat ebbe a fórumba fektetem hátha tud valaki segíteni.

Az autó 98-as évjáratú 1.8-as.A probléma: ha a motor alapjáraton 2-3 percnél tovább duruzsol, kigyullad a motorelektronika hibajalző és a következő indításig égve marad.Sem a motor járásában, sem fogyasztásban, sem zöldkártya vizsgálatnál nem tapasztaltam semmi változást a hibajelző működésekor.Ha leállítom és újra indítom elalszik.

Próbáltam alapjárati fordulatszámnál kicsit jobban pörgetni a motort (900-1000 körül) ilyenkor nem gyulladt ki a lámpa.

A szakszervíz diagnosztika először lambda szonda hibát jelzett, ezt kétszer is kicserélték pár hónapon belül, de nem hozott változást.Ezután a leömlőt cserélték hasonló céllal, de a hiba továbbra is megmaradt.

Ami azt illeti az autó így is használható, megbízható és ezt leszámítva semmi problémám vele, mégis örülnék ha megoldódna ez a hibajelző ügy (elsősorban azért mert nem szeretném ilyen titokzatos hibával eladni-ha esetleg sor kerülne ilyesmire, másrészt műszakin is rezgett már a léc a hibajelző miatt.)

Bármilyen segítségnek, tippnek nagyon örülnék.Előre is köszi a válaszokat! :smartass:

Az se mindegy milyen márkájú lamda ment bele (szerintem).

A gagyit nem szeretik...

Elküldve

Amennyiben kb. 2x50e Ft-ot hagytál ott anyagra, úgy esélyes, hogy gyárit kaptál.

Opel szervízben cserélték mindkét alkalommal.Gondolom gyárit tettek bele.
Vagy erre inkább ne kössek fogadást? :D

Elküldve

Igen annyi tuti hogy volt.

Bár csak az elsőt kellett fizetnem, a másodikat garanciában cserélték mivel nem szűnt meg a hiba és azt gondolták, hogy a lambda szonda volt rossz..

Na de aztán ez sem oldotta meg a problémát.

Elküldve

Simán elképzelem, hogy kiszámlázzák a gyárit, és beleteszik a gagyit...

Bár másodjára talán lenne annyi eszük, hogy jót tesznek bele.

De az is lehet, hogy simán garanciában kicserélték a gagyit gagyira :D

Úgy megmaradt a haszon is, és lehet még tovább játszani az alkatrészcserelősdit... :D

Elküldve

Sziasztok. Nemtudom jó helyen járok e. Van egy opel astra g 2.0 tdi. 2 hónapja a szerelőnél van és olyanokat csinál hogy beindul jár egy 5 percet megáll és nem lehet be indítani. Adagoló meglett nézve semmi baja. Az adagolón valami elektronika ment állítólag fosni de azt is megcsinálták viszont így sem indul már mindent átnéztek még sem jó. Mi lehet a baj? Tudnátok segíteni?

Elküldve

Sziasztok. Nemtudom jó helyen járok e. Van egy opel astra g 2.0 tdi. 2 hónapja a szerelőnél van és olyanokat csinál hogy beindul jár egy 5 percet megáll és nem lehet be indítani. Adagoló meglett nézve semmi baja. Az adagolón valami elektronika ment állítólag fosni de azt is megcsinálták viszont így sem indul már mindent átnéztek még sem jó. Mi lehet a baj? Tudnátok segíteni?

Nem,menj át a dízel topicba

Elküldve

Sziasztok!

Újra opeles leszek 1 hét múlva kerül hozzám egy G Astra 1.8 16V automata 130000km-rel vezetett szervizkönyves. Az első opelem A omega volt 2.0 benzines motorral, 4 év alatt a kötelezőkön kívül egy vizpumpát cseréltem. Remélem ezzel a tipussal sem lessz több gondom.

Tapasztalatok az 1.8 as motorral?

Üdv:Gabesz

Elküldve
hosszug, on 04 Apr 2015 - 3:52 PM, said:

Sziasztok!

Újra opeles leszek 1 hét múlva kerül hozzám egy G Astra 1.8 16V automata 130000km-rel vezetett szervizkönyves. Az első opelem A omega volt 2.0 benzines motorral, 4 év alatt a kötelezőkön kívül egy vizpumpát cseréltem. Remélem ezzel a tipussal sem lessz több gondom.

Tapasztalatok az 1.8 as motorral?

Üdv:Gabesz

Üdv! A régebbi Opel motorok igen egyszerűek voltak, ennélfogva a hibalehetőségük is kisebb. Nehéz összehasonlítani a 2000-es években gyártottakkal. Nekem is kevesebb szerelnivalóm volt a C20NE-motoros Calibrán, mint az Astrán. Ettől függetlenül az 1.8-as motorokat jónak tartom, megfelelő üzemeltetés és karbantartás esetén kevés gond van velük.

Sok örömteli kilométert kívánok az autóhoz!

  • Like 1
Elküldve

Üdv! A régebbi Opel motorok igen egyszerűek voltak, ennélfogva a hibalehetőségük is kisebb. Nehéz összehasonlítani a 2000-es években gyártottakkal. Nekem is kevesebb szerelnivalóm volt a C20NE-motoros Calibrán, mint az Astrán. Ettől függetlenül az 1.8-as motorokat jónak tartom, megfelelő üzemeltetés és karbantartás esetén kevés gond van velük.

Sok örömteli kilométert kívánok az autóhoz!

Szintén C20NE-motoros volt az omega is 310.000km rel adtam el és ami napig, teszi a kilométereket. Remélem az astrában sem fogok csalódni. Köszönöm a választ.

Üdv

Elküldve

Ésszerű (ha nem a legésszerűbb) választás a fenntartási költségek illetve dinamika tekintetében.

Egyébként nekem is Omegám volt előtte egy sorhatos Omega "A" 2.6 (C26NE). Sajnos a fogyasztása miatt meg kellett válnom tőle. Ég és föld a különbség az Astrám javára.

Sziasztok!

Újra opeles leszek 1 hét múlva kerül hozzám egy G Astra 1.8 16V automata 130000km-rel vezetett szervizkönyves. Az első opelem A omega volt 2.0 benzines motorral, 4 év alatt a kötelezőkön kívül egy vizpumpát cseréltem. Remélem ezzel a tipussal sem lessz több gondom.

Tapasztalatok az 1.8 as motorral?

Üdv:Gabesz

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok. Mai naptól én is G Astra tulajdonos lettem, még barátkozom a géppel. Biztos elkell majd egy kis segítség, látom itt sok segítőkész opel társ van :)

Elküldve
hosszug, on 14 Apr 2015 - 8:27 PM, said:

Sziasztok. Mai naptól én is G Astra tulajdonos lettem, még barátkozom a géppel. Biztos elkell majd egy kis segítség, látom itt sok segítőkész opel társ van :)

Szia! Megvetted az 1.8-ast?

Elküldve

Dől a G Astra az országba, hamarosan esni fog az áruk. Ez az 1.8 se fog 700-750-nél többét elkelni. Azért 900 körül bőven van minden más is, még az évjáratban se kell kompromisszum.

Elküldve

Dől a G Astra az országba, hamarosan esni fog az áruk. Ez az 1.8 se fog 700-750-nél többét elkelni. Azért 900 körül bőven van minden más is, még az évjáratban se kell kompromisszum.

Kicsivel többért H Astrát is ki lehet fogni,nem 250 ezret futott dízelt :icon1:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.