csicsó Elküldve Március1, 2015 Megoszt Elküldve Március1, 2015 De az nem is láncos motor mint amiről szó van a hsz-ben... Az igaz :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március2, 2015 Megoszt Elküldve Március2, 2015 10 légzsákos G Astra van. Hogy hogy is jön ez ki...Tudtommal 8 légzsák van a fullosban: vezető- és utasoldali a műszerfalban, a két oldallégzsák az ülésekben, két fejlégzsák az A-oszlopban, és a két függönylégzsák a tetőív alatt az A-oszlop folytatásaként egészen hátra a C-oszlopig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrej916 Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Sziasztok Egy elég spéci műszaki problémám van, amin már több szakszervíz, szerelő elvérzett.Ezennel utolsó bizalmamat ebbe a fórumba fektetem hátha tud valaki segíteni. Az autó 98-as évjáratú 1.8-as.A probléma: ha a motor alapjáraton 2-3 percnél tovább duruzsol, kigyullad a motorelektronika hibajalző és a következő indításig égve marad.Sem a motor járásában, sem fogyasztásban, sem zöldkártya vizsgálatnál nem tapasztaltam semmi változást a hibajelző működésekor.Ha leállítom és újra indítom elalszik. Próbáltam alapjárati fordulatszámnál kicsit jobban pörgetni a motort (900-1000 körül) ilyenkor nem gyulladt ki a lámpa. A szakszervíz diagnosztika először lambda szonda hibát jelzett, ezt kétszer is kicserélték pár hónapon belül, de nem hozott változást.Ezután a leömlőt cserélték hasonló céllal, de a hiba továbbra is megmaradt. Ami azt illeti az autó így is használható, megbízható és ezt leszámítva semmi problémám vele, mégis örülnék ha megoldódna ez a hibajelző ügy (elsősorban azért mert nem szeretném ilyen titokzatos hibával eladni-ha esetleg sor kerülne ilyesmire, másrészt műszakin is rezgett már a léc a hibajelző miatt.) Bármilyen segítségnek, tippnek nagyon örülnék.Előre is köszi a válaszokat! :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Március18, 2015 Megoszt Elküldve Március18, 2015 Na, most már én is kíváncsi lettem, mert nekem is hasonló módon gyullad ki (sok lámpánál ácsorgás vagy autópályáról városba beérve) és alszik el (újraindítás) a lámpa. Szintén lambdaszondát hoz hibaüzenetnek, de szép lassan utánajárok, és nekifekszem a problémának, mert én is régóta látom azt a lámpát, bár sok vizet tényleg nem zavar... Sziasztok Egy elég spéci műszaki problémám van, amin már több szakszervíz, szerelő elvérzett.Ezennel utolsó bizalmamat ebbe a fórumba fektetem hátha tud valaki segíteni. Az autó 98-as évjáratú 1.8-as.A probléma: ha a motor alapjáraton 2-3 percnél tovább duruzsol, kigyullad a motorelektronika hibajalző és a következő indításig égve marad.Sem a motor járásában, sem fogyasztásban, sem zöldkártya vizsgálatnál nem tapasztaltam semmi változást a hibajelző működésekor.Ha leállítom és újra indítom elalszik. Próbáltam alapjárati fordulatszámnál kicsit jobban pörgetni a motort (900-1000 körül) ilyenkor nem gyulladt ki a lámpa. A szakszervíz diagnosztika először lambda szonda hibát jelzett, ezt kétszer is kicserélték pár hónapon belül, de nem hozott változást.Ezután a leömlőt cserélték hasonló céllal, de a hiba továbbra is megmaradt. Ami azt illeti az autó így is használható, megbízható és ezt leszámítva semmi problémám vele, mégis örülnék ha megoldódna ez a hibajelző ügy (elsősorban azért mert nem szeretném ilyen titokzatos hibával eladni-ha esetleg sor kerülne ilyesmire, másrészt műszakin is rezgett már a léc a hibajelző miatt.) Bármilyen segítségnek, tippnek nagyon örülnék.Előre is köszi a válaszokat! :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Március20, 2015 Megoszt Elküldve Március20, 2015 Sziasztok Egy elég spéci műszaki problémám van, amin már több szakszervíz, szerelő elvérzett.Ezennel utolsó bizalmamat ebbe a fórumba fektetem hátha tud valaki segíteni. Az autó 98-as évjáratú 1.8-as.A probléma: ha a motor alapjáraton 2-3 percnél tovább duruzsol, kigyullad a motorelektronika hibajalző és a következő indításig égve marad.Sem a motor járásában, sem fogyasztásban, sem zöldkártya vizsgálatnál nem tapasztaltam semmi változást a hibajelző működésekor.Ha leállítom és újra indítom elalszik. Próbáltam alapjárati fordulatszámnál kicsit jobban pörgetni a motort (900-1000 körül) ilyenkor nem gyulladt ki a lámpa. A szakszervíz diagnosztika először lambda szonda hibát jelzett, ezt kétszer is kicserélték pár hónapon belül, de nem hozott változást.Ezután a leömlőt cserélték hasonló céllal, de a hiba továbbra is megmaradt. Ami azt illeti az autó így is használható, megbízható és ezt leszámítva semmi problémám vele, mégis örülnék ha megoldódna ez a hibajelző ügy (elsősorban azért mert nem szeretném ilyen titokzatos hibával eladni-ha esetleg sor kerülne ilyesmire, másrészt műszakin is rezgett már a léc a hibajelző miatt.) Bármilyen segítségnek, tippnek nagyon örülnék.Előre is köszi a válaszokat! :smartass: Az se mindegy milyen márkájú lamda ment bele (szerintem). A gagyit nem szeretik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrej916 Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Opel szervízben cserélték mindkét alkalommal.Gondolom gyárit tettek bele. Vagy erre inkább ne kössek fogadást? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Március22, 2015 Megoszt Elküldve Március22, 2015 Amennyiben kb. 2x50e Ft-ot hagytál ott anyagra, úgy esélyes, hogy gyárit kaptál. Opel szervízben cserélték mindkét alkalommal.Gondolom gyárit tettek bele. Vagy erre inkább ne kössek fogadást? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrej916 Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 Igen annyi tuti hogy volt. Bár csak az elsőt kellett fizetnem, a másodikat garanciában cserélték mivel nem szűnt meg a hiba és azt gondolták, hogy a lambda szonda volt rossz.. Na de aztán ez sem oldotta meg a problémát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Március23, 2015 Megoszt Elküldve Március23, 2015 Simán elképzelem, hogy kiszámlázzák a gyárit, és beleteszik a gagyit... Bár másodjára talán lenne annyi eszük, hogy jót tesznek bele. De az is lehet, hogy simán garanciában kicserélték a gagyit gagyira :D Úgy megmaradt a haszon is, és lehet még tovább játszani az alkatrészcserelősdit... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrej916 Elküldve Március26, 2015 Megoszt Elküldve Március26, 2015 Esetleg tudna valaki ajánlani egy opel specialistát aki egy kicsit tovább lát a szám.gépes diagnosztikánál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szpeki Elküldve Március28, 2015 Megoszt Elküldve Március28, 2015 (edited) szorry elírtam.. nem ebbe a fórumba szerettem volna... kijavítottam! Módosítva Március28, 2015 : szpeki Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomasz89 Elküldve Április1, 2015 Megoszt Elküldve Április1, 2015 Sziasztok. Nemtudom jó helyen járok e. Van egy opel astra g 2.0 tdi. 2 hónapja a szerelőnél van és olyanokat csinál hogy beindul jár egy 5 percet megáll és nem lehet be indítani. Adagoló meglett nézve semmi baja. Az adagolón valami elektronika ment állítólag fosni de azt is megcsinálták viszont így sem indul már mindent átnéztek még sem jó. Mi lehet a baj? Tudnátok segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április1, 2015 Megoszt Elküldve Április1, 2015 Sziasztok. Nemtudom jó helyen járok e. Van egy opel astra g 2.0 tdi. 2 hónapja a szerelőnél van és olyanokat csinál hogy beindul jár egy 5 percet megáll és nem lehet be indítani. Adagoló meglett nézve semmi baja. Az adagolón valami elektronika ment állítólag fosni de azt is megcsinálták viszont így sem indul már mindent átnéztek még sem jó. Mi lehet a baj? Tudnátok segíteni? Nem,menj át a dízel topicba Link to comment Megosztás: More sharing options...
hosszug Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Sziasztok! Újra opeles leszek 1 hét múlva kerül hozzám egy G Astra 1.8 16V automata 130000km-rel vezetett szervizkönyves. Az első opelem A omega volt 2.0 benzines motorral, 4 év alatt a kötelezőkön kívül egy vizpumpát cseréltem. Remélem ezzel a tipussal sem lessz több gondom. Tapasztalatok az 1.8 as motorral? Üdv:Gabesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 hosszug, on 04 Apr 2015 - 3:52 PM, said: Sziasztok! Újra opeles leszek 1 hét múlva kerül hozzám egy G Astra 1.8 16V automata 130000km-rel vezetett szervizkönyves. Az első opelem A omega volt 2.0 benzines motorral, 4 év alatt a kötelezőkön kívül egy vizpumpát cseréltem. Remélem ezzel a tipussal sem lessz több gondom. Tapasztalatok az 1.8 as motorral? Üdv:Gabesz Üdv! A régebbi Opel motorok igen egyszerűek voltak, ennélfogva a hibalehetőségük is kisebb. Nehéz összehasonlítani a 2000-es években gyártottakkal. Nekem is kevesebb szerelnivalóm volt a C20NE-motoros Calibrán, mint az Astrán. Ettől függetlenül az 1.8-as motorokat jónak tartom, megfelelő üzemeltetés és karbantartás esetén kevés gond van velük. Sok örömteli kilométert kívánok az autóhoz! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hosszug Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Üdv! A régebbi Opel motorok igen egyszerűek voltak, ennélfogva a hibalehetőségük is kisebb. Nehéz összehasonlítani a 2000-es években gyártottakkal. Nekem is kevesebb szerelnivalóm volt a C20NE-motoros Calibrán, mint az Astrán. Ettől függetlenül az 1.8-as motorokat jónak tartom, megfelelő üzemeltetés és karbantartás esetén kevés gond van velük. Sok örömteli kilométert kívánok az autóhoz! Szintén C20NE-motoros volt az omega is 310.000km rel adtam el és ami napig, teszi a kilométereket. Remélem az astrában sem fogok csalódni. Köszönöm a választ. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Április4, 2015 Megoszt Elküldve Április4, 2015 Ésszerű (ha nem a legésszerűbb) választás a fenntartási költségek illetve dinamika tekintetében. Egyébként nekem is Omegám volt előtte egy sorhatos Omega "A" 2.6 (C26NE). Sajnos a fogyasztása miatt meg kellett válnom tőle. Ég és föld a különbség az Astrám javára. Sziasztok! Újra opeles leszek 1 hét múlva kerül hozzám egy G Astra 1.8 16V automata 130000km-rel vezetett szervizkönyves. Az első opelem A omega volt 2.0 benzines motorral, 4 év alatt a kötelezőkön kívül egy vizpumpát cseréltem. Remélem ezzel a tipussal sem lessz több gondom. Tapasztalatok az 1.8 as motorral? Üdv:Gabesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
hosszug Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 Sziasztok. Mai naptól én is G Astra tulajdonos lettem, még barátkozom a géppel. Biztos elkell majd egy kis segítség, látom itt sok segítőkész opel társ van :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 hosszug, on 14 Apr 2015 - 8:27 PM, said: Sziasztok. Mai naptól én is G Astra tulajdonos lettem, még barátkozom a géppel. Biztos elkell majd egy kis segítség, látom itt sok segítőkész opel társ van :) Szia! Megvetted az 1.8-ast? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hosszug Elküldve Április15, 2015 Megoszt Elküldve Április15, 2015 Szia. Igen megvettem, ma intéztem az átírást. Szép olivazöld. Idáig minden ok. Remélem nem lessz vele sok gond. Szia! Megvetted az 1.8-ast? Link to comment Megosztás: More sharing options...
merenyi85 Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Ez megtetszett....: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance_bor_plusz_tempomat_plusz_ulesfutesbp-8903646 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hood 21 Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Ez megtetszett....: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance_bor_plusz_tempo mat_plusz_ulesfutesbp-8903646 Most pont ezt néztem, nagyon baba egy evvel ezelőtt is lehetett volna..... :) Ha jó motorikusan nagyon megérné szerintem ár-étrék arányban. Irigylem a leendő gazdáját!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Dől a G Astra az országba, hamarosan esni fog az áruk. Ez az 1.8 se fog 700-750-nél többét elkelni. Azért 900 körül bőven van minden más is, még az évjáratban se kell kompromisszum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Dől a G Astra az országba, hamarosan esni fog az áruk. Ez az 1.8 se fog 700-750-nél többét elkelni. Azért 900 körül bőven van minden más is, még az évjáratban se kell kompromisszum. Kicsivel többért H Astrát is ki lehet fogni,nem 250 ezret futott dízelt :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 Ez megtetszett....: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.8_16v_elegance_bor_plusz_tempomat_plusz_ulesfutesbp-8903646 890? :blink: Ennyiért szerintem a Coupémat nem tudnám eladni, pedig ugyanez az évjárat és a motor is, csak bőr és faberakás nélkül, ellenben van benne tempomat, Veramon és még sok egyéb... szerintem ez túl van árazva nem kicsit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts