Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Lezüllői útról autót venni, olyan mint 6 golyóval játszani az orosz rulettet...

Egyébként jópár autót megnéztünk mostanában egy ismerősömnek (600-750e Ft környékén), igazán botrányos a kínálat. Nem értékeltem magas árra az én autóm, de ha ezeket árulják és el is tudják adni, akkor az enyém 9... (Végül egy garázsos, 13 éves fauvé lett a befutó 8k feletti áron, 130.000 km-rel, végig vezetett szervizkönyvvel.)

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állok 750e Ft-ot szánnék rá.

Esetleg ránéznétek erre az autóra: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_enjoy-8245820

Pár napja 750e Ft volt most lejjebb vitték az árat 699.000 Ft-ra.

Köszi

Módosítva : Dannert
Link to comment
Megosztás:

Ha sötétkék Caravan lenne,már csekkolnám is,persze nem ennyiért.Szerintem ez iszonyú drága.

Létezik sötétkék Caravan, gyakorisága mint a fehér holló piros pöttyökkel (és olyankor is legtöbbször a Vauxhall variáns kerül elő (az olcsóbb is). Ebay-en szerencsével egy magángyűjteményből* kifoghatsz egyet, de 20-25€-nál nem lesz olcsóbb, sőt. Arra még rájön az x€ szállítási költség, és már is nem annyira drága a linkelt modell. Az én ilyen modellem is úgy készült, hogy Bangkok-ból megrendeltem egy barna "sima" kombit, 23€ volt a modell és 16€ a posta, utána kevertettem az autóm színkódja alapján festéket spray-be töltve, lemarattam a színt, alapozó, festék és lakk. Nagyjából 18 ezerbe meg is állt a mutatvány....

Kérdem én ezek tükrében, egy ezüst Astra G modellt keresőnek 8 ezer Ft sok érte??? Hát...

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1KU4trykPQTlkyED4kMNCit7cc4IDhe7Q15HXV4BVnn98ab675j8n03mgm8M7V2N2fYwV4a4y03QcWYIoSQBNTNuC3KoNVXqSBB&bid=1

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V16xLFNPkbo1k4p8Ter5aG7CFgl7sfwWi2O5M3lQ58uCQoQTdn9hYRCDG6o5bu6S6lL9K9Bea3P81K2m447Icrh4s9U03SOke92b&bid=1

*Üzletben nem kapható/nem beszerezhető, a 2000-es évek elején befejezte a Schuco ezen széria gyártását...

Link to comment
Megosztás:

Létezik sötétkék Caravan, gyakorisága mint a fehér holló piros pöttyökkel (és olyankor is legtöbbször a Vauxhall variáns kerül elő (az olcsóbb is). Ebay-en szerencsével egy magángyűjteményből* kifoghatsz egyet, de 20-25€-nál nem lesz olcsóbb, sőt. Arra még rájön az x€ szállítási költség, és már is nem annyira drága a linkelt modell. Az én ilyen modellem is úgy készült, hogy Bangkok-ból megrendeltem egy barna "sima" kombit, 23€ volt a modell és 16€ a posta, utána kevertettem az autóm színkódja alapján festéket spray-be töltve, lemarattam a színt, alapozó, festék és lakk. Nagyjából 18 ezerbe meg is állt a mutatvány....

Kérdem én ezek tükrében, egy ezüst Astra G modellt keresőnek 8 ezer Ft sok érte??? Hát...

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1KU4trykPQTlkyED4kMNCit7cc4IDhe7Q15HXV4BVnn98ab675j8n03mgm8M7V2N2fYwV4a4y03QcWYIoSQBNTNuC3KoNVXqSBB&bid=1

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V16xLFNPkbo1k4p8Ter5aG7CFgl7sfwWi2O5M3lQ58uCQoQTdn9hYRCDG6o5bu6S6lL9K9Bea3P81K2m447Icrh4s9U03SOke92b&bid=1

*Üzletben nem kapható/nem beszerezhető, a 2000-es évek elején befejezte a Schuco ezen széria gyártását...

Jó az érvelés. Én minap rendeltem J ST-t mert akciós, most 20€+10€, akció nélkül 45€+10€ posta. Ez sem éppen 8k HUF.

https://ck-modelcars.de/en/eur/p/13748/opel-astra-sports-tourer-year-2010-gray-metallic-1-43-minichamps/400049014/

Link to comment
Megosztás:

Létezik sötétkék Caravan, gyakorisága mint a fehér holló piros pöttyökkel (és olyankor is legtöbbször a Vauxhall variáns kerül elő (az olcsóbb is). Ebay-en szerencsével egy magángyűjteményből* kifoghatsz egyet, de 20-25€-nál nem lesz olcsóbb, sőt. Arra még rájön az x€ szállítási költség, és már is nem annyira drága a linkelt modell. Az én ilyen modellem is úgy készült, hogy Bangkok-ból megrendeltem egy barna "sima" kombit, 23€ volt a modell és 16€ a posta, utána kevertettem az autóm színkódja alapján festéket spray-be töltve, lemarattam a színt, alapozó, festék és lakk. Nagyjából 18 ezerbe meg is állt a mutatvány....

Kérdem én ezek tükrében, egy ezüst Astra G modellt keresőnek 8 ezer Ft sok érte??? Hát...

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1KU4trykPQTlkyED4kMNCit7cc4IDhe7Q15HXV4BVnn98ab675j8n03mgm8M7V2N2fYwV4a4y03QcWYIoSQBNTNuC3KoNVXqSBB&bid=1

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V16xLFNPkbo1k4p8Ter5aG7CFgl7sfwWi2O5M3lQ58uCQoQTdn9hYRCDG6o5bu6S6lL9K9Bea3P81K2m447Icrh4s9U03SOke92b&bid=1

*Üzletben nem kapható/nem beszerezhető, a 2000-es évek elején befejezte a Schuco ezen széria gyártását...

Nos,ezen ismeretek tükrében valóban nem sok a 8 ezer. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Astra vásárlás előtt állok. Ismerősömnek van egy szép g astra kombi 2002-2003 körüli 1.6 8 szelep motor nélkül. Hivatalosan lepapirozva drága lenne belerakatni egy 1.7 isuzu diesel motort? Alkatrészeket jó áron tudnék csak papirforma érdekelne.

Tudomásom szerint egy ilyen papírozás a motor beépítés költségeivel együtt akár 2-300.000ft is lehet, mivel eredetileg benzines volt ezért valószínű

hogy nem is lesz olyan egyszerű menet, persze cáfoljatok meg ha tévedek :icon1:

Szerintem vegyél egy gyárilag 1.7es dizelt ha arra vágysz, sok bosszúságot, szívást és bürokratikus ügyintézést elkerülhetsz vele és olcsóbban is jössz ki.

,,ha a járműbe a gyári motor helyett egy másik, nagyobb teljesítményű motort építünk be, az nem típusazonos (a motor kódja nem egyezik az eredetivel), a motor cseréje csak a motorcserét engedélyező, a közlekedési hatóság által kiadott átalakítási engedély megléte esetén végezhető el. Típusazonosnak − és ezért engedélyezési eljárás nélkül cserélhetőnek − csak az a motor minősül, amely az eredetivel gyártmány, hengerűrtartalom és típusjelzés tekintetében maradéktalanul egyezik.''

Forrás: http://totalcar.hu/tanacsok/autojogasz/2009/07/29/motorcsere/

Másik érdekes írás típusidegen motorcserével kapcsolatban, sajnos már nem mai darab de azóta szerintem túl sok minden nem változott;

,,A hivatalos oldal...

...az elkeserítõ. Míg Angliában például a mûszaki vizsga az autó próbapadi megfelelésének tesztjébõl áll: fékhatás, futómûgeometria, rugóstagok épsége, vagy míg Németországban bármi beépíthetõ, ami TüV pecséttel rendelkezik (és garmadával kapni ilyen tuningfelszereléseket!) - nos addig Magyarországon a helyzetünk kritikán aluli, mondhatni "elnyomott". Már a nem típusazonos felni vagy gumiméret használata is a futómû engedély nélküli módosításának minõsül, a sportkormány pedig a kormányszerkezet engedély nélküli módosításának minõsül.

Sokan várják (várták) az EU-csatlakozást, amirõl köztudott autós berkekben, hogy a motorszám, mint egyedi azonosító használatának megszûnését fogja hozni. Azonban ez csak és kizárólag típusazonos motorra vonatkozik. Tehát a motor típusa nem változhat meg! Márkán belül sem, ami azt jelenti, hogy a motor típuskódja azonos kell, hogy legyen, ezt pedig a motorszámból meg tudják állapítani. Persze "közel azonos" motoroknál nem biztos, hogy észreveszik, például egy kisebb hathengeres soros motort egy nagyobbra cserélve, típuson belül, nem biztos, hogy megbukunk - az elsõ eredetvizsgáig.''

Forrás: http://mindenamituning.uw.hu/motor_csereje_mas_tipusera.htm

Üdv

Módosítva : Tom86
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt állok 750e Ft-ot szánnék rá.

Esetleg ránéznétek erre az autóra: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_enjoy-8245820

Pár napja 750e Ft volt most lejjebb vitték az árat 699.000 Ft-ra.

Köszi

Akkor viszik lejjebb az árat, ha nincs rá elég érdeklődő. Ez már alapból gyanús, de lehet csak a sedan volta miatt van. Képekről nem sok mindent lehet látni, el kell menni megnézni, kipróbálni.

Próbáld ki nagy sebességnél is - 100 fölött, vidd el opel-be átnézetni (5000 ft kb, ha jól emlékszem), - ha nem engedik, hagyd ott őket, ha valami nagyon durva dolog van a kocsival, az átvizsgáláson kiderül, de azért olyan túl sok mindent nem tudnak megnézni szétszedés nélkül, úgyhogy a menetpróba a legfontosabb.

Figyelj oda, hogy hidegen hogy jár a motor, mennyire csattognak a hidrotőkék, szelepek. Mozgasd meg a kasztnit elöl-hátul, mennyire imbolyog, milyen hamar áll meg (lengéscsillapító, ha nagyon szar már, akkor sokáig imbolyog, rugózik)

Próbáld ki mindkét kulcsot, hogy indul e vele a kocsi, nyitja e a zárakat - csomagtartót is (távirányító működik e).

A lényeg annyi, hogy egy ennyi idős kocsira biztosan költeni kell, marha nagy mázli kell ahhoz, hogy olyat fogj ki, amiben pont mindent megcsináltak, de az megint gyanús, hogy akkor miért adja el mégis? Lehet van valami rejtett hibája. Általában akkor adnak el egy autót, ha túl sokat kéne költeni rá, hogy helyrehozzák/szinten tartsák (vezérlés, fékek, gátlók, gumik, egy-két kerékcsapágy és ezek csak kopó-fogyó dolgok, de minden együtt sok százezer ft)

Nézd meg, hogy a gumik mikoriak, ha egyből új gumit kell venned rá az 60-80ezer ft. Kipufogó állapotát megmondják az átvizsgálásnál, ha nagyon gáz megint 50-60ezer ft, ha a középsőt és hátsót is cserélni kell.

Ha ráérsz kocsikat nézegetni, biztos találsz egy olyat, amire remélhetőleg keveset kell költeni, de ha sürgős, akkor vedd meg az elsőt aminek rendben van a története és előreláthatólag nem kell mindent cserélni rajta azonnal, hogy biztonságosan használd (1-2 éven belül úgyis költesz rá 1-2 százezret). Amennyi időt eltöltesz a kocsik nézegetésével, meg a benzinköltség, már simán kijön egy új vezérlés fele. :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Astra G Caravan 1.6 8V (z16se) 2001-es autó.

Mi a véleményetek erről a motorról, mire kell esetleg figyelni, van-e valakinek esetleg ilyen típusa és mik a tapasztalatok?

Előre is köszi ;)

Ha jól tudom ez a c16se "modernebb" változata

Az a motor egy nagyon jól eltalált konstrukció.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Astra G Caravan 1.6 8V (z16se) 2001-es autó.

Mi a véleményetek erről a motorról, mire kell esetleg figyelni, van-e valakinek esetleg ilyen típusa és mik a tapasztalatok?

Előre is köszi ;)

Amikor autóvásárlásra adtuk a fejünket a párommal, akkor ilyen motorral szerelt példányt kerestem de értelmes távolságon belül egy normális állapotú sem volt, így lett a 16v. Szerintem az egyik legjobb motor megbízhatósági/tartóssági szempontból (ha megkapta amit meg kell adni egy motornak). Nem a leghalkabb vagy legkifinomultabb és nem is a legtakarékosabb a benzinesek közt, de a megbízhatóságban -talán- mindent visz.

Link to comment
Megosztás:

Amikor autóvásárlásra adtuk a fejünket a párommal, akkor ilyen motorral szerelt példányt kerestem de értelmes távolságon belül egy normális állapotú sem volt, így lett a 16v. Szerintem az egyik legjobb motor megbízhatósági/tartóssági szempontból (ha megkapta amit meg kell adni egy motornak). Nem a leghalkabb vagy legkifinomultabb és nem is a legtakarékosabb a benzinesek közt, de a megbízhatóságban -talán- mindent visz.

Köszi a választ!

Nekem most úgy néz ki sikerült egy normálisabb állapotút találnom. Ha minden jól megy jövőhéten nálam lesz. (Még a forgalomba helyezése hárta van, ezért kell várnom rá)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel Astra G sedant szeretnék vásárolni, és érdeklődnék a tipus iránt.

Nem zavaró hogy a hátsó ablakon nincs ablaktörlő? pl nagyobb esőben autópályán?

üdv Nándi

Még az 5 ajtósra sem csapja fel. ;) Nem olyan, mint pl más kocsi (Corsa, unto), hogy kapásból felkeveri oda a koszos vizet.

Link to comment
Megosztás:

azért jól gondold meg azt a 4 ajtót...

és nem azért mert koszos lesz az ablak vagy sem...

nagyon pici az a csomagtér nyílás .

Megerősítem!

A formája még mindig nagyon tetszik, de ha újra autót vennék akkor csakis kombi lenne! Főleg 2 gyerekkel mögöttem!

Link to comment
Megosztás:

Megerősítem!

A formája még mindig nagyon tetszik, de ha újra autót vennék akkor csakis kombi lenne! Főleg 2 gyerekkel mögöttem!

Csak a kombi !

Mielőtt megvettük, a nejem állandóan morgott, hogy miért kell nekünk ekkora autó. Az első hosszabb utazás a gyerekkel, és igazat adott nekem. Szereltem be tolató kamerát, most már ő is meri vezetni.

Link to comment
Megosztás:

Mi most egy céges octavia sedan-al mentünk Csehországba 4-en. Rohadt nagy a csomagtér, és lehetett bele pakolni minden további nélkül. Hazafelé fullon volt a csomagtartó. Korábban céges astra g sedan-al ugyanez a helyzet, nem volt hiányérzetem. Első kocsim egy P.....t sedan volt, mindent bele tudtam tenni. A hátsó ülésre simán befért egy 4 hangszórós gitárláda (750x750x370). Egy elvileg kisebb D....o Lanos sedan csomagtartójába szintén belement ugyanez a láda, igaz ott kicsit előre kellett dönteni a hátsó ülést. 2-3 centi hiányzott. Ezért nem értem a tiltakozást a sedan ellen. Jó, lehet pakolni az 5 ajtósba is, de akkor nem ülnek a hátsó ülésen... Teli kocsinál még mindig jóval nagyobb a sedan csomagtere. Persze nyilván a kombi a király, ez tény.

Voltam én már 2 gyerekkel nyaralni egy D....o Tico-val :D

Élmény volt... :D

Megvolt a maga hangulata... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.