zotya975 Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 Sziasztok. Tud valaki abban segíteni, hogy astra f-nél a külső kilincset az idők folyamán kicsit lötyögősek, lazák lettek, főleg, amik többet voltak használva. Mit lehet vele csinálni, hogy feszes legyen, hol kell kezdeni? Mi kell hozzá, van e esetleg erről v.mi szerelési leírás? Köszi előre is, újítom fel az astrát több lépcsőben amúgy..... Üdv, az a megoldás hogy ki kell szedni a kilincset, ugye először az ajtókárpitot kell leszedni aztán 2 csavar fogja a kilincset, meg ki kell akasztani a mechanikáról. Aztán lehet a rugón hajlítani hogy erősebb legyen. Én le szoktam reszelni a kilincs tengelyéről azokat a kis fém kiugrásokat, mert szerintem ha csak simán kiütöd oldalra akkor törik a műanyag. Ha odaérsz úgyis meglátod miről beszélek. Ott vannak a kis fém kiugrások meg ott van mellette a rugó is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április6, 2014 Megoszt Elküldve Április6, 2014 Sziasztok. Tud valaki abban segíteni, hogy astra f-nél a külső kilincset az idők folyamán kicsit lötyögősek, lazák lettek, főleg, amik többet voltak használva. Mit lehet vele csinálni, hogy feszes legyen, hol kell kezdeni? Mi kell hozzá, van e esetleg erről v.mi szerelési leírás? Köszi előre is, újítom fel az astrát több lépcsőben amúgy..... valszeg el is lehet törve a rugó Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Tankajtó körűl ki van rohadva a lemez,műszakin probléma lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Tankajtó körűl ki van rohadva a lemez,műszakin probléma lehet? Elméletileg csak a statikai gyengülést okozó rozsdát nézik, a karosszérián sem lehetnek nagyobb lyukak a felületi rozsdával nem foglalkoznak. Ha nagyon csúnya akkor vegyél valami kittet, és a műszaki előtt drótkefézd átt javítsd le vele, meg fújd le valami hasonló festékkel hogy ne legyen szembetűnő a rozsda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Elméletileg csak a statikai gyengülést okozó rozsdát nézik, a karosszérián sem lehetnek nagyobb lyukak a felületi rozsdával nem foglalkoznak. Ha nagyon csúnya akkor vegyél valami kittet, és a műszaki előtt drótkefézd átt javítsd le vele, meg fújd le valami hasonló festékkel hogy ne legyen szembetűnő a rozsda. Akkor nem piszkálom,ha nem muszáj. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Akkor nem piszkálom,ha nem muszáj. :D Én is megvettem a javítólemezt de aztán nem tettem be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 Én is megvettem a javítólemezt de aztán nem tettem be. ...így műszaki előtt minden peták jól jön amit nem kell elkölteni.Még ezután viszem előzetes vizsgára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 ...így műszaki előtt minden peták jól jön amit nem kell elkölteni.Még ezután viszem előzetes vizsgára. Ott úgyis felírják mit kell megcsinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóth Balázs Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 A hátsó lökhárító(sedan) mely pontokon van felfogatva. Az egyik csavar lelazult és most a bal oldal "ráesik" a kipufogóra + rezonál is. Megköszönném ha valaki(zotya :D) akár képekkel is tudná segíteni a munkát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 A hátsó lökhárító(sedan) mely pontokon van felfogatva. Az egyik csavar lelazult és most a bal oldal "ráesik" a kipufogóra + rezonál is. Megköszönném ha valaki(zotya :D) akár képekkel is tudná segíteni a munkát. Hát nem tudom a sedánnál hogyan van, a caravannal van 2 nagy csavar a hátsó fronton, az egyiket a pótkeréktartályból érni el a másikat allulról. Illetve van 2-2- kis csavar ezek meg a kerékívből érhetők el. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 Sziasztok. F AStrán ajtókárpitot szeretném cserélni, de úgy, hogy a műanyag maradna, csak benne a 2 db (alsó felső) szövet részt szedném ki. Csinált már valaki ilyent? Tehát kiszedem, s hogy tudom az újat, vagy másikat amit oda szánok, beletenni, mi fogja rögzíteni, vagy eleve hogy szedjem szét, hogy mehessen rá az új? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Sziasztok. F AStrán ajtókárpitot szeretném cserélni, de úgy, hogy a műanyag maradna, csak benne a 2 db (alsó felső) szövet részt szedném ki. Csinált már valaki ilyent? Tehát kiszedem, s hogy tudom az újat, vagy másikat amit oda szánok, beletenni, mi fogja rögzíteni, vagy eleve hogy szedjem szét, hogy mehessen rá az új? Úgy emlékszem hogy a kárpitot meg a műanyagot összeolvasztották több ponton. Ezeket kell lefúrni-lereszelni, aztán az új beralása után vagy megint összeolvasztod mondjuk forrasztópákával, vagy nagy alátéten átt megfelelő méretű pozdorja-lemezt csavart tekersz bele. Én kicsit becoptam a csavarral mert túl hosszú lett és a kilincsnél bellül majdnem kijött, már fehéredett a műanyag ahogy jött kifelé a csavar hegye, de szerencsére nem bökte átt. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Hogyan lehet ezt javítani? Van közöttünk valaki aki karosszériás? Itt vannak a tetőn lévő csapadéklevezető vájú képei belülről. Kívül ebből semmi nem látszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Hogyan lehet ezt javítani? Van közöttünk valaki aki karosszériás? Itt vannak a tetőn lévő csapadéklevezető vájú képei belülről. Kívül ebből semmi nem látszik. A tető cserélve volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Nem hiszem. Én nem tudok róla. Szerintem arról van szó, hogy az előző tulajdonos letömítette a tetőkorlát átmenő csavarjait valami gumis tömítőmasszával. Ez olyannyira jól sikerült, hogy a vajúból gyakorlatilag egyáltalán nem vagy nehezen tudott lefolyni a víz. Szerintem ez okozta, hogy idővel átszivárgott a víz a lemez alatt ami itt a furatok alatt látható. Ezen kívül 92-es az autó itt már bármi előfordulhatott. Leszedtem a tetőkárpitot csere miatt és ez fogadott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Nem hiszem. Én nem tudok róla. Szerintem arról van szó, hogy az előző tulajdonos letömítette a tetőkorlát átmenő csavarjait valami gumis tömítőmasszával. Ez olyannyira jól sikerült, hogy a vajúból gyakorlatilag egyáltalán nem vagy nehezen tudott lefolyni a víz. Szerintem ez okozta, hogy idővel átszivárgott a víz a lemez alatt ami itt a furatok alatt látható. Ezen kívül 92-es az autó itt már bármi előfordulhatott. Leszedtem a tetőkárpitot csere miatt és ez fogadott. Mosd ki alaposan a vájúkat, és fotózd le utána őket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wegapower Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Nem tudja valaki véletlenül a küszöbpatent cikkszámát? Régebben vettem az unix ból de elkallódott a tasak és nem tudok rendelni. F astrára való gyári köszöb. Storno megtaláltam. 0164978 ez a gyári szám Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Nem hiszem. Én nem tudok róla. Szerintem arról van szó, hogy az előző tulajdonos letömítette a tetőkorlát átmenő csavarjait valami gumis tömítőmasszával. Ez olyannyira jól sikerült, hogy a vajúból gyakorlatilag egyáltalán nem vagy nehezen tudott lefolyni a víz. Szerintem ez okozta, hogy idővel átszivárgott a víz a lemez alatt ami itt a furatok alatt látható. Ezen kívül 92-es az autó itt már bármi előfordulhatott. Leszedtem a tetőkárpitot csere miatt és ez fogadott. Szerintem kivül rozsdamaró, majd korróziógátló alapozó után le kell festeni, bellül meg mivel eléggé nehézkes felfele roszdamarózni, meg ott amúgy sem éri normál esetben víz, elég drótkefézés után lekenni kétszer korrantal. A tetősínt meg úgy kell visszatenni,. hogy a csavarok alatti tömítés ne zárja el teljesen a vájút a belső oldalon kell elfolynia a víznek a sín lábai mellett hátrafele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Mosd ki alaposan a vájúkat, és fotózd le utána őket! Rendben, de ezt valószínűleg hétvégénél előbb nem fogom tudni prezentálni. A kosztól nehezen, de talán észre vehető az utolsó képen, hogy ezzel a fekete gumis állagú anyaggal végig van húzva egy vékony csíkban a vájút elválasztó lemez tövében és szerintem a beltérben is volt valami vagy csak átszivárgott a fekete foltokból ítélve. Elvileg a belső vájúban folyik a csapadékvíz a külsőben nem, de az átszivárgás mégis a külső vájúból történt mert csak onnan tud a két lemez között beszivárogni, ott van az átlapolás az elválasztó tövében. Most, hogy elhárítottam a "dugulást" elvileg a külső vájú száraz maradhat így reményeim szerint a probléma nem fog tovább romlani, de ez a korrózió nagyon csúnya, lehet ha megpiszkálnám lyukat is tudnék csinálni a tetőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaboric Elküldve Április14, 2014 Megoszt Elküldve Április14, 2014 Okés, rendben köszi. mekkora csavar kellhet szerinted? (cm-be) Vagy ha műanyagolvasztást választom, milyen forrasztópáak kéne hozzá? Sima, amivel vezetékeket si forrasztok cinnel? Hogy? Úgy emlékszem hogy a kárpitot meg a műanyagot összeolvasztották több ponton. Ezeket kell lefúrni-lereszelni, aztán az új beralása után vagy megint összeolvasztod mondjuk forrasztópákával, vagy nagy alátéten átt megfelelő méretű pozdorja-lemezt csavart tekersz bele. Én kicsit becoptam a csavarral mert túl hosszú lett és a kilincsnél bellül majdnem kijött, már fehéredett a műanyag ahogy jött kifelé a csavar hegye, de szerencsére nem bökte átt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Okés, rendben köszi. mekkora csavar kellhet szerinted? (cm-be) Vagy ha műanyagolvasztást választom, milyen forrasztópáak kéne hozzá? Sima, amivel vezetékeket si forrasztok cinnel? Hogy? Hát ugye, igazából nem tudom pontossan, mekkora csavar ment bele próbálgatta, ha túl vékony akkor nem fog, ha vastag megrepeszti a műanyagot a hossza meg allora legyen hogy ne jöjjön ki túloldalt. ha műanyagot olvasztol , akkor vagy nagy teljesítmányű páka, vagy akár egy gázlángra rakott fanyelű csavarhúzó is megfelel. Erről van szó amúgy a kárpitnak kartonpapír a hordozója, balra az ép műanyag elperemezés látszik jobbra már le van vágva. A csavar alá jó nagy alálét is kell, mert elég nagy a lyuak a papíron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz89 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Hello 1992 1,4 benzin c14nz motoros F Astra ! Folyik a tankom esetleg valami foltozási módszer anélkül hogy hegesztés legyen a vége nincs? vagy valaki nem tud a közelembe egy tankot ? Tolna megye Bátaszék közelében jó lenne ! Köszi előre is ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Hello 1992 1,4 benzin c14nz motoros F Astra ! Folyik a tankom esetleg valami foltozási módszer anélkül hogy hegesztés legyen a vége nincs? vagy valaki nem tud a közelembe egy tankot ? Tolna megye Bátaszék közelében jó lenne ! Köszi előre is ! kapható több gyártó teméke ilyen célre..egy a sokból:http://legradiautosbolt.hu/termekek/id/tomitesek-ragasztok/429 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április16, 2014 Megoszt Elküldve Április16, 2014 kapható több gyártó teméke ilyen célre..egy a sokból:http://legradiautosbolt.hu/termekek/id/tomitesek-ragasztok/429 Nálam 3 éve lett ilyen trutyival ragasztva... tök jó azóta is! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gaga1 Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Sziasztok! Mennyire idő és munkaigényes levenni a tankot? Esetleg leírás van valahol a hogyanról? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts