Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2014. 03. 11. at 10:56, Hjoe írta:

Lehet kapni. GM90359064,GM90359065. Ha arra a belső ívre gondolsz(olyan mint a félbevágott lavór).

Unixban is pl. 35 körüli áron hoznak.

Nem tudom milyen az amit mondasz mert nem találtam meg nekem ilyesmit nem adott ki ,szóval arra gondolok ahova a lengés csillapitó kapcsolódik a kasznihoz nekem ez van ki rohadva fönt és bemegy a csomi tartóba a viz no de nem ez a leg nagyobb gond hanem az , hogy a lengés csillapitó lassan már semmi nem fogja a kasznihoz .

Elküldve
  On 2014. 03. 11. at 19:28, astrabandi írta:

Nem tudom milyen az amit mondasz mert nem találtam meg nekem ilyesmit nem adott ki ,szóval arra gondolok ahova a lengés csillapitó kapcsolódik a kasznihoz nekem ez van ki rohadva fönt és bemegy a csomi tartóba a viz no de nem ez a leg nagyobb gond hanem az , hogy a lengés csillapitó lassan már semmi nem fogja a kasznihoz .

Webshopon nem is fogod megtalálni. Csak rendelésre hozzák.

http://xfree.hu/kep_show.tvn?kid=170321&aid=255932

A 4-es, 5-ös számú alkatrész?

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a MOTIP Lökhárító Felújító kencével kapcsolatban?

Ma nagyon ajánlották a helyi boltban, kíváncsi lennék, ki mit mond.

Vagy esetleg egyéb valami, amivel jól fel lehet újítani a fényezetlen lökhárítót, és nem szilikon! :icon1:

Köszönöm!

Elküldve
  On 2014. 03. 17. at 18:12, Imi (Astra) írta:

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a MOTIP Lökhárító Felújító kencével kapcsolatban?

Ma nagyon ajánlották a helyi boltban, kíváncsi lennék, ki mit mond.

Vagy esetleg egyéb valami, amivel jól fel lehet újítani a fényezetlen lökhárítót, és nem szilikon! :icon1:

Köszönöm!

Hőlégfúvó?

Elküldve
  On 2014. 03. 17. at 19:44, Imi (Astra) írta:

Akkor nem tűnik el a "minta" és nem deformálódik?

Szerintem nem, egy ismerősnek csináltuk nemrég, szép fekete lett a szürke lökös. Messzebbről kell elkezdeni aztán közelítesz talán 10 centire ahogy feketedik egyből továbbmész vele.

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 03. 17. at 18:12, Imi (Astra) írta:

Sziasztok!

Valakinek van tapasztalata a MOTIP Lökhárító Felújító kencével kapcsolatban?

Ma nagyon ajánlották a helyi boltban, kíváncsi lennék, ki mit mond.

Vagy esetleg egyéb valami, amivel jól fel lehet újítani a fényezetlen lökhárítót, és nem szilikon! :icon1:

Köszönöm!

Nem jártál ma Hatvanban véletlenül? :huh:

Elküldve
  On 2014. 03. 17. at 21:02, megadave írta:

Nem jártál ma Hatvanban véletlenül? :huh:

De... 21-es Autós Sarok, Saab 93 alkatrészek? :icon1:

Hatvanban dolgozok egyébként, elég gyakran megfordulok ott. :D

Tudsz vmit erről a csodaszerről?

Köszi!

Elküldve
  On 2014. 03. 17. at 21:24, Imi (Astra) írta:

De... 21-es Autós Sarok, Saab 93 alkatrészek? :icon1:

Hatvanban dolgozok egyébként, elég gyakran megfordulok ott. :D

Tudsz vmit erről a csodaszerről?

Köszi!

Igen! Én voltam az a marha, aki szűrőket rendelt. :D

Párszor én is jártam már az öregnél.

Na most konkrétan a Motipról nem tudok sokat, nekem a Turtle-akármi van, ha jól emlékszem. Csak a ajtókeretekre meg a tükör körül használtam, mert a gsi lökösökre nem kell. Jó cucc. Jó vastagon el kell vele áztatni a műanyagot és akkor lesz jó a hatása. Persze nem örökéletű, de sokkal tartósabb a sima szilikonos fújásnál.

Elküldve
  On 2014. 03. 17. at 21:50, megadave írta:

Igen! Én voltam az a marha, aki szűrőket rendelt. :D

Párszor én is jártam már az öregnél.

Na most konkrétan a Motipról nem tudok sokat, nekem a Turtle-akármi van, ha jól emlékszem. Csak a ajtókeretekre meg a tükör körül használtam, mert a gsi lökösökre nem kell. Jó cucc. Jó vastagon el kell vele áztatni a műanyagot és akkor lesz jó a hatása. Persze nem örökéletű, de sokkal tartósabb a sima szilikonos fújásnál.

Rám dumálta az öreg a MOTIP cuccost, kíváncsi vagyok mi tud majd...

Köszi a segítséget, a szilikontól én is írtózom. Korábban kentem vele, de ragad minden, koszos lesz, és rátapad a por, iszonyat igénytelen, kiahagynám...

Elküldve
  On 2014. 03. 18. at 18:40, Imi (Astra) írta:

Rám dumálta az öreg a MOTIP cuccost, kíváncsi vagyok mi tud majd...

Köszi a segítséget, a szilikontól én is írtózom. Korábban kentem vele, de ragad minden, koszos lesz, és rátapad a por, iszonyat igénytelen, kiahagynám...

A szilikon a beltérben jól mutat, csak kívül igénytelen. Sok sikert hozzá. Tegyél majd fel ilyen előtte/utána képet.

Elküldve
  On 2014. 03. 18. at 18:49, megadave írta:

A szilikon a beltérben jól mutat, csak kívül igénytelen. Sok sikert hozzá. Tegyél majd fel ilyen előtte/utána képet.

Motortérben is...de csak egy darabig... :D

1391998-20140318-BRabUQ.jpg

Elküldve
  On 2014. 03. 18. at 19:58, megadave írta:

Ááá, ezt paintben csináltad. :D

Neeeem, sajnos a motorháztető hamar koszos lesz az ékszíj felveri a vizet, pedig tettem oda burkolatot, nagyobbat is mint a gyári.

Elküldve
  On 2014. 03. 11. at 19:28, astrabandi írta:

Nem tudom milyen az amit mondasz mert nem találtam meg nekem ilyesmit nem adott ki ,szóval arra gondolok ahova a lengés csillapitó kapcsolódik a kasznihoz nekem ez van ki rohadva fönt és bemegy a csomi tartóba a viz no de nem ez a leg nagyobb gond hanem az , hogy a lengés csillapitó lassan már semmi nem fogja a kasznihoz .

Itt egy balos:http://www.jofogas.hu/baranya/Opel_Astra_F_bal_hatso_sarvedo_14895708.htm?g=hsyjzw6l-g08alsrmhxs-S.LISTING_PAGE-0rizxi6&gp=1

Elküldve
  On 2014. 03. 11. at 7:34, Sike írta:

Üdv ugye ezeknél az autóknál nagy betegség a sárvédő és a tank ajtó körüli rohadás. Valakinek van tapasztalata hogy műanyag dobbetéttel javul valamit a helyzet?

Később kezd el rohadni vagy igazábol majdnem mindegy?

Tegnap tettem fel a nyári gumikat és láttam hogy egész a tank ajtóig áll a sár a hátsó kerékjáratban igyekeztem kimosni de még mindig maradt.

Nekem régen megkezdte kicsit, ki lett takarítva meg festve dob felkerült és azóta semmi baja, vizet már nem kap, csak poros volt mögötte mikor 3 év után leszedtem, úgyhogy teljesen kizárja a tovább rozsdásodást.

Elküldve

Egy ideje már beázik az autóm. Előzmények: Télen nagyon párásodott az ablak mindenhol. A pollenszűrő új és a környéke is valamint a tetősínnél is ki van takarítva. Mivel nem múlt el az extrém párásodás (nincs fedett--zárt garázsom télen belül is lefagyott az ablak úgy mint kívül) felszedtem a küszöbborítást és alánéztem a szőnyeg alá és a szivacsból csavarni lehetett a vizet. Most leszedtem a tetőkárpitot hát nem örültem a látványnak ami fogadott. Körbe a vízelvezető vályú körül a hegesztések és a lemezillesztések mentén korrózió indult meg valamint a tetősín rögzítések körül. Előttem már a korábbi tulaj tömítette valami fekete megkeményedett masszával a vályút kívül-belül valamint a tetősín átvezetéseknél. Nem tudom itt beázhat-e most. Viszont ahol biztosan beázik azaz első szélvédő bal felső sarka. Felemeltem ma a szélvédő gumikeret szélét és alatta át van rohadva egy lyuk is van már. Nagy a valószínűsége, hogy itt ázhat most be. A kérdésem, hogy milyen időjárásálló anyaggal tömítsem ami elviseli a téli-nyári viszonyokat tehát tartós megoldás vagy vigyem inkább karosszériáshoz? Mi lehet az a fekete massza amivel korábban tömítették? A tetőkárpitot már nem teszem vissza amúgy is selejtes és van már másik, feltenném, de úgy döntöttem várok egy nagyobb esőzést, hogy lássam beázik-e valahol máshol.

Elküldve

Üdv!

Új vagyok itt segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 2000-es évjáratú F Astra Classic, aminek le szeretném szedni a hűtőmaszkját. A maszknak van mindkét oldalon egy kis túlnyúlása ami a lámpák alatt fut. A végükön van rögzítés, valamilyen pattintós megoldás.

Tudja valaki a trükkjét, hogy mit kell vele csinálni, mert bárhogy is próbálkoztam nem tudtam kipattintani onnan. Hiába lazítottam meg a lámpák házait és mozdítottam el azokat onnan, hogy jobban hozzáférrjek sehogyan sem engedett. Igazából csodálkozok is, hogy nem tört el, úgy tűnik elég masszív műanyagból van az a "karom" vagy micsoda.

Már csak ez két oldal lenne hátra, a többit sikerült kipattintani.

Aki szedett már le hűtőrácsot, annak megköszönném a tippjét.

Előre is köszi a segítséget.

Elküldve
  On 2014. 03. 23. at 13:05, Astra F Caravan írta:

Egy ideje már beázik az autóm. Előzmények: Télen nagyon párásodott az ablak mindenhol. A pollenszűrő új és a környéke is valamint a tetősínnél is ki van takarítva. Mivel nem múlt el az extrém párásodás (nincs fedett--zárt garázsom télen belül is lefagyott az ablak úgy mint kívül) felszedtem a küszöbborítást és alánéztem a szőnyeg alá és a szivacsból csavarni lehetett a vizet. Most leszedtem a tetőkárpitot hát nem örültem a látványnak ami fogadott. Körbe a vízelvezető vályú körül a hegesztések és a lemezillesztések mentén korrózió indult meg valamint a tetősín rögzítések körül. Előttem már a korábbi tulaj tömítette valami fekete megkeményedett masszával a vályút kívül-belül valamint a tetősín átvezetéseknél. Nem tudom itt beázhat-e most. Viszont ahol biztosan beázik azaz első szélvédő bal felső sarka. Felemeltem ma a szélvédő gumikeret szélét és alatta át van rohadva egy lyuk is van már. Nagy a valószínűsége, hogy itt ázhat most be. A kérdésem, hogy milyen időjárásálló anyaggal tömítsem ami elviseli a téli-nyári viszonyokat tehát tartós megoldás vagy vigyem inkább karosszériáshoz? Mi lehet az a fekete massza amivel korábban tömítették? A tetőkárpitot már nem teszem vissza amúgy is selejtes és van már másik, feltenném, de úgy döntöttem várok egy nagyobb esőzést, hogy lássam beázik-e valahol máshol.

A tetőfedők által használt sikaflex elég jól bírja a vizet, hideget-meleget, és ha jól tudom nem ecetsavas, tehát nem marja a lemezt mint a sziló.

  On 2014. 03. 23. at 13:19, JaxTeller írta:

Üdv!

Új vagyok itt segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 2000-es évjáratú F Astra Classic, aminek le szeretném szedni a hűtőmaszkját. A maszknak van mindkét oldalon egy kis túlnyúlása ami a lámpák alatt fut. A végükön van rögzítés, valamilyen pattintós megoldás.

Tudja valaki a trükkjét, hogy mit kell vele csinálni, mert bárhogy is próbálkoztam nem tudtam kipattintani onnan. Hiába lazítottam meg a lámpák házait és mozdítottam el azokat onnan, hogy jobban hozzáférrjek sehogyan sem engedett. Igazából csodálkozok is, hogy nem tört el, úgy tűnik elég masszív műanyagból van az a "karom" vagy micsoda.

Már csak ez két oldal lenne hátra, a többit sikerült kipattintani.

Aki szedett már le hűtőrácsot, annak megköszönném a tippjét.

Előre is köszi a segítséget.

Üdv, hát igazából azt egyszer bepattintják, és többnyire ha ki kell szedni akkor törik. Odafújhatsz esetleg szilikont, talán segít valamit.

Elküldve
  On 2014. 03. 23. at 13:28, zotya975 írta:

Üdv, hát igazából azt egyszer bepattintják, és többnyire ha ki kell szedni akkor törik. Odafújhatsz esetleg szilikont, talán segít valamit.

Nekem egy koccanás után a bal oldali része kipattant magától( két helyen volt a felfogatás), de utánna sikerült visszanyomni minden kár nélkül.

  On 2014. 03. 23. at 13:19, JaxTeller írta:

Üdv!

Új vagyok itt segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 2000-es évjáratú F Astra Classic, aminek le szeretném szedni a hűtőmaszkját. A maszknak van mindkét oldalon egy kis túlnyúlása ami a lámpák alatt fut. A végükön van rögzítés, valamilyen pattintós megoldás.

Tudja valaki a trükkjét, hogy mit kell vele csinálni, mert bárhogy is próbálkoztam nem tudtam kipattintani onnan. Hiába lazítottam meg a lámpák házait és mozdítottam el azokat onnan, hogy jobban hozzáférrjek sehogyan sem engedett. Igazából csodálkozok is, hogy nem tört el, úgy tűnik elég masszív műanyagból van az a "karom" vagy micsoda.

Már csak ez két oldal lenne hátra, a többit sikerült kipattintani.

Aki szedett már le hűtőrácsot, annak megköszönném a tippjét.

Előre is köszi a segítséget.

Szerintem a lökhárító vagy a lámpák felől próbáld meg kifeszegetni egy csavarhúzóval.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.