stirlitz Elküldve November27, 2013 Elküldve November27, 2013 Az a kérdés , hogy nincs hozzá semmiféle útmutató. Gondolom itt rakott már fel ilyet valaki és mégis jól jön valami iránymutatás. Rögzítő szegecs az van hozzá. http://taylor.hu/astra/dobbetet/jobb/ cromax, klokkerholm nekem nem tört felrakáskor, mondjuk ésszel csináltam, nyáron és hőlégfuvóval 1 patent tarja
Gabibácsi Elküldve November27, 2013 Elküldve November27, 2013 Még nem letört állapotban átfúrtam a hegesztési pontot, és rozsdamentes 3 csavarral megerősítettem. Az egyik fül nekem is elhagyta magát. Tényleg nem egy nagy minőség a K.holm. Mondjuk nekem nem tört el hajlítgatás közben. Ezt csináltam én is, csak az egyik patent tört le, és csak amikor utólag igazgattam :D de csavar megoldotta
dzsonz Elküldve November30, 2013 Elküldve November30, 2013 Bocs, de úgy nézem nem jött össze a kép .... :omg: :D
Csuky Elküldve December4, 2013 Elküldve December4, 2013 Hello Egy kérdés, a Bal oldalt hátsó fix csomagtéri üvegem berobbant, nekidőlt a kertben egy állvány :unsure: , meg akarom kérdezni, mert látom két oldalt csavar fogja, csak nem estem neki addig amíg nem veszek egy másik üveget, hogy azt ragasztani kell? vagy csak ki kell venni az elemet, vagy hogy lehet azt cserélni? Válaszotokat előre is köszönöm.
spzoli Elküldve December4, 2013 Elküldve December4, 2013 HelloEgy kérdés, a Bal oldalt hátsó fix csomagtéri üvegem berobbant, nekidőlt a kertben egy állvány :unsure: , meg akarom kérdezni, mert látom két oldalt csavar fogja, csak nem estem neki addig amíg nem veszek egy másik üveget, hogy azt ragasztani kell? vagy csak ki kell venni az elemet, vagy hogy lehet azt cserélni?Válaszotokat előre is köszönöm.Belső műanyag burkolat alatt körbe van csavarozva.
ypos Elküldve December16, 2013 Elküldve December16, 2013 Üdv! Az a tervem, hogy az első kerékívekre is felszerelek sárcsapó gumit, mert kezdem unni, hogy mosás után pár kilométer és máris csupa dzsuva a sárvédő és az első ajtó. Az egyetlen parám a dologgal kapcsolatban, hogy a hátsó sárcsapókkal ellentétben az elsőket fémbe kell befúrni (a hátsók a műanyag lökhárítóba mennek, azokkal nincs gond). Mivel az F Astra karosszériája hajlamos rozsdásodni, nem szeretném, ha lyukak körül hamarosan rozsdásodás indulna, mert ezzel többe kerülne a lé, mint a hús. A véleményeteket szeretném kérni, hogy érdemes-e a sárcsapók felhelyezése előtt valami felületkezelő anyagot használom a furatoknál, esetleg tömítő anyaggal (pl ragasztóval vagy szilóval) kikenni az illeszkedési felületet. Előre is köszi.
hetyke Elküldve December16, 2013 Elküldve December16, 2013 Üdv! Az a tervem, hogy az első kerékívekre is felszerelek sárcsapó gumit, mert kezdem unni, hogy mosás után pár kilométer és máris csupa dzsuva a sárvédő és az első ajtó. Az egyetlen parám a dologgal kapcsolatban, hogy a hátsó sárcsapókkal ellentétben az elsőket fémbe kell befúrni (a hátsók a műanyag lökhárítóba mennek, azokkal nincs gond). Mivel az F Astra karosszériája hajlamos rozsdásodni, nem szeretném, ha lyukak körül hamarosan rozsdásodás indulna, mert ezzel többe kerülne a lé, mint a hús. A véleményeteket szeretném kérni, hogy érdemes-e a sárcsapók felhelyezése előtt valami felületkezelő anyagot használom a furatoknál, esetleg tömítő anyaggal (pl ragasztóval vagy szilóval) kikenni az illeszkedési felületet. Előre is köszi. A gyári sárfogók nem fúrva vannak, és pláne nem a fémre. A gyáriak 2 db rugós lemezzel a műanyag dobhoz vannak rögzítve. Úgy képzeld el, mint amikor 2 papírt gémkapoccsal összerögzítesz, csak a kapocs egy rugalmas U alakú vaslemez, aminek az egyik szára meg van görbítve. A műanyagba kell vágni a kijelölt helyen egy rövid csíkot, oda csúszik be. Érdemes egyébként felrakni a sárfogót, mellette szigetelőszalaggal leragasztani a lemezt, és leszedni a sárfogót, az alá eső részt lefújni rücsisprayel. Sajnos jellemző, hogy a sárfogó, és a lemez közé befolyó sárlé, a menet közben rezgő sárfogófal közösen kikoptatja a fényezést, és az állandó nedvesség hatására rothadásnak indul a lemez. Ezt a rücsivel lehet kompenzálni. Érdemes évente kezelni.
megadave Elküldve December16, 2013 Elküldve December16, 2013 Hasznos, de kár, hogy hülyén néz ki. Meg 40/40-nel a földig ér... :D
Tiu Elküldve December16, 2013 Elküldve December16, 2013 30/30-cal nem. :D Meg lehet szokni a látványt. ;)
hetyke Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 30/30-cal nem. :D Meg lehet szokni a látványt. ;) Szerintem is! :)
bandika Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 A gyári sárfogók nem fúrva vannak, és pláne nem a fémre. A gyáriak 2 db rugós lemezzel a műanyag dobhoz vannak rögzítve. Úgy képzeld el, mint amikor 2 papírt gémkapoccsal összerögzítesz, csak a kapocs egy rugalmas U alakú vaslemez, aminek az egyik szára meg van görbítve. A műanyagba kell vágni a kijelölt helyen egy rövid csíkot, oda csúszik be. Érdemes egyébként felrakni a sárfogót, mellette szigetelőszalaggal leragasztani a lemezt, és leszedni a sárfogót, az alá eső részt lefújni rücsisprayel. Sajnos jellemző, hogy a sárfogó, és a lemez közé befolyó sárlé, a menet közben rezgő sárfogófal közösen kikoptatja a fényezést, és az állandó nedvesség hatására rothadásnak indul a lemez. Ezt a rücsivel lehet kompenzálni. Érdemes évente kezelni. Nem muszáj oda rücsi felesleges,én szigetelő szalaggal húztam ki a lemezt a sárfogó gumi takarásnál és semmi baja a lemeznek ez már 6-éve
ypos Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Köszönöm a tippeket. Ha már így szóba került a 30/30: mekkora a legkisebb mértékű ültetés (hányas ültetőrugó szett kell hozzá?), és kábé mibe fáj alkatrésszel és munkadíjjal együtt?
hetyke Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Köszönöm a tippeket. Ha már így szóba került a 30/30: mekkora a legkisebb mértékű ültetés (hányas ültetőrugó szett kell hozzá?), és kábé mibe fáj alkatrésszel és munkadíjjal együtt? Használtan 10-20 ezer 1 H&R szett, és én azt vennék, mert FK-nál jobb. 35mm a nehéz motorral, 1.4 esetén 30mm. A rugó 2 lépcsős. Először összeülnek a rövid menetek, majd elkezd dolgozni a hosszú. Ebből adódóan kényelmesebb, mint a nem progresszív rugó. Munkadíj változó. kb 10 körül... de megéri lengéscsillapítót is cserélni, az meg dob az áron sokat.
zotya975 Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Nekem pont van egy h&r szettem... Miért is nem csodálkozom... :omg: :P
spzoli Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Miért is nem csodálkozom... :omg: :PNincs róla képed? :D
zotya975 Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Nincs róla képed? :D Nincs, gondolkodtam ültetésen én is, mert tetszik is, meg így nagyon billeg a bódé, de sokszor megyek olyan úton ahol még volt hogy így is leért az alja. :icon1:
stirlitz Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Nincs, gondolkodtam ültetésen én is, mert tetszik is, meg így nagyon billeg a bódé, de sokszor megyek olyan úton ahol még volt hogy így is leért az alja. :icon1: vagy annyival......"sebesség nem megfelelő megválasztását" :D
zotya975 Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 vagy annyival......"sebesség nem megfelelő megválasztását" :D Ahova dolgozni jártam ott mindegy milyen lassan mész nagyon car volt az út. :icon1:
hetyke Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Nekem pont van egy h&r szettem... :D :D :D
megadave Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Nekem pont van egy h&r szettem... Enyémbe jó? :D Tényleg jobb, mint az efká?
Dáwid Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 Enyémbe jó? :D Tényleg jobb, mint az efká? persze hogy jobb. Az ő gravírozójuk tud speciális karaktereket is :D
megadave Elküldve December17, 2013 Elküldve December17, 2013 persze hogy jobb. Az ő gravírozójuk tud speciális karaktereket is :D Eltartott 1 percig mire leesett... :omg: :D Köszi, tényleg jobb!
atom Elküldve December22, 2013 Elküldve December22, 2013 Sziasztok. Caravanhoz keresnék spoilereket,akinek van valami szóljon,köszi
Recommended Posts