Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Még nem letört állapotban átfúrtam a hegesztési pontot, és rozsdamentes 3 csavarral megerősítettem.

Az egyik fül nekem is elhagyta magát. Tényleg nem egy nagy minőség a K.holm. Mondjuk nekem nem tört el hajlítgatás közben.

Ezt csináltam én is, csak az egyik patent tört le, és csak amikor utólag igazgattam :D de csavar megoldotta

Elküldve

Hello
Egy kérdés, a Bal oldalt hátsó fix csomagtéri üvegem berobbant, nekidőlt a kertben egy állvány :unsure: , meg akarom kérdezni, mert látom két oldalt csavar fogja, csak nem estem neki addig amíg nem veszek egy másik üveget, hogy azt ragasztani kell? vagy csak ki kell venni az elemet, vagy hogy lehet azt cserélni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Elküldve

Hello

Egy kérdés, a Bal oldalt hátsó fix csomagtéri üvegem berobbant, nekidőlt a kertben egy állvány :unsure: , meg akarom kérdezni, mert látom két oldalt csavar fogja, csak nem estem neki addig amíg nem veszek egy másik üveget, hogy azt ragasztani kell? vagy csak ki kell venni az elemet, vagy hogy lehet azt cserélni?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Belső műanyag burkolat alatt körbe van csavarozva.
  • 2 weeks later...
Elküldve

Üdv!

Az a tervem, hogy az első kerékívekre is felszerelek sárcsapó gumit, mert kezdem unni, hogy mosás után pár kilométer és máris csupa dzsuva a sárvédő és az első ajtó.
Az egyetlen parám a dologgal kapcsolatban, hogy a hátsó sárcsapókkal ellentétben az elsőket fémbe kell befúrni (a hátsók a műanyag lökhárítóba mennek, azokkal nincs gond). Mivel az F Astra karosszériája hajlamos rozsdásodni, nem szeretném, ha lyukak körül hamarosan rozsdásodás indulna, mert ezzel többe kerülne a lé, mint a hús.

A véleményeteket szeretném kérni, hogy érdemes-e a sárcsapók felhelyezése előtt valami felületkezelő anyagot használom a furatoknál, esetleg tömítő anyaggal (pl ragasztóval vagy szilóval) kikenni az illeszkedési felületet.

Előre is köszi.

Elküldve

Üdv!

Az a tervem, hogy az első kerékívekre is felszerelek sárcsapó gumit, mert kezdem unni, hogy mosás után pár kilométer és máris csupa dzsuva a sárvédő és az első ajtó.

Az egyetlen parám a dologgal kapcsolatban, hogy a hátsó sárcsapókkal ellentétben az elsőket fémbe kell befúrni (a hátsók a műanyag lökhárítóba mennek, azokkal nincs gond). Mivel az F Astra karosszériája hajlamos rozsdásodni, nem szeretném, ha lyukak körül hamarosan rozsdásodás indulna, mert ezzel többe kerülne a lé, mint a hús.

A véleményeteket szeretném kérni, hogy érdemes-e a sárcsapók felhelyezése előtt valami felületkezelő anyagot használom a furatoknál, esetleg tömítő anyaggal (pl ragasztóval vagy szilóval) kikenni az illeszkedési felületet.

Előre is köszi.

A gyári sárfogók nem fúrva vannak, és pláne nem a fémre. A gyáriak 2 db rugós lemezzel a műanyag dobhoz vannak rögzítve. Úgy képzeld el, mint amikor 2 papírt gémkapoccsal összerögzítesz, csak a kapocs egy rugalmas U alakú vaslemez, aminek az egyik szára meg van görbítve. A műanyagba kell vágni a kijelölt helyen egy rövid csíkot, oda csúszik be. Érdemes egyébként felrakni a sárfogót, mellette szigetelőszalaggal leragasztani a lemezt, és leszedni a sárfogót, az alá eső részt lefújni rücsisprayel. Sajnos jellemző, hogy a sárfogó, és a lemez közé befolyó sárlé, a menet közben rezgő sárfogófal közösen kikoptatja a fényezést, és az állandó nedvesség hatására rothadásnak indul a lemez. Ezt a rücsivel lehet kompenzálni. Érdemes évente kezelni.

Elküldve

A gyári sárfogók nem fúrva vannak, és pláne nem a fémre. A gyáriak 2 db rugós lemezzel a műanyag dobhoz vannak rögzítve. Úgy képzeld el, mint amikor 2 papírt gémkapoccsal összerögzítesz, csak a kapocs egy rugalmas U alakú vaslemez, aminek az egyik szára meg van görbítve. A műanyagba kell vágni a kijelölt helyen egy rövid csíkot, oda csúszik be. Érdemes egyébként felrakni a sárfogót, mellette szigetelőszalaggal leragasztani a lemezt, és leszedni a sárfogót, az alá eső részt lefújni rücsisprayel. Sajnos jellemző, hogy a sárfogó, és a lemez közé befolyó sárlé, a menet közben rezgő sárfogófal közösen kikoptatja a fényezést, és az állandó nedvesség hatására rothadásnak indul a lemez. Ezt a rücsivel lehet kompenzálni. Érdemes évente kezelni.

Nem muszáj oda rücsi felesleges,én szigetelő szalaggal húztam ki a lemezt a sárfogó gumi takarásnál és semmi baja a lemeznek ez már 6-éve

Elküldve

Köszönöm a tippeket.

Ha már így szóba került a 30/30: mekkora a legkisebb mértékű ültetés (hányas ültetőrugó szett kell hozzá?), és kábé mibe fáj alkatrésszel és munkadíjjal együtt?

Elküldve

Köszönöm a tippeket.

Ha már így szóba került a 30/30: mekkora a legkisebb mértékű ültetés (hányas ültetőrugó szett kell hozzá?), és kábé mibe fáj alkatrésszel és munkadíjjal együtt?

Használtan 10-20 ezer 1 H&R szett, és én azt vennék, mert FK-nál jobb. 35mm a nehéz motorral, 1.4 esetén 30mm. A rugó 2 lépcsős. Először összeülnek a rövid menetek, majd elkezd dolgozni a hosszú. Ebből adódóan kényelmesebb, mint a nem progresszív rugó. Munkadíj változó. kb 10 körül... de megéri lengéscsillapítót is cserélni, az meg dob az áron sokat.

Elküldve

Nincs róla képed? :D

Nincs, gondolkodtam ültetésen én is, mert tetszik is, meg így nagyon billeg a bódé, de sokszor megyek olyan úton ahol még volt hogy így is leért az alja. :icon1:

Elküldve

Nincs, gondolkodtam ültetésen én is, mert tetszik is, meg így nagyon billeg a bódé, de sokszor megyek olyan úton ahol még volt hogy így is leért az alja. :icon1:

vagy annyival......"sebesség nem megfelelő megválasztását" :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.