Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Elküldve

Kicsit nem Opel, de csak hogy tudjátok mennyire alattomos tud lenni a rozsda, főleg ilyen helyeken, ahol felülről két mili bitumenlap van, alulról meg kétcenti alvázvédő... Ott aztán tud dolgozni az idő vas foga.

Sok tulaj azt kéri hogy csak itt ott legyen megfoltozva, aztán hello... Ja csakhogy mihez hegesszen az ember ha nincs körülötte ép lemez? :D

https://www.dropbox.com/sh/o27foj5023we992/82NxyaBnQC

Elküldve

Kicsit nem Opel, de csak hogy tudjátok mennyire alattomos tud lenni a rozsda, főleg ilyen helyeken, ahol felülről két mili bitumenlap van, alulról meg kétcenti alvázvédő... Ott aztán tud dolgozni az idő vas foga.

Sok tulaj azt kéri hogy csak itt ott legyen megfoltozva, aztán hello... Ja csakhogy mihez hegesszen az ember ha nincs körülötte ép lemez? :D

https://www.dropbox.com/sh/o27foj5023we992/82NxyaBnQC

Na jó ez nem fél év alatt alakul ki nem kéne megvárni amig ilyen lesz.

Elküldve

Na jó ez nem fél év alatt alakul ki nem kéne megvárni amig ilyen lesz.

Hát igen, megelőzőleg mondjuk ki lehet önteni a küszöböt olajjal pl...

Csak hogy sok tulajt addig nem érdekli amíg szét nem hullik alatta, mert nem is tudnak róla...

Elküldve

Hát igen, megelőzőleg mondjuk ki lehet önteni a küszöböt olajjal pl...

Csak hogy sok tulajt addig nem érdekli amíg szét nem hullik alatta, mert nem is tudnak róla...

Az olaj jobb a semminél, de é azért az üregelőre szavazok jó hosszú csővel és szórófejjel.

Elküldve

egyébként a küszöbbe hol/hogy meg be a víz?

a végén, a kerékjáratnál?

Ott is, meg sok küszöbnél alul vannak kifolyó nyílások gumidugóval lezárva, ezek körül is szeret körberohadni a lemez. De belülről a kondenzvíz szeret ide befolyni. (az egész tetőtől az oszlopokon keresztül)

Amúgy a linkelt képeken látható autón két éve lett küszöb cserélve, akkor is csak így gyorsan-olcsón, így nem lett aládolgozva rendesen. Most azért áll olyan konkrétan a küszöb a helyén, és azért fogyott el mellőle a padlólemez, végig...

Ezért kell inkább egyszer rákölteni többet a karosszériamunkára, aztán nem kell pár év múlva újra hozzányúlni. Persze sok a kontár, akit ha megfizetnek sem csinálja meg olyan hű de jól.

Csak sajnos ezeknél az újabb autóknál már annyira meg vannak bonyolítva a lemezek, hogy nagyon hosszadalmas úgy megcsinálni hogy tényleg ne maradjon rozsdagóc valahol. A legtisztább az a küszöb környékének a homokszórása lenne, de erre szinte senki nem vetemedik, mert az aki ilyen autóval járkál, annak valószínű meg van az oka. (pénzhiány) :\

Elküldve

Ott is, meg sok küszöbnél alul vannak kifolyó nyílások gumidugóval lezárva, ezek körül is szeret körberohadni a lemez. De belülről a kondenzvíz szeret ide befolyni. (az egész tetőtől az oszlopokon keresztül)

Amúgy a linkelt képeken látható autón két éve lett küszöb cserélve, akkor is csak így gyorsan-olcsón, így nem lett aládolgozva rendesen. Most azért áll olyan konkrétan a küszöb a helyén, és azért fogyott el mellőle a padlólemez, végig...

Ezért kell inkább egyszer rákölteni többet a karosszériamunkára, aztán nem kell pár év múlva újra hozzányúlni. Persze sok a kontár, akit ha megfizetnek sem csinálja meg olyan hű de jól.

Csak sajnos ezeknél az újabb autóknál már annyira meg vannak bonyolítva a lemezek, hogy nagyon hosszadalmas úgy megcsinálni hogy tényleg ne maradjon rozsdagóc valahol. A legtisztább az a küszöb környékének a homokszórása lenne, de erre szinte senki nem vetemedik, mert az aki ilyen autóval járkál, annak valószínű meg van az oka. (pénzhiány) :\

aham, hát nekem most varták meg a tanjuk környékét, 3 elem kellet hozzá

mondjuk azé láttam a lakatos fején, hogy elkíván a halál f@szára, nem nagy sperpektíva ilyet(régi&ocska) foltozni, ez lácik is itt-ott

Elküldve

aham, hát nekem most varták meg a tanjuk környékét, 3 elem kellet hozzá

mondjuk azé láttam a lakatos fején, hogy elkíván a halál férfinemiszervára, nem nagy sperpektíva ilyet(régi&ocska) foltozni, ez lácik is itt-ott

Legalább van munkája, ha nem lenne akkor meg az lenne a baja

Elküldve

Sziasztok!

Vettem a hátsó kerékívekbe műanyag dobbetétet. Viszont semmi rögzítő elem, útmutató nem volt mellette, ami alapján fel tudnám szerelni.. A kerékjáratot is nézegettem ott sem találtam semmi lyukat, felfogató helyett ahová lehetne rögzíteni.

Hogyan lehet ezt felrakni anélkül, hogy szétbarmolnám a doblemezeket, mivel lehet rögzíteni?

Elküldve

Sziasztok!

Vettem a hátsó kerékívekbe műanyag dobbetétet. Viszont semmi rögzítő elem, útmutató nem volt mellette, ami alapján fel tudnám szerelni.. A kerékjáratot is nézegettem ott sem találtam semmi lyukat, felfogató helyett ahová lehetne rögzíteni.

Hogyan lehet ezt felrakni anélkül, hogy szétbarmolnám a doblemezeket, mivel lehet rögzíteni?

nemtom milyet vettél, 1 patent elég bele (27es képen van)

http://taylor.hu/astra/dobbetet/

egyébként a pereménél kellene lenni tartóknak

Elküldve

Köszi!

hasonló az enyém is, de nincs rajta lyuk, se patent hozzá. A karosszériában megvan a patent helye? Ha igen szerezek patentet....

hát lyukat rátenni az a legvesebb, enyém klokkerholm vagy mi annak a kerék ívnél vannak rögzitői, így be lehet pattintani az ívbe, igaz nem passszol, de hőlégfúvóval megoldaható

és egy lyuk volt a belső oldalon, az bőven elég hogy tartsa, sokat agyaltam kifurjam-e a kocsit, de olyan helyre esik, amit átfurva sem belül lyukadsz ki, meg jól lekentem alvázvédővel, vminek azé mégis kell tartania

Elküldve

Jaja, nálam is bepattan mindenhová, csak egy csavart tettünk bele. Egy patenttal, kasztnihoz, középen. Patentet nem adtak hozzá :D

Nekem is sz.rul illeszkedik, egyáltalán nem fér be :lol:

Elküldve

Licitálunk egymásra?

Hihetetlen hogy a küszöb belső részéből indult, mert kivülről teljesen ép az alvázvédő. Szépen felkúszott az illesztéseknél a rozsda. :blink:

Elküldve

Hihetetlen hogy a küszöb belső részéből indult, mert kivülről teljesen ép az alvázvédő. Szépen felkúszott az illesztéseknél a rozsda. :blink:

Az úgy szok vanni!

Ezért használ az én alvázvédősöm olyan Würth által árult üregvédőt ami felkúszik a résekbe. Szinte hihetetlen, de ha kifújod a felületre elkezd felfelé is kúszni!

Egyébként egy mézszerű szinte átlátszó sűrű anyag.

Nálam bevált. A régi, akkor 13 éves küszöbömet a kocsi 19 éves koráig megvédte.

Tavaly aztán cserés lett.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.