Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Megtudnátok mondani, h a hàtso üléseket hogy lehet kivenni?

Köszi

alsó részen stift kell kihúzni, háttámlánál meg 2 csavar tartja középen 2 meg a két szélén... Arra készülj fel, hogy valószínűleg rohadt nehéz lesz kihajtani, mert a középen lévő csavarok vége pont kapja a sós vizet...

Link to comment
Megosztás:

Az attól függ...95-ben volt a váltás ha jól emlékszem az középen a két támla között más a befogatás. De ha jól rémlik mindegyik csavaros, a támla sarkáról kell leszedni a zsanért 3 torx csavar fogja.

ja úgy vala, még az ülés hátán a kárpiton is van egy könnyítés, hogy fel fel lehessen hajtani, hozzáférni a csavarokhoz(2x2 T40es), csak vakesz voltam

Link to comment
Megosztás:

hali, háromágú kormány hogy jön le f astrába? nem légzsákos

Középső csavar meglazít DE semmiképpen nem teker le teljesen majd a kormány peremét ahol fogod két oldalt lefele ütöd, tehát úgy mintha nem le akarnád szedni hanem fel akarnád tenni. Alatta rugó van ez fogja fellazítani ezért nem szabad levenni a csavart.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hamarosan megyek a kasznishoz a kocsival... nem akarok ott szívrohamot kapni inkább itthon érjen :D

Készítsetek fel a mi várható a küszöb alatt? :S Remélem azért javítható még ugye? :S

http://kepfeltoltes.hu/130820/20130707_134524_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Minden javítható, de azé' itt már van belenyúlnivaló rendesen :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Minden javítható, de azé' itt már van belenyúlnivaló rendesen :rolleyes:

szerintetek nagyjábol mennyi lehet a javítás? csak saccra h felkészüljek mindenre :/

Máshol nincs olyan nagy gond szerintem az alja rendben van érdekes módon nem rohad... a bal sárvédő pereme rozsdás picit illetve a tankajtonál volt javítva és ott a festés felrepedezett... ott fogalmam sincs h mi lehet :S

Link to comment
Megosztás:

szerintetek nagyjábol mennyi lehet a javítás? csak saccra h felkészüljek mindenre :/

Máshol nincs olyan nagy gond szerintem az alja rendben van érdekes módon nem rohad... a bal sárvédő pereme rozsdás picit illetve a tankajtonál volt javítva és ott a festés felrepedezett... ott fogalmam sincs h mi lehet :S

Amíg meg nincs vágva, addig nem lehet, még tippelni se, de mivel erről a képről nézve az első sárvédő össze van taknyolva a küszöbbel, inkább ne akard elképzelni, hogy milyen gányolások lehetnek ott. Majd a flex megmutatja mit kell csinálni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tisztelt fórumozók!

Öreg F lökhárítóit akarom rendbe tenni. Valaki valamikor csak elfedte a hibákat, de ki nem javította. Most csiszolom a levált alapozót és a pikkelyesen hámló festéket. Odáig rendben van, hogy lecsiszolom. De azután mivel kellene kezelnem a műanyag felületet?
Fényezni nem akarom, jó a natúr műanyag, még ha matt is. Létezik ilyen műanyagápoló szer, vagy csak csiszoljam egyre kisebb szemcseméretű anyaggal? Válaszaitokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt fórumozók!

Öreg F lökhárítóit akarom rendbe tenni. Valaki valamikor csak elfedte a hibákat, de ki nem javította. Most csiszolom a levált alapozót és a pikkelyesen hámló festéket. Odáig rendben van, hogy lecsiszolom. De azután mivel kellene kezelnem a műanyag felületet?

Fényezni nem akarom, jó a natúr műanyag, még ha matt is. Létezik ilyen műanyagápoló szer, vagy csak csiszoljam egyre kisebb szemcseméretű anyaggal? Válaszaitokat előre is köszönöm.

Vannak kifejezetten lökhárító festékek. Kicsit megcsiszolod, és megfújod vele 2 rétegben. Pár évig el lesz, utána viszont randán fog hámlani, akkor megint csiszolás lesz.

Link to comment
Megosztás:

Vannak kifejezetten lökhárító festékek. Kicsit megcsiszolod, és megfújod vele 2 rétegben. Pár évig el lesz, utána viszont randán fog hámlani, akkor megint csiszolás lesz.

Köszönöm, de nem akarom lefesteni, én beérem a nyers műanyaggal, mindössze fel szeretném frissíteni. Pont ezt akarom elkerülni, hogy utána újból hámlás és csiszolás legyen a vége.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm, de nem akarom lefesteni, én beérem a nyers műanyaggal, mindössze fel szeretném frissíteni. Pont ezt akarom elkerülni, hogy utána újból hámlás és csiszolás legyen a vége.

Onnantól kezdve, hogy egyszer meg lett csiszolva, lealapozózva, már semmi más nem fog megtapadni rajta, és a melegítős verziód is buktad. Ha pedig csak megcsiszolod, egyrészt tök sima lesz, ami szintén nem az eredeti rücsis felülete, másrészt pedig olyan világítósan szürke lesz, hogy sírva fakadsz ha meglátod :D

Link to comment
Megosztás:

Onnantól kezdve, hogy egyszer meg lett csiszolva, lealapozózva, már semmi más nem fog megtapadni rajta, és a melegítős verziód is buktad. Ha pedig csak megcsiszolod, egyrészt tök sima lesz, ami szintén nem az eredeti rücsis felülete, másrészt pedig olyan világítósan szürke lesz, hogy sírva fakadsz ha meglátod :D

Na ez az, hogy már a rég felkent alapozó sem maradt meg csak foltokban, kitt úgyszintén. Gőzöm nincs, hogy állt meg rajta, valószínűleg csak addig volt lényeg míg túl nem adtak rajta.

Sejtettem, hogy az eredeti barázdákat ezzel eltüntetem, de ez a rákent izé még a legjobb hígítómat is körbe röhögi, így csak a csiszolás maradt.

Világító szürke? Na és, még mindig jobb, mint a foltokban hámlás és rusnyaság.

Link to comment
Megosztás:

Na ez az, hogy már a rég felkent alapozó sem maradt meg csak foltokban, kitt úgyszintén. Gőzöm nincs, hogy állt meg rajta, valószínűleg csak addig volt lényeg míg túl nem adtak rajta.

Sejtettem, hogy az eredeti barázdákat ezzel eltüntetem, de ez a rákent izé még a legjobb hígítómat is körbe röhögi, így csak a csiszolás maradt.

Világító szürke? Na és, még mindig jobb, mint a foltokban hámlás és rusnyaság.

Persze, de egy normálisan megfújt fekete rücsis lökhárító festék is szép 2-3 évig, és legalább fekete. Az a baj ilyenkor, hogy fogalma sincs az embernek, hogy előzőleg mivel kenték össze, és így nem igazán tud mit kezdeni vele. A mezei fekete lökösöknek amúgy nincs értékük, 3-5ezer között amúgy kapsz lököst is, lehet, hogy egyszerűbb, mint küzdeni a régiekkel.

Link to comment
Megosztás:

Persze, de egy normálisan megfújt fekete rücsis lökhárító festék is szép 2-3 évig, és legalább fekete. Az a baj ilyenkor, hogy fogalma sincs az embernek, hogy előzőleg mivel kenték össze, és így nem igazán tud mit kezdeni vele. A mezei fekete lökösöknek amúgy nincs értékük, 3-5ezer között amúgy kapsz lököst is, lehet, hogy egyszerűbb, mint küzdeni a régiekkel.

Itt a bökkenő, hogy ha már egyszer fújás, akkor ne 2-3 évig tegye, hanem tovább. Most függetlenül a tárolástól és időjárási viszontagságoktól. Akkor már tényleg inkább keresnem kellene bontóban két szépet. Nem kell nekem se tyúkrács, se toldat, se extra koptató, se extra nyílás se semmi flanc, csak az egyszínű átlag lökhárító.

Link to comment
Megosztás:

Itt a bökkenő, hogy ha már egyszer fújás, akkor ne 2-3 évig tegye, hanem tovább. Most függetlenül a tárolástól és időjárási viszontagságoktól. Akkor már tényleg inkább keresnem kellene bontóban két szépet. Nem kell nekem se tyúkrács, se toldat, se extra koptató, se extra nyílás se semmi flanc, csak az egyszínű átlag lökhárító.

A 2-3 ezer forintos festékspraytől nem lehet 2-3 évnél többet várni. Előbb utóbb lehámlik.

http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/opel_astra_f_lokharitok

http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/opel_astra_f_lokharito_elso_hatso_lokharito

http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/opel_astra_f_lokharitok_postazva_is

http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/astra_f_lokharito_olcson

http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/opel_astra_f_lokharitok

http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/f_opel_astra_lokharito

bontottakból viszont van annyi mint a szemét, fekete is, színrefújt is csak válogatni kell ;)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Onnantól kezdve, hogy egyszer meg lett csiszolva, lealapozózva, már semmi más nem fog megtapadni rajta, és a melegítős verziód is buktad. Ha pedig csak megcsiszolod, egyrészt tök sima lesz, ami szintén nem az eredeti rücsis felülete, másrészt pedig olyan világítósan szürke lesz, hogy sírva fakadsz ha meglátod :D

pedig nekem is kéne kezdenem valamit a hátsóval, most van lakatosnál az a bazi juk amit mutattam (taylor.hu/astra/tanklyuk/

), eddig 3 elemet vettem, kíváncsi leszek milyen lesz....

viszont a lökös kiszürkült/nyomott/horzsolt, én is azon gondolkodtam kezdek vele vmit, csak akkor az elsővel is kéne :omg:

Link to comment
Megosztás:

pedig nekem is kéne kezdenem valamit a hátsóval, most van lakatosnál az a bazi juk amit mutattam (taylor.hu/astra/tanklyuk/

), eddig 3 elemet vettem, kíváncsi leszek milyen lesz....

viszont a lökös kiszürkült/nyomott/horzsolt, én is azon gondolkodtam kezdek vele vmit, csak akkor az elsővel is kéne :omg:

Ne bacd össze semmivel. Majd átnézek valamikor, és megpróbálom az okossággal. ;)
Link to comment
Megosztás:

Na ez az, hogy már a rég felkent alapozó sem maradt meg csak foltokban, kitt úgyszintén. Gőzöm nincs, hogy állt meg rajta, valószínűleg csak addig volt lényeg míg túl nem adtak rajta.

Sejtettem, hogy az eredeti barázdákat ezzel eltüntetem, de ez a rákent izé még a legjobb hígítómat is körbe röhögi, így csak a csiszolás maradt.

Világító szürke? Na és, még mindig jobb, mint a foltokban hámlás és rusnyaság.

Hőlégfúvótól lejön a festék... Csak találd meg azt a távolságot, hogy a festék leolvad, míg a műanyag egyben marad...

Link to comment
Megosztás:

Ha lenne melegpisztolyom, már használtam volna. :icon1:

A Démászt nem akarom belevonni a játékba. :D Hiszek a manuális munka eredményességében.

a különbség a minőségben van... :) Míg a hőlégfúvóval fellazítod a festéket, és lepereg... addig a smirglivel csúnya lesz...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.