Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Bosal az olcsó, és talán tovább bírja mint a teljesen noname, amúgy tényleg tökmindegy

Talán a Bosal név jelent valamit, hiszen sok gyártónál gyári beszállító... ugyanakkor a kipufogó életében sokkal jobban számít az, hogy az ember mekkora távon használja az autóját, hiszen a kipufogók zöme attól megy tönkre, hogy egész nap ázik belül, mert a kondenzvíz, meg a pára lecsapódik benne, nem tud kiszáradni. Ha valaki napi szinten jár vele annyit, hogy csontszárazra járja a pöfögőt, akkor talán többet bír. Szoktam nézni, hogy egy csomó buzukinál folyik a lé, mint a szelephibás szippantónál... Nah ez a nem mindegy! :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Talán a Bosal név jelent valamit, hiszen sok gyártónál gyári beszállító... ugyanakkor a kipufogó életében sokkal jobban számít az, hogy az ember mekkora távon használja az autóját, hiszen a kipufogók zöme attól megy tönkre, hogy egész nap ázik belül, mert a kondenzvíz, meg a pára lecsapódik benne, nem tud kiszáradni. Ha valaki napi szinten jár vele annyit, hogy csontszárazra járja a pöfögőt, akkor talán többet bír. Szoktam nézni, hogy egy csomó buzukinál folyik a lé, mint a szelephibás szippantónál... Nah ez a nem mindegy! :)

Ertem es koszonom, hasznalt dobon gondolkodom legjobban, heti 1500 kmt megyek, ujj se birja sokaig.. Meg annyi lenne a kerdesem, hogy letezik olyan sport dob ami teljesitmenybe javit kicsit de megse hangos..minimalis hangja lehet,de nem szeretem ha zug mint valami traktor:D katalizatornis ki van veve
Link to comment
Megosztás:

Mindig ez a sportdob és a tuning légszűrő. :D Mintha bármit is számítana. :D

Számííít. Főleg önmagában. A tyún-szűrő az olyan 1-2 évvel a felrakása után kezd el számítani, a dob akkor, amikor nem érti hogy mi a különbség a szép hang, és a nagy hang között, ezért reszeli a 14nz-re a tuningpower dobot, mert akkor majd őt is elismerik. Lurdyban is van lent olyan ember, aki meg van győződve róla, hogy az autója szép is, az üvegszáltól, meg jó is a repedt lefolyócső dobtól, és nem érti. A múltkor valaki linkelt neki, egy fullos Rieger astrát, rendes optikkal, rendsen összerakva, közölte, hogy ez pont olyan, mint az övé. Frankón nem látja, és nem hallja a különbséget. :D Na ők a célcsoport ezeknél a remek termékeknél :D

Link to comment
Megosztás:

Számííít. Főleg önmagában. A tyún-szűrő az olyan 1-2 évvel a felrakása után kezd el számítani, a dob akkor, amikor nem érti hogy mi a különbség a szép hang, és a nagy hang között, ezért reszeli a 14nz-re a tuningpower dobot, mert akkor majd őt is elismerik. Lurdyban is van lent olyan ember, aki meg van győződve róla, hogy az autója szép is, az üvegszáltól, meg jó is a repedt lefolyócső dobtól, és nem érti. A múltkor valaki linkelt neki, egy fullos Rieger astrát, rendes optikkal, rendsen összerakva, közölte, hogy ez pont olyan, mint az övé. Frankón nem látja, és nem hallja a különbséget. :D Na ők a célcsoport ezeknél a remek termékeknél :D

Aztarohatt. :D Majd leközelebb mutasd már meg azt a gyöngyszemet lurdyban. :D

Azt hiszem ehhez már túl kevés az intelligenciám, hogy meg tudjam érteni az ilyet. :D Én is szeretnék minimális optikait, leginkább GSi vonallal, de nem sportkipufogós hókotrót akarok gyártani. :D

Link to comment
Megosztás:

Aztarohatt. :D Majd leközelebb mutasd már meg azt a gyöngyszemet lurdyban. :D

Azt hiszem ehhez már túl kevés az intelligenciám, hogy meg tudjam érteni az ilyet. :D Én is szeretnék minimális optikait, leginkább GSi vonallal, de nem sportkipufogós hókotrót akarok gyártani. :D

Menj ki az utcára. A nép fele azt hiszi, hogy tyúning az autó, ha van rajta, minimum egy olyan szárny, aminek köze nincs az autó formájához, és szigorúan gyári futóművön billegjen gyári méretű felnin, de az üvegszálas sz.rok, érjenek le addig, amíg egy rendes ültetett gépnek a gyári lököse. :D Ha ezek közül egyik sincs, akkor egy krómfestékes dísztárcsa, vagy valami fásztendfúriusz matrica kell :D Nézd végig a JDCS-t. Azokat is komolyan gondolta valaki. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.