Mikulás74 Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Helo mindenki! Kb úgy lóg a bal első ajtóm, mint egy budiajtó, mit lehet evvel csinálni? Kombi 1.7-es dízel Astra, van benne 10 millió km. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Helo mindenki! Kb úgy lóg a bal első ajtóm, mint egy budiajtó, mit lehet evvel csinálni? Kombi 1.7-es dízel Astra, van benne 10 millió km. Köszi. elsö körben a csapszegeket kicserélni benne, aztán ha neked se segít, ahogy nekem, akkor csúnyát mondani, és faragni. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 elsö körben a csapszegeket kicserélni benne, aztán ha neked se segít, ahogy nekem, akkor csúnyát mondani, és faragni. :D A gugli kereső szerint van hozzá zsanér csapszeg, de szerintem az nem az. Lehet, esztergáltatni kellene hozzá másikat. Vagy ezentúl a hátsó ajtón keresztül szállok be, és akkor nem jut eszembe a lógó ajtó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 A gugli kereső szerint van hozzá zsanér csapszeg, de szerintem az nem az. Lehet, esztergáltatni kellene hozzá másikat. Vagy ezentúl a hátsó ajtón keresztül szállok be, és akkor nem jut eszembe a lógó ajtó. :) Cseréltem csapszeget, de csak egy picit javult sajna. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mikulás74 Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Cseréltem csapszeget, de csak egy picit javult sajna. Igen? ja, néztem ez az tényleg, azt hittem ez a kitámasztó csapszege. Hát elég gagyinak tűnik. Az alsó csapszeg el van törve, és ott lóg az egész, de nagyon. Úgy csukódik az ajtó, hogy előtte felüzközik a küszöbnél, ott már lejött a festék...kb mint egy 50 éves moszkvics. Ha csak kicsit lóg, az le van sz.rva. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Sziasztok! Padlólemez javítás: Lekapartam azt a kátrányos lapot a lemezről a hegesztés miatt. Fontos olyat vissza rakni/ragasztani rá? Mi a szerepe?? Ha igen akkor hol és milyen árban lehet beszerezni? :) köszi Petya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabesz79 Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Üdv! Érdeklődnék,hogy caravan-nál miként van elvezetve a hátsó ablakmosó csöve?Már azóta nem működik ,mióta megvettem,de eddig nem vett rá a lélek ,hogy szétbontsam a belsejét.Most,hogy a tetőkárpit leesett,muszáj volt leszedni mindent.Mikor a szőnyegeket kivettem,akkor láttam,hogy a cső alá volt tömködve,meg valahova a műszerfal alá is.Be lehet ezt fűzni valahogy?Azt nem tudom ,hogy miért nem jött víz rajta,még nem találtam a cső végét.Az is lehet hogy a szőnyeg alá folyt eddig,mikor mosni akartam.Egy szivattyú van ketté ágaztatva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Üdv! Érdeklődnék,hogy caravan-nál miként van elvezetve a hátsó ablakmosó csöve?Már azóta nem működik ,mióta megvettem,de eddig nem vett rá a lélek ,hogy szétbontsam a belsejét.Most,hogy a tetőkárpit leesett,muszáj volt leszedni mindent.Mikor a szőnyegeket kivettem,akkor láttam,hogy a cső alá volt tömködve,meg valahova a műszerfal alá is.Be lehet ezt fűzni valahogy?Azt nem tudom ,hogy miért nem jött víz rajta,még nem találtam a cső végét.Az is lehet hogy a szőnyeg alá folyt eddig,mikor mosni akartam.Egy szivattyú van ketté ágaztatva. normál esetben fölmegy a jobb oldali A oszlopban, végig a tetöben, és a gumi átvezetön be az ajtóba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Igen? ja, néztem ez az tényleg, azt hittem ez a kitámasztó csapszege. Hát elég gagyinak tűnik. Az alsó csapszeg el van törve, és ott lóg az egész, de nagyon. Úgy csukódik az ajtó, hogy előtte felüzközik a küszöbnél, ott már lejött a festék...kb mint egy 50 éves moszkvics. Ha csak kicsit lóg, az le van sz.rva. :) Úgy rémlik párszáz forint volt a stift, tüskével ki lehet ütni a régit ha kint van már a pereme meg fogóval alányúlni és azt ütni, Végül mehet a helyére az új, Érdemes védeni a környéket jó vastagon szigetelő szallaggal mert ha megcsúszik a kalapács csak úgy pattog a fényezés. Sziasztok! Padlólemez javítás: Lekapartam azt a kátrányos lapot a lemezről a hegesztés miatt. Fontos olyat vissza rakni/ragasztani rá? Mi a szerepe?? Ha igen akkor hol és milyen árban lehet beszerezni? :) köszi Petya Szerintem csak hangtompító szerepe van a lemez nem rezonáll, én nem tettem oda semmit, szerintem nincs belőle gond. De ha venni akarsz pölö: http://www.zajcsillapitas.net/pf-830-20.html 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
hegeduszsolt Elküldve Április7, 2013 Megoszt Elküldve Április7, 2013 Sziasztok.Megint egy kérdésem lenne.Mégpedig hogy ha beindítom az autót (96' c14nz) akkor olyan borzasztó módon ráz a karosszéria mintha egy dízel autóban ülnék.Ha üzemmeleg az autó akkor valamivel jobb a helyzet,de még így is szerintem egy benzines autóhoz képest nagyon ráz.Rezonál a tetőkárpitól kezdve,a sárvédő belső műanyag burkolata,a műszerfal,minden.Szerintem az alapjárat jó,csak a motortartó bakra tudok gondolni.Lehetséges?Vagy csak azért mert kombi és a mögöttem lévő nagy "doboz"felerősíti a zajokat?Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2013 Megoszt Elküldve Április8, 2013 Sziasztok.Megint egy kérdésem lenne.Mégpedig hogy ha beindítom az autót (96' c14nz) akkor olyan borzasztó módon ráz a karosszéria mintha egy dízel autóban ülnék.Ha üzemmeleg az autó akkor valamivel jobb a helyzet,de még így is szerintem egy benzines autóhoz képest nagyon ráz.Rezonál a tetőkárpitól kezdve,a sárvédő belső műanyag burkolata,a műszerfal,minden.Szerintem az alapjárat jó,csak a motortartó bakra tudok gondolni.Lehetséges?Vagy csak azért mert kombi és a mögöttem lévő nagy "doboz"felerősíti a zajokat?Előre is köszönöm. Nem 3 henger jár csak induláskor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Április8, 2013 Megoszt Elküldve Április8, 2013 Nem 3 henger jár csak induláskor? Hát ha szerinte az alapjárat jó akkor csak fel tűnne ha 3 henger járna "csak".... Nameg az indítás se egy pikk pakk lehet, de arról se írt, csak annyit hogy "ha beindítom"... Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Április8, 2013 Megoszt Elküldve Április8, 2013 Sziasztok.Megint egy kérdésem lenne.Mégpedig hogy ha beindítom az autót (96' c14nz) akkor olyan borzasztó módon ráz a karosszéria mintha egy dízel autóban ülnék.Ha üzemmeleg az autó akkor valamivel jobb a helyzet,de még így is szerintem egy benzines autóhoz képest nagyon ráz.Rezonál a tetőkárpitól kezdve,a sárvédő belső műanyag burkolata,a műszerfal,minden.Szerintem az alapjárat jó,csak a motortartó bakra tudok gondolni.Lehetséges?Vagy csak azért mert kombi és a mögöttem lévő nagy "doboz"felerősíti a zajokat?Előre is köszönöm.Lehetséges a tartóbak, igen. Se a haveroméké, se a mienk nem ráz így... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peeti183 Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Sziasztok! Ajtó kárpitot szeretnék újrahúzni, mint pl a tetőkárpitot, csak ahogy néztem az a "fa"lemez úgy van hozzáragasztva pontokban a müanyag kerethez, érdemes felolvasztani, ezzel p*csölni vagy nehéz lesz utána visszaragasztani és inkább neki se álljak?? vélemény ?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Sziasztok! Ajtó kárpitot szeretnék újrahúzni, mint pl a tetőkárpitot, csak ahogy néztem az a "fa"lemez úgy van hozzáragasztva pontokban a müanyag kerethez, érdemes felolvasztani, ezzel p*csölni vagy nehéz lesz utána visszaragasztani és inkább neki se álljak?? vélemény ?? :) Az nem ragasztás, hanem a műanyag keret tüskéi átmennek a falemezen és azok vannak olvasztással elpréselve. Szerintem le lehet fúrni őket, bár nem próbáltam. Utána egy önmetsző csavarral meg egy nagy alátéttel talán vissza lehet rakni. Utána van esély rá, hogy zörögni fog és már nem lesz ugyanolyan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Sziasztok! Ajtó kárpitot szeretnék újrahúzni, mint pl a tetőkárpitot, csak ahogy néztem az a "fa"lemez úgy van hozzáragasztva pontokban a müanyag kerethez, érdemes felolvasztani, ezzel p*csölni vagy nehéz lesz utána visszaragasztani és inkább neki se álljak?? vélemény ?? :) Szia! Én nemrég cseréltem kárpitot az ajtóban. Azokat a műanyag olvasztott gombokat egy 8as fúróval könnyedén le lehet fúrni, de vigyázni kell, hogy csak annyira nyomd be a fúrót, hogy a fejét éppen leszedje, így a fej leszakad, de az alja még megmarad, amiben van egy pont akkora furat, hogy az ún. OPEL fejű csavarok pont megállnak benne, és meg fogják fogni a kárpitot. Nekem semmi nem látszik rajta kívülről, és nem zörög. Az ajtókárpit hátsó részében van egy szürke színű habszivacs cucc, azt ki kell szedni, mert az alatt is vannak ilyen műanyag olvasztott patentek, ha azokat is leszeded ezzel a módszerrel, akkor a fa betét kijön. A szivacsot utána én ragasztópisztolyos ragaccsal tettem vissza. http://csavarbolt.shp.hu/hpc/elemkepek/csavarbolt/csavarboltlemezcsavarok_onfuro_lemez_csavar_opelcsavar1286376582.jpg Ennyit tudtam segíteni! :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Szia! Én nemrég cseréltem kárpitot az ajtóban. Azokat a műanyag olvasztott gombokat egy 8as fúróval könnyedén le lehet fúrni, de vigyázni kell, hogy csak annyira nyomd be a fúrót, hogy a fejét éppen leszedje, így a fej leszakad, de az alja még megmarad, amiben van egy pont akkora furat, hogy az ún. OPEL fejű csavarok pont megállnak benne, és meg fogják fogni a kárpitot. Nekem semmi nem látszik rajta kívülről, és nem zörög. Az ajtókárpit hátsó részében van egy szürke színű habszivacs cucc, azt ki kell szedni, mert az alatt is vannak ilyen műanyag olvasztott patentek, ha azokat is leszeded ezzel a módszerrel, akkor a fa betét kijön. A szivacsot utána én ragasztópisztolyos ragaccsal tettem vissza. http://csavarbolt.shp.hu/hpc/elemkepek/csavarbolt/csavarboltlemezcsavarok_onfuro_lemez_csavar_opelcsavar1286376582.jpg Ennyit tudtam segíteni! :) Na az a szivacs ragacs érdekelne. :D Mi az? Hogy hívják? Hol lehet venni? Azok a szürke szivacsok kiestek maguktól és nem tudtam mivel visszarakni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Április9, 2013 Megoszt Elküldve Április9, 2013 Na az a szivacs ragacs érdekelne. :D Mi az? Hogy hívják? Hol lehet venni? Azok a szürke szivacsok kiestek maguktól és nem tudtam mivel visszarakni... Hát én sima, ragasztópisztollyal raktam vissza. Kinyomtam rá 3 csíkot, ahogy a gyári volt és odanyomtam gyorsan azt a szürke habszivacsot és odaragadt! :D http://ezermester.hu/cikk-1637/STEINEL_Gluematic_3002_es_5000_ragasztopisztolyok Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Sziasztok.... ki lett lakatolva az autóm.... kérdésem az lenne, hogy itthon szeretném lefújni, tudtok ajánlani valami jó minőségű pisztolyt ami alkalmas lehet erre a célra? Leválasztó van már valami értelmes pisztoly kéne csak nem ismerem a márkákat meg, hogy mi lenne jó... :/ 10-20 ezres pisztolyok elégségesek lennének erre a célra? Mert gondolom ezek a 3-5 ezer forintosok bóvlik.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április13, 2013 Megoszt Elküldve Április13, 2013 Sziasztok.... ki lett lakatolva az autóm.... kérdésem az lenne, hogy itthon szeretném lefújni, tudtok ajánlani valami jó minőségű pisztolyt ami alkalmas lehet erre a célra? Leválasztó van már valami értelmes pisztoly kéne csak nem ismerem a márkákat meg, hogy mi lenne jó... :/ 10-20 ezres pisztolyok elégségesek lennének erre a célra? Mert gondolom ezek a 3-5 ezer forintosok bóvlik.. :D Van fényezés topic. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Április14, 2013 Megoszt Elküldve Április14, 2013 Van fényezés topic. Igen bocsi, nem ide szerettem volna Link to comment Megosztás: More sharing options...
pantomimes Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Sziasztok! Egy kombi tulaja vagyok, sajnos elindulét a rozsda a hátsó kerékjárati íveken és még itt-ott apróbb helyeken ill. a csomagtér ajtó fogantyúja alatt. Budapesten vagy környékén tudtok nekem korrekt karosszériást ajánlani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
darkcorolla Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Udv. Segitsegre lenne szuksegem kipufogo ugyben. Sedan f astram van es lyukas lett a hatso dob. Gondolkodok ujjon, hasznalton, sport dobon is. De katalizatorom ki van veve..mit ajanlotok? Fiatal vqgyok de hangosat nem akarok. Sportal nagyon hangos lenne?semmi hangot nem szeretnek. Elore is kossz a valaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Udv. Segitsegre lenne szuksegem kipufogo ugyben. Sedan f astram van es lyukas lett a hatso dob. Gondolkodok ujjon, hasznalton, sport dobon is. De katalizatorom ki van veve..mit ajanlotok? Fiatal vqgyok de hangosat nem akarok. Sportal nagyon hangos lenne?semmi hangot nem szeretnek. Elore is kossz a valaszokat! Az ujjad nem ajánlom erre, én ilyen helyzetben pár éve egyszerűen bementem a helyi autósboltba, és a legolcsóbb lengyel dobot vettem hátra, amit a tipushoz gyártottak. Pár évet az is kibír, nem sokkal húzzák tovább a nevesebb gyártók termékei sem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április15, 2013 Megoszt Elküldve Április15, 2013 Bosal az olcsó, és talán tovább bírja mint a teljesen noname, amúgy tényleg tökmindegy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts