Peeti183 Elküldve Március21, 2013 Megoszt Elküldve Március21, 2013 Sziasztok, Van egy 93-as F astra caravánom és ahogy olvasgattam szó volt a hátsó müanyag dob betétről. A kérdésem az lenne ilyet hol lehet venni pesten? Mert én sehogy se találok csak ferdehátuhoz. Lehet én vagyok a béna de megköszöném ha ebbe tudna valaki segiteni. üdv.: Iminyo Nekem meg pont ferdehátuhoz kellene ;) Milyen árban megy ha rákérdezhetek ? :P Petya Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Sziasztok, Van egy 93-as F astra caravánom és ahogy olvasgattam szó volt a hátsó müanyag dob betétről. A kérdésem az lenne ilyet hol lehet venni pesten? Mert én sehogy se találok csak ferdehátuhoz. Lehet én vagyok a béna de megköszöném ha ebbe tudna valaki segiteni. üdv.: Iminyo Elvileg a 3 sárvédő egyforma belül, így kompatibilis a sedan, és a kombival... nekem legalábbis ferdehátúé van bent. A Kabrio az egyetlen ami nem sima sárvédős... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Nekem meg pont ferdehátuhoz kellene ;) Milyen árban megy ha rákérdezhetek ? :Po Petya Un*x-nál ~3700/db, klokkerholm Crom*x-nál is van 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Sziasztok! Cseréltem hangszórókat. Jól is szólna, hogyha nem rezonálna-zörögne be az ajtókárpit. 1-1 patent hiányzik mindkét oldalról., az ajtók hátsó 3 bolhájából a középsők: Tehát ami be van karikázva, az nincs benne. De ha berakom, az ajtó zárja megszűnik működni. Szóval ha ez bent van, a nyelv, amivel belülről lehet nyitni/zárni a kocsit, egyszerűen nem tud mozogni, úgy beszorul. A központi sem nyitja, de még kézzel is brutális erővel lehet csak megmozdítani. Hozzáteszem, a kocsi Classic GL, szóval elvileg gyárilag beszerelt központi van benne. Másik kérdésem: A kárpit rezonálását milyen módszerrel lehetne megszüntetni? Gondoltam, hogy valami hangfalba való szivacs táblát berakok a lemez-kárpit közé, de gondolom az összegyűjtené a párát... Csütörtökön megdaraboljuk :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március22, 2013 Megoszt Elküldve Március22, 2013 Sziasztok! Rakok egy linket a tetőkárpit ujrahuzásárol, nem tudja valaki hogy amit rátesz az milyen kárpit anyag és hogy hol lehet venni?? ill. ragasztó milyen? http://taylor.hu/astra/tetokarpit/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
gondoni Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Kedves Fórumtársak! Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már járt így, hallott erre frappáns megoldást, itt és általában a neten eddig nem találtam erre okosságot: A múlt hétvégén úgy jártam, hogy a jobb hátsó ajtót egy hosszabb (jégbordákkal tarkított) út után egyszerűen nem tudtam (és azóta sem tudom) kinyitni. A kisfiam ült bent, gyermekülésben, és persze miatta aktiválva van a gyerekzár, tehát belülről a kilinccsel eleve nyithatatlan az ajtó. Az út végére viszont már kívülről is, tehát a másik oldalról kellett a fiamat kiszabadítani a gyerekülésből. Olyan, mintha a külső kilincs semmilyen hatással nem lenne a zárra. A központi zár az ablaknál lévő pöcköt rendesen mozgatja, és az ajtóban a zár motorjának hangja is hallatszik. Gyanítom, hogy szétugrott a rudazat valamelyik része a rázós úton. A nagy kérdés: hogyan nyissam ki az ajtót?! Hozzáférek mindenhonnan, de hiába rángatok, nyomkodok, tekergetek bármit is. A belső kárpit leszedését szeretném első körben megúszni (hátsó ülés kiszedésével talán megoldható, egyelőre nincs kedvem a fagyos parkolóban nekiesni), tudtok-e erre valami egyszerűbb/bevált praktikát? Előre köszi a segítséget! Gondoni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Kedves Fórumtársak! Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már járt így, hallott erre frappáns megoldást, itt és általában a neten eddig nem találtam erre okosságot: A múlt hétvégén úgy jártam, hogy a jobb hátsó ajtót egy hosszabb (jégbordákkal tarkított) út után egyszerűen nem tudtam (és azóta sem tudom) kinyitni. A kisfiam ült bent, gyermekülésben, és persze miatta aktiválva van a gyerekzár, tehát belülről a kilinccsel eleve nyithatatlan az ajtó. Az út végére viszont már kívülről is, tehát a másik oldalról kellett a fiamat kiszabadítani a gyerekülésből. Olyan, mintha a külső kilincs semmilyen hatással nem lenne a zárra. A központi zár az ablaknál lévő pöcköt rendesen mozgatja, és az ajtóban a zár motorjának hangja is hallatszik. Gyanítom, hogy szétugrott a rudazat valamelyik része a rázós úton. A nagy kérdés: hogyan nyissam ki az ajtót?! Hozzáférek mindenhonnan, de hiába rángatok, nyomkodok, tekergetek bármit is. A belső kárpit leszedését szeretném első körben megúszni (hátsó ülés kiszedésével talán megoldható, egyelőre nincs kedvem a fagyos parkolóban nekiesni), tudtok-e erre valami egyszerűbb/bevált praktikát? Előre köszi a segítséget! Gondoni Rendesen leszedni, nem fogod tudni a kárpitot, mert az alsó csavarjai "rácsukódnak" a küszübre, a tetejét pedig az ajtógomb miatt nem fogod tudni elhúzni, mert le kell emelni róla a kárpitot, hogy lejöjjön. Kicsit erőltetve el tudod cibálni, de akkor a páravédő fóliát is szét kell cseszni, hogy bele tudj nyúlni az ajtóba. Első körben, én megpróbálnék hajtogatni valami olyan "eszközt" amivel csukott állapotban el tudod nyomni a gyerekzár pöckét, hogy a belső kilinccsel ki tud nyitni. és lehetőleg se a gumikédert, se a fényezést ne bacca szét. Eddig még nem találkoztam olyannal, hogy a kilincs rudazata szétakadt volna rázós úton, de ettől függetlenül, lehet hogy mégis megtörtént valahogy, csak nincs előttem, hogy hol tudna szétmenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Kedves Fórumtársak! Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már járt így, hallott erre frappáns megoldást, itt és általában a neten eddig nem találtam erre okosságot: A múlt hétvégén úgy jártam, hogy a jobb hátsó ajtót egy hosszabb (jégbordákkal tarkított) út után egyszerűen nem tudtam (és azóta sem tudom) kinyitni. A kisfiam ült bent, gyermekülésben, és persze miatta aktiválva van a gyerekzár, tehát belülről a kilinccsel eleve nyithatatlan az ajtó. Az út végére viszont már kívülről is, tehát a másik oldalról kellett a fiamat kiszabadítani a gyerekülésből. Olyan, mintha a külső kilincs semmilyen hatással nem lenne a zárra. A központi zár az ablaknál lévő pöcköt rendesen mozgatja, és az ajtóban a zár motorjának hangja is hallatszik. Gyanítom, hogy szétugrott a rudazat valamelyik része a rázós úton. A nagy kérdés: hogyan nyissam ki az ajtót?! Hozzáférek mindenhonnan, de hiába rángatok, nyomkodok, tekergetek bármit is. A belső kárpit leszedését szeretném első körben megúszni (hátsó ülés kiszedésével talán megoldható, egyelőre nincs kedvem a fagyos parkolóban nekiesni), tudtok-e erre valami egyszerűbb/bevált praktikát? Előre köszi a segítséget! Gondoni részvétem a külső kilincsnek van "ellenállása" mikor nyitod? vagy csak lötyög? ha semmi nem megy és szét kell barmolni szerintem a külső kilincs szétbarmolása lenne a legjobb azt viszonylag olcsón lehetne szerezni meg nincs belőle csak 1 fajta (vagyis 2 facelift elött/után, vagy van színezett?) az egy nyamvadt műanyag (igaz a háta vas) de sztem szét lehet fúrni, hogy nem sérül az ajtó és mögé be lehet nyúlni a zárt mokolni persze, ha nincs más Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 részvétem a külső kilincsnek van "ellenállása" mikor nyitod? vagy csak lötyög? ha semmi nem megy és szét kell barmolni szerintem a külső kilincs szétbarmolása lenne a legjobb azt viszonylag olcsón lehetne szerezni meg nincs belőle csak 1 fajta (vagyis 2 facelift elött/után, vagy van színezett?) az egy nyamvadt műanyag (igaz a háta vas) de sztem szét lehet fúrni, hogy nem sérül az ajtó és mögé be lehet nyúlni a zárt mokolni persze, ha nincs más Csak B Vekin van színezett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Csak B Vekin van színezett. ako jól sejlett, mondjuk nem olyan occo mint gondoltam, de ez cserélhető a legszebben maradandó károsodás nélkül szerintem http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/karosszeria/kilincs_diszlec/opel_astra_f_kulso_kilincs_elado_1728778250.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Rendesen leszedni, nem fogod tudni a kárpitot, mert az alsó csavarjai "rácsukódnak" a küszübre, a tetejét pedig az ajtógomb miatt nem fogod tudni elhúzni, mert le kell emelni róla a kárpitot, hogy lejöjjön. Kicsit erőltetve el tudod cibálni, de akkor a páravédő fóliát is szét kell cseszni, hogy bele tudj nyúlni az ajtóba. Első körben, én megpróbálnék hajtogatni valami olyan "eszközt" amivel csukott állapotban el tudod nyomni a gyerekzár pöckét, hogy a belső kilinccsel ki tud nyitni. és lehetőleg se a gumikédert, se a fényezést ne bacca szét. Eddig még nem találkoztam olyannal, hogy a kilincs rudazata szétakadt volna rázós úton, de ettől függetlenül, lehet hogy mégis megtörtént valahogy, csak nincs előttem, hogy hol tudna szétmenni. lehet, hogy a gyerekzár kavar be, gondolom ez Te nem gyakran használod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 lehet, hogy a gyerekzár kavar be, gondolom ez Te nem gyakran használod :D Használtam már :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Használtam már :D Kipróbáltad, pipa, mentél tovább, :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Kipróbáltad, pipa, mentél tovább, :D neeem, tényleg használtam. Haver nagyon jól érezte magát aztán hazafelé az autópályás 140 után, ki akart szállni 40-nél brunyálni. Akkor be gyerekzártuk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 neeem, tényleg használtam. Haver nagyon jól érezte magát aztán hazafelé az autópályás 140 után, ki akart szállni 40-nél brunyálni. Akkor be gyerekzártuk. :lol: Aztán telehuggyozta a hátsó ülést? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Aztán telehuggyozta a hátsó ülést? :D nem, megálltam, kiengedtük, addig gyerekzárak bekattint, és utána visszatoltuk az autóba. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gondoni Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 részvétem a külső kilincsnek van "ellenállása" mikor nyitod? vagy csak lötyög? ha semmi nem megy és szét kell barmolni szerintem a külső kilincs szétbarmolása lenne a legjobb azt viszonylag olcsón lehetne szerezni meg nincs belőle csak 1 fajta (vagyis 2 facelift elött/után, vagy van színezett?) az egy nyamvadt műanyag (igaz a háta vas) de sztem szét lehet fúrni, hogy nem sérül az ajtó és mögé be lehet nyúlni a zárt mokolni persze, ha nincs más A hátsó külső kilincsen azt érezni, mint amikor egy zárt autónál póbálnád nyitni, tehát ellenállás nélkül húzhatod koppanásig. Egylőre (hóban-fagyban) nem fúrok-faragok semmit. A gyerekülést áttettem a másik oldalra, ott működik az ajtó, annyi kompromisszummal, hogy a gyerkőc kedvére rugdoshatja a vezetőülés hátulját, nincs előretolva, mint az anyósülés. Ha jobb lesz az idő kint, akkor jobb ötlet híján szétszedem a működő ajtót, megnézem, hogy mi mehetett tönkre, illetve ötleteket gyűjtök a lehetséges megoldásokra. Ahogy néztem, a kárpit csavarjaihoz éppen hozzáférni a küszöb felett, de az ülést mindenképpen ki kell majd venni. A gyerekzár átkapcsolása csukott ajtónál nem tűnik valami egyszerűnek. Kívülről azért, mert kapcsoló az ajtó belső oldalán van, bentről pedig azért, mert közte van az ajtó tömítő gumi. Ráadásul a kapcsoló elég határozottan jár. Két hét múlva megy műszakira a kocsi, arra tuti meg kell ezt oldanom! Tényleg, műszakin erre figyelnek? Végigpróbálgatják az ajtókat, hogy nyílnak-záródnak rendesen? Esetleg milyen szakit álljak neki keresni a városban? Lakatosok mennyire értenek a zárszerkezetekhez? Márkaszerviz? Köszi az infót, további jó hétvégét! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 A hátsó külső kilincsen azt érezni, mint amikor egy zárt autónál póbálnád nyitni, tehát ellenállás nélkül húzhatod koppanásig. Egylőre (hóban-fagyban) nem fúrok-faragok semmit. A gyerekülést áttettem a másik oldalra, ott működik az ajtó, annyi kompromisszummal, hogy a gyerkőc kedvére rugdoshatja a vezetőülés hátulját, nincs előretolva, mint az anyósülés. Ha jobb lesz az idő kint, akkor jobb ötlet híján szétszedem a működő ajtót, megnézem, hogy mi mehetett tönkre, illetve ötleteket gyűjtök a lehetséges megoldásokra. Ahogy néztem, a kárpit csavarjaihoz éppen hozzáférni a küszöb felett, de az ülést mindenképpen ki kell majd venni. A gyerekzár átkapcsolása csukott ajtónál nem tűnik valami egyszerűnek. Kívülről azért, mert kapcsoló az ajtó belső oldalán van, bentről pedig azért, mert közte van az ajtó tömítő gumi. Ráadásul a kapcsoló elég határozottan jár. Két hét múlva megy műszakira a kocsi, arra tuti meg kell ezt oldanom! Tényleg, műszakin erre figyelnek? Végigpróbálgatják az ajtókat, hogy nyílnak-záródnak rendesen? Esetleg milyen szakit álljak neki keresni a városban? Lakatosok mennyire értenek a zárszerkezetekhez? Márkaszerviz? Köszi az infót, további jó hétvégét! Én megpróbálnám azt hogy előre döntöm az üléstámlát egy erősebb lemezt meghajtok L-alakban szigetelő szalaggal betekerem hogy ne sértse a gumi kédert és a karosszériát, és felülről az ablaktól levezetem, hátha át lehet vele ugrasztani a gyerekzárat bár tényleg nem könnyen mozog. A másik oldalon meg lehet nézni pontosan milyen magasságban és mélységben van. Úgy gondolom türelem kérdése de kivitelezhető. Műszakin ha jól emlékszem nem nézték konkrétan az ajtókat, de a biztonsági öveket megcibállták hogy kattannak-e ehhez viszont kinyitja a mókus az ajtót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 A hátsó külső kilincsen azt érezni, mint amikor egy zárt autónál póbálnád nyitni, tehát ellenállás nélkül húzhatod koppanásig. Egylőre (hóban-fagyban) nem fúrok-faragok semmit. A gyerekülést áttettem a másik oldalra, ott működik az ajtó, annyi kompromisszummal, hogy a gyerkőc kedvére rugdoshatja a vezetőülés hátulját, nincs előretolva, mint az anyósülés. Ha jobb lesz az idő kint, akkor jobb ötlet híján szétszedem a működő ajtót, megnézem, hogy mi mehetett tönkre, illetve ötleteket gyűjtök a lehetséges megoldásokra. Ahogy néztem, a kárpit csavarjaihoz éppen hozzáférni a küszöb felett, de az ülést mindenképpen ki kell majd venni. A gyerekzár átkapcsolása csukott ajtónál nem tűnik valami egyszerűnek. Kívülről azért, mert kapcsoló az ajtó belső oldalán van, bentről pedig azért, mert közte van az ajtó tömítő gumi. Ráadásul a kapcsoló elég határozottan jár. Két hét múlva megy műszakira a kocsi, arra tuti meg kell ezt oldanom! Tényleg, műszakin erre figyelnek? Végigpróbálgatják az ajtókat, hogy nyílnak-záródnak rendesen? Esetleg milyen szakit álljak neki keresni a városban? Lakatosok mennyire értenek a zárszerkezetekhez? Márkaszerviz? Köszi az infót, további jó hétvégét! ha fent, ha lent van a zár pöcke akkor is? érdekes vki már eccer itt próbálkozott úgy leszedni, én nemtom elképzelni hogy lejön, de még nem próbáltam csukva csak nehogy a másik oldalon is beálljon, na akkor benn marad a gyerek :D sztem ilyet nem néznek műszakin Márkaszerviz sztem drága sztem szaki válogatja, egyáltalán vállal-e ilyet Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 A hátsó külső kilincsen azt érezni, mint amikor egy zárt autónál póbálnád nyitni, tehát ellenállás nélkül húzhatod koppanásig. Egylőre (hóban-fagyban) nem fúrok-faragok semmit. A gyerekülést áttettem a másik oldalra, ott működik az ajtó, annyi kompromisszummal, hogy a gyerkőc kedvére rugdoshatja a vezetőülés hátulját, nincs előretolva, mint az anyósülés. Ha jobb lesz az idő kint, akkor jobb ötlet híján szétszedem a működő ajtót, megnézem, hogy mi mehetett tönkre, illetve ötleteket gyűjtök a lehetséges megoldásokra. Ahogy néztem, a kárpit csavarjaihoz éppen hozzáférni a küszöb felett, de az ülést mindenképpen ki kell majd venni. A gyerekzár átkapcsolása csukott ajtónál nem tűnik valami egyszerűnek. Kívülről azért, mert kapcsoló az ajtó belső oldalán van, bentről pedig azért, mert közte van az ajtó tömítő gumi. Ráadásul a kapcsoló elég határozottan jár. Két hét múlva megy műszakira a kocsi, arra tuti meg kell ezt oldanom! Tényleg, műszakin erre figyelnek? Végigpróbálgatják az ajtókat, hogy nyílnak-záródnak rendesen? Esetleg milyen szakit álljak neki keresni a városban? Lakatosok mennyire értenek a zárszerkezetekhez? Márkaszerviz? Köszi az infót, további jó hétvégét! Egy valamirevaló karosszéria lakatos kinyitja neked két pillanat alatt. Lehet, hogy ilyet városban nem találsz, de nálunk itt a faluban tuttira kinyitnák neked sérülésmentesen. Itt csodákra képesek még a szerelők. Csak példaként: Két totálkáros kocsiból középen - vagy ahol kell- keresztbe kettévágva "sérülésmentes" :D kocsit varázsolnak. (...) Lehet az Smart, vagy Ducato, esetleg BMW ZX 3 vagy 4. Link to comment Megosztás: More sharing options...
agv Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Sziasztok! A segítségeteket kérem. Új vagyok ezen a fórumon, remélem tudtok nekem segíteni. Van egy 2000-es F astra Sedanom. Ehhez keresek sofőr oldali napellenzőt, illetve fehér színre fújt külső tükröt. Kérem aki tud segíteni keressen engem. Köszönöm. Tamás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Sziasztok! A segítségeteket kérem. Új vagyok ezen a fórumon, remélem tudtok nekem segíteni. Van egy 2000-es F astra Sedanom. Ehhez keresek sofőr oldali napellenzőt, illetve fehér színre fújt külső tükröt. Kérem aki tud segíteni keressen engem. Köszönöm. Tamás. Legközelebbi bontó vagy vatera. Utóbbin elég hamar lehet ilyeneket találni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Iminyo17 Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 Un*x-nál ~3700/db, klokkerholm Crom*x-nál is van Köszi szépen a választ. Akkor felkeresem őket. (Tudom kicsit későn válaszolok de most jutottam géphez. Bocsánat) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Március28, 2013 Megoszt Elküldve Március28, 2013 Un*x-nál ~3700/db, klokkerholm Crom*x-nál is van Milyen ez a Klokkerholm? A jelenlegi jobb oldalon eláll a sárvédőnél, nem tudom igazítható-e pl. hőlégfúvóval. Hogy vannak ezek gyárilag rögzítve? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Március28, 2013 Megoszt Elküldve Március28, 2013 Milyen ez a Klokkerholm? A jelenlegi jobb oldalon eláll a sárvédőnél, nem tudom igazítható-e pl. hőlégfúvóval. Hogy vannak ezek gyárilag rögzítve? Köszönöm! Nekem az van, a. Nem áll el. Középen egy csavarral tudod majd odafogatni, szélein meg ilyen pattintós basz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts