Dáwid Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Szasz! Van egy F Astrám. Tudnál segíteni 1 dologban? Ha esik hó, ropog a fékem és nem akar fogni. Mi lehet a baja? köszike, csá! :smartass: Olvastam én is... :D Simán válaszoltam volna, hogy sok benne a fékolaj. Ki kell engedni belőle annyit, amíg a visszajelző lámpa a műszerfalon nem jelzi, hogy elég lesz. Nah akkor kell elindulni nagy gázzal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
DTJE Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Szasz! Van egy F Astrám. Tudnál segíteni 1 dologban? Ha esik hó, ropog a fékem és nem akar fogni. Mi lehet a baja? köszike, csá! :smartass: Valószínűleg az index belever a karterbe :D :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
erghef Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 javítható... És könnyű vagy szaki kell hozzá? Egyébként beszereztem, de a tartalék sosem árt... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Semmi gond, azért nagyon köszönöm az infót! Esetleg valaki más aki már csinált ilyet? Köszi! Én csináltam ilyet. Szopás volt :D Mélytorokkal. Amúgy vettem olyan lökőst, nem vágdostam. De az elektronika volt a durva, mert semmi nem volt hozzá kiépítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Én csináltam ilyet. Szopás volt :D Mélytorokkal. Amúgy vettem olyan lökőst, nem vágdostam. De az elektronika volt a durva, mert semmi nem volt hozzá kiépítve. Köszönöm az infót, én is ettől a részétől félek (elektronika)... Na de most már nagyon összekeveredtem elektronika szinten. Volt aki szerint a "vakdugó" mögött van a csatija a kapcsolónak,és a biztitábláig ki van építve "csak" onnan kell tovább húzni... Hallottam ezt is, amit Te mondtál, hogy semmi nincs meg... Na most akkor mi van? :P 2002.06. havi Astra Classic, "fapados felszereltséggel" Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Köszönöm az infót, én is ettől a részétől félek (elektronika)... Na de most már nagyon összekeveredtem elektronika szinten. Volt aki szerint a "vakdugó" mögött van a csatija a kapcsolónak,és a biztitábláig ki van építve "csak" onnan kell tovább húzni... Hallottam ezt is, amit Te mondtál, hogy semmi nincs meg... Na most akkor mi van? :P 2002.06. havi Astra Classic, "fapados felszereltséggel" Köszönöm! Akkor erősen sanszos, hogy semmi sincs benne. A klasszikokat eléggé visszabutították (sajnos). Ha facelift utáni fullosakat gyártottak volna classic néven, akkor biztos olyat vettem volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Akkor erősen sanszos, hogy semmi sincs benne. A klasszikokat eléggé visszabutították (sajnos). Ha facelift utáni fullosakat gyártottak volna classic néven, akkor biztos olyat vettem volna... Ezért van az, hogy ilyen szempontból a legjobb széria a 96/97-es évjárat. Nekem még az ülésfűtés vezetékei is megvannak, meg az elektromos ablakok és tükrök is ajtókig. :D Meg talán a BC is benne van, mert anno a fűtéskonzol alatt futó vastag kötegben találtam egy raklap visszahajtott, leszigetelt vezetéket. A szintjelzők csatijai pl a helyükön vannak, oldalindex is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Ezért van az, hogy ilyen szempontból a legjobb széria a 96/97-es évjárat. Nekem még az ülésfűtés vezetékei is megvannak, meg az elektromos ablakok és tükrök is ajtókig. :D Meg talán a BC is benne van, mert anno a fűtéskonzol alatt futó vastag kötegben találtam egy raklap visszahajtott, leszigetelt vezetéket. A szintjelzők csatijai pl a helyükön vannak, oldalindex is. :D Egyértelmű, hogy 96 a legjobb évjárat. :D Nekem olyan felemás volt a belső köteg. Volt benne alapból is pár dolog, a többi meg simán kiépíthető volt. Ami most nincs benne, az meg nem is kell :D Na jó az ülésfűtés kivételével. :blink: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Egyértelmű, hogy 96 a legjobb évjárat. :D Nekem olyan felemás volt a belső köteg. Volt benne alapból is pár dolog, a többi meg simán kiépíthető volt. Ami most nincs benne, az meg nem is kell :D Na jó az ülésfűtés kivételével. :blink: :D Nálam az utolsó lenne az oldalindexek üzembe helyezése. Rondának tartom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Ezért van az, hogy ilyen szempontból a legjobb széria a 96/97-es évjárat. Nekem még az ülésfűtés vezetékei is megvannak, meg az elektromos ablakok és tükrök is ajtókig. :D Meg talán a BC is benne van, mert anno a fűtéskonzol alatt futó vastag kötegben találtam egy raklap visszahajtott, leszigetelt vezetéket. A szintjelzők csatijai pl a helyükön vannak, oldalindex is. :D Azért ez nem olyan általános, mert pl az enyémben meg nincsenek benne ezek. :) Viszont, ha valahol megtalálom az xe caravan kábelkötegét, akkor reszkethet a klasszik. :D Ki nem dobtam, de nem találtam meg ma.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sasa86 Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Hali! Véleményeket szeretnék kérni! Van egy opel astra f caravanom. Kijött a tipikus betegsége, hogy a rugótányér fölött kirohadt a lemez. Szerintetek mi lenne ekkor ha mondjuk saválló lemezből csináltatnám ezt meg??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Hali! Véleményeket szeretnék kérni! Van egy opel astra f caravanom. Kijött a tipikus betegsége, hogy a rugótányér fölött kirohadt a lemez. Szerintetek mi lenne ekkor ha mondjuk saválló lemezből csináltatnám ezt meg??? Szerintem ha rápakolnak mondjuk 5-ös vastagságú anyagból egy U profilt, akkor az kibírja, míg nyüstölöd! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Hali! Véleményeket szeretnék kérni! Van egy opel astra f caravanom. Kijött a tipikus betegsége, hogy a rugótányér fölött kirohadt a lemez. Szerintetek mi lenne ekkor ha mondjuk saválló lemezből csináltatnám ezt meg??? Eleve nem saválló anyagból készült az önhordó karosszéria az Astránál és ezt összehozva egy saválló anyaggal nem hiszem, hogy jó eredményt fog kihozni. Meg kell csinálni rendesen, alvázvédőzni, stb. és akkor nem lesz probléma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Hali! Véleményeket szeretnék kérni! Van egy opel astra f caravanom. Kijött a tipikus betegsége, hogy a rugótányér fölött kirohadt a lemez. Szerintetek mi lenne ekkor ha mondjuk saválló lemezből csináltatnám ezt meg??? Sima 4-es lemezzel foltoztam csak, mert ez volt itthon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyongykristof Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Olyan problémával kezdtem el küzdeni hogy ha kicsit hangosabban szól a zene rezeg,búg az ajtókárpit vagy mögötte valami. Milyen tippetek van mi adhatja ki ezt a hangot? Én arra gondoltam hogy kéne venni valami rezgéselnyelő szivacsot vagy fóliát és telibenyomni az egész ajtót. Szerintetek? válaszokat előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Olyan problémával kezdtem el küzdeni hogy ha kicsit hangosabban szól a zene rezeg,búg az ajtókárpit vagy mögötte valami. Milyen tippetek van mi adhatja ki ezt a hangot? Én arra gondoltam hogy kéne venni valami rezgéselnyelő szivacsot vagy fóliát és telibenyomni az egész ajtót. Szerintetek? válaszokat előre is köszi Műanyag patentokkal van részben rögzítve a kárpit az ajtóra, szereléskor néha elveszik egy-kettő vagy eltörik vagy csak elenged. Aztán zörög a kárpit. A vékony fólia-szivacs jó ötlet amúgy is illene ott lenni vminek a pára miatt meg hőszigetel is. Nemrég vettem radiátor mögé tehető hőtükröt majd nyáron belerakom mind a 4 ajtóba meg a tetőkárpit fölé Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Olyan problémával kezdtem el küzdeni hogy ha kicsit hangosabban szól a zene rezeg,búg az ajtókárpit vagy mögötte valami. Milyen tippetek van mi adhatja ki ezt a hangot? Én arra gondoltam hogy kéne venni valami rezgéselnyelő szivacsot vagy fóliát és telibenyomni az egész ajtót. Szerintetek? válaszokat előre is köszi :D túl hangos a zenéd! Vedd visszább :) Amúgy nekem is rezgett bár nem a zene miatt hanem amikor becsuktam (csaptam finoman) az ajtót és olyan útóhang szerű rúgós rezgés volt még utána... Sokáig halgattam így használtam de egyszer elszakadt, meg elgurult, (nálam valami) és nekiestem mint marci a csokitortának, és jééé Az ablaküveg oldal sín amiben csuszott az ablak annak a fém "U" profilja törött le az anyáról, (amit kívülről is látni amikor nyitva az ajtó) és az ficeregett odabennt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Olyan problémával kezdtem el küzdeni hogy ha kicsit hangosabban szól a zene rezeg,búg az ajtókárpit vagy mögötte valami. Milyen tippetek van mi adhatja ki ezt a hangot? Én arra gondoltam hogy kéne venni valami rezgéselnyelő szivacsot vagy fóliát és telibenyomni az egész ajtót. Szerintetek? válaszokat előre is köszi Szerintem ne ragassz a felületére semmit... legfeljebb fújd le párszor alvázvédővel, vagy kend ki, mert pár év alatt a szivacs, kikukucskál az ajtódon. Hivatalosan az ablakról lefolyó vízcseppek elvezetésére lett kitalálva, hogy ne álljon meg a víz a felületén, de amint szennyeződés, vagy egyéb kerül rá, megfogja a vizet, és átrothasztja az ajtód. Elvileg kapni olyan alvázvédőt, ami habosodik. Azzal fújd telibe! Az csökkenti a hangokat, védi a lemezt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január22, 2013 Megoszt Elküldve Január22, 2013 Szerintem ne ragassz a felületére semmit... legfeljebb fújd le párszor alvázvédővel, vagy kend ki, mert pár év alatt a szivacs, kikukucskál az ajtódon. Hivatalosan az ablakról lefolyó vízcseppek elvezetésére lett kitalálva, hogy ne álljon meg a víz a felületén, de amint szennyeződés, vagy egyéb kerül rá, megfogja a vizet, és átrothasztja az ajtód. Elvileg kapni olyan alvázvédőt, ami habosodik. Azzal fújd telibe! Az csökkenti a hangokat, védi a lemezt... Azt másnéven üregelőnek hívják, és az nem az igazi, sem az alvázvédő! Mert mindkettő "ragad" még az után is hogy rég kiszáradt belőle az oldószer. És ha valami ragad, és rezeg mozok belül valami (elég csak súrlódnia) és máris eszméletlen hangok fognak kijönni!!!(mindha szét akarna esni, hang) pedig nem mert csak az alvázvédő "cuppog" Én Zotya975 javaslatát támogatnám, azért is mert amin hőtükör van az elvileg ilyen polyfom on van! És a polyfom bárhol be szerezhető (strand amin fekszel) és az nem fog kikukucskálni az ablakon! Hogy hőtükrös....hab az Opelon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyongykristof Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Köszönöm a tippeket! megnéztem újra és a rezgés a zár gombjától jön (gondolom az a drótszerkezet zörög amin a gomb van) A búgásos rezonancia pedig a kárpiton kialakított könyöklő környékén erős nyomásra elhallgat úgyhogy ezeket kell megnézzem Link to comment Megosztás: More sharing options...
koqxdió Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Ha valaki még meg tudja előzni a bajt: elöregedett a tetősín alatti illesztésnél a tömítésem és a beszivárgó víz miatt végigrozsdásodott, valószínű még egy év és kilyukad :-( :-( -kikaparással és friss tömítéssel megelőzhető a hasonlóan öreg gépek esetében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Ha valaki még meg tudja előzni a bajt: elöregedett a tetősín alatti illesztésnél a tömítésem és a beszivárgó víz miatt végigrozsdásodott, valószínű még egy év és kilyukad :-( :-( -kikaparással és friss tömítéssel megelőzhető a hasonlóan öreg gépek esetében. Köszi az infót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január23, 2013 Megoszt Elküldve Január23, 2013 Ha valaki még meg tudja előzni a bajt: elöregedett a tetősín alatti illesztésnél a tömítésem és a beszivárgó víz miatt végigrozsdásodott, valószínű még egy év és kilyukad :-( :-( -kikaparással és friss tömítéssel megelőzhető a hasonlóan öreg gépek esetében. Nekem a hátsó lámpáim kezdtek diszkózni mert pont a foglalatra folyt a víz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január24, 2013 Megoszt Elküldve Január24, 2013 Ha valaki még meg tudja előzni a bajt: elöregedett a tetősín alatti illesztésnél a tömítésem és a beszivárgó víz miatt végigrozsdásodott, valószínű még egy év és kilyukad :-( :-( -kikaparással és friss tömítéssel megelőzhető a hasonlóan öreg gépek esetében. Rendszeresen takarítani kell a tetősin alatti vízelvezető vályút és akkor le tud folyni a víz a lefolyón. Ha pedig áll a trutyi a vályúban, megfogja a vizet, és a korcolt tetőlemez tetején (ahol a tömítés már elöregedett) befolyik a kaszniba! Nekem már a tömítés elszállt, de mivel tiszta a vályú, ezért lefolyik a víz a földre a csövön át, és nem a kocsiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koqxdió Elküldve Január27, 2013 Megoszt Elküldve Január27, 2013 Rendszeresen takarítani kell a tetősin alatti vízelvezető vályút és akkor le tud folyni a víz a lefolyón. Ha pedig áll a trutyi a vályúban, megfogja a vizet, és a korcolt tetőlemez tetején (ahol a tömítés már elöregedett) befolyik a kaszniba! Nekem már a tömítés elszállt, de mivel tiszta a vályú, ezért lefolyik a víz a földre a csövön át, és nem a kocsiba. Nekem tiszta volt, magasnyomással mindig végigmostam viszont az olvadozó hó az beérkezett. Kemény napos meló volt rozsdátlanítás, tetőkárpit felújítás ahol az elöregedett szivacsréteg lekaparása nem egy élmény! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts