Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Sajnos ezzel nagyjából semmit nem tudsz kezdeni a tanknyílás javítóív nélkül. Ha ez így néz ki, akkor gondolom a sárvédők is hasonlóak, belső és külső ívet is kell cserélni. Ha szerencséd van hátul a lökhárító alatt még nem olyan vészes a dolog, oda csak sok rozsdamaró kell majd.

A két oldalra a karosszériamunka 25-30.000Ft, ha nincs pénz a fényezésre akkor alapozó festékkel egy ideig el lehet járni utána, de minél előbb érdemes a fényezést is megcsinálni, az viszont már jóval drágább dolog. Főleg hogy írtad, hogy bordómetál a kocsi, az a legdrágább festék sajnos (bár a fotó alapján szerintem ez nem metál..)

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ezzel nagyjából semmit nem tudsz kezdeni a tanknyílás javítóív nélkül. Ha ez így néz ki, akkor gondolom a sárvédők is hasonlóak, belső és külső ívet is kell cserélni. Ha szerencséd van hátul a lökhárító alatt még nem olyan vészes a dolog, oda csak sok rozsdamaró kell majd.

A két oldalra a karosszériamunka 25-30.000Ft, ha nincs pénz a fényezésre akkor alapozó festékkel egy ideig el lehet járni utána, de minél előbb érdemes a fényezést is megcsinálni, az viszont már jóval drágább dolog. Főleg hogy írtad, hogy bordómetál a kocsi, az a legdrágább festék sajnos (bár a fotó alapján szerintem ez nem metál..)

Köszönöm! A sárvédőknek semmi baja, bár hihetetlen tényleg! Az autón sehol máshol nincs rohadás, bár ahhoz képest, hogy mióta nálunk van (3 éve) garázst csak kivülről látott. Ha veszek egy külső tanklyuk lemezt, azzal megoldható a dolog? Belső nem kell? Csak ennek a költsége mennyi lehet?

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm! A sárvédőknek semmi baja, bár hihetetlen tényleg! Az autón sehol máshol nincs rohadás, bár ahhoz képest, hogy mióta nálunk van (3 éve) garázst csak kivülről látott. Ha veszek egy külső tanklyuk lemezt, azzal megoldható a dolog? Belső nem kell? Csak ennek a költsége mennyi lehet?

Ha szerencséd van akkor elég a külső, bár ez főleg akkor derül ki, mikor ki van vágva a külseje és belátni. Kisebb foltozások azért várhatóak. Itteni árakkal számolva 10.000-ért mondjuk beteszik neked a javítóelemet, meg kb 20.000 a hátsó elemet lefényezni + üregvédelem. De ha telibefújás van akkor érdemes a sárvédőívet azért megkapirgálni akármilyen szépnek is látszik és leszedni a rozsdakezdeményeket. Lehet házilag is fényezni, de elég sokmindent be kell szerezni hozzá. Ha tényleg jók a sárvédők akkor most azonnal vegyél bele műanyag dobbetétet! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mennyiért lehet telibe priccolni a ferdehátumat úgy hogy kilakatolva nem szét gittelve szal normálisan.A másik pedig ha szerzek egy donor kasztnit hogy működik a papírozása,mert a moci jó és csak azt kellene átpakolni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mennyiért lehet telibe priccolni a ferdehátumat úgy hogy kilakatolva nem szét gittelve szal normálisan.A másik pedig ha szerzek egy donor kasztnit hogy működik a papírozása,mert a moci jó és csak azt kellene átpakolni?

Nekem a teljes fényre CSAK arra, 250-400ezerig kaptam ajánlatot. Nem tudom neked milyen színű a géped. Az enyém Metál bordó E549 a szinkód, a gyári fantázianéven a

Marseillevörös (Marseillerot/Satin Red).

Véleményem szerint max a 2000 utániakat érdemes fújatni , vagy a ritkaságnak számító gépeket.... nem érri mag sajnos... taknyolni kell. Én jártam úgy anno (1999-ben), hogy a megtört Astrámat kilakatoltam, telibe fújattam. Aztán, rá 2 hétre az Árpád hídnál összetörték megint. Leparkolta egy Kamaz! Én csak azt láttam ahogy szépen elhajt, éppen a metróból jöttem fel...

Szarabb érzés volt mint.... mindegy.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a teljes fényre CSAK arra, 250-400ezerig kaptam ajánlatot. Nem tudom neked milyen színű a géped. Az enyém Metál bordó E549 a szinkód, a gyári fantázianéven a

Marseillevörös (Marseillerot/Satin Red).

Véleményem szerint max a 2000 utániakat érdemes fújatni , vagy a ritkaságnak számító gépeket.... nem érri mag sajnos... taknyolni kell. Én jártam úgy anno (1999-ben), hogy a megtört Astrámat kilakatoltam, telibe fújattam. Aztán, rá 2 hétre az Árpád hídnál összetörték megint. Leparkolta egy Kamaz! Én csak azt láttam ahogy szépen elhajt, éppen a metróból jöttem fel...

Szarabb érzés volt mint.... mindegy.

Akkor maradok a "b" verzionál veszek egy jó állapotu külföldit és összegyúrom.

Amúgy 96ˇ-os évjárat fehér színü,ennek mi a színkódja?

Link to comment
Megosztás:

Akkor maradok a "b" verzionál veszek egy jó állapotu külföldit és összegyúrom.

Amúgy 96ˇ-os évjárat fehér színü,ennek mi a színkódja?

E474 asszem, Casablanca fehér. Hivatalosan sztem nem lehet lepapírozni, hogy a külföldi kasztnit átcseréld, max. úgy, ha arra befizeted a regadót, és forgalomba helyezed, magyarul azt a kocsit használod utána. Kasztnicserét hivatalosan egyáltalán nem lehet csinálni tudtommal, csak gyári újra lehetne... Nem hivatalosan viszont minden megoldható...

Link to comment
Megosztás:

Kár, hogy nekem, nem áll módomban magam hegesztgetni.

Ez se a legtökéletesebb, mert ez a porbeles gép még a kisebbik fokozaton is átégeti a lemezt.De jóval olcsóbb volt mint egy CO-s gép. Lehet vele dolgozni de kínlódva. Meg aztán a küszöb bellül végig rozsdás, most itt befoltoztam de előbb-utóbb átjön máshol. De legalább szintentartom a dolgot nem esik ki alólam a bódé. Csak akna nélkül nem egyszerű, de ez van.

Link to comment
Megosztás:

Ez se a legtökéletesebb, mert ez a porbeles gép még a kisebbik fokozaton is átégeti a lemezt.De jóval olcsóbb volt mint egy CO-s gép. Lehet vele dolgozni de kínlódva. Meg aztán a küszöb bellül végig rozsdás, most itt befoltoztam de előbb-utóbb átjön máshol. De legalább szintentartom a dolgot nem esik ki alólam a bódé. Csak akna nélkül nem egyszerű, de ez van.

Önts bele friss motorolajat.

Link to comment
Megosztás:

Miért? Az olaj víztaszító nem? Egyébként meg öröm lesz utána hegeszteni :goofy:

Víztaszító, de könnyebb mint a víz tehát ha valahonnan kerül a küszöbbe, páralecsapódás pölö akkor az allul fog elhelyezkedni. Szeritntem a trfóólajos feltöltés és társai az ma már a kartonpapír a hűtő elé kategória...azért ne visszafele menjünk a fejlődésben. Van üregelő spré, hosszú csővel.

Link to comment
Megosztás:

Víztaszító, de könnyebb mint a víz tehát ha valahonnan kerül a küszöbbe, páralecsapódás pölö akkor az allul fog elhelyezkedni. Szeritntem a trfóólajos feltöltés és társai az ma már a kartonpapír a hűtő elé kategória...azért ne visszafele menjünk a fejlődésben. Van üregelő spré, hosszú csővel.

Akkor már legyen purhab :evilgrin:

A trafóolaj nem rossz dolog, még ha régi trükk is, csak annak akkor van értelme, ha új a küszöb. Ha már elkezdett átlyukadni, azon már nem segít.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.