Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

De érdekes hogy csak a jobb oldalon van a másikon talán a kipufdob védi-szárítja.

Mera jobbódalt gyüllik a lé! :D

Valószínűn hogy benne van az is hogy a retek jobb oldalt rakódik inkább, meg a bal oldalt azért a kipufftól tisztább-zárazabb-biztonságosabb érzés :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Valószínűn hogy benne van az is hogy a retek jobb oldalt rakódik inkább, meg a bal oldalt azért a kipufftól tisztább-zárazabb-biztonságosabb érzés :rolleyes:

Meg ugye a jobb oldalon több a kátyú-pocsolya, a jobb fékdob is sokkal rozsdásabb volt. Kihegesztem aztán szerintem kap dobbetétet,sárfogó gumit.

Link to comment
Megosztás:

Meg ugye a jobb oldalon több a kátyú-pocsolya, a jobb fékdob is sokkal rozsdásabb volt. Kihegesztem aztán szerintem kap dobbetétet,sárfogó gumit.

Kihegesztés után rozsdátlanítsd le, amennyire tudod a kerékjáratot, kend be Koranttal, aztán pár réteg valami zománccal, végül egy kis alvázvédővel, és úgy bele a dobbetét.

Link to comment
Megosztás:

Inkább csak gányolás katergória, de se időm, se normális gépem nincs szebb munkát végezni, egy darabig talán kibírja előbb-utóbb úgyis negyedet kell cserélni a tankbeömlő miatt:

502728-20120318-duywPO.jpg

502729-20120318-1V8Bmy.jpg

Korcot is kellett rá tennem mert az is eltünt lentről. Bellül meg jó sok föld volt, gondolom még a lyukas tankbeümlőtől csapódott be.

Link to comment
Megosztás:

Én is azzal fújtam be az alvázvédő előtt aztán a dob betét.

Csak nekem nem volt rozsda 3,5 évvel ezelőtt.

(Azóta nem mertem megnézni.)

Ugye jövő héten lett volna szétszedve a kocsi, és szép kényelmesen kihegesztve ahol kell, előzetesen megpiszkáltam pénteken, ezt találtam, aztán szóltak hogy hétfőn meló, hát hirtelen kellett vele kezdeni valamit,most csak ezt tudtam. Talán időt nyerek vele.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van a barátnőmnek egy 94-es évjáratú 1.4 benzines C14SE motorkódos ferdehátú borsó metál F astrája. Az lenne a kérdésem, hogy a tanklyuk lemez cseréje, és lefestése kb mekkora költséget jelent? Nem szakműhelyben akarom javíttatni, a lemezt megtudom venni kb 1500-2000 ft-ért, de én magam sem tudom megoldani. Elrohadt a kicsike, már a tankajtó sem záródik. Mennyi ferék kell erre, mennyi az ára?

És volna még egy kérdésem, hogy valakinek nincs-e véletlenül ötlete, hogy honnan tudnék hozzá baráti áron normális állapotú tetőkárpitot szerezni? A bontott tökéletesen megfelelne. Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van a barátnőmnek egy 94-es évjáratú 1.4 benzines C14SE motorkódos ferdehátú borsó metál F astrája. Az lenne a kérdésem, hogy a tanklyuk lemez cseréje, és lefestése kb mekkora költséget jelent? Nem szakműhelyben akarom javíttatni, a lemezt megtudom venni kb 1500-2000 ft-ért, de én magam sem tudom megoldani. Elrohadt a kicsike, már a tankajtó sem záródik. Mennyi ferék kell erre, mennyi az ára?

és volna még egy kérdésem, hogy valakinek nincs-e véletlenül ötlete, hogy honnan tudnék hozzá baráti áron normális állapotú tetőkárpitot szerezni? A bontott tökéletesen megfelelne. Köszi a segítséget!

Ha mar az ajto sem csukodik, akkor tuti belul is szet van rohadva. Kulso csere szinte semmit sem er ezesetben.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van a barátnőmnek egy 94-es évjáratú 1.4 benzines C14SE motorkódos ferdehátú borsó metál F astrája. Az lenne a kérdésem, hogy a tanklyuk lemez cseréje, és lefestése kb mekkora költséget jelent?

Tudsz róla képet mutatni? Az enyém most ilyen. Szerintem már ezen sem igazán segít a lemez... Sárvédőív az nem rohad neked?

Link to comment
Megosztás:

Ha mar az ajto sem csukodik, akkor tuti belul is szet van rohadva. Kulso csere szinte semmit sem er ezesetben.

Csináltam képet a tankrajtóról, de nem tudom hogy tudom ide feltenni.

Egyébként most megnéztem tüzetesebben, nem a rozsda tartja ki az ajtót, hanem az a műanyag kis alkatrész amibe az ajtó bal oldala bele kapaszkodik, hogy zárva legyen, ebbe már nem kapaszkodik bele, ki van kopva és a zsanér nyitva tartja. Ilyet hol szerezzek?

Link to comment
Megosztás:

Aztán másikból kivág:

Akit érdekel mit művel az angol kolléga itt megnézheti:

http://www.migweb.co...estoration.html

Azt nem értem, ha már megveszi a nagysárvédőket, akkor a belső lemezt miért nem vette meg, hisz filléres tétel a másik két vasdarabhoz képest.

Nekem takarta az ajtó a kis hólyagokat. Aztán megcsiszoltuk és ilyen lett.

432638-20120107-UFFI40.jpg

Majd kivágtuk és tádááám.

464700-20120208-CXJ4Qh.jpg

Szóval ami már nagyon látszik, az nagyon gatya.

Csináltam képet a tankrajtóról, de nem tudom hogy tudom ide feltenni.

Egyébként most megnéztem tüzetesebben, nem a rozsda tartja ki az ajtót, hanem az a műanyag kis alkatrész amibe az ajtó bal oldala bele kapaszkodik, hogy zárva legyen, ebbe már nem kapaszkodik bele, ki van kopva és a zsanér nyitva tartja. Ilyet hol szerezzek?

Olyan műanyagot vehetsz újonnan is, sztem pár száz ft lehet. Viszont nem biztos, hogy lesz hova visszacsavarnod, ha kiveszed. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.