czola Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 És mennyibe kerülne, egy teljes csiszolás, rozsdátlanítás, újrafestés? Csak mert a festés is már eléggé matt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabapeti Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 KERESEK! 98-as Astra F Sedanhoz bal első és bal hátsó ajtót. Lehetőség szerint champagne (pezsgő - arany) metál színűt (E 489 színkód), de ha más színű az se baj. csabapeti@yahoo.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Ööö...az idő vasfoga? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Ööö...az idő vasfoga? Meg az útszóró-sóé :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 Meg az útszóró-sóé :( De érdekes hogy csak a jobb oldalon van a másikon talán a kipufdob védi-szárítja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 De érdekes hogy csak a jobb oldalon van a másikon talán a kipufdob védi-szárítja. Mera jobbódalt gyüllik a lé! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március15, 2012 Megoszt Elküldve Március15, 2012 De érdekes hogy csak a jobb oldalon van a másikon talán a kipufdob védi-szárítja. Mera jobbódalt gyüllik a lé! :D Valószínűn hogy benne van az is hogy a retek jobb oldalt rakódik inkább, meg a bal oldalt azért a kipufftól tisztább-zárazabb-biztonságosabb érzés :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Valószínűn hogy benne van az is hogy a retek jobb oldalt rakódik inkább, meg a bal oldalt azért a kipufftól tisztább-zárazabb-biztonságosabb érzés :rolleyes: Meg ugye a jobb oldalon több a kátyú-pocsolya, a jobb fékdob is sokkal rozsdásabb volt. Kihegesztem aztán szerintem kap dobbetétet,sárfogó gumit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Meg ugye a jobb oldalon több a kátyú-pocsolya, a jobb fékdob is sokkal rozsdásabb volt. Kihegesztem aztán szerintem kap dobbetétet,sárfogó gumit. Kihegesztés után rozsdátlanítsd le, amennyire tudod a kerékjáratot, kend be Koranttal, aztán pár réteg valami zománccal, végül egy kis alvázvédővel, és úgy bele a dobbetét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Kihegesztés után rozsdátlanítsd le, amennyire tudod a kerékjáratot, kend be Koranttal, aztán pár réteg valami zománccal, végül egy kis alvázvédővel, és úgy bele a dobbetét. Cinkspére is gondoltam majd a tiszta fémre.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március16, 2012 Megoszt Elküldve Március16, 2012 Cillit Bang...azzal szedtem le a hátsó gumikéder alól a sárgát a fényezésről. :D Köszi, kipróbáltam, simán leviszi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Cinkspére is gondoltam majd a tiszta fémre.... A Korant hatékonyabb ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Inkább csak gányolás katergória, de se időm, se normális gépem nincs szebb munkát végezni, egy darabig talán kibírja előbb-utóbb úgyis negyedet kell cserélni a tankbeömlő miatt: Korcot is kellett rá tennem mert az is eltünt lentről. Bellül meg jó sok föld volt, gondolom még a lyukas tankbeümlőtől csapódott be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Március18, 2012 Megoszt Elküldve Március18, 2012 Cinkspére is gondoltam majd a tiszta fémre.... Én is azzal fújtam be az alvázvédő előtt aztán a dob betét. Csak nekem nem volt rozsda 3,5 évvel ezelőtt. (Azóta nem mertem megnézni.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március19, 2012 Megoszt Elküldve Március19, 2012 Én is azzal fújtam be az alvázvédő előtt aztán a dob betét. Csak nekem nem volt rozsda 3,5 évvel ezelőtt. (Azóta nem mertem megnézni.) Ugye jövő héten lett volna szétszedve a kocsi, és szép kényelmesen kihegesztve ahol kell, előzetesen megpiszkáltam pénteken, ezt találtam, aztán szóltak hogy hétfőn meló, hát hirtelen kellett vele kezdeni valamit,most csak ezt tudtam. Talán időt nyerek vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Tavasszal nem csak a FÁK"K" rügyeznek... ÍME Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Sziasztok! Van a barátnőmnek egy 94-es évjáratú 1.4 benzines C14SE motorkódos ferdehátú borsó metál F astrája. Az lenne a kérdésem, hogy a tanklyuk lemez cseréje, és lefestése kb mekkora költséget jelent? Nem szakműhelyben akarom javíttatni, a lemezt megtudom venni kb 1500-2000 ft-ért, de én magam sem tudom megoldani. Elrohadt a kicsike, már a tankajtó sem záródik. Mennyi ferék kell erre, mennyi az ára? És volna még egy kérdésem, hogy valakinek nincs-e véletlenül ötlete, hogy honnan tudnék hozzá baráti áron normális állapotú tetőkárpitot szerezni? A bontott tökéletesen megfelelne. Köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Sziasztok! Van a barátnőmnek egy 94-es évjáratú 1.4 benzines C14SE motorkódos ferdehátú borsó metál F astrája. Az lenne a kérdésem, hogy a tanklyuk lemez cseréje, és lefestése kb mekkora költséget jelent? Nem szakműhelyben akarom javíttatni, a lemezt megtudom venni kb 1500-2000 ft-ért, de én magam sem tudom megoldani. Elrohadt a kicsike, már a tankajtó sem záródik. Mennyi ferék kell erre, mennyi az ára? és volna még egy kérdésem, hogy valakinek nincs-e véletlenül ötlete, hogy honnan tudnék hozzá baráti áron normális állapotú tetőkárpitot szerezni? A bontott tökéletesen megfelelne. Köszi a segítséget! Ha mar az ajto sem csukodik, akkor tuti belul is szet van rohadva. Kulso csere szinte semmit sem er ezesetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Sziasztok! Van a barátnőmnek egy 94-es évjáratú 1.4 benzines C14SE motorkódos ferdehátú borsó metál F astrája. Az lenne a kérdésem, hogy a tanklyuk lemez cseréje, és lefestése kb mekkora költséget jelent? Tudsz róla képet mutatni? Az enyém most ilyen. Szerintem már ezen sem igazán segít a lemez... Sárvédőív az nem rohad neked? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Erre lenne szükségünk, csak ez k. drága: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Aztán másikból kivág: Akit érdekel mit művel az angol kolléga itt megnézheti: http://www.migweb.co.uk/forums/projects-restorations/441048-astra-gsi-mk3-restoration.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Csináltam képet a tankajtóról, de nem tudom hogy kell belinkelni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Ha mar az ajto sem csukodik, akkor tuti belul is szet van rohadva. Kulso csere szinte semmit sem er ezesetben. Csináltam képet a tankrajtóról, de nem tudom hogy tudom ide feltenni. Egyébként most megnéztem tüzetesebben, nem a rozsda tartja ki az ajtót, hanem az a műanyag kis alkatrész amibe az ajtó bal oldala bele kapaszkodik, hogy zárva legyen, ebbe már nem kapaszkodik bele, ki van kopva és a zsanér nyitva tartja. Ilyet hol szerezzek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Képet itt tudsz feltölteni: http://kepfeltoltes.hu/ aztán belinkelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március20, 2012 Megoszt Elküldve Március20, 2012 Aztán másikból kivág: Akit érdekel mit művel az angol kolléga itt megnézheti: http://www.migweb.co...estoration.html Azt nem értem, ha már megveszi a nagysárvédőket, akkor a belső lemezt miért nem vette meg, hisz filléres tétel a másik két vasdarabhoz képest. Nekem takarta az ajtó a kis hólyagokat. Aztán megcsiszoltuk és ilyen lett. Majd kivágtuk és tádááám. Szóval ami már nagyon látszik, az nagyon gatya. Csináltam képet a tankrajtóról, de nem tudom hogy tudom ide feltenni. Egyébként most megnéztem tüzetesebben, nem a rozsda tartja ki az ajtót, hanem az a műanyag kis alkatrész amibe az ajtó bal oldala bele kapaszkodik, hogy zárva legyen, ebbe már nem kapaszkodik bele, ki van kopva és a zsanér nyitva tartja. Ilyet hol szerezzek? Olyan műanyagot vehetsz újonnan is, sztem pár száz ft lehet. Viszont nem biztos, hogy lesz hova visszacsavarnod, ha kiveszed. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts