Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

A leömlőt letakaró lemez szokott zörögni de az ha áltában pörgeted akkor is, nézd végig a kipuffot mert nekem hol itt hol ott zörgött ,meg a bordás szíj takarót is megnézheted bár az jobb oldal de bele szokott érni :shock: :shock: :shock: , várd meg a nagyokat én csak ötletezek :wink: :wink:

Link to comment
Megosztás:

Olvasgass egy kicsit visszafelé ott esett szo ilyen kartervédő valamikről még talán árakról is beszéltek bár nem biztos hogy a sár felverődéstől is megvéd :wink: :wink:

Köszi az infót! Sajnos nem találtam hozzászólást a témában, de lehet, hogy elkerülte a figyelmemet. (elég hosszú ez a fórum:))

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Jövő héten lakatolva lesz a gépem, szokásos Opel-es rozsdásodási betegségek megelőzése végett!!

Nos, a két hátsó srárvédőív javítva lesz, ezért is gondolkozom azon hogy nem a hozzá való javítóívet vennék, hanem valami olyat, ami egy kicsit ívesebb! (mert ugyebár a GSI-nek a hátsó íve majdnem vízszíntes és nem is annyira szép!)

Esetleg van valami ötletetek hogy milyen típusnak a javítóívét próbáljuk meg ráaplikálni??

Vagy esetleg arra ötlet hogy hogyan tudnánk ívesre/ívesebbre megoldani??? :idea:

Várom az ötleteket!! :wink:

Link to comment
Megosztás:

En nem ezt szeretnem, csupan azt, hogy ZAR ne legyen benne :lol: Szoval kilincs az marad :D

Akkor nem 1szerűbb venned egy olyan kilincset amin nincs zár??

pl. mint F Astrákon is elöl van a kilincsben zár, de a hátsókon nincs! És az első helyire simán bemegy a hátsó zár, mert ugyebár ugyanakkora!!! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Jövő héten lakatolva lesz a gépem, szokásos Opel-es rozsdásodási betegségek megelőzése végett!!

Nos, a két hátsó srárvédőív javítva lesz, ezért is gondolkozom azon hogy nem a hozzá való javítóívet vennék, hanem valami olyat, ami egy kicsit ívesebb! (mert ugyebár a GSI-nek a hátsó íve majdnem vízszíntes és nem is annyira szép!)

Esetleg van valami ötletetek hogy milyen típusnak a javítóívét próbáljuk meg ráaplikálni??

Vagy esetleg arra ötlet hogy hogyan tudnánk ívesre/ívesebbre megoldani??? :idea:

Várom az ötleteket!! :wink:

Ez az ívesítés dolog engem is érdekelne, mert most, hogy fenn vannak a 15"-ös gumiaim, néha beleérnek az ívbe a hátsó gumik. Vagy a rugón kellene inkább merevírteni (egy-két támasztó gumibak beiktatásával)esetleg)?

Link to comment
Megosztás:

Láttam már gsi-t ahol a hátsó rugókhoz teniszlabda volt berakva...tuti megoldás :wink:

Nekem még a Wartburgos időszakomból maradt pár ilyen gumibak, én azt gondolom berakni. :)

Viszont az első ív és a kerék között meg nagyon sok hely van amióta teleszkópokat cseréltem. Lehet ültető rugókat csak az elejébe rakni?

Link to comment
Megosztás:

Semseyp!

En most csereltem vissza az elso rugokat ultetettrol, gyari GSI-re.

Eladok a regiek, ha esetleg erdekel a dolog...

Mező

És mennyit ültet az autón? Nekem gyári telók vannak, és azt olvastam itt a fórumon, hogy azok max 3cm-es ültetést bírnak el (és már ahoz is javasolt lenne keményítés). Ár?

Link to comment
Megosztás:

En mar ültetve vettem a kocsit, de hála a Pesti utaknak, borzasztó volt igy közlekedni vele. Azt nem tudom, hogy pontosan mennyit ültet a kocsin, de szemre olyan 3-4 cm-rel lehet most magasabban az eleje.

Egyébként egy régebbi hozzászólásomban rákérdeztem a rugó tipusára, és volt is valaki, aki meg tudta mondani a cikkszám alapjan.

Az ár egy másik érdekes kérdés. Igazából nem meggazdagodni szeretnék ezen. Én a két gyári GSI rugót 25 ezerért szereztem. Ha valami hasonló árban el tudom adni a két régi rugót, akkor már legalább nullán vagyok.

Üdv.:

Mező

Link to comment
Megosztás:

Lehet ültető rugókat csak az elejébe rakni?

miért ne? Van egy ismerősöm - nahát, szintén mantás :shock: - aki csak az elejét ültette meg a verdának, és állllllllllllat jól nézett ki! Olyan, mintha ék alakban épp leásni készülne magát a földbe, vagy mintha egyenesen az űrből csapódott volna a betonba :)

Link to comment
Megosztás:

miért ne? Van egy ismerősöm - nahát, szintén mantás :shock: - aki csak az elejét ültette meg a verdának, és állllllllllllat jól nézett ki! Olyan, mintha ék alakban épp leásni készülne magát a földbe, vagy mintha egyenesen az űrből csapódott volna a betonba :)

Ezt csak alá tudom támasztani én is. Nálam is volt amikor csak az eleje ült a segge meg ágaskodott (gyári cumó volt ott)!!

Na de ez nam a karosszéria topic :roll:

Link to comment
Megosztás:

Az ár egy másik érdekes kérdés. Igazából nem meggazdagodni szeretnék ezen. Én a két gyári GSI rugót 25 ezerért szereztem. Ha valami hasonló árban el tudom adni a két régi rugót, akkor már legalább nullán vagyok.

Üdv.:

Mező

Kicst soknak érzem azt a 25e-t két rugóért, de előbb sajna még a kormányrázásomat kell megszüntetnem :) . Aztán majd érdemben visszatérek a témára... Azért köszi!

Link to comment
Megosztás:

Ha 3 ajtós a gép akkor a cabrio astra ív a megoldás nézzétek csak.

db_Astra_F_Cab_13.jpg

Cabrio_rot.jpg

Ez az ívesítés dolog engem is érdekelne, mert most, hogy fenn vannak a 15"-ös gumiaim, néha beleérnek az ívbe a hátsó gumik. Vagy a rugón kellene inkább merevírteni (egy-két támasztó gumibak beiktatásával)esetleg)?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Jövő héten lakatolva lesz a gépem, szokásos Opel-es rozsdásodási betegségek megelőzése végett!!

Nos, a két hátsó srárvédőív javítva lesz, ezért is gondolkozom azon hogy nem a hozzá való javítóívet vennék, hanem valami olyat, ami egy kicsit ívesebb! (mert ugyebár a GSI-nek a hátsó íve majdnem vízszíntes és nem is annyira szép!)

Esetleg van valami ötletetek hogy milyen típusnak a javítóívét próbáljuk meg ráaplikálni??

Vagy esetleg arra ötlet hogy hogyan tudnánk ívesre/ívesebbre megoldani??? :idea:

Várom az ötleteket!! :wink:

future

nekem is megcsinálná a lakatos ismerősöd a hátsó íveket??

Link to comment
Megosztás:

Találtam polirozos helyet! Ha minden igaz jövö 7N megyek a döggel de ez még nem 100....szal majd dobom a cimet meg a tarifát a jövö 7N ha nem felejtem el.....csak mert ugye asszem más is akart poliroztatni.....By

Hi!!!

Nekem mostanában lesz polírozva a szelepfedél (c20xe)!10ezer huf, egy nap állás(de. viszem és másnap de. hozom el).Szerintem vállal a srác másnak is.

Link to comment
Megosztás:

Sajna most tartok a pénz végénél ill. már azon túl is :) , nem szabad számolni, mert már beleőrültem volna, lassan eléri a végleses,de nem a kívánt formáját :-( , legalábbis ami idénre volt tervezve :twisted: !!!!!

és még hol van a turbo meg az egyéb eltervezett dolgok... :twisted: :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.