spzoli Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 A kihúzható combtámaszt nem szabad nekem emlegetni, mióta a Zoli betolta a kombóba olyan drágáért :D , a mezei meg szerintem kényelmetlen :) Ma is csüccsentem benne 200km :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Ma is csüccsentem benne 200km :D kabbeahajadat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 kabbeahajadat :) Áh, ablak fent volt, klímáztam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Áh, ablak fent volt, klímáztam. :) Visit My Website Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Az ajtónyílás szélén a fekete patent egyik fele. azt a nagy fekete "baszást" lehet cserélni? Egy darab lemez+ egy csavar. Nem kell lesorjázni és a buzgómócsing kutasnak mindíg megvágja a kezét: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Egy darab lemez+ egy csavar. Nem kell lesorjázni és a buzgómócsing kutasnak mindíg megvágja a kezét: http://pics.coldline.hu/pics/307028-20110815-C0LKfa.jpg:lol: Betegállat... legalább átmenő csavar? :D :D (amúgy Gabinak az ellendarabja van eltörve, nem az ajtón lévő :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Betegállat... legalább átmenő csavar? ;) :) (amúgy Gabinak az ellendarabja van eltörve, nem az ajtón lévő :) ) Nem, szerencsére van ott annyi anyag a kiemelkedés miatt hogy a csavar elfér anélkül, hogy átmenne. Tuti a nyomi kutasok törték le, ahogy megállok már bazirgáják a tanksapkaajtót. :D Először mágnessel akartam, de meglepődve vettem észre, hogy nem fém az ajtó. :D Ez meg elkészült két perc alatt, csak a formájával kellett mókolni, hogy bepattanjon, és bent is maradjon. És igen, dirkt nem sorjáztam le. :D Az ellendarab? Az meg hogy a túróba tört le? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Nem, szerencsére van ott annyi anyag a kiemelkedés miatt hogy a csavar elfér anélkül, hogy átmenne. Tuti a nyomi kutasok törték le, ahogy megállok már bazirgáják a tanksapkaajtót. :) Először mágnessel akartam, de meglepődve vettem észre, hogy nem fém az ajtó. :D Ez meg elkészült két perc alatt, csak a formájával kellett mókolni, hogy bepattanjon, és bent is maradjon. És igen, dirkt nem sorjáztam le. :D Mondjuk akkor ragaszthattad volna a mágnest, igaz az nem vágja senkinek a kezét. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Nem, szerencsére van ott annyi anyag a kiemelkedés miatt hogy a csavar elfér anélkül, hogy átmenne. Tuti a nyomi kutasok törték le, ahogy megállok már bazirgáják a tanksapkaajtót. :) Először mágnessel akartam, de meglepődve vettem észre, hogy nem fém az ajtó. :D Ez meg elkészült két perc alatt, csak a formájával kellett mókolni, hogy bepattanjon, és bent is maradjon. És igen, dirkt nem sorjáztam le. :D Az ellendarab? Az meg hogy a túróba tört le? :D Honnan tudjam, ééntörtemlee?? :) :lol: Amúgy meg a gumitömítés is hiányzik :D (és amúgy-amúgy meg egy ezresért adtam el egy hibátlan ajtót ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Mondjuk akkor ragaszthattad volna a mágnest, igaz az nem vágja senkinek a kezét. :D Á nézegettem, de nem sok hely volt ott, nagyon meg nem akartam faragni, mert előbb-utóbb csak lesz másik ajtó. Aztán meg azt gondoltam visszarakom a zármotort, és külön kapcsolom, de ha elfelejtem lehet pont én feszegetem ki az ajtót. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Honnan tudjam, ééntörtemlee?? :D :) Amúgy meg a gumitömítés is hiányzik :D (és amúgy-amúgy meg egy ezresért adtam el egy hibátlan ajtót :D ) Pirosat? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Á nézegettem, de nem sok hely volt ott, nagyon meg nem akartam faragni, mert előbb-utóbb csak lesz másik ajtó. Aztán meg azt gondoltam visszarakom a zármotort, és külön kapcsolom, de ha elfelejtem lehet pont én feszegetem ki az ajtót. :D :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Pirosat? :) Fehéret :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Fehéret :D Végülis mindegy mert enyém sem gyári fehér már, nem sokkal lenne feltűnőbb mint a piros. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Nem, szerencsére van ott annyi anyag a kiemelkedés miatt hogy a csavar elfér anélkül, hogy átmenne. Tuti a nyomi kutasok törték le, ahogy megállok már bazirgáják a tanksapkaajtót. :) Először mágnessel akartam, de meglepődve vettem észre, hogy nem fém az ajtó. :D Ez meg elkészült két perc alatt, csak a formájával kellett mókolni, hogy bepattanjon, és bent is maradjon. És igen, dirkt nem sorjáztam le. :D Az ellendarab? Az meg hogy a túróba tört le? :D Fogalmam sincs hogy tört le, én nem emlékszem ilyesmire, csak arra hogy egyszercsak tankolás után már nem csukódott. A fekete műanyagból tört le egy darab. De mindegy, mert már úton van remélhetőleg a cucc :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Fogalmam sincs hogy tört le, én nem emlékszem ilyesmire, csak arra hogy egyszercsak tankolás után már nem csukódott. A fekete műanyagból tört le egy darab. De mindegy, mert már úton van remélhetőleg a cucc :) Azt mondjuk egyszerűbb cserélni, ha jól emlékszem két csavar fogja, meg ugye mindenkinél fekete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Egy darab lemez+ egy csavar. Nem kell lesorjázni és a buzgómócsing kutasnak mindíg megvágja a kezét: http://pics.coldline.hu/pics/307028-20110815-C0LKfa.jpg :) Ötletes :D Mondjuk én is mágnesen gondolkoztam először, de nem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Következő kérdés. Hátsó dobokhoz műanyag betéteket honnan lehetne szerezni? Kasztnizás után betennék olyat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Következő kérdés. Hátsó dobokhoz műanyag betéteket honnan lehetne szerezni? Kasztnizás után betennék olyat. Szlovák út, Patacsi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Következő kérdés. Hátsó dobokhoz műanyag betéteket honnan lehetne szerezni? Kasztnizás után betennék olyat. Innen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Szlovák út, Patacsi :) én néztem náluk, szoktam a webről rendelni, de csak elsőt láttam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Innen. ez király, köszi, bár árakat nemtommiért nem írnak... de felhívom majd őket Link to comment Megosztás: More sharing options...
X18XE Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 Azokat a műanyag elemeket kell leszedni amik szemmel láthatóan is fogják. Napellenzők, kapaszkodók, A-B -oszlop takarói. Én az ajtókédereket fent hagytam. Csak a hátsó felét szerintem nem tudod megbontani, annyira nem rugalmas, hogy le lehessen hajtani. Leveszem akkor egyben, kizárásos alapon... Egyébként mitől szokott elkezdeni a tetősínnél bejutni a víz? A fúrásnál elkezd rohadni, vagy vmi gumiszigetelések öregednek el? Ha szétszedtem mit szokás vele csinálni? Mondjuk FBS-el szigetelni majd összerakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 Leveszem akkor egyben, kizárásos alapon... Egyébként mitől szokott elkezdeni a tetősínnél bejutni a víz? A fúrásnál elkezd rohadni, vagy vmi gumiszigetelések öregednek el? Ha szétszedtem mit szokás vele csinálni? Mondjuk FBS-el szigetelni majd összerakni? Vagy a csavar mellett jut be a víz, vagy az illesztésnél a tető, oldalelem találozásánál is van valami ragacs. Általában telemegy a sín alatt falevéllel, és pang benne a víz attól rohad: Link to comment Megosztás: More sharing options...
X18XE Elküldve Augusztus20, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2011 Vagy a csavar mellett jut be a víz, vagy az illesztésnél a tető, oldalelem találozásánál is van valami ragacs. Általában telemegy a sín alatt falevéllel, és pang benne a víz attól rohad: http://pics.coldline.hu/pics/308376-20110816-4f3Z0a.jpg Megcsináltam, köszi a segítséget. Viszont belebotlottam még egy beázásba :) A pedálok alatti legalsó réteg, amin van az a kb 1 centi vastag szivacs.... na az az alsó részén (ami már majdnem vízszintesen van) vastagon vizes :D Mint egy szivacs szó szerint, kilehetett belőle nyomni a vizet. Ez mitől lehet ? Oda hogy juthat el a víz ? Jobb oldalt nem néztem hogy vizes-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts