Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

A bal hátsó ajtómon a dészléc eleje fel van kunkorodva. Elég csúnyácska valahogy orvoslni kellene. Rákerestem a fórumon és valaki valami tartó fülecskét csinált neki, valaki más pedig ragasztotta tán.

Kérdésem lenne, hogy melyik vált be a legjobban és mit is takar ez a tartó lemezes valami?

Aki ragasztott az mivel ragasztotta?

Előre is köszi a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A bal hátsó ajtómon a dészléc eleje fel van kunkorodva. Elég csúnyácska valahogy orvoslni kellene. Rákerestem a fórumon és valaki valami tartó fülecskét csinált neki, valaki más pedig ragasztotta tán.

Kérdésem lenne, hogy melyik vált be a legjobban és mit is takar ez a tartó lemezes valami?

Aki ragasztott az mivel ragasztotta?

Előre is köszi a válaszokat!

Én kétkomponensűvel ragasztottam fel a más által leszakított díszlécemet...

Link to comment
Megosztás:

szevasztook

remélem jó helyre írok

ablaktörlőlapátokról mi a véleményetek? ki mekkorát tesz rá? nekem most kettő 18"as van rajta de szerintem nem ezeknek kellene rajtuk lenni.... Talán ennél is az anyósülés felőlinek kicsinek kellene lennie a sofőr felőlinek pedig hosszabbnak?

kicist bosszant hogy nagyobb sebességnél a bal alsó sarokból felhúzza a menetszél a ráspriccelt szélvédőmosót.

no valaki valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

szevasztook

remélem jó helyre írok

ablaktörlőlapátokról mi a véleményetek? ki mekkorát tesz rá? nekem most kettő 18"as van rajta de szerintem nem ezeknek kellene rajtuk lenni.... Talán ennél is az anyósülés felőlinek kicsinek kellene lennie a sofőr felőlinek pedig hosszabbnak?

kicist bosszant hogy nagyobb sebességnél a bal alsó sarokból felhúzza a menetszél a ráspriccelt szélvédőmosót.

no valaki valami ötlet?

Nem tudom inchben mekkora, de gyárilag 45 cm-es :D És egyforma, sőt a hátsó is akkora.

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy a tűzfal lemeze milyen vastag? Kell valami spéci szerszám az átfúráshoz?

Egy fúrógép, meg egy fúrószár, meg emlékezőképesség, hogy ne felejtsd el levenni a kárpitot a motortér felől. Amúgy miért akarod átfúrni? :D Van azon annyi átjáró :D

Link to comment
Megosztás:

Egy fúrógép, meg egy fúrószár, meg emlékezőképesség, hogy ne felejtsd el levenni a kárpitot a motortér felől. Amúgy miért akarod átfúrni? :D Van azon annyi átjáró :D

Klíma, gondolom. Amúgy kanyarfúró lehet jobb lenne, merthogy oda egy épeszű fúrógép be nem fér a motor kivétele nélkül, az fix. :P Amúgy vannak olyan rémhírek, hogy a hőcserélő két csöve ki van gyárilag könnyítve. :D

Link to comment
Megosztás:

Klíma, gondolom. Amúgy kanyarfúró lehet jobb lenne, merthogy oda egy épeszű fúrógép be nem fér a motor kivétele nélkül, az fix. :P Amúgy vannak olyan rémhírek, hogy a hőcserélő két csöve ki van gyárilag könnyítve. :D

Nyert. :lol:

Lehet, hogy hülyeség, de nem az utastér felől kell(ene) fúrni? :D Talán könnyebb...

Azt még nem tudom, hogy fogom tudni a lyukak pozícióját belőni. Egyébként mi és hol van kikönnyítve? Nem értem. :D

Link to comment
Megosztás:

Nyert. :D

Lehet, hogy hülyeség, de nem az utastér felől kell(ene) fúrni? :D Talán könnyebb...

Azt még nem tudom, hogy fogom tudni a lyukak pozícióját belőni. Egyébként mi és hol van kikönnyítve? Nem értem. :D

Hát ami a tűzfalon bemegy klíma cső az elvileg kivan könnyítve a lemezbe a helye. Tehát csak ki kell ütni a lemezt ott, és már ott is a lyuk, fúrás nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Nyert. :lol:

Lehet, hogy hülyeség, de nem az utastér felől kell(ene) fúrni? :D Talán könnyebb...

Azt még nem tudom, hogy fogom tudni a lyukak pozícióját belőni. Egyébként mi és hol van kikönnyítve? Nem értem. :D

Jóhát persze. :D Úgyis bontani kell a komplett műszerfalat miatta. :P

Link to comment
Megosztás:

Nyert. :lol:

Lehet, hogy hülyeség, de nem az utastér felől kell(ene) fúrni? :D Talán könnyebb...

Azt még nem tudom, hogy fogom tudni a lyukak pozícióját belőni. Egyébként mi és hol van kikönnyítve? Nem értem. :D

Állítólag az átvezető helye van kikönnyítve a tűzfal anyagában. Tudod, mint a perforált csekk, a papír alján, csak le kell tépni :P Itt is csak ki kell törni-ütni-fúrni. (vagy rájönni hogy még sincs kikönnyítve, akkor érdemes lehet kimérni egy klímásból, hogy merre van a mi van :D )

Link to comment
Megosztás:

Állítólag az átvezető helye van kikönnyítve a tűzfal anyagában. Tudod, mint a perforált csekk, a papír alján, csak le kell tépni :D Itt is csak ki kell törni-ütni-fúrni. (vagy rájönni hogy még sincs kikönnyítve, akkor érdemes lehet kimérni egy klímásból, hogy merre van a mi van :D )

Fűtőradiátor mellett van a két cső. :D

Link to comment
Megosztás:

Hát ami a tűzfalon bemegy klíma cső az elvileg kivan könnyítve a lemezbe a helye. Tehát csak ki kell ütni a lemezt ott, és már ott is a lyuk, fúrás nélkül.

Hát úgy legyen. :D Az a baj, még nem láttam, ezért kicsit nehezen tudom elképzelni hogy néz ki.

Majd meglátjuk....

Link to comment
Megosztás:

Fűtőradiátor mellett van a két cső. :D

Az a két cső a nemklímáson elég távol van egymástól, kb ott ahol a klímásnak a szélső fűtéscsöve, meg a klímagáz kivezetőcsöve van a másik szélén...

Közötte kellene akkor kikönnyítve lenni elvileg. De a motortér felől ebből semmi sem látszik az biztos.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.