Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem nem tudták,és újat vettem tavaly.Tiszta pötty volt már.Úgy is vettem.Lehet,hogy csak itt nálunk voltak bénák. :oops:

Zavart nagyon este városon kívül ha téptem vele. :?

Elküldve
Srácok,hallott már valaki olyanról,hogy alvázvédőzési/üregvédőzési térkép Astrához? :smt017

Állítólag régebbi opelekhez létezik ilyen!

Opel16v alias Gabi,te hallottál már ilyenről??? :roll:

Elküldve

Pedig asconához van,talán megkapom a héten,majd megnézem mire is jó!

Nyáron tervezem home made alvázvédést összehozni.

Dettó. Haver off járgányával együtt akarjuk csinálni az enyémet. Csak kéne találni egy aknát, ahol lehet dolgozni. :lol:

Elküldve

Nemtudom, h jó helyre írom-e, de, olyan kérdésem van a mesterektől, hogy

Astra középkonzolt, valamint a szívargyújtó/hamutartó ajtaját hogy tudom leszedni????

Jaa, és még lécci azt srácok, hogy az elől lévő két szellőzőt hogy tudom kiszedni...mármint amin fújja kifelé a levegőt ottan kétoldalt, ha bekapcsolom a fűtést. (nemtudom jobban körbeírni :lol: )

Lehet h egyszerű meg minden, de inkább tájékozódom, nem akarom összebarmolni.... :roll:

köszi szépen :wink:

Elküldve

karosszériába :?: :lol:

levegőszellöző: oldalról kis csavhuzó be és kipattint féloldalan, mind2 kis rács így jön ki.

hamtartót én boxszal 1ütt szedtem ki: elöl 2 csavar a középkonzol oldalán, hátul a hamutartónál 2 csavar és a kéziféknél 1 csavar, de lehet van még felfogatás a ks doboz alatt is ahol csatlakoznának tech1el...

így jobban hozzáférsz, ha lehúzod a szivgyujtó elektrik kábelét ki tudod 1ben venni.

Elküldve

Alvázkezelés: én ugy csináltam, hogy jól lemosattam az alját és valamiféle kaucsukos anyaggal lefújtam alulról, miután az esetlegesen megmaradt sarat kidrótkeféztem. Ezután hátul az kerékíveknél belülről levettem a műanyagajtócskákat (Caravan) és ide olvasztott faggyút fújtam szórópisztolyal. Ugyanúgy, a küszöbbe is befujtam az ajtók takarásában található, levehető gumidugókon keresztül. Majd egy hét múlva az ajtókba (a hátsóba is) és a küszöbbe nagyon folyékony gépolajat töltöttem, ahol csepegett ott bedugtam és csak egy hét múlva vettem ki a dugócskákat.

Rövidden ennyi, nem biztos, hogy nagyon szakszerű de biztos jobb mint semmi.

Elküldve
Alvázkezelés: én ugy csináltam, hogy jól lemosattam az alját és valamiféle kaucsukos anyaggal lefújtam alulról, miután az esetlegesen megmaradt sarat kidrótkeféztem. Ezután hátul az kerékíveknél belülről levettem a műanyagajtócskákat (Caravan) és ide olvasztott faggyút fújtam szórópisztolyal. Ugyanúgy, a küszöbbe is befujtam az ajtók takarásában található, levehető gumidugókon keresztül. Majd egy hét múlva az ajtókba (a hátsóba is) és a küszöbbe nagyon folyékony gépolajat töltöttem, ahol csepegett ott bedugtam és csak egy hét múlva vettem ki a dugócskákat.

Rövidden ennyi, nem biztos, hogy nagyon szakszerű de biztos jobb mint semmi.

Alvázvédő alapozót nemraktál alá? Az azért nemárt, szerintem. Mi most csináltuk meg haver OFF Trabiját :lol:, arra ment először egy fekete alvázvédő alapozó (vmi Body 999, vagy 998?), és arra egy gumiszerű alvázvédő (Body 992, szürke). Ez ilyen gumis marad, tehát kavics nem veri le, ha netán leveri, még ottvan alatta a fekete alapozó, arra könnyen rálehet javítani a 992-essel. A varratokat (hegesztéseket) pedig szintén Body-val kentük be, az pedig egy tömítő paszta, fehér. Ezt kentük minden hegesztési pontra, és arra a fekete alapozót, majd a 992-es szürke gumis anyagot. Ez a legjobb módszer szerintem, ami még házilag is könnyen kivitelezhető (a fekete és szürke anyag fújva lett rá, a paszta kinyomópisztollyal megy rá). Az olaj egyébként jó, bár megoszlanak a vélemények róla. Van, aki azt mondja, hogy "örökös" a hatása, mert elzárja ill. taszítja a vizet, és sohasem rohad szét az anyag, de van, aki azt mondta, hogy 3-4 havonta újrakell olajozni, hogy meglegyen ez a hatás.

Elküldve

okoskodom :lol:

a heggesztésekhez, pontokhoz cink spray über alles (motip 990 huf keményen :lol: )

cink.jpgcink2.jpg

a küszöb,stb lekezelésére szétpucc után alvázvédő ez würth jött be a legjobban...

erre meg shimán fel lehet hordani szintén würth, tubusos 320ml-es kiszerelésben ezt a gyárira kísértetiesen hasonlító gumi masszát

állítólag ecsettel sem gáz, de egy pisztollyal gyári minőségben fel lehet hordani

würth.jpg

Elküldve

köszi a választ!

akkor már csak olyan kérdés, hogy azt a "középkonzolt", ahol a szellőző tekerők vannak, meg a rádió, na, azt h tudom kiszedni?

Elküldve
aztec

hogy áll a vasad?

köszönöm kérdésed eere van 1 bevett válaszom:

60/40es ültetéssel stabilan :lol:

elvileg 7végén még szarakszunk, jövő 7en beszerzem a maradékokat meg elvileg megjön a betöltő, amit külön élmény lesz behekkelni, ma szerzek gumát is so ha minden igaz jöv vasárnap kigurul :lol:

dehogy ki nem szállok utána belőle az is fix....

Elküldve

Végre egy jóóóó téma!(Na jó,van azért több is! :lol: )

Valaki aki ennek a mestere avasson már be minket szakszerűen pontról pontra.Miért?Mivel?Mennyit?Hogyan?

Ha nem muszáj én is egyedül oldanám meg az alvázvédőzést. :wink:

Elküldve

ahahaha :lol: :lol: :lol:

Engem is érdekelne az előbbi mit mivel stb téma, úgyis aktuális egy alvázvédelem a gépre, akkor meg már csinálnám telibe amennyire lehet szakszerüen.

Elküldve

Srácok, hogy a bánatba lehet kiszedni a kárpitot az ajtóból?

minden rühes csavart kicsavartam már, de mi a nyavalya fogja?

gondolom "bolha", de mit csináljak velük, h ne törjön el??????

help!

Elküldve

alul ha gsi 4 csavar

középtájon 2 csavar

majd ablakemelő kipattint mögötte is fogja 1 csavar, ha tekerős akkor tekerő uninstall

majd szépen alul 1esével aláfeszítesz és kipattintod :wink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.