Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Nem olyan vészes, asszem 10körül van egy javítóelem, de persze fényezni is kell, csak éppen nem legelöl van a listán. :D Az unixban vettem valami gagyitront 9-körül. Csak éppen nem volt rajta fül, hegeszteni kellett rá. Engem inkább az azonnal felrakható, passzoló változat érdekel. Nem az amit csűrni-csavani kell. Elegem van a sok vacakból amit éveken át csináltam. Hol itt nem stimmelt, hol ott. Olyan kell, ami rácuppan magától. Leszedem a régit és rakom fel az újat. Beállítom, meghúzom és már mehetek is. Vidal Sasson Wash & Go B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Nem olyan vészes, asszem 10körül van egy javítóelem, de persze fényezni is kell, csak éppen nem legelöl van a listán. 4500 a Patacsinál. Az 1.8-ason cseréltem, mert az előző tulaj odaverte valahová, és beszakadt az alja. Mire hozzám került már lyukas volt. Egy nap alatt megcsináltam (olyan töltőelektródás trafóm van , mint Neked), pedig a belső részen is akadt meló vele. Kevertettem festéket és lefújtam spray-vel. Belül meg azt a 2 komponensűt kentem rá (asszem Catepox, vagy hogy hívják) kifogástalan lett. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Engem inkább az azonnal felrakható, passzoló változat érdekel. Nem az amit csűrni-csavani kell. Elegem van a sok vacakból amit éveken át csináltam. Hol itt nem stimmelt, hol ott. Olyan kell, ami rácuppan magától. Leszedem a régit és rakom fel az újat. Beállítom, meghúzom és már mehetek is. Vidal Sasson Wash & Go B) Ez végülis olyan volt, levettem a régit, igaz a bilincs eltörött, az egyik csavar annyira rá volt rohadva inkább a bilincs engedett. A régi dob csövét meg végig kellett vágni flexel, mert nem jött le a csőről. De az új dob simán rápasszolt, csak éppen fül nem volt rajta. Úgy rémlik Bosal volt. Végülis a régi is csak kilyukadt de a belső része is odavolt már: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Ez végülis olyan volt, levettem a régit, igaz a bilincs eltörött, az egyik csavar annyira rá volt rohadva inkább a bilincs engedett. A régi dob csövét meg végig kellett vágni flexel, mert nem jött le a csőről. De az új dob simán rápasszolt, csak éppen fül nem volt rajta. Úgy rémlik Bosal volt. Végülis a régi is csak kilyukadt de a belső része is odavolt már A bilincs az járulékos probléma kipufogó csere idején. Nem csillagászati összeg, inkább újat rakok, meg a rögzítőgumikból is. Hátha jóárasítja a haver a dobokat. Mindig szokott engedni, összegtől függően B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 A bilincs az járulékos probléma kipufogó csere idején. Nem csillagászati összeg, inkább újat rakok, meg a rögzítőgumikból is. Hátha jóárasítja a haver a dobokat. Mindig szokott engedni, összegtől függően :D Én meg szerintem megcsinálom a régit, mert elég vastag anyaga van , ha kiöntöm belőle rozsdát még jó lesz. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Én meg szerintem megcsinálom a régit, mert elég vastag anyaga van , ha kiöntöm belőle rozsdát még jó lesz. B) Nekem csere lesz, ha megérik rá. Nem javítgatom, volt benne részem évekig. Viszont amit magamnak csináltam, az 7 évig bírta. Igaz hogy sportdob volt,de bírta. És nem Opelen, hanem Ladán :) És a hangja is király :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Van valakinek tapasztalata kipufogó ügyben? Milyeneket ajánlotok? Nem a sport renszerekre gondolok, hanem a gyárihoz hasonlóra. Én Bosal-t nézegettem, de abból a közép és a hátsó lenne durván 55-60000. A Lengyel változat jóval olcsóbb, de arra csak 1 év a garancia, a Bosal-ra meg 2 :D Bontott szóba sem jöhet. Az majd lesz nekem is, ha lecserélem :) Tök mindegy!! 3-4 éven belül szétrohad :( ! Úgyhogy javaslom az olcsót B) Mindenkinek előítélete van a sportdobról.... Nekem az van! Az egész saválló :) Nem mostanában fog rohadni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Tök mindegy!! 3-4 éven belül szétrohad :( ! Úgyhogy javaslom az olcsót B) Mindenkinek előítélete van a sportdobról.... Nekem az van! Az egész saválló :) Nem mostanában fog rohadni! Én meg már kinőttem a hangos korszakból és nem kell a feltűnés :) Majd, ha megvehetem álmaim autóját akkor lesz sportdob. Nyugodj bele, hogy a saválló is szétrohad, vagy ha nem, akkor szétég :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Tök mindegy!! 3-4 éven belül szétrohad :( ! Úgyhogy javaslom az olcsót B) Mindenkinek előítélete van a sportdobról.... Nekem az van! Az egész saválló :) Nem mostanában fog rohadni! Én meg már kinőttem a hangos korszakból és nem kell a feltűnés :) Majd, ha megvehetem álmaim autóját akkor lesz sportdob. Nyugodj bele, hogy a saválló is szétrohad, vagy ha nem, akkor szétég :D Ott a hegesztéseknél van a gyenge pont, ott a hegesztésnél kiég a savállóból az ötvöző, amitől saválló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Ott a hegesztéseknél van a gyenge pont, ott a hegesztésnél kiég a savállóból az ötvöző, amitől saválló. Igazad lehet, de biztos nem sima vasdrót van a CO hegesztő dobján amikor készül az a kidurranó B) Nem hagyományos acetilén-oxigén keverékkel dolgoznak, feltalálták már a CO-t :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 4500 a Patacsinál. Az 1.8-ason cseréltem, mert az előző tulaj odaverte valahová, és beszakadt az alja. Mire hozzám került már lyukas volt. Egy nap alatt megcsináltam (olyan töltőelektródás trafóm van , mint Neked), pedig a belső részen is akadt meló vele. Kevertettem festéket és lefújtam spray-vel. Belül meg azt a 2 komponensűt kentem rá (asszem Catepox, vagy hogy hívják) kifogástalan lett. B) A bosal pedig ilyen. Régi le, új bosal fel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Igazad lehet, de biztos nem sima vasdrót van a CO hegesztő dobján amikor készül az a kidurranó B) Nem hagyományos acetilén-oxigén keverékkel dolgoznak, feltalálták már a CO-t :D Elárulom Neked, hogy a CO-hegesztő magasabb hőmérsékleten dolgozik, mint az acetilénes :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 A bosal pedig ilyen. Régi le, új bosal fel. B) Öööö.....én a küszöbről csevegtem..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Öööö.....én a küszöbről csevegtem..... B) Jájjj.... rossz hszt-t idéztem. Ájm szorri. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Engem inkább az azonnal felrakható, passzoló változat érdekel. Nem az amit csűrni-csavani kell. Elegem van a sok vacakból amit éveken át csináltam. Hol itt nem stimmelt, hol ott. Olyan kell, ami rácuppan magától. Leszedem a régit és rakom fel az újat. Beállítom, meghúzom és már mehetek is. Vidal Sasson Wash & Go :D Na szóval. A Bosal olyan, hogy régi le, új fel. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Elárulom Neked, hogy a CO-hegesztő magasabb hőmérsékleten dolgozik, mint az acetilénes :D De nem is kell olyan sokáig hevítenie az anyagot mint hagyományosan hegesztve. Mire acetilénnel elkezdi melegíteni, addigra CO-val már végig is ért az egészen és rég kihült az anyag B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Na szóval. A Bosal olyan, hogy régi le, új fel. B) Én is így gondoltam :D Szerintem maradok annál :) Nálam biztos kibír 6-7 évet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Krajcso Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sziasztok! Jobb első sárvédő elemet szeretnék cserélni. Meg is van a bontott sárvédő, viszont mielőtt felteszem a kocsira, a belső oldalát le kell valamivel kezelni, hogy ne tudjon rohadni? Vagy ha bontott akkor már van egy gyári réteg a lemezen, ami elégséges? Üdv, Ákos Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sziasztok! Jobb első sárvédő elemet szeretnék cserélni. Meg is van a bontott sárvédő, viszont mielőtt felteszem a kocsira, a belső oldalát le kell valamivel kezelni, hogy ne tudjon rohadni? Vagy ha bontott akkor már van egy gyári réteg a lemezen, ami elégséges? Üdv, Ákos Lekenheted,attol baja nem lesz :) Akármilyen alvázvédő jó oda, igazábol csak sérülés miatt szoktak azok rozsdásodni. Ártani nem használ B) de miből tart lekenni gyorsan ecsettel? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április24, 2011 Megoszt Elküldve Április24, 2011 Sziasztok! Jobb első sárvédő elemet szeretnék cserélni. Meg is van a bontott sárvédő, viszont mielőtt felteszem a kocsira, a belső oldalát le kell valamivel kezelni, hogy ne tudjon rohadni? Vagy ha bontott akkor már van egy gyári réteg a lemezen, ami elégséges? Üdv, Ákos Szia! Ha van rajta belül kis vakrozsda, vagy sérülés, akkor kezeld le és utána alapozóval kend át, aztán mehet az alvázvédő. Gondolom, sosem árt egy kis alvázvédő. De nem kell túlzásba esni! Vastagon sem jó. Én régebben a Tivetex Extrát használtam. Azt lehet fújni és kenni is egyaránt. Jó anyag! Ha még lehet kapni, ajánlom Neked! Ha van kompresszorod, akkor megfelelő hígításban olajszóróval is felhordható. Anno én is azzal csináltam. De ecsettel is jól kenhető, de akkor is hígítani kell Nitróval. Jó munkát! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Sziasztok! Jobb első sárvédő elemet szeretnék cserélni. Meg is van a bontott sárvédő, viszont mielőtt felteszem a kocsira, a belső oldalát le kell valamivel kezelni, hogy ne tudjon rohadni? Vagy ha bontott akkor már van egy gyári réteg a lemezen, ami elégséges? Üdv, Ákos A szivacsot ne felejtsd el az ajtó elől, kell az oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 A szivacsot ne felejtsd el az ajtó elől, kell az oda. Milyen szivacsot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Milyen szivacsot? Van (legalábbis kéne hogy legyen) egy íves befóliázott szivacsnak tűnő valami a sárvédőben, az ajtó felőli oldalon. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Van (legalábbis kéne hogy legyen) egy íves befóliázott szivacsnak tűnő valami a sárvédőben, az ajtó felőli oldalon. B) Én az enyémben nem emléxem ilyesmire, mi gondot okoz, ha nincs ott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Április25, 2011 Megoszt Elküldve Április25, 2011 Én az enyémben nem emléxem ilyesmire, mi gondot okoz, ha nincs ott? Ha nincs műanyag betéted a kerékjáratban, vagy szar az illesztése akkor az összes viz vagy sár az oszlopnál landol és dogozhat a "természet" B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts