Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Láttál már Waresz padlót? : Nam olyan mint az astra, eől tök egyenes az egész, és nincs olyan burkolat, ami alatt el lehene vezetni, így lábtérnél be a küszöb üregébe, és a hátsó ülés mellett fel. Gyárilag végig lyukak vannak a küszöbben felülről.

Persze hogy láttam, csináltam is, de mi a szőnyeg széle alatt vittük hátra a kanócot, és egy vékony szegélyt tettünk rá fölülről B)

Elküldve
Láttál már Waresz padlót? : Nam olyan mint az astra, eől tök egyenes az egész, és nincs olyan burkolat, ami alatt el lehene vezetni, így lábtérnél be a küszöb üregébe, és a hátsó ülés mellett fel. Gyárilag végig lyukak vannak a küszöbben felülről.

Ha egy ilyen kenceficés dolgot felkenysz, az rátapad úgy, hogy a víz nem kerül alá, üregelőben szerinted mik vannak? :D

más:

egy ideiglenes kolléga mutatta, hogy betette a B omi üléseit F astrába. Vmi sport ülés az is, mert olyan kinézete van, mint a gsinek, csak sokkal igényesebb.. ülés sint hegesztette át. Kérdés csak annyi, hogy ugye szélesebb az astra ülésnél, és el kell tolni, hogy beférjen, és így merre esünk a pedáloktol, sajna nem volt időm kipróbálni, de kinézete nagyon baba volt.

Befér az Omi ülése Astrába? Egyszer kipróbálom, van a garázsban egy garnitúra B)

Elküldve
Befér az Omi ülése Astrába? Egyszer kipróbálom, van a garázsban egy garnitúra B)

Omibol vette ki, és vmi kegyetlen jól kinéző sportülés az, de ha nagyon rátolod a közép boxra elfér, neki elfért.

Dáw mi meg bedugtuk a küszöb elején, a végén meg kiúztuk, és semmi szegély :D

Elküldve
Opelosfatert idézem: Miért rohad a küszöb, mert páralecsapódás, vagy egyéb módon nedvesség, víz kerül az üreges részbe. Feltöltöd olajjal, a víz akkor is belekerül, melyik lesz allul az olaj, vagy a víz? Valóban később kezd el rohadni, mert a levegőt, oxigént elzárod, de elkezd. Erre találták ki az üregelőt...Amúgy meg nem tudom a biztonsági öv feltekercselő egy légtérben van-e a küszöbbel, tényleg jó dolog, ha ott minden úszik a trafóolajban?

Egy teli vizzel feltöltött olajos üvegben hova csapódna ki a pára? B)

Elküldve
Egy teli vizzel feltöltött olajos üvegben hova csapódna ki a pára? B)

Csurig lehet tölteni a küszöböt? Nincs átjárás pölö az oszlopokba? :D Meg ha egyszer kell hegeszteni a köszöböt akár csak külső sérülés miatt akkor mit csinálok a trafóolajjal? :)

Elküldve
Csurig lehet tölteni a küszöböt? Nincs átjárás pölö az oszlopokba? B) Meg ha egyszer kell hegeszteni a köszöböt akár csak külső sérülés miatt akkor mit csinálok a trafóolajjal? :(

Meggyújtod, kiég az belőlle! :D :)

Elküldve

Sziasztok!

Valami állat a bal első ajtón lévő díszléc elejét leszedte. Szerencsére más baj nem lett, és a "classic" táblácska is megvan.

El van görbülve a cucc, a fém része meg fent a helyén.

Néztem, újonnan 3 ezer felett van, sok B)

Ha hajszárítóval felmelegítem úgy vissza tudom hajtani úgy hogy ne törjön el? Aztán ráragasztani a fém részére?

köszi.

Elküldve
Sziasztok!

Valami állat a bal első ajtón lévő díszléc elejét leszedte. Szerencsére más baj nem lett, és a "classic" táblácska is megvan.

El van görbülve a cucc, a fém része meg fent a helyén.

Néztem, újonnan 3 ezer felett van, sok B)

Ha hajszárítóval felmelegítem úgy vissza tudom hajtani úgy hogy ne törjön el? Aztán ráragasztani a fém részére?

köszi.

Ismerős szitu. Igen vissza lehet egyenesíteni törés nélkül. Én csináltam a végére (a kis tábla alá) fémből egy tartófület, becsúsztattam a tarósínbe, és az fogja hátulról a díszléc sérült részét.

Elküldve
Ismerős szitu. Igen vissza lehet egyenesíteni törés nélkül. Én csináltam a végére (a kis tábla alá) fémből egy tartófület, becsúsztattam a tarósínbe, és az fogja hátulról a díszléc sérült részét.

huhh így nehéz elképzelni, szóval a táblát erre a fülre nyomattad rá, és az tartja ott?

Elküldve
Ismerős szitu. Igen vissza lehet egyenesíteni törés nélkül. Én csináltam a végére (a kis tábla alá) fémből egy tartófület, becsúsztattam a tarósínbe, és az fogja hátulról a díszléc sérült részét.

Én visszahajtottam, pillanatragasztót nyomtam alá, és megállt úgy.

Elküldve

Sziasztok!

Holnap szeretném betenni a műanyag dobbetéteket hátra. Ma megtisztítottam és lekezeltem alvázvédővel. Belepróbáltam, de nem igazán bízok azokban a kis fülekben ami a peremen tartanák.

Ugye 2-3 csavar fogja majd a sárfogó guminál.

Valaki aki már betette, hogyan rögzítette (még)?

Elküldve
Sziasztok!

Holnap szeretném betenni a műanyag dobbetéteket hátra. Ma megtisztítottam és lekezeltem alvázvédővel. Belepróbáltam, de nem igazán bízok azokban a kis fülekben ami a peremen tartanák.

Ugye 2-3 csavar fogja majd a sárfogó guminál.

Valaki aki már betette, hogyan rögzítette (még)?

Hátul a sárfogó csavarjai rögzítik + 2 csavart tettem előre, egyet a belső, egyet a külső részre.

Elküldve

hali!

a kis ajtót ami a tanksapkát fedi, azt hogy lehet levarázsolni? van belül két csavar ami valami műanyagot fog, de hiába tekertem nem történt semmi, gondolom a másik oldalról van rajta anya vagy valami.

Elküldve
hali!

a kis ajtót ami a tanksapkát fedi, azt hogy lehet levarázsolni? van belül két csavar ami valami műanyagot fog, de hiába tekertem nem történt semmi, gondolom a másik oldalról van rajta anya vagy valami.

Nincs. Két fül van a sárvédő belsejéből oda-hajtva, és abba van beletekerve ez a két csavar. Nagyon ne gyilkold, mert nagyon rozsda-gócpont B)

Elküldve
Nincs. Két fül van a sárvédő belsejéből oda-hajtva, és abba van beletekerve ez a két csavar. Nagyon ne gyilkold, mert nagyon rozsda-gócpont B)

majdnemhogy ez a problémám, letört a kis ajtó, megragasztottam ilyen két komponensű valamivel, de nem lett az igazi, kicsit eláll, ezért gondoltam leveszem és lecserélem az egészet

nem akartam úgy ragasztani hogy zárva van, mert ha megfolyik a ragasztó sose nyitom ki többet:D

azért köszi, majd kitalálok rá valamit.

Elküldve
majdnemhogy ez a problémám, letört a kis ajtó, megragasztottam ilyen két komponensű valamivel, de nem lett az igazi, kicsit eláll, ezért gondoltam leveszem és lecserélem az egészet

nem akartam úgy ragasztani hogy zárva van, mert ha megfolyik a ragasztó sose nyitom ki többet:D

azért köszi, majd kitalálok rá valamit.

Én megpróbáltam a donoron kibontyani B) Hiba volt, ahogy kicsit megeröltettem a csavarhúzóval, tövig szaladt a mélységbe :( :) Inkább békén hagytam... :D

Ahogy Dáwid is mondta, vigyázz vele, szeret ott rozsdásodni. :)

Elküldve
Én megpróbáltam a donoron kibontyani B) Hiba volt, ahogy kicsit megeröltettem a csavarhúzóval, tövig szaladt a mélységbe :( :) Inkább békén hagytam... :D

Ahogy Dáwid is mondta, vigyázz vele, szeret ott rozsdásodni. :)

Én kitekertem a csavart, kitakarítottam a sarat, és nem volt hová visszatekerni. :) Most a gumi részhez fogattam anyáscsavarral.

Elküldve
Felhasználóbarát megoldás! B) :D

Az, igazából húzom-halasztom a cserét, mert megoldható simán a tankbeömlő áthegesztése, de a fényezésemen kívülről most még semmi nem látszik, akkor minek nyúljak hozzá?

Elküldve
Az, igazából húzom-halasztom a cserét, mert megoldható simán a tankbeömlő áthegesztése, de a fényezésemen kívülről most még semmi nem látszik, akkor minek nyúljak hozzá?

Egyértelmű! B)

Elküldve
Visszajött persze, mert a küszöb bellülről-kifele rozsdásodik, ha van kivül egy 2X2-es rozsdás rész, akkor ott van egy tűhegynyi lyuk befele, akármit csinálsz vele a rozsda kijön megint, nekem egy évig sem bírta:

Megcsináltam, most kijött 5 centivel hátrébb.

Jobban jársz, ha az egész küszöböt cseréled, nem megoldás a toldozgatás. Csak ideig-óráig... Nem kerülhet olyan sokba egy normális küszöb. Több vele a munka, de szebb lesz és nem úgy fog kinézni, mintha kontár csinálta volna...

Elküldve
Jobban jársz, ha az egész küszöböt cseréled, nem megoldás a toldozgatás. Csak ideig-óráig... Nem kerülhet olyan sokba egy normális küszöb. Több vele a munka, de szebb lesz és nem úgy fog kinézni, mintha kontár csinálta volna...

Yes! B) :D

Elküldve

Van valakinek tapasztalata kipufogó ügyben? Milyeneket ajánlotok? Nem a sport renszerekre gondolok, hanem a gyárihoz hasonlóra. Én Bosal-t nézegettem, de abból a közép és a hátsó lenne durván 55-60000. A Lengyel változat jóval olcsóbb, de arra csak 1 év a garancia, a Bosal-ra meg 2 B) Bontott szóba sem jöhet. Az majd lesz nekem is, ha lecserélem :D

Elküldve
Jobban jársz, ha az egész küszöböt cseréled, nem megoldás a toldozgatás. Csak ideig-óráig... Nem kerülhet olyan sokba egy normális küszöb. Több vele a munka, de szebb lesz és nem úgy fog kinézni, mintha kontár csinálta volna...

Nem olyan vészes, asszem 10körül van egy javítóelem, de persze fényezni is kell, csak éppen nem legelöl van a listán. :)

Van valakinek tapasztalata kipufogó ügyben? Milyeneket ajánlotok? Nem a sport renszerekre gondolok, hanem a gyárihoz hasonlóra. Én Bosal-t nézegettem, de abból a közép és a hátsó lenne durván 55-60000. A Lengyel változat jóval olcsóbb, de arra csak 1 év a garancia, a Bosal-ra meg 2 B) Bontott szóba sem jöhet. Az majd lesz nekem is, ha lecserélem :D

Az unixban vettem valami gagyitront 9-körül. Csak éppen nem volt rajta fül, hegeszteni kellett rá.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.