Dáwid Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Láttál már Waresz padlót? : Nam olyan mint az astra, eől tök egyenes az egész, és nincs olyan burkolat, ami alatt el lehene vezetni, így lábtérnél be a küszöb üregébe, és a hátsó ülés mellett fel. Gyárilag végig lyukak vannak a küszöbben felülről. Persze hogy láttam, csináltam is, de mi a szőnyeg széle alatt vittük hátra a kanócot, és egy vékony szegélyt tettünk rá fölülről B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Láttál már Waresz padlót? : Nam olyan mint az astra, eől tök egyenes az egész, és nincs olyan burkolat, ami alatt el lehene vezetni, így lábtérnél be a küszöb üregébe, és a hátsó ülés mellett fel. Gyárilag végig lyukak vannak a küszöbben felülről. Ha egy ilyen kenceficés dolgot felkenysz, az rátapad úgy, hogy a víz nem kerül alá, üregelőben szerinted mik vannak? :D más: egy ideiglenes kolléga mutatta, hogy betette a B omi üléseit F astrába. Vmi sport ülés az is, mert olyan kinézete van, mint a gsinek, csak sokkal igényesebb.. ülés sint hegesztette át. Kérdés csak annyi, hogy ugye szélesebb az astra ülésnél, és el kell tolni, hogy beférjen, és így merre esünk a pedáloktol, sajna nem volt időm kipróbálni, de kinézete nagyon baba volt. Befér az Omi ülése Astrába? Egyszer kipróbálom, van a garázsban egy garnitúra B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Befér az Omi ülése Astrába? Egyszer kipróbálom, van a garázsban egy garnitúra B) Omibol vette ki, és vmi kegyetlen jól kinéző sportülés az, de ha nagyon rátolod a közép boxra elfér, neki elfért. Dáw mi meg bedugtuk a küszöb elején, a végén meg kiúztuk, és semmi szegély :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Opelosfatert idézem: Miért rohad a küszöb, mert páralecsapódás, vagy egyéb módon nedvesség, víz kerül az üreges részbe. Feltöltöd olajjal, a víz akkor is belekerül, melyik lesz allul az olaj, vagy a víz? Valóban később kezd el rohadni, mert a levegőt, oxigént elzárod, de elkezd. Erre találták ki az üregelőt...Amúgy meg nem tudom a biztonsági öv feltekercselő egy légtérben van-e a küszöbbel, tényleg jó dolog, ha ott minden úszik a trafóolajban? Egy teli vizzel feltöltött olajos üvegben hova csapódna ki a pára? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Egy teli vizzel feltöltött olajos üvegben hova csapódna ki a pára? B) Csurig lehet tölteni a küszöböt? Nincs átjárás pölö az oszlopokba? :D Meg ha egyszer kell hegeszteni a köszöböt akár csak külső sérülés miatt akkor mit csinálok a trafóolajjal? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Csurig lehet tölteni a küszöböt? Nincs átjárás pölö az oszlopokba? B) Meg ha egyszer kell hegeszteni a köszöböt akár csak külső sérülés miatt akkor mit csinálok a trafóolajjal? :( Meggyújtod, kiég az belőlle! :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Sziasztok! Valami állat a bal első ajtón lévő díszléc elejét leszedte. Szerencsére más baj nem lett, és a "classic" táblácska is megvan. El van görbülve a cucc, a fém része meg fent a helyén. Néztem, újonnan 3 ezer felett van, sok B) Ha hajszárítóval felmelegítem úgy vissza tudom hajtani úgy hogy ne törjön el? Aztán ráragasztani a fém részére? köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Sziasztok! Valami állat a bal első ajtón lévő díszléc elejét leszedte. Szerencsére más baj nem lett, és a "classic" táblácska is megvan. El van görbülve a cucc, a fém része meg fent a helyén. Néztem, újonnan 3 ezer felett van, sok B) Ha hajszárítóval felmelegítem úgy vissza tudom hajtani úgy hogy ne törjön el? Aztán ráragasztani a fém részére? köszi. Ismerős szitu. Igen vissza lehet egyenesíteni törés nélkül. Én csináltam a végére (a kis tábla alá) fémből egy tartófület, becsúsztattam a tarósínbe, és az fogja hátulról a díszléc sérült részét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Ismerős szitu. Igen vissza lehet egyenesíteni törés nélkül. Én csináltam a végére (a kis tábla alá) fémből egy tartófület, becsúsztattam a tarósínbe, és az fogja hátulról a díszléc sérült részét. huhh így nehéz elképzelni, szóval a táblát erre a fülre nyomattad rá, és az tartja ott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Ismerős szitu. Igen vissza lehet egyenesíteni törés nélkül. Én csináltam a végére (a kis tábla alá) fémből egy tartófület, becsúsztattam a tarósínbe, és az fogja hátulról a díszléc sérült részét. Én visszahajtottam, pillanatragasztót nyomtam alá, és megállt úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Április18, 2011 Megoszt Elküldve Április18, 2011 Köszi, majd próbálkozom, van kétkomponensűm is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feri05 Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Sziasztok! Holnap szeretném betenni a műanyag dobbetéteket hátra. Ma megtisztítottam és lekezeltem alvázvédővel. Belepróbáltam, de nem igazán bízok azokban a kis fülekben ami a peremen tartanák. Ugye 2-3 csavar fogja majd a sárfogó guminál. Valaki aki már betette, hogyan rögzítette (még)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április19, 2011 Megoszt Elküldve Április19, 2011 Sziasztok! Holnap szeretném betenni a műanyag dobbetéteket hátra. Ma megtisztítottam és lekezeltem alvázvédővel. Belepróbáltam, de nem igazán bízok azokban a kis fülekben ami a peremen tartanák. Ugye 2-3 csavar fogja majd a sárfogó guminál. Valaki aki már betette, hogyan rögzítette (még)? Hátul a sárfogó csavarjai rögzítik + 2 csavart tettem előre, egyet a belső, egyet a külső részre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Április20, 2011 Megoszt Elküldve Április20, 2011 hali! a kis ajtót ami a tanksapkát fedi, azt hogy lehet levarázsolni? van belül két csavar ami valami műanyagot fog, de hiába tekertem nem történt semmi, gondolom a másik oldalról van rajta anya vagy valami. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április20, 2011 Megoszt Elküldve Április20, 2011 hali! a kis ajtót ami a tanksapkát fedi, azt hogy lehet levarázsolni? van belül két csavar ami valami műanyagot fog, de hiába tekertem nem történt semmi, gondolom a másik oldalról van rajta anya vagy valami. Nincs. Két fül van a sárvédő belsejéből oda-hajtva, és abba van beletekerve ez a két csavar. Nagyon ne gyilkold, mert nagyon rozsda-gócpont B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Április20, 2011 Megoszt Elküldve Április20, 2011 Nincs. Két fül van a sárvédő belsejéből oda-hajtva, és abba van beletekerve ez a két csavar. Nagyon ne gyilkold, mert nagyon rozsda-gócpont B) majdnemhogy ez a problémám, letört a kis ajtó, megragasztottam ilyen két komponensű valamivel, de nem lett az igazi, kicsit eláll, ezért gondoltam leveszem és lecserélem az egészet nem akartam úgy ragasztani hogy zárva van, mert ha megfolyik a ragasztó sose nyitom ki többet:D azért köszi, majd kitalálok rá valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április20, 2011 Megoszt Elküldve Április20, 2011 majdnemhogy ez a problémám, letört a kis ajtó, megragasztottam ilyen két komponensű valamivel, de nem lett az igazi, kicsit eláll, ezért gondoltam leveszem és lecserélem az egészet nem akartam úgy ragasztani hogy zárva van, mert ha megfolyik a ragasztó sose nyitom ki többet:D azért köszi, majd kitalálok rá valamit. Én megpróbáltam a donoron kibontyani B) Hiba volt, ahogy kicsit megeröltettem a csavarhúzóval, tövig szaladt a mélységbe :( :) Inkább békén hagytam... :D Ahogy Dáwid is mondta, vigyázz vele, szeret ott rozsdásodni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április20, 2011 Megoszt Elküldve Április20, 2011 Én megpróbáltam a donoron kibontyani B) Hiba volt, ahogy kicsit megeröltettem a csavarhúzóval, tövig szaladt a mélységbe :( :) Inkább békén hagytam... :D Ahogy Dáwid is mondta, vigyázz vele, szeret ott rozsdásodni. :) Én kitekertem a csavart, kitakarítottam a sarat, és nem volt hová visszatekerni. :) Most a gumi részhez fogattam anyáscsavarral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április21, 2011 Megoszt Elküldve Április21, 2011 Én kitekertem a csavart, kitakarítottam a sarat, és nem volt hová visszatekerni. :D Most a gumi részhez fogattam anyáscsavarral. Felhasználóbarát megoldás! B) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április21, 2011 Megoszt Elküldve Április21, 2011 Felhasználóbarát megoldás! B) :D Az, igazából húzom-halasztom a cserét, mert megoldható simán a tankbeömlő áthegesztése, de a fényezésemen kívülről most még semmi nem látszik, akkor minek nyúljak hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Április21, 2011 Megoszt Elküldve Április21, 2011 Az, igazából húzom-halasztom a cserét, mert megoldható simán a tankbeömlő áthegesztése, de a fényezésemen kívülről most még semmi nem látszik, akkor minek nyúljak hozzá? Egyértelmű! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Visszajött persze, mert a küszöb bellülről-kifele rozsdásodik, ha van kivül egy 2X2-es rozsdás rész, akkor ott van egy tűhegynyi lyuk befele, akármit csinálsz vele a rozsda kijön megint, nekem egy évig sem bírta: Megcsináltam, most kijött 5 centivel hátrébb. Jobban jársz, ha az egész küszöböt cseréled, nem megoldás a toldozgatás. Csak ideig-óráig... Nem kerülhet olyan sokba egy normális küszöb. Több vele a munka, de szebb lesz és nem úgy fog kinézni, mintha kontár csinálta volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Jobban jársz, ha az egész küszöböt cseréled, nem megoldás a toldozgatás. Csak ideig-óráig... Nem kerülhet olyan sokba egy normális küszöb. Több vele a munka, de szebb lesz és nem úgy fog kinézni, mintha kontár csinálta volna... Yes! B) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Porter Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Van valakinek tapasztalata kipufogó ügyben? Milyeneket ajánlotok? Nem a sport renszerekre gondolok, hanem a gyárihoz hasonlóra. Én Bosal-t nézegettem, de abból a közép és a hátsó lenne durván 55-60000. A Lengyel változat jóval olcsóbb, de arra csak 1 év a garancia, a Bosal-ra meg 2 B) Bontott szóba sem jöhet. Az majd lesz nekem is, ha lecserélem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április23, 2011 Megoszt Elküldve Április23, 2011 Jobban jársz, ha az egész küszöböt cseréled, nem megoldás a toldozgatás. Csak ideig-óráig... Nem kerülhet olyan sokba egy normális küszöb. Több vele a munka, de szebb lesz és nem úgy fog kinézni, mintha kontár csinálta volna... Nem olyan vészes, asszem 10körül van egy javítóelem, de persze fényezni is kell, csak éppen nem legelöl van a listán. :) Van valakinek tapasztalata kipufogó ügyben? Milyeneket ajánlotok? Nem a sport renszerekre gondolok, hanem a gyárihoz hasonlóra. Én Bosal-t nézegettem, de abból a közép és a hátsó lenne durván 55-60000. A Lengyel változat jóval olcsóbb, de arra csak 1 év a garancia, a Bosal-ra meg 2 B) Bontott szóba sem jöhet. Az majd lesz nekem is, ha lecserélem :D Az unixban vettem valami gagyitront 9-körül. Csak éppen nem volt rajta fül, hegeszteni kellett rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts