Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Dáwid írta:
Pedig qrva jó. A villamos a szálloda előtt ment el. Egy darab villamos van a városban, az is körbe körbe megy. Akárhogy berúgok, ha egy villamosig elmászok, az haza visz, akkor is lövésem nincs merre van a haza :) B)

Amúgy a bontott cuccok. Rengeteg van, és olcsóbban mint amik itthon. Ráadásul amíg 3 pöstmegyei bontót végigjárok, és meg akarják magyarázni nekem hogy az első lökhárító oldalsó rögzítő fülei gyakorlatilag nem is kellenek, sőt, szinte útban vannak, addig ott fele annyiért egy szinte hibátlant kapok, és még a bontós kér elnézést, ha meg van karcolva a koptató az alján. Egyszerűen más az emberek hozzáállása mindenhez, és ez a bontóknál is látszik. Csak a közlekedésük akaszt ki. Egy lassított felvétel az egész város :( :D

Tény hogy más a Pesti közlekedés... Mikor a nagy faluban laktam, az alatt a pár hónap alatt teljesen megváltozott a vezetési stílusom, és folyamatosan szidtam a Zircieket, meg a Veszprémieket, hogy milyen tetű lassúak! Aztán tájékoztattak, hogy nem ők lassúak, csak én rohanok :)

Elküldve

Sziasztok

Segítségeteket kérném!

Megjelent egy-két rozsdapötty az F astramon és abban kérném a segítségeteket hogy hogyan lehetne ezeket házilag eltünteni van-e rá valami gyógymód,eljárás mert ezek miatt a pici pöttyök miatt lakatoshoz még akarom vinni!

Valami ötlet a problémára?

Előre is köszönöm

Elküldve
  opelfan92 írta:
Sziasztok

Segítségeteket kérném!

Megjelent egy-két rozsdapötty az F astramon és abban kérném a segítségeteket hogy hogyan lehetne ezeket házilag eltünteni van-e rá valami gyógymód,eljárás mert ezek miatt a pici pöttyök miatt lakatoshoz még akarom vinni!

Valami ötlet a problémára?

Előre is köszönöm

Attól függ hogy hol van, ha pölö a motorháztetőn, akkor fémig lecsiszolni, rozsdagátló alapozó, majd szín jó megoldás lehet, de ha a küszöbön van akkor minden próbálkozás csak időhúzás, mert ott a rozsda bellülről jön, eltüntetni csak küszöbcserével lehet.

Elküldve
  zotya975 írta:
Attól függ hogy hol van, ha pölö a motorháztetőn, akkor fémig lecsiszolni, rozsdagátló alapozó, majd szín jó megoldás lehet, de ha a küszöbön van akkor minden próbálkozás csak időhúzás, mert ott a rozsda bellülről jön, eltüntetni csak küszöbcserével lehet.

A helyek ahol láttam kisebbeket nagy még nincs: sárvédő ív, küszöb, ajtókon egy-két pötty, tankbetöltő nyílásnál asszem ennyi!

Elküldve
  opelfan92 írta:
A helyek ahol láttam kisebbeket nagy még nincs: sárvédő ív, küszöb, ajtókon egy-két pötty, tankbetöltő nyílásnál asszem ennyi!

Ezeken a helyen szokott bellülről kifele jönni a rozsda, ha lecsiszolod valószinűleg látsz majd egy tűhegynyi lyukat befele. A köszüb javításom egy évig sem bírta.

Elküldve
  zotya975 írta:
Ezeken a helyen szokott bellülről kifele jönni a rozsda, ha lecsiszolod valószinűleg látsz majd egy tűhegynyi lyukat befele. A köszüb javításom egy évig sem bírta.

Mondhatom marha jó akkor teljesen hiába való lenne minden igyekezetem B)

Akkor mit lehet tenni semmit a komplett elemek cseréjén kívül?

Elküldve
  opelfan92 írta:
Mondhatom marha jó akkor teljesen hiába való lenne minden igyekezetem B)

Akkor mit lehet tenni semmit a komplett elemek cseréjén kívül?

Hát nem sok mindent. Én próbáltam úgy is a küszöbnél, hogy fémig lecsiszoltam (ott volt a pici lyuk befele, ahol a rozsda kijött) cinkspré, epoxigyanta és fehér festék, meg olyat is, hogy kivágtam flexel a rozsdás részt behegesztettem egy kicsi lemezt, utánna epoxi, majd festék. Az eső esetben fél év ulva megint átütötte a rozsda a második esetben ugye az uj lemezen nem jött átt, csak 10 centivel arrébb.

Elküldve
  opelfan92 írta:
Mondhatom marha jó akkor teljesen hiába való lenne minden igyekezetem :D

Akkor mit lehet tenni semmit a komplett elemek cseréjén kívül?

A természet szép lassan visszaveszi ami az övé B) Csak késleltetni lehet, megakadályozni nem.

Elküldve
  opelfan92 írta:
De ne vegye!

Jó-jó de a kaszni járt kémiaórára a kezeletlen lemez oxidálódik. Alapvetően a karosszéria vagy kivülről, vagy bellülről kezd el rozsdásodni. Kivül kavicsfelverődés , vagy egyéb sérülés miatt, ezt könnyen lehet orvosolni, főleg mert látszik és még az elején le lehet kezelni, akár egy kis ecsetelős javítófestékkel. Az üreges részek küszöb, ajtó...ott meg általában bellül keletkezik páralecsapódás vagy az ajtóba befolyik az eső az üveg aljánál, eltömődik a lyuk, és ott pang a trutyi. A sárvédőívnél a belső peremen szokott megülni a sár, főleg hátul ahol általában nincs doblemez a tankbeömlőnél meg a kerék csapja fel a trutyit a csövekre. Az ilyen helyeken már csak akkor vesszük észre a rozsdát amikor átér, és a lemez már kuka. Ezért is lehet kapni küszöb, tankbeömő, kerékjárati ív javító lemezt. Az üregeket meg üregvédőzni kell ha már ki van cserélve a lemez, és egy jó darabig nem lesz gond velük. A trafóolajos feltöltés nem jó megoldás. A hátsókerékhez meg műanyag dobbetétet kell tenni, hamár a gyárban elfelejtették.

Elküldve
  zotya975 írta:
Jó-jó de a kaszni járt kémiaórára a kezeletlen lemez oxidálódik. Alapvetően a karosszéria vagy kivülről, vagy bellülről kezd el rozsdásodni. Kivül kavicsfelverődés , vagy egyéb sérülés miatt, ezt könnyen lehet orvosolni, főleg mert látszik és még az elején le lehet kezelni, akár egy kis ecsetelős javítófestékkel. Az üreges részek küszöb, ajtó...ott meg általában bellül keletkezik páralecsapódás vagy az ajtóba befolyik az eső az üveg aljánál, eltömődik a lyuk, és ott pang a trutyi. A sárvédőívnél a belső peremen szokott megülni a sár, főleg hátul ahol általában nincs doblemez a tankbeömlőnél meg a kerék csapja fel a trutyit a csövekre. Az ilyen helyeken már csak akkor vesszük észre a rozsdát amikor átér, és a lemez már kuka. Ezért is lehet kapni küszöb, tankbeömő, kerékjárati ív javító lemezt. Az üregeket meg üregvédőzni kell ha már ki van cserélve a lemez, és egy jó darabig nem lesz gond velük. A trafóolajos feltöltés nem jó megoldás. A hátsókerékhez meg műanyag dobbetétet kell tenni, hamár a gyárban elfelejtették.

És ezeket hol lehet kapni?

Elküldve
  Johnny82 írta:
A Sedan tetője miben különbözik az 5 ajtóstól?

Hogy az egyik sedanról a másik pedig csapottról van. DE ha csak a teőablak kell meg egy pár centi amivel föl hefteled, akkor ha engem kérdezel passzol. B)

Elküldve
  yankee írta:
Hogy az egyik sedanról a másik pedig csapottról van. DE ha csak a teőablak kell meg egy pár centi amivel föl hefteled, akkor ha engem kérdezel passzol. B)

Biznisz-szagot érzek.... :D

Elküldve
  zotya975 írta:
Jó-jó de a kaszni járt kémiaórára a kezeletlen lemez oxidálódik. Alapvetően a karosszéria vagy kivülről, vagy bellülről kezd el rozsdásodni. Kivül kavicsfelverődés , vagy egyéb sérülés miatt, ezt könnyen lehet orvosolni, főleg mert látszik és még az elején le lehet kezelni, akár egy kis ecsetelős javítófestékkel. Az üreges részek küszöb, ajtó...ott meg általában bellül keletkezik páralecsapódás vagy az ajtóba befolyik az eső az üveg aljánál, eltömődik a lyuk, és ott pang a trutyi. A sárvédőívnél a belső peremen szokott megülni a sár, főleg hátul ahol általában nincs doblemez a tankbeömlőnél meg a kerék csapja fel a trutyit a csövekre. Az ilyen helyeken már csak akkor vesszük észre a rozsdát amikor átér, és a lemez már kuka. Ezért is lehet kapni küszöb, tankbeömő, kerékjárati ív javító lemezt. Az üregeket meg üregvédőzni kell ha már ki van cserélve a lemez, és egy jó darabig nem lesz gond velük. A trafóolajos feltöltés nem jó megoldás. A hátsókerékhez meg műanyag dobbetétet kell tenni, hamár a gyárban elfelejtették.

Miért is? B)

Elküldve
  FPepe írta:
Miért is? B)

Legjobb :(

Kátrány, olaj, alvázvédő keveréke megfelelőre hígítva, és úgy felönteni, kenni fujni az üregekbe, soha többé nem kell vele foglalkozni. Wareszunkat tudom példának hozni, ami 22évesen is gyári küszöbbel járt, és rohadás se volt rajta, igazábol sohase száradt ki :D kezelés után 7évvel húztunk hangszóró vezetéket az üregen keresztül, és akkor is tapadós ragacsos volt még :)

Elküldve
  Novy írta:
Legjobb :(

Kátrány, olaj, alvázvédő keveréke megfelelőre hígítva, és úgy felönteni, kenni fujni az üregekbe, soha többé nem kell vele foglalkozni. Wareszunkat tudom példának hozni, ami 22évesen is gyári küszöbbel járt, és rohadás se volt rajta, igazábol sohase száradt ki :D kezelés után 7évvel húztunk hangszóró vezetéket az üregen keresztül, és akkor is tapadós ragacsos volt még :)

A küszöbben húztátok a hangszóró kábelt? B)

Elküldve
  yankee írta:
Hogy az egyik sedanról a másik pedig csapottról van. DE ha csak a teőablak kell meg egy pár centi amivel föl hefteled, akkor ha engem kérdezel passzol. :D

Sajna majdnem az egész tető kell..........

  zotya975 írta:
Biznisz-szagot érzek.... :)

Az már megvan B)

Elküldve
  FPepe írta:
Miért is? B)

Opelosfatert idézem: Miért rohad a küszöb, mert páralecsapódás, vagy egyéb módon nedvesség, víz kerül az üreges részbe. Feltöltöd olajjal, a víz akkor is belekerül, melyik lesz allul az olaj, vagy a víz? Valóban később kezd el rohadni, mert a levegőt, oxigént elzárod, de elkezd. Erre találták ki az üregelőt...Amúgy meg nem tudom a biztonsági öv feltekercselő egy légtérben van-e a küszöbbel, tényleg jó dolog, ha ott minden úszik a trafóolajban?

Elküldve
  Dáwid írta:
A küszöbben húztátok a hangszóró kábelt? B)

Láttál már Waresz padlót? : Nam olyan mint az astra, eől tök egyenes az egész, és nincs olyan burkolat, ami alatt el lehene vezetni, így lábtérnél be a küszöb üregébe, és a hátsó ülés mellett fel. Gyárilag végig lyukak vannak a küszöbben felülről.

  zotya975 írta:
Opelosfatert idézem: Miért rohad a küszöb, mert páralecsapódás, vagy egyéb módon nedvesség, víz kerül az üreges részbe. Feltöltöd olajjal, a víz akkor is belekerül, melyik lesz allul az olaj, vagy a víz? Valóban később kezd el rohadni, mert a levegőt, oxigént elzárod, de elkezd. Erre találták ki az üregelőt...Amúgy meg nem tudom a biztonsági öv feltekercselő egy légtérben van-e a küszöbbel, tényleg jó dolog, ha ott minden úszik a trafóolajban?

Ha egy ilyen kenceficés dolgot felkenysz, az rátapad úgy, hogy a víz nem kerül alá, üregelőben szerinted mik vannak? :D

más:

egy ideiglenes kolléga mutatta, hogy betette a B omi üléseit F astrába. Vmi sport ülés az is, mert olyan kinézete van, mint a gsinek, csak sokkal igényesebb.. ülés sint hegesztette át. Kérdés csak annyi, hogy ugye szélesebb az astra ülésnél, és el kell tolni, hogy beférjen, és így merre esünk a pedáloktol, sajna nem volt időm kipróbálni, de kinézete nagyon baba volt.

Elküldve
  Novy írta:
más:

egy ideiglenes kolléga mutatta, hogy betette a B omi üléseit F astrába. Vmi sport ülés az is, mert olyan kinézete van, mint a gsinek, csak sokkal igényesebb.. ülés sint hegesztette át. Kérdés csak annyi, hogy ugye szélesebb az astra ülésnél, és el kell tolni, hogy beférjen, és így merre esünk a pedáloktol, sajna nem volt időm kipróbálni, de kinézete nagyon baba volt.

Végülis az Astra kormánya sincs az ülés közepén....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.