Alex0403 Elküldve Április14, 2011 Megoszt Elküldve Április14, 2011 Pedig qrva jó. A villamos a szálloda előtt ment el. Egy darab villamos van a városban, az is körbe körbe megy. Akárhogy berúgok, ha egy villamosig elmászok, az haza visz, akkor is lövésem nincs merre van a haza :) B) Amúgy a bontott cuccok. Rengeteg van, és olcsóbban mint amik itthon. Ráadásul amíg 3 pöstmegyei bontót végigjárok, és meg akarják magyarázni nekem hogy az első lökhárító oldalsó rögzítő fülei gyakorlatilag nem is kellenek, sőt, szinte útban vannak, addig ott fele annyiért egy szinte hibátlant kapok, és még a bontós kér elnézést, ha meg van karcolva a koptató az alján. Egyszerűen más az emberek hozzáállása mindenhez, és ez a bontóknál is látszik. Csak a közlekedésük akaszt ki. Egy lassított felvétel az egész város :( :D Tény hogy más a Pesti közlekedés... Mikor a nagy faluban laktam, az alatt a pár hónap alatt teljesen megváltozott a vezetési stílusom, és folyamatosan szidtam a Zircieket, meg a Veszprémieket, hogy milyen tetű lassúak! Aztán tájékoztattak, hogy nem ők lassúak, csak én rohanok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Sziasztok Segítségeteket kérném! Megjelent egy-két rozsdapötty az F astramon és abban kérném a segítségeteket hogy hogyan lehetne ezeket házilag eltünteni van-e rá valami gyógymód,eljárás mert ezek miatt a pici pöttyök miatt lakatoshoz még akarom vinni! Valami ötlet a problémára? Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Sziasztok Segítségeteket kérném! Megjelent egy-két rozsdapötty az F astramon és abban kérném a segítségeteket hogy hogyan lehetne ezeket házilag eltünteni van-e rá valami gyógymód,eljárás mert ezek miatt a pici pöttyök miatt lakatoshoz még akarom vinni! Valami ötlet a problémára? Előre is köszönöm Attól függ hogy hol van, ha pölö a motorháztetőn, akkor fémig lecsiszolni, rozsdagátló alapozó, majd szín jó megoldás lehet, de ha a küszöbön van akkor minden próbálkozás csak időhúzás, mert ott a rozsda bellülről jön, eltüntetni csak küszöbcserével lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Attól függ hogy hol van, ha pölö a motorháztetőn, akkor fémig lecsiszolni, rozsdagátló alapozó, majd szín jó megoldás lehet, de ha a küszöbön van akkor minden próbálkozás csak időhúzás, mert ott a rozsda bellülről jön, eltüntetni csak küszöbcserével lehet. A helyek ahol láttam kisebbeket nagy még nincs: sárvédő ív, küszöb, ajtókon egy-két pötty, tankbetöltő nyílásnál asszem ennyi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 A helyek ahol láttam kisebbeket nagy még nincs: sárvédő ív, küszöb, ajtókon egy-két pötty, tankbetöltő nyílásnál asszem ennyi! Ezeken a helyen szokott bellülről kifele jönni a rozsda, ha lecsiszolod valószinűleg látsz majd egy tűhegynyi lyukat befele. A köszüb javításom egy évig sem bírta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Ezeken a helyen szokott bellülről kifele jönni a rozsda, ha lecsiszolod valószinűleg látsz majd egy tűhegynyi lyukat befele. A köszüb javításom egy évig sem bírta. Mondhatom marha jó akkor teljesen hiába való lenne minden igyekezetem B) Akkor mit lehet tenni semmit a komplett elemek cseréjén kívül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Mondhatom marha jó akkor teljesen hiába való lenne minden igyekezetem B) Akkor mit lehet tenni semmit a komplett elemek cseréjén kívül? Hát nem sok mindent. Én próbáltam úgy is a küszöbnél, hogy fémig lecsiszoltam (ott volt a pici lyuk befele, ahol a rozsda kijött) cinkspré, epoxigyanta és fehér festék, meg olyat is, hogy kivágtam flexel a rozsdás részt behegesztettem egy kicsi lemezt, utánna epoxi, majd festék. Az eső esetben fél év ulva megint átütötte a rozsda a második esetben ugye az uj lemezen nem jött átt, csak 10 centivel arrébb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Mondhatom marha jó akkor teljesen hiába való lenne minden igyekezetem :D Akkor mit lehet tenni semmit a komplett elemek cseréjén kívül? A természet szép lassan visszaveszi ami az övé B) Csak késleltetni lehet, megakadályozni nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 A természet szép lassan visszaveszi ami az övé B) Csak késleltetni lehet, megakadályozni nem. De ne vegye! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 De ne vegye! Na mind1 mindenkinek köszönöm azért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 De ne vegye! Jó-jó de a kaszni járt kémiaórára a kezeletlen lemez oxidálódik. Alapvetően a karosszéria vagy kivülről, vagy bellülről kezd el rozsdásodni. Kivül kavicsfelverődés , vagy egyéb sérülés miatt, ezt könnyen lehet orvosolni, főleg mert látszik és még az elején le lehet kezelni, akár egy kis ecsetelős javítófestékkel. Az üreges részek küszöb, ajtó...ott meg általában bellül keletkezik páralecsapódás vagy az ajtóba befolyik az eső az üveg aljánál, eltömődik a lyuk, és ott pang a trutyi. A sárvédőívnél a belső peremen szokott megülni a sár, főleg hátul ahol általában nincs doblemez a tankbeömlőnél meg a kerék csapja fel a trutyit a csövekre. Az ilyen helyeken már csak akkor vesszük észre a rozsdát amikor átér, és a lemez már kuka. Ezért is lehet kapni küszöb, tankbeömő, kerékjárati ív javító lemezt. Az üregeket meg üregvédőzni kell ha már ki van cserélve a lemez, és egy jó darabig nem lesz gond velük. A trafóolajos feltöltés nem jó megoldás. A hátsókerékhez meg műanyag dobbetétet kell tenni, hamár a gyárban elfelejtették. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Jó-jó de a kaszni járt kémiaórára a kezeletlen lemez oxidálódik. Alapvetően a karosszéria vagy kivülről, vagy bellülről kezd el rozsdásodni. Kivül kavicsfelverődés , vagy egyéb sérülés miatt, ezt könnyen lehet orvosolni, főleg mert látszik és még az elején le lehet kezelni, akár egy kis ecsetelős javítófestékkel. Az üreges részek küszöb, ajtó...ott meg általában bellül keletkezik páralecsapódás vagy az ajtóba befolyik az eső az üveg aljánál, eltömődik a lyuk, és ott pang a trutyi. A sárvédőívnél a belső peremen szokott megülni a sár, főleg hátul ahol általában nincs doblemez a tankbeömlőnél meg a kerék csapja fel a trutyit a csövekre. Az ilyen helyeken már csak akkor vesszük észre a rozsdát amikor átér, és a lemez már kuka. Ezért is lehet kapni küszöb, tankbeömő, kerékjárati ív javító lemezt. Az üregeket meg üregvédőzni kell ha már ki van cserélve a lemez, és egy jó darabig nem lesz gond velük. A trafóolajos feltöltés nem jó megoldás. A hátsókerékhez meg műanyag dobbetétet kell tenni, hamár a gyárban elfelejtették. És ezeket hol lehet kapni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 És ezeket hol lehet kapni? Pölö Unix, Láng....szinte minden autósboltban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Pölö Unix, Láng....szinte minden autósboltban. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 A Sedan tetője miben különbözik az 5 ajtóstól? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 A Sedan tetője miben különbözik az 5 ajtóstól? Hogy az egyik sedanról a másik pedig csapottról van. DE ha csak a teőablak kell meg egy pár centi amivel föl hefteled, akkor ha engem kérdezel passzol. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Hogy az egyik sedanról a másik pedig csapottról van. DE ha csak a teőablak kell meg egy pár centi amivel föl hefteled, akkor ha engem kérdezel passzol. B) Biznisz-szagot érzek.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Biznisz-szagot érzek.... B) Rossz a szimatod. BUNDÁS. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Jó-jó de a kaszni járt kémiaórára a kezeletlen lemez oxidálódik. Alapvetően a karosszéria vagy kivülről, vagy bellülről kezd el rozsdásodni. Kivül kavicsfelverődés , vagy egyéb sérülés miatt, ezt könnyen lehet orvosolni, főleg mert látszik és még az elején le lehet kezelni, akár egy kis ecsetelős javítófestékkel. Az üreges részek küszöb, ajtó...ott meg általában bellül keletkezik páralecsapódás vagy az ajtóba befolyik az eső az üveg aljánál, eltömődik a lyuk, és ott pang a trutyi. A sárvédőívnél a belső peremen szokott megülni a sár, főleg hátul ahol általában nincs doblemez a tankbeömlőnél meg a kerék csapja fel a trutyit a csövekre. Az ilyen helyeken már csak akkor vesszük észre a rozsdát amikor átér, és a lemez már kuka. Ezért is lehet kapni küszöb, tankbeömő, kerékjárati ív javító lemezt. Az üregeket meg üregvédőzni kell ha már ki van cserélve a lemez, és egy jó darabig nem lesz gond velük. A trafóolajos feltöltés nem jó megoldás. A hátsókerékhez meg műanyag dobbetétet kell tenni, hamár a gyárban elfelejtették. Miért is? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Miért is? B) Legjobb :( Kátrány, olaj, alvázvédő keveréke megfelelőre hígítva, és úgy felönteni, kenni fujni az üregekbe, soha többé nem kell vele foglalkozni. Wareszunkat tudom példának hozni, ami 22évesen is gyári küszöbbel járt, és rohadás se volt rajta, igazábol sohase száradt ki :D kezelés után 7évvel húztunk hangszóró vezetéket az üregen keresztül, és akkor is tapadós ragacsos volt még :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Legjobb :( Kátrány, olaj, alvázvédő keveréke megfelelőre hígítva, és úgy felönteni, kenni fujni az üregekbe, soha többé nem kell vele foglalkozni. Wareszunkat tudom példának hozni, ami 22évesen is gyári küszöbbel járt, és rohadás se volt rajta, igazábol sohase száradt ki :D kezelés után 7évvel húztunk hangszóró vezetéket az üregen keresztül, és akkor is tapadós ragacsos volt még :) A küszöbben húztátok a hangszóró kábelt? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Hogy az egyik sedanról a másik pedig csapottról van. DE ha csak a teőablak kell meg egy pár centi amivel föl hefteled, akkor ha engem kérdezel passzol. :D Sajna majdnem az egész tető kell.......... Biznisz-szagot érzek.... :) Az már megvan B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Miért is? B) Opelosfatert idézem: Miért rohad a küszöb, mert páralecsapódás, vagy egyéb módon nedvesség, víz kerül az üreges részbe. Feltöltöd olajjal, a víz akkor is belekerül, melyik lesz allul az olaj, vagy a víz? Valóban később kezd el rohadni, mert a levegőt, oxigént elzárod, de elkezd. Erre találták ki az üregelőt...Amúgy meg nem tudom a biztonsági öv feltekercselő egy légtérben van-e a küszöbbel, tényleg jó dolog, ha ott minden úszik a trafóolajban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 A küszöbben húztátok a hangszóró kábelt? B) Láttál már Waresz padlót? : Nam olyan mint az astra, eől tök egyenes az egész, és nincs olyan burkolat, ami alatt el lehene vezetni, így lábtérnél be a küszöb üregébe, és a hátsó ülés mellett fel. Gyárilag végig lyukak vannak a küszöbben felülről. Opelosfatert idézem: Miért rohad a küszöb, mert páralecsapódás, vagy egyéb módon nedvesség, víz kerül az üreges részbe. Feltöltöd olajjal, a víz akkor is belekerül, melyik lesz allul az olaj, vagy a víz? Valóban később kezd el rohadni, mert a levegőt, oxigént elzárod, de elkezd. Erre találták ki az üregelőt...Amúgy meg nem tudom a biztonsági öv feltekercselő egy légtérben van-e a küszöbbel, tényleg jó dolog, ha ott minden úszik a trafóolajban? Ha egy ilyen kenceficés dolgot felkenysz, az rátapad úgy, hogy a víz nem kerül alá, üregelőben szerinted mik vannak? :D más: egy ideiglenes kolléga mutatta, hogy betette a B omi üléseit F astrába. Vmi sport ülés az is, mert olyan kinézete van, mint a gsinek, csak sokkal igényesebb.. ülés sint hegesztette át. Kérdés csak annyi, hogy ugye szélesebb az astra ülésnél, és el kell tolni, hogy beférjen, és így merre esünk a pedáloktol, sajna nem volt időm kipróbálni, de kinézete nagyon baba volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 más: egy ideiglenes kolléga mutatta, hogy betette a B omi üléseit F astrába. Vmi sport ülés az is, mert olyan kinézete van, mint a gsinek, csak sokkal igényesebb.. ülés sint hegesztette át. Kérdés csak annyi, hogy ugye szélesebb az astra ülésnél, és el kell tolni, hogy beférjen, és így merre esünk a pedáloktol, sajna nem volt időm kipróbálni, de kinézete nagyon baba volt. Végülis az Astra kormánya sincs az ülés közepén.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts