Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem csak ez tetsz. Mást még nem láttam amit feltennék rá B)

Nekem meg pont ez nem tetszik, olyan félbevágott parabola antenna kinézete van :) A másik meg amit Zotya mondott, hogy pont az benne a lényeg, mert hiányzik nagyon az 5 ajtóson megszokott pótféklámpa látványa :D

Rögzítése gyárilag 3 csavarral történik... ha csak szélvédőragasztót nyomok alá, az megtartja magában???

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg pont ez nem tetszik, olyan félbevágott parabola antenna kinézete van :) A másik meg amit Zotya mondott, hogy pont az benne a lényeg, mert hiányzik nagyon az 5 ajtóson megszokott pótféklámpa látványa :D

Rögzítése gyárilag 3 csavarral történik... ha csak szélvédőragasztót nyomok alá, az megtartja magában???

Akkor rábactál mert ezt e fogod látni, csak ha kitámasztod a pedált, és hátrasétálsz megnézni B)

Szerintem nem. Illetve egy darabig biztos, de hogy utána mosóban, vagy 90-nél menet közben fog lehullani, az is tuti :(

Link to comment
Megosztás:

Akkor rábactál mert ezt e fogod látni, csak ha kitámasztod a pedált, és hátrasétálsz megnézni :D

Szerintem nem. Illetve egy darabig biztos, de hogy utána mosóban, vagy 90-nél menet közben fog lehullani, az is tuti :)

Azért a szélvédőragasztó elég erős ragasztó... jó persze a szélvédő más téma, de az sohase enged el... de ha azt nézed, hogy a díszléc is kétoldalas ragasztóval van felrakva, és a kocsit meg lehet vele emelni... vagy amivel te ragasztottad a patentokat az ajtóra.... ?? B)

Link to comment
Megosztás:

Azért a szélvédőragasztó elég erős ragasztó... jó persze a szélvédő más téma, de az sohase enged el... de ha azt nézed, hogy a díszléc is kétoldalas ragasztóval van felrakva, és a kocsit meg lehet vele emelni... vagy amivel te ragasztottad a patentokat az ajtóra.... ?? B)

Persze, díszlécet megfogja mint állat, mert annak minimális kinyúlása van, és a méretéhez képest qrva nagy tapadási felülete. De ez az izé, egyrészt viszonylag nehéz, másrészt kinyúlik, harmadrészt, ha majd rajta áll a 10 centi hó, akkor már elég komolyan kell tudnia tartani. És akkor még nem is jutott eszembe hogy minden egyes csomagtartó ajtó lecsapásnál a saját súlyának a többszörösét kell fognia csóró dögnek. Szerintem csak ragasztással nem úszod meg :D

Link to comment
Megosztás:

Persze, díszlécet megfogja mint állat, mert annak minimális kinyúlása van, és a méretéhez képest qrva nagy tapadási felülete. De ez az izé, egyrészt viszonylag nehéz, másrészt kinyúlik, harmadrészt, ha majd rajta áll a 10 centi hó, akkor már elég komolyan kell tudnia tartani. És akkor még nem is jutott eszembe hogy minden egyes csomagtartó ajtó lecsapásnál a saját súlyának a többszörösét kell fognia csóró dögnek. Szerintem csak ragasztással nem úszod meg B)

Viszonylag nem nehéz.... a többi viszont jogos... na majd meglátom hogy lesz pénzem, és akkor már veszek egy ajtót is, és azon is elkövetem a terveimet, és egybe ... ha meg nem, akkor kap 3 lyukat ez és cső

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Karosszériamunkával kapcsolatos kérdéseim lennének.

Sajnos elég rendes rozsdagyűjtemény van az Astrámon, a hátsó sárvédő és a tanksapka környéke eléggé kriminális állapotú.

A kocsi '91-es. Az eddig javításokról annyit tudok, hogy előző tulaj egyszer íveket cseréltetett, ez szétrohadt megint, ez után pedig glettelés, csiszolás, és hasonló színre fújás volt (valószínű házilag csinálta). Jelenleg ott tartok, hogy a javított rész nem színhelyes, hullámos, rozsdafoltos és itt-ott hiányoznak darabok is, szóval valamit kezdeni kéne vele.. A tanksapka környéke kriminális, a tanksapka ajtajának rögzítéséhez szükséges fülek is nagyrészt hiányoznak.

Egy karosszériással beszéltem, szerinte a hosszú távú megoldás a két ív kivágása, új behegesztése, glettelés, csiszolás, festés, fényezés. Én meg pengethetem a 80.000 Ft-ot és hálálkodjak, hogy ilyen olcsón megúszom!

Létezik olcsóbb megoldás? Bármilyen ötlet érdekel!

Műszakin mennyire nézik a rozsdásodást?

Nem kellene a hátsó kerékjáratban is egy műanyag védődobnak lennie, mint elől?

Üdv, Ákos

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Karosszériamunkával kapcsolatos kérdéseim lennének.

Sajnos elég rendes rozsdagyűjtemény van az Astrámon, a hátsó sárvédő és a tanksapka környéke eléggé kriminális állapotú.

A kocsi '91-es. Az eddig javításokról annyit tudok, hogy előző tulaj egyszer íveket cseréltetett, ez szétrohadt megint, ez után pedig glettelés, csiszolás, és hasonló színre fújás volt (valószínű házilag csinálta). Jelenleg ott tartok, hogy a javított rész nem színhelyes, hullámos, rozsdafoltos és itt-ott hiányoznak darabok is, szóval valamit kezdeni kéne vele.. A tanksapka környéke kriminális, a tanksapka ajtajának rögzítéséhez szükséges fülek is nagyrészt hiányoznak.

Egy karosszériással beszéltem, szerinte a hosszú távú megoldás a két ív kivágása, új behegesztése, glettelés, csiszolás, festés, fényezés. Én meg pengethetem a 80.000 Ft-ot és hálálkodjak, hogy ilyen olcsón megúszom!

Létezik olcsóbb megoldás? Bármilyen ötlet érdekel!

Műszakin mennyire nézik a rozsdásodást?

Nem kellene a hátsó kerékjáratban is egy műanyag védődobnak lennie, mint elől?

Üdv, Ákos

Igazából ahova a rozsda egyszer beeszi magát ott csak a tiszta fémig vágás ésa javítóelem behegesztése a végleges megoldás. Gyárilag nem raktak hátra műanyag dobbetétet, de ez pótolható a kasztnizás után. Műszakin inkább a teherhordó elemeket nézik, pölö a kerékívet, még csak-csak elnézik de a küszöböt-taposót nem. Nekem is rozsdás a tankbeömlő felett, szerencsére kifele nem látszik, most ideiglenes a megoldás, műszakin nem vették észre. Majd megcsinálom...

208866-20110409-n8DVoQ.jpg

208867-20110409-Nau9UP.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Karosszériamunkával kapcsolatos kérdéseim lennének.

Sajnos elég rendes rozsdagyűjtemény van az Astrámon, a hátsó sárvédő és a tanksapka környéke eléggé kriminális állapotú.

A kocsi '91-es. Az eddig javításokról annyit tudok, hogy előző tulaj egyszer íveket cseréltetett, ez szétrohadt megint, ez után pedig glettelés, csiszolás, és hasonló színre fújás volt (valószínű házilag csinálta). Jelenleg ott tartok, hogy a javított rész nem színhelyes, hullámos, rozsdafoltos és itt-ott hiányoznak darabok is, szóval valamit kezdeni kéne vele.. A tanksapka környéke kriminális, a tanksapka ajtajának rögzítéséhez szükséges fülek is nagyrészt hiányoznak.

Egy karosszériással beszéltem, szerinte a hosszú távú megoldás a két ív kivágása, új behegesztése, glettelés, csiszolás, festés, fényezés. Én meg pengethetem a 80.000 Ft-ot és hálálkodjak, hogy ilyen olcsón megúszom!

Létezik olcsóbb megoldás? Bármilyen ötlet érdekel!

Műszakin mennyire nézik a rozsdásodást?

Nem kellene a hátsó kerékjáratban is egy műanyag védődobnak lennie, mint elől?

Üdv, Ákos

80ért tényleg nem is drága... fényezés a drága sajna.

Link to comment
Megosztás:

80ért tényleg nem is drága... fényezés a drága sajna.

És ha nem szeretnék metálbordót, hanem csak valami snassz bordót, mint ami most is van a foltozáson?

Glettre csiszolás és alapozás után rá lehet fújni kikevertetett bordót? Vagy az úgy nagyon ronda lesz? B)

Link to comment
Megosztás:

És ha nem szeretnék metálbordót, hanem csak valami snassz bordót, mint ami most is van a foltozáson?

Glettre csiszolás és alapozás után rá lehet fújni kikevertetett bordót? Vagy az úgy nagyon ronda lesz? B)

Szerintem szedd össze a lóvét, és egyszerre csináltasd meg. Vagy ha nagyon nem akar összejönni, akkor hagyd feketén, és majd a fényező megoldja, ha lesz rá pénzed.

Link to comment
Megosztás:

És ha nem szeretnék metálbordót, hanem csak valami snassz bordót, mint ami most is van a foltozáson?

Glettre csiszolás és alapozás után rá lehet fújni kikevertetett bordót? Vagy az úgy nagyon ronda lesz? B)

Glettre??

Azt hiszem kivetem magam az ablakon, 4 méter zuhanás után elvánszorgok a vasútállomásra, és ráfekszem a sínekre. Talán még a 22órási vonatot elérem és megszabadít a szenvedéseimtől!

Link to comment
Megosztás:

Szerintem szedd össze a lóvét, és egyszerre csináltasd meg. Vagy ha nagyon nem akar összejönni, akkor hagyd feketén, és majd a fényező megoldja, ha lesz rá pénzed.

Feketén meddig bírja ki? Karosszériás azt mondta, hogy az nagyon sérülékeny és érdemes minél előbb fényeztetni..

Vagy azért pár hónapig lehet járni így a kocsival? B)

Link to comment
Megosztás:

Glettre??

Azt hiszem kivetem magam az ablakon, 4 méter zuhanás után elvánszorgok a vasútállomásra, és ráfekszem a sínekre. Talán még a 22órási vonatot elérem és megszabadít a szenvedéseimtől!

Javítva, még bőven a hozzászólásod előtt!! B)

Szóval nincs szükség semmiféle vonatra, meg poénkodásra :D

Link to comment
Megosztás:

Glettre??

Azt hiszem kivetem magam az ablakon, 4 méter zuhanás után elvánszorgok a vasútállomásra, és ráfekszem a sínekre. Talán még a 22órási vonatot elérem és megszabadít a szenvedéseimtől!

Azt azért ne tedd. :)

Linkeld oda, ahova legutoljára írtál. :( B) :D

Link to comment
Megosztás:

Feketén meddig bírja ki? Karosszériás azt mondta, hogy az nagyon sérülékeny és érdemes minél előbb fényeztetni..

Vagy azért pár hónapig lehet járni így a kocsival? B)

Maximum 1-2 hét! De ne ázzon meg, ne süsse meg nap, ne elegyen túl hideg, egyszóval ne használd! Csak vicceltem :D :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.