Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Ma lekaptuk az ajtót, mert már nagyon lógott (3 ajtós). Az autón lévő furatokat dörzsárral szépen helyrehoztuk, de az ajtón lévőket nem tudjuk, mert nem megy át rajta az egész dörzsár. Van valakinek ötlete, hogy hogyan tovább? Sajna nem a miénk a szerszám, ezért rövidíteni rajta nem lenne ildomos! :angry:

Esetleg valakinek nincs már egy rövidített darab, mondjuk úgy 8-8,5-ös? <_<

Link to comment
Megosztás:

Elkészült <_< Létezik gyárilag ilyen kárpittal egyáltalán? :P

205108-20110402-0XDCbz.jpg

205109-20110402-ZNdnJD.jpg

Örülök neki, hogy kész lett, már csak azért is, mert a bútorkárpitos nem csinál ilyeneket, a varrónők meg csak pislogtak, hogy mit kéne, így nem maradt más, mint cérna és tű, és adjad neki, végülis 2x1 óra alatt végeztem is a varrási munkákkal, kb másfélóra volt szétszedni a két ülést, egy félóra a "lakatos" munka, és egy óra összerakni. :angry: Jah mg 5ezer ft... ugyan itt eladó egy komplett 5 ajtósból való hátsó ülés sor a 2es háttámla kárpitja nélkül :P

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Létezik valamilyen gyárihoz hasonló megoldás, hátsó ajtó kábelátvezetéshez?

Centrált szeretnék a kocsiba berakni, és nekem nincs a hátsó két ajtónál átvezetö, csak le van dugózva a helye.

Csergönél a gyári átvezetö árát le sem merem irni. <_<

Megoldódott, bontóban vettem, 500 ft-ért.

A csergöben több mint 5000 ft-ot mondtak/db :angry:

Link to comment
Megosztás:

Elkészült :P Létezik gyárilag ilyen kárpittal egyáltalán? :P

http://pics.coldline.hu/pics/205108-20110402-0XDCbz.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/205109-20110402-ZNdnJD.jpg

Örülök neki, hogy kész lett, már csak azért is, mert a bútorkárpitos nem csinál ilyeneket, a varrónők meg csak pislogtak, hogy mit kéne, így nem maradt más, mint cérna és tű, és adjad neki, végülis 2x1 óra alatt végeztem is a varrási munkákkal, kb másfélóra volt szétszedni a két ülést, egy félóra a "lakatos" munka, és egy óra összerakni. :P Jah mg 5ezer ft... ugyan itt eladó egy komplett 5 ajtósból való hátsó ülés sor a 2es háttámla kárpitja nélkül :P

Állat :D Mé' nem vettél egy caravan könyöklős-fejtámlás háttámlát? <_< :angry:

Link to comment
Megosztás:

Elkészült :P Létezik gyárilag ilyen kárpittal egyáltalán? :P

http://pics.coldline.hu/pics/205108-20110402-0XDCbz.jpg

http://pics.coldline.hu/pics/205109-20110402-ZNdnJD.jpg

Örülök neki, hogy kész lett, már csak azért is, mert a bútorkárpitos nem csinál ilyeneket, a varrónők meg csak pislogtak, hogy mit kéne, így nem maradt más, mint cérna és tű, és adjad neki, végülis 2x1 óra alatt végeztem is a varrási munkákkal, kb másfélóra volt szétszedni a két ülést, egy félóra a "lakatos" munka, és egy óra összerakni. :P Jah mg 5ezer ft... ugyan itt eladó egy komplett 5 ajtósból való hátsó ülés sor a 2es háttámla kárpitja nélkül :P

Hát barátom! Te aztán nagyon pihent ember vagy ;) Minden elismerésem!!!

Állat :D Mé' nem vettél egy caravan könyöklős-fejtámlás háttámlát? <_< :angry:

Tényleg!! Miért nem?? Azt csak bepattintod ozt jóvan!

Link to comment
Megosztás:

Állat :P Mé' nem vettél egy caravan könyöklős-fejtámlás háttámlát? <_< :angry:

Hát barátom! Te aztán nagyon pihent ember vagy :P Minden elismerésem!!!

Tényleg!! Miért nem?? Azt csak bepattintod ozt jóvan!

Azé, mert nem volt... ami volt, az mind nem vette fel a telefont pl, te is emlékezhetsz DÁw ami volt drágáért volt, és vagy komplett belsőt cserélek, vagy áthúzom... illetve a hátfal felfogatása ugye nem egyezik facelift/ előttivel, így mindenféleképpen barkácsolni kellett volna sanos. Így egyedi :P :P

Link to comment
Megosztás:

Azé, mert nem volt... ami volt, az mind nem vette fel a telefont pl, te is emlékezhetsz DÁw ami volt drágáért volt, és vagy komplett belsőt cserélek, vagy áthúzom... illetve a hátfal felfogatása ugye nem egyezik facelift/ előttivel, így mindenféleképpen barkácsolni kellett volna sanos. Így egyedi :P :P

Az tényleg nem vette föl, de nem gondoltam hogy ennyire ritka :angry: A felfogatása az tudom hogy más, de nekem is az újabbik van benne, csak a rögzítésénél egy konzolt kellett cserélni úgy emlékszem <_<

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy teoretikus kérdésem: ha valaki egy elég rossz állapotú kasztni kilakatolása helyett azt a módszert választaná, hogy lecseréli egy sokkal jobb állapotú, pl.külföldről bontásra behozott kasztnira, az mennyire járható? Tudtommal hivatalosan nem lehet ilyen cserét csinálni, viszont ha valaki áthegeszti a jobb anyósülésnél azt a részt, amibe az alvázszám van beütve, plusz átrakja az adattáblákat a zárhídról, akkor van még valami, amin pl. egy műszakin elbukhat a dolog?

Link to comment
Megosztás:

Lenne egy teoretikus kérdésem: ha valaki egy elég rossz állapotú kasztni kilakatolása helyett azt a módszert választaná, hogy lecseréli egy sokkal jobb állapotú, pl.külföldről bontásra behozott kasztnira, az mennyire járható? Tudtommal hivatalosan nem lehet ilyen cserét csinálni, viszont ha valaki áthegeszti a jobb anyósülésnél azt a részt, amibe az alvázszám van beütve, plusz átrakja az adattáblákat a zárhídról, akkor van még valami, amin pl. egy műszakin elbukhat a dolog?

Ha elég nagy darabot cserél, nem közvetlen a szám körül, akkor műszakin nem szúrják ki, viszont eladásnál cumi lehet belőle <_< Ahogy láttam, nem csak a szőnyegbe vágott ablakocskát nyitják ki, hanem egy darabon felhúzzák a szőnyeget is, akkor meg már elég nagy darabot kell cserélni, hogy ne látszódjon

Adattábla meg... a kutya nem nézi :angry: Nekem a törés (zárhídcsere) óta egy dobozban figyel a régi ablakmosó spricnikkel, meg a díszléccel együtt, és a kutyának nem hiányzott még. Bár ha egy másiké van ott, akkor lehet hogy rosszabb, mint ha nincs ott semmi :P

Link to comment
Megosztás:

Ha elég nagy darabot cserél, nem közvetlen a szám körül, akkor műszakin nem szúrják ki, viszont eladásnál cumi lehet belőle <_< Ahogy láttam, nem csak a szőnyegbe vágott ablakocskát nyitják ki, hanem egy darabon felhúzzák a szőnyeget is, akkor meg már elég nagy darabot kell cserélni, hogy ne látszódjon

Adattábla meg... a kutya nem nézi :angry: Nekem a törés (zárhídcsere) óta egy dobozban figyel a régi ablakmosó spricnikkel, meg a díszléccel együtt, és a kutyának nem hiányzott még. Bár ha egy másiké van ott, akkor lehet hogy rosszabb, mint ha nincs ott semmi :P

Nekem mikor vettem a kocsit, már akkor se volt ott egyik adattábla sem, de sosem volt probléma belőle.

Az jutott még eszembe, érdemes a színre is figyelni, nehogy olyan legyen az új kasztni színe, ami még '93-ban nem is létezett... Sőt, ha jól tudom, a gyárilag tetőablakos kasztni alvázszáma is máshogy kezdődik.

Link to comment
Megosztás:

Nekem mikor vettem a kocsit, már akkor se volt ott egyik adattábla sem, de sosem volt probléma belőle.

Az jutott még eszembe, érdemes a színre is figyelni, nehogy olyan legyen az új kasztni színe, ami még '93-ban nem is létezett... Sőt, ha jól tudom, a gyárilag tetőablakos kasztni alvázszáma is máshogy kezdődik.

Azt hittem, hogy a kiszemelt donor legalább ugyan olyan színű mint az eredeti <_<

Link to comment
Megosztás:

Azt hittem, hogy a kiszemelt donor legalább ugyan olyan színű mint az eredeti <_<

Mint írtam, még nincs kiszemelt donor, csak teoretikus a dolog, egy barátommal beszélgettünk, és akkor került szóba, hogy mi legyen az elég rozsdás kasztnijú kocsijával.

Link to comment
Megosztás:

Mint írtam, még nincs kiszemelt donor, csak teoretikus a dolog, egy barátommal beszélgettünk, és akkor került szóba, hogy mi legyen az elég rozsdás kasztnijú kocsijával.

Ha bódécsere lenne a vége, szerintem érdemes lenne legalább színben ugyan olyat lőni. A tetőablak, egyéb felszereltség, az már könnyebben kimagyarázható <_<

Link to comment
Megosztás:

Ha bódécsere lenne a vége, szerintem érdemes lenne legalább színben ugyan olyat lőni. A tetőablak, egyéb felszereltség, az már könnyebben kimagyarázható <_<

Ezt a szín dolgot nézi valaki? Az enyém sötétszürke, sokan feketének nézik, apáméknak van ugye egy világosszürke metál (vagy mittudomén milyen) F Classicjuk, és a forgalmiban mindkettőnek az van, hogy "08 szürke". Meg most a műszakin fogják nézni, hogy ez a pontos szín létezett-e 93-ban, vagy hogy tetőablakos alvázszámú-e?

Egyébként ez a probléma már régebben is felmerült, egy filozófiai dilemma, "Thézeusz hajója". Thézeusz hajójáról szól egy görög legenda, aminek az évek során minden elemét kicserélik... kérdés, hogy ugyanaz a hajó marad-e? Egy egyszerűbb példa "nagypapa fejszéje", aminek kétszer kicserélik a fejét, aztán háromszor a nyelét. Vajon még mindig ugyanarról a fejszéről beszélünk-e? :angry:

Link to comment
Megosztás:

Ezt a szín dolgot nézi valaki? Az enyém sötétszürke, sokan feketének nézik, apáméknak van ugye egy világosszürke metál (vagy mittudomén milyen) F Classicjuk, és a forgalmiban mindkettőnek az van, hogy "08 szürke". Meg most a műszakin fogják nézni, hogy ez a pontos szín létezett-e 93-ban, vagy hogy tetőablakos alvázszámú-e?

A színnel még viszonylag könnyű bukni, a tetőablakon én is gondolkozom, tetőcserés verzióban <_< Azt néztem amúgy, hogy forgalmi szerint nekem is csak (ha jól emlékszem a számra) "04 piros", meg nagyszüleim bordó mötál fiestája is ugyan ezen fut. Nem tudom, hogy ők mi alapján nézik, de egy piros forgalmis kék autó, elég nagy bukta lehet azért :angry:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Ma véltem felfedezni miután kipakoltam mindent a csomiból,hogy jobb és bal oldalon le van kenve belülröl alvázvédövel a kérdésem az lenne,hogy szerintetek ez csak afféle megerösitésként lett vagy pedig csunyán rohad az autó???

Őszinte választ vársz? :angry: Vagy mondjuk azt, amit hallani akarsz. <_<

Link to comment
Megosztás:

Az ha jól látom, nem alvázvédő, hanem kátrány lemez. Az zajszigetelés, és védi is a vasat. De a jobb oldalon a kátrány mellett elég hullámos a lemez. B)

SZoval akkor ez ien utolagos dolog vagy ez gyárilag volt igy???vagy vigyem el egy lakatoshoz megnézetni??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.