Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
na okés ne szivassatok :lol:

magyarul ezt kell feltenni az elejére? :oops:

Nem GSÍ hűtőmaszkot keresgélsz? :?:

Sztem egy egyedi megjelenésű rácsos királyabb lenne! :wink:

Elküldve
Nem GSÍ hűtőmaszkot keresgélsz? :?:
nemnem

nézegetem a lökösöket, hogy mennyibe fájnának mert most egy utángyártott van fenn és egy picit eláll...de ezt lehet megoldja, ha egy odapasszoló maszkot teszek föl

Sztem egy egyedi megjelenésű rácsos királyabb lenne! :wink:

csekk diz 8) 8)

Elküldve

nemnem

nézegetem a lökösöket, hogy mennyibe fájnának mert most egy utángyártott van fenn és egy picit eláll...de ezt lehet megoldja, ha egy odapasszoló maszkot teszek föl

csekk diz 8) 8)

Emlékeim szerint a hűtőmaszk külön van a lököstől. :roll:

A rácsos megoldás pedig mondjuk olyan lenne, mint az enyémen. :wink:

Elküldve

Lenne egy kérdésem a mesterekhez.

Hogy lehet leszedni a hátsó lököst? Úgyértem, hol keresgéljem a felfogatást?

lehet h egyszerű, de inkább megkérdem a tapasztaltakat.... :roll:

Elküldve
Lenne egy kérdésem a mesterekhez.

Hogy lehet leszedni a hátsó lököst? Úgyértem, hol keresgéljem a felfogatást?

lehet h egyszerű, de inkább megkérdem a tapasztaltakat.... :roll:

- rendszámtábla-világítás le.

- hátsó fal belső borítását le kell szedni, amelyhez felül ki kell csavarni 4 db. torx csavart és alul ki kell nyomni 4 db. műanyag csíptetőt

- hátsó lemezen (hátsó fal) két anya ki

- kerék mögötti kétcsavart ki kell csavarni (oldalanként 2)

ui: kb. ez szerepel az "ÍGY csináld"-ban

jóóóóó szorakozást :lol:

Elküldve

Na valahogy így ahogy Mélykék Pííísta mondja... :D

Én már szedtem le, egész könnyen adja magát. Bár nekem már

ősídők óta nincs kárpitozás a csomitartóban. :lol:

Elküldve
Na valahogy így ahogy Mélykék Pííísta mondja... :lol:

Én már szedtem le, egész könnyen adja magát. Bár nekem már

ősídők óta nincs kárpitozás a csomitartóban. :lol:

véletlenul nincs meg az a kárpitbármi amit a csomagtartó aljára kell tenni?? (tod amivel a potkereket takarod :D)

Elküldve

De, véletlenül az a szerelős alátétem, mindig arra fexem, ha a kocsi

alatt van dolgom. :D Ha nagyon kell, akkor egyezkedhetünk, egy

franyó erős pléd cserealap lehet. :lol:

Elküldve
De, véletlenül az a szerelős alátétem, mindig arra fexem, ha a kocsi

alatt van dolgom. :D Ha nagyon kell, akkor egyezkedhetünk, egy

franyó erős pléd cserealap lehet. :lol:

hmmm ha télleg erre használod akkor nem lehet sokkal jobb állapoban mint a mostanim :lol:

Elküldve

Mivel vigyázni szoktam a cuccaimra, ezért nincs rossz állapotban.

Kicsit koszos, de kárpittisztítóval szerintem eléggé fel lehetne fiatalítani. :lol:

Elküldve

Köszi szépen az infókat...

akkor van itt mégegy, amit szeretnék megkérdezni a guruktól:

Hogy lehet kiszedni a hűtőmaszkot?? Mert nem akarnám eltörni szegénykét...

kösz srácok előre is!!!

ui:

Keresek sima F astra hűtőmaszkot....tehát a legalapabbat, amit utánna be lehet rácsozni....

Elküldve
Köszi szépen az infókat...

akkor van itt mégegy, amit szeretnék megkérdezni a guruktól:

Hogy lehet kiszedni a hűtőmaszkot?? Mert nem akarnám eltörni szegénykét...

kösz srácok előre is!!!

ui:

Keresek sima F astra hűtőmaszkot....tehát a legalapabbat, amit utánna be lehet rácsozni....

A hűtómaszkot a két lámpa között 4 patent fogja. Leveszed a 2 gumicsíkot és meglátod őket. Középen kiálló pöcköt lefelé nyomva, közben enyhén kifelé húzva kijönnek. A fényszórók alatt, egészen a sárvédőnél szintén van 1-1 patent. Ezek egy erősebb rántással oldhatók. Nem kell megijedni, olyan könnyen azért nem törik el.

Mikori Astrába kellene a maszk?

Elküldve
Nem kell megijedni, olyan könnyen azért nem törik el.

Aha... :lol: Nekem az egyik oldalon MENETKÖZBEN tört el, a másik egy leszedés alkalmával... na ezt meguntam, és szépen csináltam neki egy csavaros betétet, és szépen csavar fogja azt a kuvva maszkot :D (a lámpa alatti patentokról van szó).

Elküldve
A hűtómaszkot a két lámpa között 4 patent fogja. Leveszed a 2 gumicsíkot és meglátod őket. Középen kiálló pöcköt lefelé nyomva, közben enyhén kifelé húzva kijönnek. A fényszórók alatt, egészen a sárvédőnél szintén van 1-1 patent. Ezek egy erősebb rántással oldhatók. Nem kell megijedni, olyan könnyen azért nem törik el.

lökösbe is beül 2 helyen, ami játékos, nemde :idea: :?:

Elküldve

Jóreggelt.. bár nekem éjszakát.. :wink:

Nekem is rémlik alul is vmi cucmó. és ha jól emlékszem vmi odetolom odatolom beakad kiakad megoldás... (de nem merném a fejemet tenni rá.. sokat szarakodtam mig eljött egyszer anno) :oops: :lol: 8)

Elküldve

lökösbe is beül 2 helyen, ami játékos, nemde :idea: :?:

Igen azt el is felejtettem. Amikor az összes többi ki van pattintva, akkor vizszintesen előre meghúzni kb. 2 cm-et, aztán óvatosan döntve felfelé emelni.

Én még 1-et sem törtem el, pedg volt már le-fel, több autón is.

Elküldve

Aha... :lol: Nekem az egyik oldalon MENETKÖZBEN tört el, a másik egy leszedés alkalmával... na ezt meguntam, és szépen csináltam neki egy csavaros betétet, és szépen csavar fogja azt a kuvva maszkot :D (a lámpa alatti patentokról van szó).

Nekem is tört már el.

Hogy helyezkednek el neked a csavarok?

Elküldve

Nekem kétszer volt leszedve a maszk, először az egyik lámpa alatti patent tört el, másodjára meg a másik :roll:

Egy kis fugasil segített, és leszedhető is :wink:

Elküldve

Nemtudom, hogy ide való e a téma... de hátha.

Szóval elkövettem azt a nagy marhaságot, hogy befújtam még tél előtt szilikonos sprével az ajtó gumikat, meg az ajtók tetején levő szivacsos izét. Nah ez eddig nem is volna nagy gond, nem is fagyott be a télen egyik gumi sem.. viszont most, hogy melegszik az idő, iszonyatosan elkezdett NYIKOROGNI az összes ajtó, vagyis azokon a gumi. Tehát ahogy mozog az autó, olyan hangja van a kocsinak, mintha egy 50 éves széteső autó lenne, nyekereg, nyikorog. Na én már próbáltam szilikon lemosóval eltüntetni a szilikont, de gondolom a gumi is rendesen beszívta, ezért ez nemsokat segített...

Szóval a kérdésem az, hogy mivel tudom végérvényesen eltávolítani a szilikont a gumikról? Csak gumicserével? Vagy van valami "semlegesítő" anyag, amit szintén beszív a gumi, és akkor nemfog nyikorogni?

Amúgy nagyon hőmérséklet függő a nyikorgás, nagyon melegben egyáltalán nem nyikorognak a gumik, teljesen csendes az autó, de ha lemegy akárcsak 1-2 fokkal a hőmérséklet, vagy párásodik az idő, akkor azonnal nyekereg mint állat...

Már kész vagyok tőle :lol: De nem szeretnék gumit cserélni minden ajtón...

Talán van valami csodaszer, amit ismer itt valaki. Én gondoltam már valamilyen olajra, vagy olajos sprére, az segítene?

Köszi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.