Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszi! De ez már régi kép, most így néz ki :D

Hát nem akarlak elkeseríteni, de ebből nem sokára lakatolás lesz a vége.... Húzhatod halaszthatod, de gondolom öcsibácsi is azt mondta, hogy előbb vagy utóbb ő hozzá kerül. A gumikédert kell levenni, és amennyire tudod fém tisztára le kell tisztítani, majd egy kis alapozó, kittelés, csiszolás, és színre fújás. A baj, hogy az messziről látszani fog, így nagyon sok mindent nem tudsz tenni.

:) :D Jobb hírre számítottam! :D Az az igazság hogy nem akarom húzni a dolgokat mert ha lehet akkor csírájában szeretném elfolytani a dolgokat mielőbb nagyobb gond lenne ebből..

Öcsibácsival igazából ezek kapcsán beszélgettünk!

Íme:

1.kép

2.kép

3.kép

Ezek ősz elején készültek! Akkor azt kérdeztem tőle hogy sima javítófestékkel lehet-e orvosolni ezt a problémát. Ő írta erre hogy jobb ha téged kérdezlek ezügyben majd te megmondod a tutit! :D

Ez képes lista azóta bővült a mai nap folyamán az említett szélvédő feletti roszdával, a csomagtartónál is induló félben van valami, plusz a jobb első ajtónál is próbálkozik valami...

Link to comment
Megosztás:

No lám valaki lefújta a hátsó lámpáit. Gut. :D

Nem most már két éve :) És nem azzal a pelenka lámpasötétítő spray-vel amit tunying boltokba kapni, hanem rendes színezett lakkal, előtte műanyag tapadásközvetítővel! Ez még 10 év után is ilyen lesz, nem fog lemattolni, meg lekopni mint a spray-és társai :D

Link to comment
Megosztás:

Aláírásodba inkább beírhatnád hogy "szemmel látható rozsda esetén fémig csiszolni, rozsda-kezelni, alapozóval átkenni"

:D :D (ez beleférne a szabályos 3 sorba is :D :D )

Nem most már két éve :D És nem azzal a pelenka lámpasötétítő spray-vel amit tunying boltokba kapni, hanem rendes színezett lakkal, előtte műanyag tapadásközvetítővel! Ez még 10 év után is ilyen lesz, nem fog lemattolni, meg lekopni mint a spray-és társai :D

És a fény mennyire jön át rajta? Világosban is világít rendesen? :)

Link to comment
Megosztás:

:) :D Jobb hírre számítottam! :D Az az igazság hogy nem akarom húzni a dolgokat mert ha lehet akkor csírájában szeretném elfolytani a dolgokat mielőbb nagyobb gond lenne ebből..

Öcsibácsival igazából ezek kapcsán beszélgettünk!

Íme:

1.kép

2.kép

3.kép

Ezek ősz elején készültek! Akkor azt kérdeztem tőle hogy sima javítófestékkel lehet-e orvosolni ezt a problémát. Ő írta erre hogy jobb ha téged kérdezlek ezügyben majd te megmondod a tutit! :D

Nos ezeket én úgy próbálnám orvosolni, hogy fém tisztára lecsiszolnám, utána fújnák rá egy kis rücsit, majd a színt rá.....Mivel nem olyan látványos helyen van, létezik egy olcsóbb megoldás is: Szintén fémtisztára csiszolás, elragasztani az ívet, és fekete bitumen alvázvédővel(pl: Olvikor) lefújni. :D Ennek a javítása könnyebb, és talán fékezhetőbb is mint a szélvédőnél.....Oda nem férsz hozzá csak úgy ha a szélvédőt kiveszed :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi! De ez már régi kép, most így néz ki :)

Hát nem akarlak elkeseríteni, de ebből nem sokára lakatolás lesz a vége.... Húzhatod halaszthatod, de gondolom öcsibácsi is azt mondta, hogy előbb vagy utóbb ő hozzá kerül. A gumikédert kell levenni, és amennyire tudod fém tisztára le kell tisztítani, majd egy kis alapozó, kittelés, csiszolás, és színre fújás. A baj, hogy az messziről látszani fog, így nagyon sok mindent nem tudsz tenni.

Nekem a hátsó ajtón volt ilyen, úgy oldottam meg, hogy félrehúztam a gumikédert, flexbe fogott lamellás csiszolókoronggal lepucoltam fémtisztára, rozsdagátlós alapozóval lekentem, és fényező színre fújta. Szépen megcsinálta, nem látszik az átmenet.

Link to comment
Megosztás:

És a fény mennyire jön át rajta? Világosban is világít rendesen? :)

Nos igen...ezt a házilagos módszert már egy párszor leírtam :D

Amúgy a kérdésedre a válasz igen! 95-98%-os a fényerő! Ez a különbség az én módszerem között. Azért mert a lámpa sprayk-ben nagyon sok a takaró pigment, ezért van az hogy nyáron ha rásüt a nap, szinte alig észrevehető pl a féklámpa...szoktam is azt szidni rendesen. De mivel a bázis amit belekeverek a lakkba, kevés takaró pigmentet vesz fel, így csak látszólag fekete..... No de majd csinálok képet! Van egy ismerősöm ő a buzuki ignácát spray-vel csinálta, egymás mellé állunk és lefényképezem....az magáért beszél!

Nekem a hátsó ajtón volt ilyen, úgy oldottam meg, hogy félrehúztam a gumikédert, flexbe fogott lamellás csiszolókoronggal lepucoltam fémtisztára, rozsdagátlós alapozóval lekentem, és fényező színre fújta. Szépen megcsinálta, nem látszik az átmenet.

És tudod miért nem látszik az átmenet?

Link to comment
Megosztás:

Nos ezeket én úgy próbálnám orvosolni, hogy fém tisztára lecsiszolnám, utána fújnák rá egy kis rücsit, majd a színt rá.....Mivel nem olyan látványos helyen van, létezik egy olcsóbb megoldás is: Szintén fémtisztára csiszolás, elragasztani az ívet, és fekete bitumen alvázvédővel(pl: Olvikor) lefújni. :D Ennek a javítása könnyebb, és talán fékezhetőbb is mint a szélvédőnél.....Oda nem férsz hozzá csak úgy ha a szélvédőt kiveszed :D

Értem, köszi a segítséget, tippet! :D Ezzel a szélvédős dologgal jól megszívtam.. :)

Amúgy ha az alvázvédőnél tartunk akkor idén ezt is szeretném megejteni a kocsin! Az Olvikor akkor azt mondod hogy tökéletes erre a célra??

Link to comment
Megosztás:

Figyeltem erősen, :D :D

Nem 840-es volt?

De de....840-es volt! Sem az egyébe sem itt nem tudok már írni :) Ott meg az 2.0 turbo helyet 1.8 turbo-t írtam......

Értem, köszi a segítséget, tippet! :D Ezzel a szélvédős dologgal jól megszívtam.. :D

Amúgy ha az alvázvédőnél tartunk akkor idén ezt is szeretném megejteni a kocsin! Az Olvikor akkor azt mondod hogy tökéletes erre a célra??

Nincs mit máskor is :D Nekem bevált...minek használjon az ember drága alvázvédőket, ha az olcsó is tudja azt amit a drága!

Link to comment
Megosztás:

Lehet venni új tömítést az antenna alá, csak szar kicserélni. :D A gyárias optika pedig SZERINTEM a legjobb. :D

Egyetértés happen.. :lol:

:) :D :D

De ez egy Tróger... hogy tették már fel azt a redszámtáblát.... Amúgy ne tagadd ez te vagy régebben :D

Igen, Ő az. Végülis a rendszám első betűje passzol az övéhez. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi a hozzászólásokat.

Nekem a beázás a halálom.Legutóbb gyanúsan hamar párásodtam,aztán kiderült a lyukas ajtó oszlop,amin bejött a víz.Most csak a csomi párásodik,de tudom,hogy a csomagtartó perem alatti zárt rész lyukas,befoltozom.Nem akarok bajt,lehet,hogy elnapolom.

Kérdés csak akciós ajánlat végett volt.Köszi mindenkinek.. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem a hátsó ajtón volt ilyen, úgy oldottam meg, hogy félrehúztam a gumikédert, flexbe fogott lamellás csiszolókoronggal lepucoltam fémtisztára, rozsdagátlós alapozóval lekentem, és fényező színre fújta. Szépen megcsinálta, nem látszik az átmenet.

Eltalálta a színt? :)

Nem! Az előző hozzászólásodban megírtad a választ :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek astra f caravan csomagtartó jobb oldali tároló rekeszében az a csapólamellákkal ellátott "szellőző műanyag" milyen funkciót tölt be? ugyanis a lamellák ha jól éreztem akkor a bentről érkező levegőre nyitnak..

Ebben semmi rációt nem látok,még szellőztető funkciót sem...

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek astra f caravan csomagtartó jobb oldali tároló rekeszében az a csapólamellákkal ellátott "szellőző műanyag" milyen funkciót tölt be? ugyanis a lamellák ha jól éreztem akkor a bentről érkező levegőre nyitnak..

Ebben semmi rációt nem látok,még szellőztető funkciót sem...

Passz. Sosem foglalkoztam még ezzel. Annyit tudok, hogy nekem pl ott van a tankajtó kpzárja is, ha esetleg elromlana. :)

Link to comment
Megosztás:

..és esetleg valaki megpróbálkozott már a motorháztető belső szigetelésével...leginkább zaj ellen?

Az a lamella az ajtó zárás miatt létrejött nyomás kiengedése miatt van. Bezárod az ajtót, ott nyomja ki a levegőt. Ha leragasztod, akkor be se tudod zárni az ajtót :)

Motorháztető szigetelésre van gyári cucc is. Szerintem nem sokat ér, attol hogy a mocitetőt leragasztod, akkor még rengeteg helyen elszökik a meleg, a zaj stb.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.